Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1251) Diopapa válasza Malachi (#1250) üzenetére


Diopapa
addikt

Gondolkodom valamilyen kis sql összeütésén amiben lenne pl market de a távolságokat is le kéne valahogy tárolni, jelenleg csak ilyen nagyon favágó módszer jut az eszembe, hogy minden rendszer táblájába bele lenne írva a szomszédos rendszerek neve / távolsága.

BTW vajon az a marketelős program hogyan tudja kiszedni az árakat a játékból?

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1252) Bibgr0 válasza Diopapa (#1251) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Hali, oks, hagyom még a táblázatot. Eddig minden kereskedhető anyag szerepel benne. Szerintem speciális anyagok még nem kerültek be a bétába.

A távolságoknál az a necces, hogy minden rendszer minden rendszertől mért sugarát kellene eltárolni, mert hajónként nagyon eltér, hogy mi a szomszédos. Sidewinderrel sok hely elérhetetlen, mig type9-el több rendszert is át tudsz ugrani és teli raktérrel pl 11LY is belefér még.

A marketelős progi alatt fut egy alkalmazás, ami figyeli az elitedangerous.exe-t és kirántja az adatokat, ha állomásra érsz. Maga a marketelős cucc csak a frontend, ami feltölti egy központi helyre az árakat, majd minden klienshez leszinkronizálja azokat. Ha jól láttam, akkor 2 különböző ember csinálta a 2 progit.

[ Szerkesztve ]

(#1253) Malachi válasza Diopapa (#1251) üzenetére


Malachi
addikt

trade progi - nem tudom mennyi van, én ezt használom: LINK

van szerver funkciója, amikor központi adatokat szed le a rendszerek árairól, meg van local, amiben a te saját játékodból tölti az árakat fel. én a szervert használom, mert az összes rendszer árai megvannak, bárhol vagyok tudok tervezni rendesen.

ez kellene majd a megjelenéskor a jétékba is, a galaxy mappal kombinálva, útvonaltervezővel. de nagyon.

(#1254) Menthirist


Menthirist
veterán

Mondjuk sokszor az a helyzet, hogy két rendszer között nem tudok átugrani egy adott rakománnyal, viszont ha elmegyek egy köztes rendszerbe, majd onnan tovább, a teljes üzemanyagnak a harmadát sem fogyasztottam el. Pl Aulin - LHS 3006 (de ott csak kijövök a térből és megyek is tovább) - Acihaut, oda Advanced Catalizers, vissza lithium, 100-120k profit per kör.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1255) Bibgr0 válasza Menthirist (#1254) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Ha már nem lesz wipe, akkor megéri majd felosztani a szerepeket egy kicsit. T9-el 1 karika oda-vissza 1 millió kredit profit. Páran ráállunk és megvan a csapat kezdőtőkéje.

Menthirist: az tényleg trükkös, ahogy az üzemanyagot számolja. Megéri kisebb jumpokkal haladni. Csak legyen elég heat sinked :-)

(#1256) Menthirist válasza Bibgr0 (#1255) üzenetére


Menthirist
veterán

T9-re tőke is kell... nekem T6-tal volt 120k per kör, ebből kellene vagy 30 hogy legyen T9

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1257) duvi válasza Diopapa (#1251) üzenetére


duvi
nagyúr

Én benne vagyok az adatgyűjtésben. A jelenlegi kis bubi pont jó tesztelésre.
(#1255) Bibgr0
Kérdés, hogy a véglegesben lesz-e bármilyen "csapat" rendszerű támogatás. Végső esetben marad a friend list és a privát trade lehetőség, mint egymás támogatása.

(#1258) Diopapa válasza Bibgr0 (#1252) üzenetére


Diopapa
addikt

Igen, az érdekelne, hogy mi a metódus, mert ha ez nincs, akkor kézzel kell bepötyögni rendszerenként az adatokat, az meg nem vidám. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1259) Nosam válasza Diopapa (#1251) üzenetére


Nosam
aktív tag

(#1260) Nosam válasza Malachi (#1253) üzenetére


Nosam
aktív tag

"ez kellene majd a megjelenéskor a játékba is, a galaxy mappal kombinálva, útvonaltervezővel. de nagyon."

Hát igen, tehát mint a docking computer, lehetne trade computer és travel planner is, bár utazás tervező elvileg alapból lesz a galaxy mapon. Meg ugye régi elitbe úgy volt, hogy a galaxy mapból megnézhetted a system mapot is (ami most ebben az elitben orrery view néven fut majd) ott pedig meg lehetett nézni az adott rendszerben a coriolis árait is...

Szerintem biztos lesz ilyen ebben is. Kéne.

(#1261) Nosam


Nosam
aktív tag

Átnyálazgattam a régebbi hírleveleket is, és találtam egy érdekeset. Már ha valaki esetleg még nem látta. Elvileg így fognak kinézni a bolygókon a városok fentről. Azért ezeknek igen komoly méreteik vannak, kíváncsi leszek hogy mekkora városok lesznek majd a játékban a bolygóra leszállás megjelenésével, de ekkorákkal már meg lennék elégedve. :P

(#1262) Diopapa válasza Nosam (#1261) üzenetére


Diopapa
addikt

Én még mindig nem tudom, hogyan szedik ki az ED.EXE-ből az adott rendszerben az árakat...

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1263) Terrorista válasza Diopapa (#1262) üzenetére


Terrorista
senior tag

Valószínűleg amikor marketre mész akkor egy temporary fileba (vagy akár memóriába) kerül be az ár és terméklista, innen olvassa ki a program és tolja vissza a calculator adatbázisába. A játékos közösségben mindig van valaki aki ért az ilyesmihez és veszi a fáradtságot, hogy időt takarítson meg magának és másoknak.

Kellenek az efféle szellemi termékek, mert így lesz gördülékenyebb a játék. Tény, hogy sok mindenre van igény, amit a fejlesztők sem tudnak kielégíteni vagy nem azonnal. Remélem lesz még sok más MOD, Addon, program amivel kényelmesebbé teszik az ED-s mindennapjainkat. :)

(#1264) Bibgr0 válasza Diopapa (#1262) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Van aki a memóriát túrja és van aki a kirajzolásnál kapja el az infót.

Viszont úgy néz ki, hogy slopey is átállt a kirajzolásos megoldásra andreas programja alapján:
"Thanks to Andreas and his MarketDump tool. With the B1.01 update, memory parsing is no longer viable, so Andreas's tool will be the primary update method going forward (for now anyway)."

[ Szerkesztve ]

(#1265) Diopapa válasza Bibgr0 (#1264) üzenetére


Diopapa
addikt

Picsbe, pont a market dumpost kezdtem tanulmányozni. Tudom hülyeség, de jobb szeretem ha nálam van meg az info, azért gondoltam saját adatbázisra. De lehet pár nap alatt elmegy a kedvem.. :) Megnézem ezt a kirajzolósdit is.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1266) Bibgr0 válasza Diopapa (#1265) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Szerintem az andreas féle megoldást tudod használni alapnak te is. Elkapod egy CSV-be a kimenetet és onnan már bármilyen adatbázisba be tudod tölteni és mókolhatsz vele.

Egyébként várom az első fake adatokat Slopey programjába is, amivel el lehet takarni az igazán jó útvonalakat.

(#1267) Nosam válasza Diopapa (#1262) üzenetére


Nosam
aktív tag

Egy marketdump nevű exe írja át csv-be egy temp fájlba, meg írja azt felül egy újabb lekérés esetén.

(#1268) Nosam válasza Bibgr0 (#1264) üzenetére


Nosam
aktív tag

Szerintem Slopey ott dolgozik a frontiernél és abból következtetek erre, hogy már 2009-től regisztrálva van a frontier fórumán, és kétséges, hogy 3 évvel az elite kickstarteres kampánya előtt csak úgy véletlen regisztrálta volna magát. Valamelyik fejlesztő srác nick neve a Slopey ez tuti biztos.

Ráadásként megnéztem mind a két tool-t, és Andreas egyébként ugyan azt a marketdump.exe-t használja az adatok letöltésére, ami a slopey-ban volt,-van vagyis azt onnan abból szedte csak másként rendezte az abból nyert adatokat.

[ Szerkesztve ]

(#1269) Bibgr0 válasza Nosam (#1268) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Szerintem olvasd el a fenti hozzászólásokat és linkeket még1x

(#1270) Nosam válasza Bibgr0 (#1269) üzenetére


Nosam
aktív tag

Nem figyeltem, akkor ezért találtam mind a kettőben az exe-t...

De teljesen mindegy is, a lényegen nem változtat. Igazából "nekem gyanús" volt, hogy az ember véletlenül 2009-ben már regisztrálva volt ezen a fórumon ezért következtettem arra, hogy biztos ott dolgozik a frontiernél.

De lehet, hogy mégsem. De a mi a francnak regisztrált 2009-ben azt elképzelni nem tudom. :D

(#1271) Diopapa válasza Nosam (#1270) üzenetére


Diopapa
addikt

Mind1, nekem ez a marketdump jó, könnyű összedobni hozzá a parsert meg ami elküldi a saját sql adatbázisba.. De hogy akkor már a rendszer nevét nem tudta külön venni az állomástól, száradjon le a keze :DDD

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1272) Nosam válasza Diopapa (#1271) üzenetére


Nosam
aktív tag

:D Tényleg, egyébként milyen adatbázist is akarsz most konkrétan?

Mondjuk így 55 rendszernél még talán van értelme bármilyennek, de ha kinyitják univerzumot akkor maximum csak lokálisan esetleg a federation rendszereiről lesz értelme bármiféle adatbázist csinálni, bár ki tudja hány rendszere lesz annak is.

Amúgy minden más esetben milliós meg milliárdos számok lennének. :DDD

(#1273) Diopapa válasza Nosam (#1272) üzenetére


Diopapa
addikt

Alapvetően market, de szeretnék a rendszerekről plusz infót is betenni. Egyrészt lehetne beleírni szubjektív dolgokat, plusz távolságokat stb... Ami csak eszembe jut. De először a piaccal kezdeném. Nekem a lényeg pl hogy ne tudják kihúzni alólam az adatbázist.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1274) Bibgr0 válasza Diopapa (#1273) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Diopapa, ha csinálsz valami tuti megoldást, elérhetővé tehetnéd a csapatnak és akkor hatékonyabban tudjuk feltölteni adatokkal. Pl ami máshol nincsen meg: a rendszerek típusa, megjegyzések az állomásokról vagy a rendszerekről (mit lehet bányászni, stb), milyen hajó kapható, lehet-e tankolni ha nincs állomás, stb.

(#1275) Diopapa válasza Bibgr0 (#1274) üzenetére


Diopapa
addikt

Okés, ha valamennyire működő formába tudom hozni, akkor megosztom ofc...

btw valahol megvannak vajon a pontos commodity itemek nevei? Mert a gdocsos táblázatban vannak rövidítések, ezzel gondban leszek, mert a marketdump pontos nevekkel dolgozik.

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1276) duvi válasza Diopapa (#1275) üzenetére


duvi
nagyúr

Ez használható lenne? LINK

(#1277) Bibgr0 válasza Diopapa (#1275) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Egyébként a gdocs-ba 1-1ben azt vettem át amit a program kiír a commodity market nézetben. Ott is vannak rövidítések. Szerintem a dump-nak egyeznie kellene a gdocs-al.

(#1279) Nosam válasza Nosam (#1278) üzenetére


Nosam
aktív tag

Azon kívül egyébként semmi ujjat nem látni, hogy más lett picit az ui. Sem új hajót sem egyebet nem lehet látni.

Pedig elkezdhették volna csöpögtetni legalább.

(#1280) Menthirist


Menthirist
veterán

75k emberről beszélnek perpill

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#1281) Nosam válasza Menthirist (#1280) üzenetére


Nosam
aktív tag

Az máris egyértelmű siker...

25 ezer támogató volt a kickstarteren, most 98 országból játszanak 75 ezren.

Szerintem a végére ha megjelenik ezt legalább meg fogják ötszörözni, mert általában 5-ből négy ember azt mondja, hogy 60 eurót nem ad a bétáért de a teljessel szívesen játszana...

Aztán ha kibővül FPS-el és bolygól leszállással az szerintem még hozni fog egy csomó új embert, de már nem olyan sokat.

(#1282) duvi válasza Nosam (#1279) üzenetére


duvi
nagyúr

A HUD változott egy kicsit. Mást én se láttam benne. Persze nem biztos, hogy a bemutatón minden újdonságot láthattunk. Nagyon szigorúan zárolnak minden más anyagot a végleges játékból. Videók se nagyon kerülnek fel a teljes univerzumról, bányászatról, salvageről ... Közben szép lassan ballagunk az év vége felé.

(#1283) Nosam válasza duvi (#1282) üzenetére


Nosam
aktív tag

Hát igen. Szóval nem biztos, hogy lesz ebből 2014Q4.

Ami azt illeti, én már azokra az elérhetetlen grafikai opciókra is egyre kíváncsibb vagyok, "amit a mai gépek egyelőre nem bírnak majd el". Bár ahogy látom, még reflection sincs legalábbis én tükröződést nem láttam eddig semmin. Persze látva ezt a galaxy mapot kétségeim nincsenek afelől, hogy idővel tényleg lehetnek olyan grafikai opciók amelyek esetleg gépigényesek lesznek... De most jelen pillanatban gyakorlatilag még szundikál a gépem a játék futtatása közben, és egyébként a poligon számokból szerintem inkább az látszik, hogy széles közönséget céloztak meg. Viszont az effektek szerintem már most gyönyörűek ahogy egyébként az űr is nagyon szép, a solar flare is és az egyéb dolgok. Amúgy egyébként több vram-om van mint amennyit a jelenlegi béta recommended spec-hez összesen kértek, emellett még van 32 giga ramom is a legújabb I7-es proci mellett, szóval azzal sem hiszem, hogy gondom lenne a véglegesben, éppen azért várom annyira kíváncsian miféle elérhetetlen grafikai opcióval kell majd szembesülnöm. ;)

Abban meg alapból biztos vagyok, hogy nekünk nem a full dev verziót mutogatják.

(#1284) Malachi


Malachi
addikt

no, elég jó az X-52, de még szoknom kell. azért a 4. scenarioig kipróbáltam és ment is, csak kell majd valami jó kiosztás a gombokra, meg kicsit finomabban kellene fognom, mert úgy szorítottam belefájdult a kezem. :) de jó lesz, jó lesz.

(#1285) duvi válasza Malachi (#1284) üzenetére


duvi
nagyúr

Az elején én is úgy szorítottam a botot, mintha az életem múlna rajta :D . Pedig ettől csak nehezebb az irányítás. Rendszeres gyakorlással belejön az ember. Ha nem is sokat, de próbálj minden nap egy kicsit gyakorolni. A kiosztást, még mindig variálom. Nekem már most kevés a Hotas X gombkészlete, de első hotasnak akkor is bevált. Jól döntöttél, hogy a X-52-t vetted meg :K . Ha ma kéne döntenem, akkor inkább várnék még és gyűjtenék az X-52-re :K

(#1286) Terrorista válasza Malachi (#1284) üzenetére


Terrorista
senior tag

A setupban van külön X52 profil a gombkiosztásra. Én azt használom némi módosítással. Próbáld ki, hátha. :)

(#1287) Malachi válasza Terrorista (#1286) üzenetére


Malachi
addikt

azt választottam és az alapvető funkciók megvannak, de nekem még sokat kell majd szöszölni vele, hogy minden kézre essen. pl. a körbenéző HAT sincs beállítva és ez csak egy a sok közül.

(#1288) Bibgr0


Bibgr0
aktív tag

Új hírlevél. Új állomástípus: Ocellus :-)

(#1289) Nosam válasza Bibgr0 (#1288) üzenetére


Nosam
aktív tag

Fasza. Lesz még egy jó pár fajta elvileg, itt vannak még thumbnail-ek és koncept rajzok a régebbi hírlevelekből amelyeken vannak modulok, egy rakás féle fajta állomás és egyéb nyalánkságok:

Space Stations

Variation in Station Design + Moduls + Shipyard + Pirat Base + Mining Base concepts.

(#1290) Nosam válasza Bibgr0 (#1288) üzenetére


Nosam
aktív tag

Az elhasználódásról: Azért az meleg volna, ha nem csak a festés hanem az egyéb modulok is elhasználódnának idővel, és újra meg újra kéne a hajóra költeni vagyis karbantartani. Az igazán fasza lenne. :U

(#1291) Diopapa válasza Nosam (#1290) üzenetére


Diopapa
addikt

Frontierben úgy volt.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1292) Nosam


Nosam
aktív tag

Meg azon gondolkodtam, hogy a HUD lehetne kicsit futurisztikusabb. Ez a kis változás ami van, ebből mondjuk egyedül a tűz ikonnal van bajom. A fegyver ledek viszont jók, hogy vékonyabbak lettek. Bár ahogy láttam az Elite fórumon, sok csirke azon panaszkodik milyen bonyolult ez a játék. Meg nem képesek beleolvasni még egy pdf-fájlba sem, hogy ugyan a HUD melyik része mit mutat, minek van ott...

Amiben viszont sokaknak igaza van, bár ezt a bétának tudom be, hogy azért nem ártana, ha a játékban hajó vásárlás előtt meg lehetne nézni, elolvasni a specifikációt, hogy ugyan mégis milyen hajót vesz valaki egy rakás pénzért. :DDD

Diopapa: Akkor remélem ebben is úgy lesz! :DD

[ Szerkesztve ]

(#1293) Viper26


Viper26
nagyúr

Annyi mindent akarnak az alapjátékba, hogy szerintem reálisan kb. jövő ősszel lesz ebből megjelenés, már ha nem akarják összecsapni.

iPhone 14 | FR955

(#1294) duvi válasza Viper26 (#1293) üzenetére


duvi
nagyúr

Nem feltétlenül, bár nem kizárt. Több modul, DLC formájában fog kijönni később (fps, planetside...). A mostani hírlevélben új állomásról és változatosabb küldetésekről van szó. Ezek bőven beleférnek az év végi megjelenésbe. Engem az érdekel igazán, hogy a béták ismert moduljain kívül, van-e érdemi tartalmuk még finishben. Konkrétan a bányászat, salvage, frakció repuk érdekelnének. Ezek állapotáról van valakinek bárminemű infója?

[ Szerkesztve ]

(#1295) Viper26 válasza duvi (#1294) üzenetére


Viper26
nagyúr

"Konkrétan a bányászat, salvage, frakció repuk érdekelnének."

Na ez engem is érdekelne, bár túl nagy reményeim nincsenek ezzel kapcsolatban, sokkal esélyesebb, hogy ez is DLC lesz valamikor.
Viszont akkkor meg az a végleges tartalom jelenleg amit most látunk, de akkor meg így eléggé sovány (teljes játéknak.)

iPhone 14 | FR955

(#1296) duvi válasza Viper26 (#1295) üzenetére


duvi
nagyúr

Bányászatról már az Alpha 2.0-ban is volt videó (igaz csak külső nézetben látszik a hajó). Lehet, hogy csak díszlet volt :F Kizártnak tartom, hogy csak a jelenlegi tartalommal adnák ki a véglegest :N Ordas nagy hiba lenne!

(#1297) Nosam válasza Viper26 (#1295) üzenetére


Nosam
aktív tag

Dehogy is, pl alapból egy rakás hajó lesz 25, hogy lenne már ez a végleges játék. Emellett nem szabad elfelejteni, hogy a frontiernél alapból 235 ember dolgozik szóval nem egy kis kiadóról van szó. Hogy mi ennyit kapunk egyelőre az egy másik kérdés, a dev verzió naponta frissül, nem fogják nekünk naponta lefordítani az egész kódot meg javításokat feltölteni hozzá, mert 75 ezer embernél ez nagyon komoly support oldalt követelne egy fejlesztés alatt...

(#1298) Malachi válasza duvi (#1296) üzenetére


Malachi
addikt

én is láttam bányászokat, valamelyik gyűrűs gázóriásnál van egy hely ott bányászgatnak. én még nem próbáltam, de gondolom benne lesz a véglegesben. bonyolult, hosszú küldetéseket is adnak majd, amik a szintedhez igazodnak, meg lesz még egy rakás dolog már a beta 2-ben is, amit még csak rebesgetnek. a hírlevelekben általában csepegtetnek infókat.

(#1299) Diopapa válasza duvi (#1276) üzenetére


Diopapa
addikt

Ez nagyon jónak tűnik köszi!

@(#1277): A táblázat alapján dolgoztam, abban olyan van pl, hogy: "dom. Appliances", duvi wikinjén Domestic Appliances. Most nem tudom megnézni, de hajlok rá, hogy ingame is úgy van. Ugye a marketdump meg egy harmadik nevet ír, simán a név kötőjel nélkül, (domesticappliances) szóval itt is kell majd alakítani.. :)

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#1300) Diopapa válasza Diopapa (#1299) üzenetére


Diopapa
addikt

Megnéztem, ingame "dom. Appliances".. no comment :D

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.