Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Az tök jó, akkor lehet még tovább kímélni az akkut, mint amennyire gyárilag kíméli az, hogy csak 41V végfeszültségű a töltője.
(Tehát ha a szoftverben 100%-ra van állítva, az se fogja valójában 100%-ra tölteni a cellákat, hiszen az 42V lenne, azt meg egy 41V-os töltő nem tudja, ha megfeszül sem. Ez ugye tisztán fizika.
)
Ui: a DoD viszont még mindig játszhat, habár van ezekben a "nagyon kímélős" dolgokban egy nagy adag túlgondoltság is, mert egyszerűen nem tudsz annyit menni egy rollerrel, hogy érdemben(!) számítson, hogy mennyire kíméled.
Azt mondják (lásd link), hogy 75-65% között használva érhető el a legtöbb töltési ciklus szám, viszont mivel ez csak az akku 10%-át használja az összes kinyerhető energia így nem a legtöbb: életszerűtlen. (Pár km-enként kellene tölteni...) 75-25% között viszont már csak kb. harmad ennyi ciklust bír ki, mire 90%-ára degradálódik az eredeti kapacitásának, viszont mivel az akku 50%-át használod, a kinyert energia összesen ~2x annyi: ez még valamilyen szinten életszerű lehet. Viszont kérdem én: kinek van szüksége 3000 ciklusra?
Ha naponta kétszer eljátszod (mert mondjuk munkában is tudod tölteni), és még hétvégén sem rakod le, meg hóban fagyban sem, akkor is közel 10 éves élettartamot jelent. Egész biztos, hogy 10 év múlva is ugyanazzal a rollerrel fogsz járni? Én most meg merem mondani, hogy szinte biztos, hogy nem. Ha nem megy tönkre rajta semmi, akkor is lesz új modell, ami jobb lesz valamiben, amire megéri leváltani.
Még akár új akkutechnológiát is kifejleszthetnek 2033-ra...
Szerk: lehet, hogy elszámoltam: ha kétszer töltöd naponta, inkább csak 4-5 év.
De most már úgy hagyom: amúgy sem túl életszerű, hogy valaki minden áldott nap kétszer feltölti a rollert, de ha ott tartunk 5 év múlva, hogy ezt mégis megcsinálta, még mindig tudja az akku az eredeti kapacitás 90%-át, tehát nemhogy nem kuka, hanem szinte alig észrevehető a hatótávcsökkenése... (Legalábbis elméletileg...
)
-
Aaron14
őstag
Na, ennek örülök! Legalább így megnyugodhatok, hogy valószínű ezek javítható problémák és nem kell ezzel a csörgéssel együtt élnem sokáig, mert napi szinten használom és néha halálra idegesít. Kicsit rosszabb minőségű az aszfalt és máris előjön.
A Xiaomimnak is nyekergett a kormánya, csörgött a sárvédője, még a vezetékek is zörögtek a kormányrúdban.Aztán szép lassan mindegyikre találtam megoldást és még 7500 km után is szépen, hangtalanul közlekedtünk. Pedig nem kíméltem a rollert.
Simán elképzelhető, hogy valami hanyagabbul összerakott példányt kaptam, de nem zavar, ameddig javítható. Csak egyelőre nem találtam megoldást, de amint tudom elviszem a Rollex-be (vagyis most már SkyRide-ba), mert ők elég profik és a Xiaomim nyikorgását is ők oldották meg.
-
xmad
őstag
A típusából is.
Az f2 pro is hasonló lehet mint a G30 elnevezései
G30E - Tehát az E betű jelöli hogy EU régió
G30D - D jeloli a német piacra szánt modellt
A G30P meg a PRO modell, ezeket amerikába szánták, ezekben van Gen2 motor amit ide eu ba nem hoztak az idióta szabályozások miatt.amit láttam iponon F2 pro E -- az biztosan EU piac
-
xmad
őstag
ezt az utat már végig jártam. semmit nem ért
amikor megvettem én is amerikára regisztráltam be. nincs benne GPS nem látja hol van, de ha EU piacra szánt modellt veszel akkor pedig egyértelmű hogy miért regisztrálod be hiába az appban.
egy mód. Xiaoflasher.. és akkor megváltozik egy karakter a sorozatszámban, onnan tudja, hogy Amerikai modell, ekkor a gyári applikáció is már G30P-nek fogja látni a rolid.
utána megkapod azokat a szoftver frissitéseket is amiket amerikának szántak. pl a legutóbbiba be lehet állitani a gyári appban, hogy 0-ról is eltudj indulni.. ne kelljen meglökni ha nem akarod.
-
-
bexinho23
őstag
Két hete vettem át az új F30E-t, így a telefon rácsatlakozásakor fel is ment a rollerre a legfrissebb fw (v5.8.9). Semmi negatívat nem tapasztaltam (előzőleg 1 évig használtam egy másik F30E-t). Amúgy valóban érdemes néha várni a frissítésekkel, mert volt olyan alkalom, amikor érezhetően csökkent az üzemidő (legalább 30-40%-kal), és legalább egy hónap telt el, mire jött rá újabb frissítés, amivel helyreállt (egy tavalyi frissítés volt).
1. Csomagtartóban szoktam szállítani, de sosem hagyom az autóban. Télen a hideg miatt, nyáron pedig a meleg miatt.
2. 30-40% között teszem töltőre és hagyom 100%-ig feltölteni. Amikor már nem pulzál a hátsó lámpa, akkor szoktam lehúzni. Több helyen olvastam, hogy érdemes megvárni, míg a töltő ledje át vált pirosról, de nálam sosem váltott át fél óra után sem (se ennél, se az előző rollernél), így ezt a részt ki szoktam hagyni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Okos Otthon / Smart Home
- BMW topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" 2020 M1 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 CM MasterBox 5 Lite 600W
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest