Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Házimozi belépő szinten (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-09 14:43:01

LOGOUT.hu

Házimozi belépő szinten

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1751) Fang válasza BBéci (#1750) üzenetére


Fang
aktív tag

Kezdő vagyok a témában, viszont ha lesz lehetőségem meghallgatni az Victa szettet magasabb kategóriájú erősítőkkel mindenképp megteszem, igazából így laikusan nem tudom elképzelni hogy mi lehet a különbség a kettő között, mert nincs igazából viszonyítási alapom, de biztosan egy jó tapasztalat lesz kipróbálni!

Ja és még egy kérdés amit elfelejtettem. Az AVR-X1200W ugye egy 7.2-es erősítő. Ha az 5.1 Victa szettet bővíteni szeretném 7.1-re valamikor, akkor a [hátsó két surround-ból] kell még kettőt elhelyezni ugye?

[ Szerkesztve ]

Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség, gyakorlatilag viszont van!

(#1752) BBéci válasza Fang (#1751) üzenetére


BBéci
titán

Igen, de azzal számolj, hogy az egy csatornára jutó teljesítmény akár jelentősen csökkenhet, ha 5 helyett 7 hangdobozt kell meghajtania az erősítőnek. Ez különösen igaz arra a kategóriára, amibe az AVR-X1200W tartozik.

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#1753) Fang válasza BBéci (#1752) üzenetére


Fang
aktív tag

Rendben, köszi!

Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség, gyakorlatilag viszont van!

(#1754) embe válasza BÜDÖSLÁB (#1716) üzenetére


embe
nagyúr

Ha valahol tudod hallgasd meg ezt a Taga Harmony TAV-606 v3-t. Ha tetszik a hangja, akkor vedd meg nyugodtan, akár itt a fórumtárstól!
A lényeg az, hogy neked tetsszen!

Természetesen akik napi szinten milliós rendszereken szoktak "hangot" hallgatni, számukra ez egy gagyi szar .