Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#13878) Tibiajax válasza elod22 (#13876) üzenetére


Tibiajax
nagyúr

nem olcsó. nekem sem volt szívem kiadni 100k-t csak az ülésért pl. de kormányt meg addig nem vettem, míg nem tudtam ülést is hozzá venni, mert az csak úgy jó.. ügyesen kitalálták, megtervezték a playseat-esek ezt, és tényleg marha jó. jofogason nézegettem, sokszor van fent kormány playseat-tel együtt (megveszik aztán megunják gyorsan, nem használják, eladják), azokat érdemes venni. de ált.100k felett mérik ott is az egybe szettet. nekem aztán egyszer egy nagy mákom volt, már épp feladtam az aznapi keresést, amikor még egy utolsó frissítettem a ph-aprón és akkot dobta fel a srác a cuccot.. :B már repültem is érte. én voltam az első, de mire odaértem már vagy 5en hívták, mint elmondta

na szóval. úgy képzeld el, hogy mielőtt meglett a cucc jah, nekem is megfordult ez a fejembe, hogy majd ezt szokom meg, aztán az igaz autó meg másabb lesz, majd a végén 300al megyek ott is a bah-csomóponton keresztül.. de át nem így lett :)
a fő koncepcióm az volt, hogy addig baszakodjak majd a kormánysetuppal, amíg pont olyan eredményt, kezelhetőséget, kormányviselkedést nem kapok, mint az volvo c30-ammal. úgy voltam vele, ha ez sikerült örülünk, ha nem fog, akkor annyi... mehet majd fel az apróra aztán kész, "megpróbáltam.."
az első két nap kegyetlen volt vele, undorító volt, össze vissza forgott, túl érzékeny volt, a kocsi pörgött mint a búgócsiga. ha visszavettem meg alig csinált valamit, ha visszakormányoztam 'elengedte' a kocsit és nem tudtam egyszerűen kontrollálni, borzalom volt.. el kellett telni egy bizonyos időnek, mire a dolgok elkezdtek összehangolódni. ugye, a horizonon belül is csomó állítási lehetőség van a kormány-szekcióban, egyenként kellett végig szarakodni, próbálgatni, pontosan milyen hatást gyakorol. nem volt egyszerű, csak annyit mondok, h pl a srác setupja, aki a linkelt videókat is csinálja (felrakta azt is az egyik csideójába), nekem túl érzékeny volt, nem jött be annyira. szóval két nap, de utána, már mocskos jó lett. aztán még volt némi finomhangolgatás persze, de ma már pont olyan - jó, nem 100%, de nagyon hasonló-, mint az igazi autóm. pont annyira kell forgatni, nem ránt vissza a ffeedback csak amennyire kell, megtart, de lehet azért pörgetni is..áh, isteni. de sokat kell vele molyolni az elején. de hát..mivel nem?
na, de a lényeg. elmondom, hogy nem hogy rossz hatással van az igazi vezetésemre, mióta tolom a playseatben is a gamét, épp ellenkezőleg. a ritmusérzékemmel eddig sem voltak nagy bajok, átlagon felüli vagyok benne, de mióta játszom, sokkal könnyedébben szlalomozok a kocsik között, vagy ha ki kell hirtelen kerülni valamit az úton. simán, minden ijedség nélkül, azonnal.. a játékban a botok idióták, index nélkül kanyarodnak be elég sokszor, ezekre simán rá vagyok idegződve, és ugye mivel nem úgy játszok mint egy bolond 12éves hanem igyekszem életszerűen, nem ütközve, így a real-ben is észrevehetően kevesebb gondot okoznak a hirtelen szituációk. sokkal. és ezt halál komolyan mondom
:) szóval.. jó dolog ez. nem csak chill-nek jó, trainingnek is. igen is van annyira szimulációs szintjű a horizon is, hogy lehessen erre használni - nyilván nem a 300km/h-s ugratásokra gondolok itt, világos gondolom mindenkinek

kuplung. igen, ahogy KEAN is írja, akkor adja a kerregő hangot, ha nem nyomod be a kuplungot. lassabb is úgy, meg idegesítő is. ha viszont kuplungozol, egyértelműen gyorsabbak a váltások. a játékban a kormánynézetben lehet látni, az avatar lenyúl -e váltani, vagy a fülekkel játszik, annak megfelelően lehet beállítani a váltás típusát is a beállításokban.
ezen kívül -mint ahogy a többi pedálnál is-, lehet állítgatni az érzékenységen, a pedál megtett útján is, ha jól belövöd magadnak, marha jól lehet vele csúsztatni. a kontrollernek sem rossz az analóg ravasza erre, de... azért a pedállal szebb dolgokat tudsz csinálni

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.