Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#801) Diopapa


Diopapa
addikt

Hümm.. valami bugba futottam... Ugye mondtam, hogy mióta Anacondázok, hogy néhány supercruise után rendre kifagy a játék. Nem tudom ennek köszönhető-e, de kereskedtem, közben a high eco rendszereket nézegettem, hogy hol kapok végre Plasma Acceleratort, közben filmet néztem fél szemmel, majd az egyik dokkolás után vettem észre, hogy az 5m creditemből 13 lett... :Y

Először azt hittem rosszul látom, de mégsem. Nem tudom pontosan hogyan/mikor keletkezett, pedig reprodukálnám.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#802) Viper26


Viper26
nagyúr

Köszi mindenkinek... :))

Olyan gondom van, hogy thrust kb. a felétől van egyáltalán, vagy van hogy csak hátramenet van, máskor meg előre, káosz az egész...valaki tudja milyen beállítással lehet ezt orvosolni? :F

Pixel 7 | FR955

(#803) Viper26


Viper26
nagyúr

Hát ez kész..ha analóg axis meg van adva, akkor hátrahúzásra gyorsít, előre tolva meg lassít (hátramenet).... :DDD

Pixel 7 | FR955

(#804) Diopapa válasza Viper26 (#802) üzenetére


Diopapa
addikt

Alapból úgy van beállítva, hogy középen van 0 sebesség, előre tolva gyorsít, hátramenet lassít. Ha mégsem, kattintsd be az inverse-et. A hátramenet is fontos, majd meglátod. :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#805) Viper26 válasza Diopapa (#804) üzenetére


Viper26
nagyúr

Oké, megnézem. :R

Pixel 7 | FR955

(#806) Viper26 válasza Diopapa (#804) üzenetére


Viper26
nagyúr

Így jó lett tényleg, még annyi, hogy szeretném ezt a többirányú gombot körbenézésre, de főként a panelek eléréséhez használni, hogy ne kelljen ahhoz billentyűzet...eddig nem tudtam rájönni hogyan lenne megoldható. :B

Pixel 7 | FR955

(#807) Bibgr0 válasza Diopapa (#801) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Papa, nekem is 130k-ból 350k-t csinált. Mondjuk ennek a többszörösét is elbuktam már :-) Azt hittem kompenzáció ;-)

(#808) Diopapa válasza Viper26 (#806) üzenetére


Diopapa
addikt

Ha nem állítottad át, akkor alapból úgy van megoldva, hogy lenyomva tartod a 8-as gombot, majd a POI kis kart balra tolod bal menü, jobbra tolod jobb menü, lefele akkor ráközelít a radarra. Utána már simán csak a 4 irányú POI-val tudsz a menüben mászkálni fel-le, az 1-es tűzgombbal pedig kiválasztod a menüpontot. A menüben jobbra-balra lépkedni pedig a 6-7-es gombbal lehet. (amik a 8-as felett vannak)

@ Bibgr0: Akkor valami szerver oldali bug? :F

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#809) Bibgr0 válasza Diopapa (#808) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Tuti. Legalább átültem egy type6ba. Így gyorsabban lehet kreditet gyűjteni...

(#810) Menthirist


Menthirist
veterán

Na átesett a hotas-om az első szétszedésen, mert elképesztően nyikorgott a gázkar. Kicsit megolajoztam itt-ott, egy fokkal talán jobb lett, de még mindig nyikorog -.-
Majd nézek hozzá valami jobb olajat :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#811) Menthirist válasza Menthirist (#810) üzenetére


Menthirist
veterán

btw 16 szálú a kábel ami a két darabot összetartja, ennyi kell a toldáshoz :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#812) duvi válasza Menthirist (#810) üzenetére


duvi
nagyúr

Hát ez nem sokáig bírta :( Ha jól emlékszem, akkor te is csak pár hónapja vetted (2hónapja?) a Hotas X-edet.
(#811)
A gari miatt inkább ne kockáztasd a hosszabbítást!

[ Szerkesztve ]

(#813) Diopapa válasza duvi (#812) üzenetére


Diopapa
addikt

Nekem megvan már 1 éve legalább és semmi baja.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#814) duvi válasza Diopapa (#813) üzenetére


duvi
nagyúr

Akkor bízok benne, hogy egyedi eset ez a nyikorgás, mert olnaptól én is klubtag leszek :) Mostanában jól fogyhatnak a hotasok Thrustmasteréknál is :D Jót tesz az üzletnek az ED + SC.

(#815) Menthirist válasza duvi (#812) üzenetére


Menthirist
veterán

igen, az enyém sem régi (az sc dfm indulásra rendeltem meg), a 10-12k-s ára meg nem ér annyit hogy szívjak a garival (most postán küldjem vissza, aztán tököljek vele, ha valami gond van :D)
Mindenesetre feltűnt, hogy szétszedve nem nyikorgott, amikor összeraktam, akkor meg megint eléggé... aztán mondom megint szétszedem hogy megnézzem hol a gond, erre sehol, nem nyikorog. Mint kiderült, lehet 1-2 csavar kissé erősen volt eredetileg is meghúzva, most legalábbis csak a főbb csavarokat tekertem vissza (kb 4-5-öt a vagy 10-ből), így most minden egyben van, a helyén is, és nem nyikorog :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#816) Bibgr0 válasza duvi (#814) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Remélem nem fog nyikorogni. Kb 1 hete van meg, eddig minden rendben volt. Az összekötő kábel lehetne hosszabb és a holtjáték kevesebb. Viszont ennyi pénzért főnyeremény egy EDhez vagy SChez. Aztán majd a profi szinthez jöhet a warthog :-D

(#817) Viper26 válasza Diopapa (#808) üzenetére


Viper26
nagyúr

Valóban így van, hibátlan. :R

Haulerrel még nem mertem kimenni, kell egy kis gyakorlás előtte. :B

Pixel 7 | FR955

(#818) Menthirist válasza Menthirist (#815) üzenetére


Menthirist
veterán

na így kenve és nem halálra szorítva, végre lehet finoman játszani a gázkarral nálam is (eddig kissé darabos volt :) )

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#819) duvi válasza Menthirist (#818) üzenetére


duvi
nagyúr

Egy koki jár a kínai összeszerelőnek, mert kispórolta a kenést ;]

(#820) Menthirist válasza duvi (#819) üzenetére


Menthirist
veterán

nyoma sem volt semmi kenésnek, szóval biztos hogy nem is akartak rá adni :) Azért 13k-ért nem kapunk mágneses érzékelőket és zsírozott fémpofákat :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#821) Terrorista


Terrorista
senior tag

Bármilyen combat küldiben (vagy akár pvpben) ha többen lőnek egy célpontot, akkor ki kapja a kill után járó bounty rewardot?

Mindenki, aki többet sebzett vagy akinek a lövésével lett megölve a célpont? Remélem nem úgy működik mint War Thunderben, mert az nem jó.

Egyébként a közeljövőben biztos, hogy megveszem. Vacilláltam az SC és ED között, de az ED olyan szinten van aminek a közelében sincs az SC és szerintem szebb és smoothabb is.

Jó tudom az SC nagyon az elején van, de ezt a videót látva olyan komolytalan a próbálkozásuk. :(

#816

A Warthog kicsit húzós lenne, csak maga a joystick 70-80k és mellé még ott a gázkar.. :D
Szerintem ha komolyabb cuccot akar venni az ember akkor elég egy Saitek X52 / X52 pro vagy Saitek X55. :)

Nekem sima X52-m van és nagyon elégedett vagyok vele. :))

[ Szerkesztve ]

(#822) duvi


duvi
nagyúr

Most dokkoltam be LHS 3262 (Louis De Lacaille Prospect) állomásra. Ez is High Tech rendszer. Lehet venni Anacondat 6.728.080 creditért. Sanos Plasma Accelerator itt se kapható :(

(#823) Terrorista válasza duvi (#822) üzenetére


Terrorista
senior tag

sg.hu fórumon ezt írta egy Anaconda tulaj.

A Plasma Accelerator Aulinba kapható, naponta kb. 1-2x, és 700k körül van az ára. Tehát ott kell dekkolni és állandóan nézegetni ha valaki ilyet akar.

Csapott mellé egy linket.

Sok sikert! :)

[ Szerkesztve ]

(#824) duvi válasza Terrorista (#823) üzenetére


duvi
nagyúr

Köszi az infót, de sajna már rengetegszer nézte Diopapa (is) ott és soha nem volt :( Minden dokkolásnál megnézzük, de még sehol nem találtunk.

Az előző hozzászólásodra reagálva:
-Igazságtalan lenne az SC-t és az ED-t összehasonlítani a jelenlegi állapotukban! Főleg nem egy ilyen user videó alapján kijelenteni, hogy "olyan komolytalan a próbálkozásuk" :U A SC erős jóindulattal is pre alfa szinten van, kevés játszható modullal. Az ED viszont béta fázisba lépett és elég előrehaladott állapotban van már. Év végén várható az ED hivatalos megjelenése.
-"szerintem szebb" az ED. Ezt sem jelenteném ki ilyen határozottan... Ha már videó alapján döntesz, érdemes körülnézni a SC vidik között is ;) Pl. ITT egy igen látványos darab.
-Szerintem mindkét játék nagyszabású és látványos alkotás lesz. Az ED-vel hamarabb játszhatunk, de nem fogadnék rá, hogy két év múlva is ugyanez lesz a véleményed a két játék viszonyáról ;)

(#825) Menthirist válasza duvi (#824) üzenetére


Menthirist
veterán

Valóban nem igazán lehet őket összehasonlítani, még ha vannak is hasonló aspektusok. Az SC simán csak nagyobb akar a legtöbb szempontból lenni bárminél a piacon (igazi BDSSE), és ezt elég sok idő olyan már-már nevetségesen magas minőségben előállítani, ahogy ők tervezik (szerintem lehet sosem lesznek kész :P). Szvsz az Elite grafikája az SC-hez képest a kanyarban sincs, pedig az elite sem csúnya, és egyelőre a béta alapján még azt sem látom, hogy a francba fogok én ezzel még egy év múlva is játszani :) Már most unom egy kicsit, Dio pedig majdhogynem kijátszotta egy hét alatt :D Jó persze a végleges ugyanúgy növekedni és gyarapodni fog mint az SC, de elég sok és változatos tartalommal (és főként sok sok különféle állomással) kell felturbózni hogy igazán az mondható legyen rá hogy tartós (számomra).
Jelenleg három dolog frusztrál az ED-ben nagyon:
1: a kevés féle űrállomás. Komolyan lassan hányingerem van, hogy mindig egy kockán kell keresni az ajtót :D Persze van még vagy 2 fajta bázis összesen, de ezt nagyon fel kellene turbózni
2: a hajók design-ja. Tudom, kibeszéltük hogy ez Elite, tartani akarják magukat a régi világhoz, és sokaknak ez nagy retro érzés, de a jelenleg repülhető hajók túlnyomó része semmit sem mozgat meg bennem, egyszerű külsejűek mint a faék. Remélhetőleg ez is változni fog, bár illeszkednie kell a világba, szóval valamennyire kötve van a kezük a design kapcsán.
3: a supercruise mód. az hogy ugrásból kijövetel után még taxizni kell néha 1-2 ezer fénymásodpercet is, meg hogy lassítani időben (a hauler meg úgy lassul és kanyarodik mint egy csuklós busz :D). Ezt a részt nem élvezem. Amit élvezek az a térugrás (bár az ugyanolyan anim itt is kezd unalmas lenni), a dokkolás és a felszállás, no meg az adás-vétel. A közte lévő, idő 90%-át kitöltő sallangot már kevésbé élvezem.

Viszont van mindkét játék olyan szinten ígéretes és rokonszenves, hogy megérdemelje a támogatásomat.

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#826) duvi válasza Menthirist (#825) üzenetére


duvi
nagyúr

Hát az ED harc részét még nem nagyon próbáltuk, mert mindenki jobb hajóra+felszerelésre gyűjt :D Még én se tudom, hogy egy brutál Anaconda vagy egy fürge Cobra lesz a harci gépem. Állomásból kb. 4 félét láttam (ez tényleg nem sok) eddig, de még nem láttam mind az 55 rendszert... A véglegesben azért lényegesen több tartalom lesz. MInt írtam, bányászat+finomítás, kereskedelem egymás között, reputációval elérhető jutalmak frakcióknál/rendszerekben... Nem félek attól, hogy hamar megunjuk :N Hotasokkal begyakoroljuk magunkat, akkor már a harc is élvezetesebb lesz :)
-"a supercruise mód. az hogy ugrásból kijövetel után még taxizni kell néha 1-2 ezer fénymásodpercet" Ennek is megvan az oka. Nem lehet a bolygókhoz/állomásokhoz túl közel kilépni a hipertérből. Ezért marad a taxizás. Volt, hogy túl közel repültem egy nagyobb bolygóhoz és a gravitációs tere miatt iszonyatosan lelassult még a taxizás is. Inkább elugrottam egy közeli rendszerhez és onnan vissza a célállomáshoz.

(#827) Nosam


Nosam
aktív tag

Én ezt fogom meglátogatni legelőször a végleges játékban. :K

Megvannak a konstellációk is, mindegyik. :C

(#828) Viper26 válasza Nosam (#827) üzenetére


Viper26
nagyúr

Na ez a nem gyenge.. :Y :))

Pixel 7 | FR955

(#829) Menthirist válasza duvi (#826) üzenetére


Menthirist
veterán

A supercruise-ból kijövet nem az okkal van a bajom :) Teljesen logikus (és jó), hogy a központi napon van a nav bója, és ide ugrik az ember, a lakott állomás meg közelebb-távolabb van (btw van értelme meglátogatni olyan bolygókat ahol nincs állomás?). Tehát érthető, csak a taxizás megvalósítása az, ami nekem nagyon nem jön be. Tehát ahogy el kell jutni a bolygóhoz.

Az állomásokból is ahogy kevés féle van, az is néha egymás iterációi, pl van az a hengeres állomás a gyűrűvel, Dio meg linkelt egy képet amin talán volt egy extra kilógó része, de kb ennyi. Van a kocka, a virsli egy gyűrűvel, vagy a virsli két gyűrűvel :) Ide mindenképp kell majd változatosság még.

Azt pedig tudom hogy jön még majd tartalom hozzá, sőt azt is tudom hogy számos olyan dolgot akarnak, ami az SC-ben is meglesz (fps rész, hajó rablás, többfős hajók, űrállomás fps csata, űrséta, vadászat), de pl a bolygókra való leszállást ők is a kiadáshoz képesti (2014 Q4) legalább egy évre teszik. Ráadásul mindegyik ilyen dolog külön kiegben lesz, amit így mindenképp meg kell vennie aki később csatlakozik és át akarja élni.

No meg még mindig 1:1 méretarányról beszél a FAQ, hogy a bolygók is azokban lesznek. Tekintve hogy tömeg körül nem lehet majd gyorsan haladni, kíváncsi leszek, velünk is átrepültetnek-e 1,5 órát New York-ból Londonba atmoszférikusan :D Mellesleg hiába mondják hogy mekkora méretek vannak, ez a vagy 15 naprendszer amiben voltam, nekem kb ugyanolyannak tűnt, pedig gondolom azért már itt is kellett volna játszadozniuk egy kicsit legalább a központi csillag méretével, az nem kerül semmibe.

De tartom, megvan mindkét játék, szabad ám elárasztani mindkét oldalról megunhatatlan tartalommal :) Egyelőre az ED-ben sokkal több van, de kissé már kezdem unni a farmolást, a harcot meg nem igazán szeretem (no meg ahhoz olyan hajó is kellene :) ). Persze nincs ezzel gond, az SC dogfight-ját sem nyüstölöm pontosan ezért :)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#830) Bibgr0 válasza Menthirist (#829) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

A kamionozás miatt én is beneveznék egy autopilotra, mert idővel a supercruise eszméletlenül unalmas. Közben ugye nem látsz semmit. Átalakul az egész egy fura játékká, ahol 2 kék zónát nézegetsz a távolságra és a sebességre. Ez idő alatt lehetne tervezni a dolgokat, de mivel én vezetek, nem lehet magára hagyni a gépet.

Más: ti kiigazodtok a térképen? Nagyobb hajókkal annyi irányba lehet utazni, hogy látni már nem sokat lehet. Ha bekapcsolom, hogy full teherrel merre lehet menni, akkor egy fokkal jobb a helyzet, de mégis gyakori, hogy azt mutatja lehet ugrani egyik rendszerből a másikba, de a gyakorlatban nem megy. Vagy a mi a legjobb: egyik irányba megy, a másikba viszont közbe kell iktatnom egy rendszert. Lesz útvonaltervező? Leggyorsabb, legkevésbé veszélyes, stb módokkal?

[ Szerkesztve ]

(#831) Diopapa válasza Menthirist (#829) üzenetére


Diopapa
addikt

A supercruise hihetetlen! Nem tudom játszottál-e a Frontierrel, ugye abban is valós égi mechanika alapján mozogtak a bolygók és a te hajód is valós newtoni fizika alapján gyorsult-lassult. Ezt úgy kell elképzelni, hogy beestél valahova a naprendszerbe, kiválasztottad a célt, majd elkezdtél gyorsítani valameddig, majd "sodródás", majd lassítani, de ugye kellett időgyorsítás, mert nem tudtál a végtelenségig gyorsulni, illetve elfogyott volna az üzemanyag. Így akár hetekbe(!) is tellett mire eljutottál valahova a naprendszeren belül. Ugye ez a multi miatt már nem járható, ezért lett a supercruise, de ha belegondolsz, akkor nagyon jól átültették a régi rendszert. Egyszerűen zseniális belegondolni, hogy a lényeget benne hagyták, még sem kell időgyorsítás.. :C Igaz, kicsit sérül itt már a newtoni fizika (meg az einsteini is), elég ha a fénysebességnél gyorsabb közlekedésre gondolok, de nekem nagyon tetszik, hogy így sikerült ötvözni a régit az újjal. Vagy elég megnézni az "Old Worlds" régiót, ahol ugye egy az egyben ott vannak a régi rendszerek a legelső részből (btw a Frontierben is benne voltak :) ), vagy nézzük meg pl a radar jobb felső sarkában azt a kis "célkereszt" szerűséget, amit átemeltek az első részből, de még ugyan olyan böszme pixelekből is van.. :) állat retró! :) Szóval én emiatt megbocsájtom az űrállomásokat is, bár nyilván nem lett volna rossz valami teljesen más, újragondolt állomásokat is látni. (remélem azért ilyen is lesz) Hajók... Lehet nem túl változatos formájúak (bár nekem tetszenek), de az irányítás kárpótol mindenért! Lehet mondani, hogy nagyon árkád, de szerintem pont jó, a viper harap mint az állat, BSG feelingben lehet vele tekerni, az Anaconda meg... egész jól fordul, de utána egy darabig sodródik az ellenkező irányban mint egy kicsúszó / driftelő autó, feelinges! Azt gondolom észrevettétek, hogy az állomásokon több méretű dokkoló platform van? :) Egy komoly hiányossága van jelenleg, ez ugye, hogy "üres" a játék. De ha az belekerül, mint amit a 100 mb-os PDF-ben ígérnek, én már elégedett leszek. Jah, az aszteroida mezők meg marha jók! :)

szerk: központi csillag mérete: Talán 1-et láttam, ahol kevésbé volt sárgás a nap és sokkal nagyobb volt mint a többi, de ugye a méretét nem tudjuk amíg nincs leírva sehol, simán lehet, hogy a nagyobbaktól messzebb lépsz ki a hipertérből, szóval azért nem tűnik nagyobbnak. :)

@Bibgr0 : Szerintem a térképen tuti finomítanak, ráadásul elég bugos is még, ha szűrőket használsz pl, akkor nem azokat jelöli ki mint amit szeretnél, hanem kb össze-vissza, az útvonal tervezés nem csinál semmit stb... Ezen tuti alakítanak még.

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#832) duvi válasza Bibgr0 (#830) üzenetére


duvi
nagyúr

" ti kiigazodtok a térképen?"
Nehézkesen. Vagy túl sok infót mutat, vagy túl keveset ;]
"Vagy a mi a legjobb: egyik irányba megy, a másikba viszont közbe kell iktatnom egy rendszert."
Pont ezért *nyáztam tegnap este én is. Két "pont" között ugyan az az útvonal, ugyan úgy 100 tonna árúval repülök. Akkor miért kell kitérő visszafele :F

[ Szerkesztve ]

(#833) Menthirist válasza Diopapa (#831) üzenetére


Menthirist
veterán

Méretek: hát pont ez az. Tekintve hogy a nagyobb napoktól távolabb kell megállni, az érzékelt méret mindig kb ugyanakkora. Egyedül akkor lenne érezhető, ha a nap túloldalán van az állomás és meg kell kerülni, a tömeg miatt viszont ugye elsőnek inkább el kell távolodni és csak utána megkerülni, hogy legalább a sebesség vállalható legyen. Tehát a méretek kb csak annyiban vannak jelen, hogy most 40 másodpercet kell utaznom, vagy 70-et, vagy 120-at. Az meg hogy most a beesési ponthoz képest 120 fokkal vagy 160-nal van mellettem, nekem nem jelent nagy különbséget.

A repülési modell nekem semmi különös, nem rossz, azt csinálja amit akarok, de ilyet láttam már százmillió repülőszimulátorban. Van ami x fok/sec-el fordul, van ami 1,5x-el, kb ennyi a differencia az eddig próbált 3 hajómban. A hangok alapvetően sok helyen jók (bár pl amikor elhagyjuk a dokkot, akkor vannak ezek a fém döngések, ezek hangfalon nagyon jól hangzanak (csak nem elég hangosak, mégha fel is tekerem), de a meglehetősen jó minőségű fülesemen sem vállnak jobbá, maradnak a kissé fura hatásúak nekem. A hauler hangja meg zavaró hogy mennyire kínlódik :) BSG mozgáshoz közelit sem tapasztaltam viszont még.

A többféle méretű leszállórámpát láttam, bár szerintem kb 2 vagy 3 van ismételgetve az egész állomáson körbe-körbe (kb 50x), de hát csúnya is lenne egy Type 9-el leszállni oda, ahova már a hauler is alig fért el :) Ez azért alap :)

Összességében nekem egyelőre az a bajom, hogy nem érzem élőnek a világát. Persze remélem ez javulni fog majd a végére. Lehet hogy csak nem vagyok elég elvakult fanatikus hogy minden pillanatát élvezzem, mert ugyan sokat játszottam az előzőekkel is, nyílvánvalóan bennem van a gond :D :D
Ami meg a 100 megás pdf-ben van, nem kétlem hogy jóval hamarabb bekerül mint az SC esetén, de még az is alsóhangon 1-2 év :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#834) Viper26


Viper26
nagyúr

Érjek csak haza, Hotas X élesben lesz tesztelve...
Csak nehogy a falnak menjek első felszállásnál. :DDD

Heatsink gondolom felesleges, hogy groupban legyen, simán a V-vel lehet használni, ha jól elékszem. :F

Chaff dolgot sajnos én is csak eladással / vásárlással tudtam megoldani. :U

[ Szerkesztve ]

Pixel 7 | FR955

(#835) duvi válasza Menthirist (#833) üzenetére


duvi
nagyúr

"Összességében nekem egyelőre az a bajom, hogy nem érzem élőnek a világát."
Ha mindig ugyan azt csináljuk (szállítunk), akkor valóban hamar megunható a legjobb játék is. Több videóban is láttam, hogy sokan partiban nyomják, ami sokat dob a játékélményen. Vagy kalózkodnak, vagy fejvadászkodnak. Közben csinálnak pár fuvart is, hogy legyen elég zseton a javításra, fejlesztésre. Feketepiacot próbálta már valaki? Velem még nem álltak szóba eddig sehol.

(#836) Diopapa válasza duvi (#835) üzenetére


Diopapa
addikt

Én csak annyira, hogy ha találtam az űrben konténereket, begyűjtöttem, akkor az "stolen" jelzőt kapott, azt ott adtam el, de kb ennyi. :)

Viszont most fizettem ki 90k-t az Anaconda javítására... :Y

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#837) duvi válasza Diopapa (#836) üzenetére


duvi
nagyúr

"Viszont most fizettem ki 90k-t az Anaconda javítására"
Tudsz élni :DDD Bár azt hiszem, hogy tegnapi "bankrablásos" bug miatt nem okoz különösebb gondot a kifizetése ;]

[ Szerkesztve ]

(#838) Diopapa válasza duvi (#837) üzenetére


Diopapa
addikt

Jah, de miért... jöttem ki supercruise-ból, közben bementem a gyerekhez a másik szobába, jöttem vissza 5 perc múlva kb, erre látom a hajó bent hánykolódik 46% hullban a kerek állomás "küllői" között... (raktérben kb 1.3m értékű árú.. :D) leizzadtam, mire kihoztam...

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#839) duvi válasza Diopapa (#838) üzenetére


duvi
nagyúr

Mindjárt nem volt unalmas a sok szállítás :DDD

(#840) Bibgr0 válasza Diopapa (#838) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Jaja, fuvar közben, se wc, se cigi, se család :-) Meló van.

(#841) Menthirist válasza Viper26 (#834) üzenetére


Menthirist
veterán

Számomra pro tipp volt: az engine boost-ot NEM szabad a joy-ra tennem :) Kompletten sehova. ezért a billentyűzeten van a shift-en, csak hogy még véletlenül se nyomjam le. Szóval még véletlenül se legyen hogy parkolás közben elnyomom (volt rá példa). A frameshift maradhat, azt nem lehet tömeg közelében csinálni :)

Bibgr0: "ne most kicsikém, apuci 1,5 milliónyi cuccot fuvaroz" :D

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#842) Terrorista válasza Bibgr0 (#840) üzenetére


Terrorista
senior tag

:C

Én azt tervezem, hogy némi alaptőke megléte után csak combat és pvp-ből fogok megélni. Szerintem piszok jó olyan pvp-ben játszani ahol van tétje a dolognak és elvesztheted a hajód.

EVE-ben is ezt imádtam a legjobban. Egyébként nem terveznek valamit a hajók roncsaival? Pl. megmaradt modulok, fegyverek, cargo tartalmat le lehetne nyúlni, salvagelni.. :)

[ Szerkesztve ]

(#843) Nosam válasza duvi (#835) üzenetére


Nosam
aktív tag

Sokan beleesnek abba, hogy a gyors pénz miatt ingáznak két max három hely között, úgy persze könnyen monotonnak válhat, de erre találták ki a játékot. Utazgatás közben meg amúgy érdemes nézelődni is, bár még nincs oculusom, de nagyszerűen lehet vele nézelődni már most is.

(#844) duvi válasza Terrorista (#842) üzenetére


duvi
nagyúr

"Egyébként nem terveznek valamit a hajók roncsaival? Pl. megmaradt modulok, fegyverek, cargo tartalmat le lehetne nyúlni, salvagelni.. "
De igen :K Többféle salvage lehetőség is lesz.
Konkrétan a kérdésedre itt a válasz:
Salvaging and ship death
When a ship is destroyed it may leave behind a husk:
-The chance of a husk being left is decreased based on excess damage from the killing blow and technical limitations
Such a husk can be salvaged:
-Ship husks may be removed from a session based on technical requirements

[ Szerkesztve ]

(#845) Diopapa


Diopapa
addikt

Végre! (Megküzdöttem érte) :)

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#846) Terrorista válasza Diopapa (#845) üzenetére


Terrorista
senior tag

Végül hol találtad meg?

(#847) Diopapa válasza Terrorista (#846) üzenetére


Diopapa
addikt

Aulinban. Egész délelőtt ültem a stationön és néztem... :) Hozzáteszem a hajó fittelésnél folyamatosan 401-es hibákat dobál (hálózati hiba), szóval izgalmas volt, kb 3x indítottam újra meg számtalanszor ki kellett lépni a menübe... Azt hittem, nem fog sikerülni.

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#848) Bibgr0 válasza Diopapa (#847) üzenetére


Bibgr0
aktív tag

Gratula :-)

És most a nagy hajóban, nagy puskával és raktérrel, sok-sok pénzzel mit lehet csinálni? Remélem nem ártatlan type6 kamionosokra fogsz vadászni ;)

[ Szerkesztve ]

(#849) Diopapa válasza Bibgr0 (#848) üzenetére


Diopapa
addikt

Hát még nem volt időm kipróbálni, majd este talán. Egyelőre npc-k ellen gyakorlok majd. Alul van a puska, a szálkereszt is az orr alatt, konkrétan nem látod, hogy hova lősz.. :) No meg a fire groupokat is ki kéne találni rendesen. Hozzáteszem azok is bugosak... :(

[ Szerkesztve ]

Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

(#850) Viper26


Viper26
nagyúr

Silent running módban szétesik a hajó?
Menüben kerestem pár dolgot közben meg azt vettem észre, hogy 1% hull maradt..WTF? :F :Y

Pixel 7 | FR955

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.