Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24240) F.B.I.


F.B.I.
veterán

Üdv, egy kis segítség kellene, hogy szerintetek mi a jogos megoldás.

Adott egy 65 colos TCL televízió, AUCHAN online vásárlás, 35 kg-os (később fontos).

03.24-én rendeltem, készülék képe hibás, nem csak én hanem az egész család látja ( 3-4 cm széles zöldes sáv függőlegesen végig, világos jeleneteknél).
A készülék maga tetszik, szép kép, jó hang, jó ár, hívom a szervizt, mondják, küldjek képeket 04.01-én meg is teszem (ekkor még bőven 14 napon belül vagyok).

Hívnak másnap hogy nem küldik ki a városomban lévő szervizest, pakoljam vissza dobozába, küldenek futárt, viszi.

Ekkor bizakodsz, vegreegy rendes gyártó, aki akar is javítani. Gyerekkel összerakod a nem könnyű készüléket, szépen a dobozába, majd 2 napot otthon ülsz, mert a futár email elkeveredett, hiába egyeztettek időpontot és telefonálgattam (2 ki nem fizettet nap az életemből).

Elviszik, megkapják, majd másnap hívnak, hogy visszaküldik, mert semmi baja, ami látható, az a hibahatáron belül van. Ekkor már kifutottam a 14 napból ugye. Készülék nincs megjavítva, cserélni nem cserelik, Auchan nem foglalkozik vele.

És akkor a kegyelemdöfés: akkor hazai support! Na az a szerviz, aki elutasítja a javítást!

Csináltak 2 nap mínuszt és 300.000,- Ft hibát az életemben, mert én voltam a hülye hogy más is rendesen végzi a munkáját, mint amit tőlem is elvárnak. :W

Fogyasztóvédelem vagy előbb próbálkozzak mashol (szerviz 300 km-re van tőlem, ők lexarnak).

Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.