Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Klemens
őstag
Oh, értem. Viszont akkor így mennyi lenne a csereperiódus? Gondolom nem akkor kell cserélni amikor már megáll az AC és nem indul az autó. Jelenleg ugye 9 éves és 106 ezer Km van benne. Viszont ez a futás szerintem valós. (Nem azért, mert az enyém és mindig mindenkinek a sajátja a legjobb és beton biztos a futásteljesítménye, stb...stb...hanem tapasztalat alapján gondolom ezt)
xeon.Szabi: Köszönöm!
Másik kérdés. Ugye ez a változó szelepvezérlésű. Első indításnál még nem melegszik egy kicsit, ez a 6-8 fokban kb. 2 perc alapjáraton, addig eléggé csörgő hangja van. Mármint, mint ha a szelephézagok túl nagyok lennének. Bár tegnap egyetlen egyszer már meleg állapotban fordulaton is előjött volna ez a hang, de ez nem biztos. 1 hónapja vettem amúgy az autót, 3000km-t mentem vele azóta, cseréltem olajat (Ford formula 5W30) meg ugye szűrőket.
Egyik oldalról azt olvastam, hogy ez ennél a motornál teljesen természetes, mármint, hogy hidegen kicsit csattog. Másrészről meg olvastam, hogy ez nem jó és utalhat a VCT elem meghibásodására.
Viszont talán itt a topicban írta valaki, hogy Ford márkaszervízben tudnak külön csak VCT diagnosztikát csinálni amivel ki lehet mutatni, ha valami nem úgy működik, mint kellene. Egy komplett VCT javítás elméletileg valami 200K. Ennek a diagnosztika áráról tudtok valamit?
Szerk.: 2x raktam rá eddig diagnosztikát amúgy. Először 2 hiba volt benne. Az egyik a hűtőventillátor 1-es fokozata megadta magát a másik meg 2-es henger szívóoldali valami áramkör folyamatosan nyitott.
Ebből a ventilátor nem lehetett valós, mert akkor a klíma sem menne, de az pedig hűt rendesen. A másikat nem tudom. Lett törölve hibatároló, aztán talán 1 hete volt megint rajta gép és akkor nem írt semmi hibát.
[ Szerkesztve ]
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"