Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24399) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!!! Tudna nekem valaki ebben segiteni???
Vettem egy Huawei band 6-os okoskarkötöt,2021 május 14-én,novemberben vissza vittem avval a hibával hogy állandoan lecsatlakozik (leválasztva ez irja ki ha mellettem van telefon is 5 cm-re),nem kapom meg az értesítéseket.Akkor a szerviz kicserélte és azt mondták,újra indult a garanciám.
Az új készülék is ezt produkálta,egy idö után már ezen a készüléken sem jöttek meg legtöbbször az üzenetek.Igy visszavittem megint 2022. márciusi hónapban,visszakaptam avval szöveggel (kb 1napot tesztelték)hogy a termék más készülékekkel,és a tesztelésen sem mutatott vagy nem produkált ilyen jelegü hibákat,igy visszadták.
Most 2022. május 13-án vagy is még a garancia ideje elött (biztos ami biztos) és megint leadtam.Ahogy leadtam azon a napon kb 6 óraval késöbb jött az üzenet hogy elkészült a okosórám,átvehetö.
Visszamentem következö héten és avval kellett szembesülnöm hogy megvonták a garanciát mert hogy KÜLSÖ BEHATÁS ÉRTE....és még fényképekkel is nyomatékosítatták hogy ez csak fizetösbe javítható.
Na már most aznap mikor leadtam ezt a készülék nem igy nézett ki,ilyen állapotban bizttossan nem volt,ezt még a Huawei által kiadott ÁTVÉTELI ELISMERVÉNYBEN is bizonyítható.
Szerintetek mi tehetek ez ügyben???
Elöre is megköszönném :R

NAGYPAPA

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.