Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1158) duvi válasza Nosam (#1015) üzenetére


duvi
nagyúr

"Az a point defence turret. Azért úgy teszi oda név nélkül, mert utility mount-on van, nem pedig a fegyverek között."
Megvolt a hajócsere és most az Aanacondát cuccolom fel. Erre is vettem két point defence turret-et. Most viszont nem mutatja az ominózus "üres sorban" a két turret-et:

Megtennék a kedves Anaconda tulajok, hogy megnézik a fire groupokat? Látszik-e a fegyverek alatt egy üres sorban egy-két fegyver aktivitás? Csak, hogy kb. tisztába legyünk a fire groupok visszajelzésével, a rendszeres bugok miatt. Előre is Thx!

(#1159) Nosam válasza duvi (#1158) üzenetére


Nosam
aktív tag

Azaz igazság, hogy ezzel még vannak gondok. Pl nekem már többször elfelejtette a beállítást, akkor volt olyan is, hogy el akartam adni a plasma acc-ot és megkaptam a lóvét de megmaradt a plasma. :D Plusz 7 kiló a zsebbe. :P Persze hamar elvertem, és igazából 3-4 fuvarral úgy is megkerestem volna anacondával azt a pénzt, szóval nem nagy ügy...

Az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az anacondáig nekem egyetlen game crash-em sem volt a játékkal. Azzal viszont már volt több is, SC-ból kilépésnél többször is előfordult már.

Lesz olyan is, hogy amit veszel rá fegyvert nem tudod majd akárhol eladni, csak ott ahol vetted és csak akkor ha éppen megint van.

(#1160) Diopapa


Diopapa
addikt

Most nálatok is nagyon lassan indul a játék? Nekem egy örökkévalóság mire full screenre vált... :F

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1161) Malachi


Malachi
addikt

segítséget kérnék!

a fire groupok használatáról keresek leírást, vagy ha nem bonyolult, akkor pár mondatban itt leírhantá valaki, mi is a menete, miért kell 3-4 is a nagyobb hajókra... szombattól lesz időm, szerintem újra belevágok és most szeretnék eljutni az Anacondáig.

köszi!

(#1162) duvi válasza Nosam (#1159) üzenetére


duvi
nagyúr

Ezek szerint ez még nem tiszta, hogy kell-e plusz sor oda vagy nem. Mondjuk nagyobb bajunk ne legyen! Jobb mint a nem működő heat sink volt ;]

(#1160) Diopapa
Kb. fél órája léptem be. Akkor nem tapasztaltam lassulást. A szokásos gyorsasággal indult és töltődött be a játék.

(#1163) Nosam válasza Malachi (#1161) üzenetére


Nosam
aktív tag

Malachi, innen letöltheted pdf-ben:

http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=14412

(#1164) Malachi válasza Nosam (#1163) üzenetére


Malachi
addikt

köszönöm!

(#1165) duvi válasza Malachi (#1161) üzenetére


duvi
nagyúr

Megpróbálom összeszedni firegroup témában, ami hasznos lehet...
-Kezdő hajóknál a minimális felfüggesztési pontok száma miatt, nincs túl sok értelme és lehetőség a variálásra. Általában egy fire groupot használunk elsődleges (sárga színnek jelölt) és másodlagos (zöld színnel jelölt) fegyverekkel. Pl. Elsődlegesre betesszük a lézereket, másodlagosra a rakétákat vagy gépágyúkat (ki milyen fegyvert vásárol). Azt érdemes észben tartani, hogy az energiafegyverek nagy hőt fejlesztenek és sok energiát használnak fel a rendszerünkből. A nagyobb hőmérséklet könnyebb észlelhetőséggel és túlmelegedéssel járhat, amit szeretnénk elkerülni. Ezért is jó ha külön groupban vannak az energia és fizikai fegyverek. A váltott tüzeléssel elkerülhetjük a túlhevülést.
-Közepes vagy nagyobb hajóknál már nem úszhatjuk meg a több firegroup létrehozását. Itt már több kisegítő berendezésünk/fegyverünk is lehet, amiket már képtelenség belezsúfolni egy fire groupba. Ilyenek például a heat sink, chaff launcherek, a scannerek. A többlépcsős firegroupok esetében is ajánlott figyelembe venni az előbb említett energiagazdálkodást és hőtermelést! Legyen a példa kedvéért az arzenálunkban 2db lézer + 2db multi-cannon, amik mellé vettünk még heat sink és chaff launchert is.
Az első groupba betesszük a két lézert elsődleges fegyvernek és másodlagosnak a heat sink launchert. Amikor az energiafegyverek folyamatos használatakor túlságosan felmegy a hőmérséklet, akkor csak nyomunk egyet a másodlagos fegyvergombon és a heat sink egyből visszahűti a rendszerünket. Ezáltal folytathatjuk a tüzelést túlmelegedés nélkül.
A második groupba betesszük a 2db multi-cannont és a chaff launchert. Az alacsony hőtermelés és energiahasználat miatt jobb választás az ágyúk mellé a chaff launcher, ami a ránk kilőtt rakétákat téríti el rólunk.
-A fenti példa tovább bonyolítható ha a lézerek és ágyúk mellé veszünk még rakétavetőket is. Itt már sokat lehet variálni, ha nem akarjuk, hogy több fegyverfajtánk egyszerre tüzeljen (persze lehet csinálni ilyen groupot is, amikor bepakolunk minden fegyvert az elsődleges tüzelésre, ami találat esetén iszonyat durván sebezhet). A lézerek és az ágyúk mellé is betehetjük a rakétavetőket másodlagosnak, de itt már legalább három groupot érdemes csinálni.
-Két apróság amik még fontosak a fire groupok szempontjából is. Az egyik a heat sink használata, amit megoldhatunk dedikált gombbal is (alapértelmezésben a "V" gomb), ha éppen nem lesz bugos a fire groupunk ;] A másik a célzás. A lézerekkel pl. mindig az ellenséges hajókra célzunk, míg a gépfegyverekkel, ágyúkkal eléjük kell célozni. Ezért sem túl szerencsés egyazon groupba, ugyan arra a tűzgombra berakni ezeket. A lövéseink fele kapásból mellé mehet, egy gyors mozgású célpont esetében.
-Remélem valamit ki lehet hámozni a leírtakból és segítségedre lehettem :D Bárkinek van észrevétele, vagy kiegészíteni valója, ne tartsa magában! Minden infó jól jön, és tanulhatunk egymástól ;)

Szerk:
Jó sokáig írtam... Látom, hogy Nosam kolléga közben már szolgált egy egyszerűbb válasszal is :)

[ Szerkesztve ]

(#1166) Malachi válasza duvi (#1165) üzenetére


Malachi
addikt

nem baj, ezt is köszönöm! :R

(#1167) Diopapa


Diopapa
addikt

Iponon még mindig megy az ereszd-el-a-hajam, kurvajó :D

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1168) duvi válasza Diopapa (#1167) üzenetére


duvi
nagyúr

Ez kb. mint a The NeverEnding Story :N Soha nem fogják meggyőzni egymást, csak a helyszín változik állandóan :D

(#1169) Diopapa


Diopapa
addikt

Nah, tegnap megnéztem a fejmozgás követést, de nem tudtam Elite-ben bekapcsolni, fogalmam sincs hol / hogy kellene, utalást sem találtam rá.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1170) duvi válasza Diopapa (#1169) üzenetére


duvi
nagyúr

ITT nézz körül. Hátha találsz valami használható infót. Bár ha jól emlékszem, te más elven működőt építettél :F

(#1171) Diopapa válasza duvi (#1170) üzenetére


Diopapa
addikt

Az enyém infrás, de igazából az mindegy, a vezérló sw a lényeg, az pedig Freetrack, ami kompatibilis a TrackIR-el. Még azt fogom megnézni, hogy virtuális egér emulációval működik-e, valamint azt nem tudom, hogy aki TrackIR-el használja az is valami vjoy v. vmouse emulációval csinálja? :F

Jah, meg az enyém 6 tengelyes, míg ez 3 ahogy nézem, de mindegy igazából. :)

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1172) duvi válasza Diopapa (#1171) üzenetére


duvi
nagyúr

Ha jól értem, akkor joy alapú kommunikációt használnak:
"instead used the Arduino to emulate a Human Interaction Device (HID) - a joystick - through which is could represent the motion to games." Teljes oldal.

(#1173) Diopapa válasza duvi (#1172) üzenetére


Diopapa
addikt

Jah, egeres működik, virtual joyt most ezért nem telepítenék.. Mire kijön a végletes talán lesz benne normális trackIR support, ha meg nem, még mindig elkezdhetek gondolkodni a virtual joystickesen is.. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1174) duvi


duvi
nagyúr

-Van valakinek infója a Point Defence Turret és a Chaff Launcher párhuzamos használatáról? Ez a két eszköz, (részben) ugyan arra a feladatra szolgál. A támadó rakéták semlegesítésére. A Chaff emellett még a scannereket is bezavarja, de hogy ennek mekkora jelentősége van/lesz a gyakorlatban, azt még nem tudom. A kérdés, hogy érdemes mindkettőt feltenni a hajókra? Nem elég a turret?
- A másik, hogy megint megzakkant a a fire group kezelés az Anacondán is, de ezen már nem is csodálkozom ;] . Egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Point Defence Turret és/vagy a Heat Sink Launcher együttes használata a bug oka.

[ Szerkesztve ]

(#1175) Viper26


Viper26
nagyúr

Szokott útvonalakon szinte teljesen eltűnt a haszon sajnos... :(

iPhone 14 | FR955

(#1176) Malachi válasza Viper26 (#1175) üzenetére


Malachi
addikt

volt update? vagy ez dinamikusan változik?

(#1177) duvi válasza Viper26 (#1175) üzenetére


duvi
nagyúr

Én csak a webes kalkulátort szoktam használni, de már ott is észrevettem, hogy állandó mozgásban vannak az árak. Van amikor 2-3 oda-vissza fuvar alatt, már másik terméket éri meg szállítani, mint a legelső alkalomnál. Szerintem ez már szerver oldalon lett beállítva, ezért nem is kellett patch hozzá. Ezek alapján már most is működik a dinamikus árképzés :K

[ Szerkesztve ]

(#1178) Viper26 válasza duvi (#1177) üzenetére


Viper26
nagyúr

Így is sz@r a profit akárhogy nézem. :DDD

iPhone 14 | FR955

(#1179) duvi válasza Viper26 (#1178) üzenetére


duvi
nagyúr

Milyen hajóval mész most és melyik állmáson vagy?
Én most dokkoltam be I Bootisba. Aulinból hoztam 228db Terrain Enrichment Systems-et. 159.144 CR volt a profit. Ugyan ez T9-el, 440-es rakodóhellyel (307.120CR) nem rossz pénz ;) .

[ Szerkesztve ]

(#1180) Viper26 válasza duvi (#1179) üzenetére


Viper26
nagyúr

Eranin vagy iBootis, nem emlékszem pontosan, és Cobra van.

iPhone 14 | FR955

(#1181) Nosam válasza duvi (#1174) üzenetére


Nosam
aktív tag

Nekem már nincs fent chaff az anacondán, szerintem elég a PDT, ami nem csak a rakétákat téríti el, hanem még a más hajókon lévő turreteket is zavarja, több célpontot láttatva velük.

(#1182) Terrorista


Terrorista
senior tag

Ma este eléggé sűrűn fagyott a játék. Chango-Aulin útvonalon ingáztam és majdnem minden 2. körben volt egy crash. A kép merevvé válik és a hang loopol. :( Még szerencse, hogy tud menteni néha a szerver.

Próbálom összeszedni megint magam a múltkori Cobra-Hauler loss után. Egy Type 6-ra gyűjtök, hogy aztán felpörögjenek az események. :D

A szállítós küldikkel kezdhetnének valamit, mert tele a bullentin board olyan feladatokkal, ahol 4-500 credit a jutalom. Azzal meg nem sokra megyek. :(

[ Szerkesztve ]

(#1183) duvi válasza Nosam (#1181) üzenetére


duvi
nagyúr

A PDT nálad nem zavar be a fire groupoknál? Pl. utólagos fegyvercserénél? Vagy a HS használatánál?

Terrorista
Ha pénzes küldiket keresel, akkor érdemes körbejárni az állomások között. A szimpla oda-vissza fuvaroknál ritkábban találsz több ezer CR-es küldetéseket.

[ Szerkesztve ]

(#1184) Nosam válasza duvi (#1183) üzenetére


Nosam
aktív tag

Mint mondtam, voltak már problémáim a groupokkal nekem is, pl volt hogy elfelejtette a beállítást. :D

De azt nem tudom, hogy mondjuk ez PDT-től lett volna. Most egy ideje már müxik szépen, most nincs vele problémám. Olyanom is volt, hogy amikor fegyvert akartam cserélni, akkor valami szerver izét irt és nem engedte, még eladni sem. Aztán rájöttem, hogy ott el tudom adni a hardpointról a fegyvert ahol vettem, és utána már tudtam rá rakni mást. :) Gondolom mivel meghatározott helyen lehet csak venni bizonyos fegyvereket, így ott nem tudta "beváltani" olyan állomás, ahol az a fegyver amúgy nem volna kapható.

(#1185) Nosam válasza duvi (#1183) üzenetére


Nosam
aktív tag

Ja, HS használatánál még nem volt problémám nekem.

(#1186) duvi válasza Nosam (#1185) üzenetére


duvi
nagyúr

Thx!

(#1187) duvi


duvi
nagyúr

Most dokkoltam először Pi-fangon. Nem tudom, hogy graf bug vagy alapból ilyen a festése, de számomra újdonságként hatott ez a világos szín. Még a dokkolóhelyek száma se sárgával van feltüntetve:


Mindenesetre jól néz ki :)

(#1188) Nosam válasza duvi (#1187) üzenetére


Nosam
aktív tag

Wyrd-en is ilyen. :DDD

(#1189) Malachi válasza duvi (#1187) üzenetére


Malachi
addikt

ez ilyen. van másik is, egyedi belsővel, én legalábbis még egyről tudok ezen kívül. :)

[ Szerkesztve ]

(#1190) duvi válasza Nosam (#1188) üzenetére


duvi
nagyúr

Akkor nem bug hálistennek :C Wyrd-en még nem voltam.
Most járom be szisztematikusan az összes állomást...

(#1191) Nosam


Nosam
aktív tag

CM Dracoban voltatok már? :DD Ott nem egy naphoz dobott ki SC-ból hanem egy fehér törpéhez. :D

Gyakorlatilag ez a csillag már az utolsó fázisában van. Nagyon várom, hogy ki legyen nyitva már egész galaxis, már tudom hova menjek majd szupernóva maradványokat, gyönyörű ködöket nézegetni. :K

(#1192) duvi válasza Nosam (#1191) üzenetére


duvi
nagyúr

Igen :K Még ez a kis terület is változatos tud lenni. Én most félig üres raktérrel mászkálok a dokkok között, hogy felfedezzem a teljes bubit. Közben megnézek minden ismeretlen jelzést, amiből sokszor potya pénz jön az ott talált rakományokért a feketepiacon. Néha kalózokat találok, de eddig nem volt gondom velük :N . Mióta Anacondával vagyok, elég gyorsan elhullanak, még a három fős csapatok is :DDD Van, hogy inkább lelépnek, amikor kilépek SC-ből :DDD Bezzeg amikor Haulerrel vagy a T9-el cammogtam....

(#1193) Nosam válasza duvi (#1192) üzenetére


Nosam
aktív tag

Hát igen, interdiction-nál úgy vagyok vele ha egle-t vagy cobrát látok, akkor előbb lövök aztán kérdezek. :DDD

Cobra minden esetben tuti kalóz és ott kár is volna vesztegetni az időt, jól pofán lövöm kapásból. :DD

Hatóság meg úgy is viperral van, de még azokat is meg szoktam szkennelni, hátha valamelyiknek van valami vaj a füle mögött és mégsem hatóság. :D

(#1194) Diopapa


Diopapa
addikt

Newsletter #37

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1195) Malachi válasza Diopapa (#1194) üzenetére


Malachi
addikt

már most imádom az outpostokat.

(#1196) duvi válasza Malachi (#1195) üzenetére


duvi
nagyúr

Új állomás külsők, plusz a landing padok sokat dobnak a látványvilágon! Pláne, hogy az outpostokat elfoglalhatják a kalózok is :D A landing padoknál már most is utalnak a bolygófelszíni használatára... Jó lesz ez! Gondolom ehhez kapcsolódik az atmosphere simulation is, amit nem csak a látványa miatt csinálnak meg ilyen részletesre. Pl. leszálláskor belekerülhetünk egy szép kis homokviharba... :DDD
A csempész videóban látott "berepülést" vajon hányszor csinálták meg, mire sikerült is ;] Én tuti nem vállalnám be az Anacondával :N A Sidewinderrel még csak-csak, mert max. kapok egy újat, ha felkenődök az állomás falára :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1197) Nosam válasza duvi (#1196) üzenetére


Nosam
aktív tag

(#1198) duvi válasza Nosam (#1197) üzenetére


duvi
nagyúr

Igen. Csak egy kis különbség, hogy az említett videóban 300 fölötti sebességgel és kikapcsolt hajtóművel teszik mindezt ;)

(#1199) Nosam válasza duvi (#1198) üzenetére


Nosam
aktív tag

Meg az is egy kis különbség, hogy a sidewinder egy 20 méteres hajó, ellenben anaconda 180 méter hosszú. :D

Egyébként én sidewinderral mindig is full gázzal közlekedtem kifele, befele is többször mentem be úgy. Ha jött valami még ki lehetett kerülni, mivel olyan pici az a hajó, hogy akár más hajó alatt is el tudtam menni még azon a szűk bejáraton is. Ellenben anacondával már nem mész be full gázzal, és pláne nem háttal. :D

Persze nyilván nem fogunk azon összeveszni, hogy melyik a nehezebb mutatvány. :DDD

(#1200) Nosam válasza duvi (#1187) üzenetére


Nosam
aktív tag

Egyébként tudod mit néztem én az anacondákon többször is, itt látszik most nagyon szépen azon a képen amit belinkeltél, hogy az anaconda elején az orra alatt van valami panoráma ablak, még valami fény is szűrődik ott ki vagy valami kijelző lehet ott bent.

Nem vagyok benne biztos, de szerintem a hajómászkálásnál fogunk majd rájönni mi lehet az. :D

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.