- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
-
LOGOUT
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tangerine
senior tag
Van ebayen rendelt kütyü, ami nem ért ide, tegnap indítottam a case-t. Erre az lett a válasz, hogy ellenőrizzem, mert már a magyar reptéren volt 1 hónapja. és igaza is van. De mégis mit kéne tennem a reptéren reklamálni egy 1500 Ft-os cuccért? Ilyenkor "ki fizeti a révészt"?
Eléggé patt helyzettnek látszik, mert ide nem ért ő meg bizonyíthatóan elküldte.
Mit kéne tenni?SY13789976131
2020-05-26
16:35:25
Hungary, Arrived at destination country airport,
https://www.51tracking.com/sunyou-tracking?number=SY13789976131
could u check it ? -
h0o2a7j6
tag
Sziasztok!
Belefutottam egy érdekes helyzetbe, a véleményetekre lennék kíváncsi.
Meghirdettem egy eladó tárgyat, leütötték minden ok. A postakölstég ~60eft, nehéz tárgy és messzire menne. A postaköltséget az MPL online díjkalkulátorból vettem, minden paraméter (140cmx,30x80cm, 19kg, célország, stb.) megadásával. Kitöltöttem a címiratot, beballagtam a postára és ott közölték, hogy mivel 75cm-nél hosszabb az egyik oldala, ezért terjedelmesnek minősül, ami 100%-os felár, így egyből 120e lenne a postaköltség.
1. probléma: nem ugyan azt az árat adja, mondja a posta, ugyan arra a csomagra.
2. probléma: ha ezt közlöm a vevővel, hogy, bocsi, de dupla a posta, nagy valószínűséggel nem fogja kifizetni, én sem szándékozom ezt megtenni. Ami a hirdetésben szerepelt eredeti összeg (60e), azt én írtam oda, nyilván.
2/1. probléma: kötelezhet bármilyen módon az ebay, vagy a vevő, hogy benyelve a dupla postaköltséget mégis elküldjem a csomagot?Még nem írtam a vevőnek, hogy mi a helyzet. Nyilván értelmesen megbeszélve normálisan is le lehet zárni ezt az ügyet, de mi a legrosszabb szcenarió?
-
PitLee
őstag
Köszönöm a segítséget, van egy ilyen topik "Ez a mondat angolul? " megpróbálkozom itt .
-
PitLee
őstag
A német ebayen ennél az alkatrésznél a szállítás ingyenes volna Mo.-ra ?
Nehezen akarom elhinni, vagy érdemes az eladóval beszélni főleg, elvileg 2 vagy 4 darabot rendelnék.
cikk
- - - - - - - - - - - - -
A másik
Lengyelországból szállítanak MO.-ra ?
Vagy van valami késedelmei ok?
2 hete rendeltem 1db-ot egy 9 db-os készletből, amit bankkártyával fizetem és még mindig nincs feladva.
cikk
Itt is valami levélfélét kell összeütnöm. ( nem lesz egyszerű gyök2 angollal)
-
-
tbalint3
tag
válasz
T0mBd1gg3R #80083 üzenetére
Ez érdekes, be tudsz tenni egy screenshot-ot, hogy mit látsz?
OFF: Amúgy ha megkérdezhetem (csak kíváncsiságból), mi történt? Mégse akarja az ausztrál emberke?
-
-
válasz
xcvbxcvb #80081 üzenetére
Nem jól értelmezted, az Össuefoglalóban lényegében az ő meghatározásuk olvasható:
18. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja
Sok embernek gondot okoz, ha valamilyen gondja van a megvásárolt termékkel, költséges a vissza-küldése és ezért inkább lemond róla.
Ha vissza kell küldenünk az eladónak a terméket (és PayPal-al fizettünk), lehetőségünk van a visszapostázás díját a PayPal-on keresztül visszaigényelni:
Az aktiválástól számított naptári évben 12 alkalommal van lehetőség rá, alkalmanként maximum 9300 Ft-ig visszaigényelni postaköltséget.
Magát a postaköltség visszatérítést a feladástól számított 30 napon belül kell kérni.
Csak az eladó által vállalt visszaküldési időtartam alatt. Az eladó Return megjegyzés napjai amire figyelni kell.
Ha elfogadják 5 napon belül PayPal egyenlegen jóváírják az összeget.Egy évben persze 12 hónap van, de itt nem hónaphoz van kötve 12 alkalom.
-
Választod Return itemet és leírod hogy mit szeretnél, m valószínűsítem hogy az eladó üzleti fiókkal rendelkezik, így érvényes az EU-n belüli 14 napos elállási garancia. Ha a hirdetés átolvasod lehet hogy az utalást is megtalálod.
Lényeg az hogy aReturn item és megfelelő oknál részletezed, ezt az eladó elolvassa aztán válaszol. A visszaküldés költségét utólag kifizeti a PayPal.
Segítség az Összefoglalóban:
4. b) eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van
18. PayPal-tól termék visszaküldés esetén a postai költség visszatérítésének módja -
Zugi
aktív tag
Sziasztok! Próbáltam keresni most de nem találtam konkrét választ a problémámra, hogy rendeltem Ebay-ről és Paypallal fizetve Németországból egy profi túrabakancsot. Teljesen jól meg is érkezett időben, ahogy kell. A termék adatlapján fel is volt tüntetve az "1-month Returns".
A problémám az, hogy noha pontosan azt küldték amit kiválasztottam, de sajna a lábamon egy kicsit nem stimmel a méret és szeretném kicserélni egy másik méretezésűre. Vagyis szeretném visszaküldeni amit kaptam és látom azt is, hogy e kereskedőnél van készleten amilyenre cserélném, csak az minimálisan többe kerül mint amit rendeltem.
A kérdésem, hogy egy ilyen csere és természetesen különbözet ill, újabb postaköltség ráfizetést vállalva, hogyan kell elindítsam a folyamatot? Feedback-ot is már megadtam neki pozitívat.
Látok olyat, hogy: "Return item", vagy előbb "contact seller" és kommunikáljak vele előbb?Amiatt is kérdezem, mert egyszer korábban egy másik kereskedőtől egy nem működő terméket kaptam, akkor negatív értékelést adtam és úgy jeleztem az eladónak, hogy ez így használhatatlan. Pedig nem érdemelte volna meg, jóindulatú és nagyon jó customer service-et folytató kereskedő volt, mert kapásból küldte helyette a másikat ingyen, de sajnos a rendszerből az Ebay-jel levelezve sem lehetett utólag a negatív értékelésemet róla eltüntetni. Nem szeretnék ha itt is hasonló hibába futnék, ha mondjuk kapásból return item-re nyomok. De ha így van, akkor létezik csere, vagy csak pénzvisszafizetés és rendelhetem meg elölről kezdve tőle a másikat?
Még egy plusz kérdés, hogy én a visszaküldés postaöltségét egy ilyen esetben vissza tudom téríttetni Ebay-jel, vagy Paypal-lal?
-
FireKeeper
nagyúr
köszi a válaszokat, azóta érkezett egy 2x bid, asszem sztornó a cucc
-
parkr
őstag
válasz
FireKeeper #80073 üzenetére
lehet jobban jársz egy csomagtovábbítós megoldással pl. forward2me, myukmailbox
-
válasz
FireKeeper #80073 üzenetére
Van ilyen, bár neki kell a"megrendelni" az hogy te bízol meg valakit, hogy odamenjen nem egészen életszerű dolog. Ezen az oldalon megadod az adatokat és feladja a lehetőségeket.
-
FireKeeper
nagyúr
Sziasztok!
Találtam ebay-en egy cuccot egy brit eladótól, aki azt mondta hogy hajlandó postázni, de csak úgy, ha futár veszi át tőle, tehát nekem a futárral van "szerződésem", nem vele. valaki tud ajánlani ilyen futárszolgálatot, ami foglalkozik ilyesmivel?
-
tbalint3
tag
válasz
T0mBd1gg3R #80071 üzenetére
Ja az más, arra viszont nincs ebay-es "hivatalos" mód szerintem. Max beszéld meg vele, hogy néhány nappal később adod és fel, és akkor szerintem nem fog problémázni. Én legalábbis vásárlóként megértő lennék fordított helyzetben.
-
-
tbalint3
tag
válasz
T0mBd1gg3R #80067 üzenetére
-
cof
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #80067 üzenetére
OMG. Egy 486-os PC-ért 70K Ft-ot fizetnek? Jó hely ez az ebay.
-
válasz
xcvbxcvb #80065 üzenetére
Visszaírt, nagyon hálás volt hogy ilyen részletesen elmagyaráztam neki, és hogy ilyen őszinte voltam vele, de így egyelőre ne adjam fel. Neki kellene egy működő 486-os, ami lehet akár ez de le kellene neki tesztelni (vagy szerezzek másik 486-ost, mert szivesen megveszi).
Namost az ebay azt várja hogy én ma adjam föl, tudok valamit klikkolni ilyenkor amiért még nem adtam fel? -
parkr
őstag
hát ez remekek. többszöri levelezés és egy kazal kérdés megválaszolása kellett ahhoz hogy megemeljék az eladási limitemet 3000+ra, erre most, hónapokkal később kapok egy random emailt hogy még tovább emelték 3500-ról 10500-ra (pedig nem is kértem ilyet)
gondolom a csalások miat vannak a limitek, de lehetne ez egyszerűbb is.
-
xcvbxcvb
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #80064 üzenetére
Azért nem nagyon szokott gond lenni. Csak ennyi pénznél már érdemes letisztázni előre.
-
Tényleg eléggé rámijesztettetek, írtam neki, amíg nem válaszol nem adom fel:
As ebay policies are very strict towards sellers and I would not like to lose money for not being 100% clear and I also don't want you to be dissatisfied, before shipping I need your confirmation that you want this product. I looked up your name on google and if I'm correct you are an electrical engineer as well (like me). Therefor you must understand that this is a 20+ years old computer which HAS NEVER BEEN TURNED ON, as it was a spare part in the drawer. I'm pretty sure it works, but you must understand that capacitors can dry out in such a long time. I have no RAM for it and I have no vesa localbus motherboard, therefor I can not test it.
As you can see it is in really nice condition, but you must understand that there is a low chance that some parts (I think of the capacitors) might need to be exchanged to work properly.
I would not like to get into the situation that I spend a lot of time looking for a shipping company, packing, paying a lot for shipping and in the end I have to pay a refund because you feel that I mislead you, because this is not my intension. -
válasz
T0mBd1gg3R #80061 üzenetére
Azt kell visszaadni amit kifizetett és azt kapja vissza. Az elmélet az hogy ha reklamál akkor jár vissza a pénz ha te visszakapod, viszont ha a te hibád lesz mert nem pontos a leírás akkor jellemzően azonnal visszaadják neki, aztán vagy visszaküldi, vagy nem de lehet hogy a szállítási költséget is rád terhelik.
Én nem állítanám azt hogy nem rizikós az eBay-en az eladás, némely vevő még a vadi új, biztos működő esetén is próbál ügyeskedni.
Pl gyárilag, de átlátszó csomagolású áramköri lap.
A vevő reklamál, becsaptam nem azt küldtem amit megvett és rossz, mellékel egy fényképet ami nem az általam küldött, csak hasonló.
Viszont mivel volt szériaszáma annak amit elküldtem, egészen véletlenül nem egyezett a képeken, volt folyamatos videóm hogy mit raktam a dobozba, így csak az eBay és a PayPal felé a indokolatlan reklamáció megmagyarázása vitt el időt az életemből. Ja és természetesen negatív értékelést adott a parasztja. -
Közben megtaláltam linkedinen, ő is villamosmérnök. Csak tudja tán hogy a kondik kiszáradhatnak.
-
-
válasz
xcvbxcvb #80056 üzenetére
De NEM tudom kirpóbálni, mert nincs mibe beletenni. Vesa localbusos single board pc, ipari gépekben használták, ez tartalékba volt eltéve.
Másrészt a lap, proci biztos hogy jó, de a kondik ki tudnak száradni és valami elem is szokott ráforrasztva lenni ami pár év alatt le tud merülni, így ezen alkatrészek csereérettsége teljesen normális jelenség.
Nem írtam hogy bontatlan, nem az. -
válasz
T0mBd1gg3R #80055 üzenetére
Sajnos a gyakorlatilag az, de valójában már a megérkezés után szoktak reklamálni ha van valami gond, így ez csak egy elméleti határidő.
A jutalékot te és a visszaszállítás ha felmerül egyáltalán akkor szintén te, ha nem a vevő gondolta meg magát, mert akkor ő. -
xcvbxcvb
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #80053 üzenetére
Azért ez elég furcsa hozzáállás szerintem. Azért veszi mert használni szeretné. Ha te nem írtad oda külön, hogy hibás, akkor joggal várja el hogy jó legyen.
Fordítva, te veszel egy terméket akkor nem azt várod el hogy működjön ?Szerintem próbáld ki és csinálj róla videót hogy jó. De mondjuk akkor nem bontatlan a termék, akkor lehet azért reklamálna joggal.
Levelezd le vele az a legtisztább. -
Írtam neki, ezt:
Thank you for buying this Single Board Computer.
I have no experience in international shiping, so I started calling shipping companies.
Local post (posta.hu) does not ship currently to Australia due to the virus, TNT does not work for private sellers, it seems that it will be UPS and they will pick it up tomorrow, I hope it's okay for you.
Would you like me to write the actual value on the customs datasheet (AFAIK you don't have to pay customs below 1000€ (which is about 1633 AUD/ 1120 USD).
When I arrive home today from work (in like 4 hours) I will start to pack it and I will send you photos about packing.
So dou you confirm this will be okay for you?Thank you and have a nice day.
Most ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy bármit eladok ebayen, arra fél év garanciát vállalok
Sőt mit több mi van ha kitalálja, hogy ez nem is kompatibilis azzal ami neki van. Akkor az ebay jutalékot, oda vissza szállítást ki fizeti?
-
válasz
T0mBd1gg3R #80053 üzenetére
A vásárlás napjától számolt 180 nap a reklamációs idő és hiába "veszed le" ha visszakéri akkor akkor is vissza kell adni a pénzt. A 21 nap az 21 nap marad, hiába adod fel a vállalt feladási idődön belül és kapja meg a 14. napon, addig a zárolva a pénz. Csak egy javaslat hogy pontosítsd vele pl. azt amit most írtál, így kiderül hogy tényleg valós ez a vásárlás.
-
De most akkor ez a leírás nem véd engem? Huszon éves cucc ami SOHA nem lett még bekapcsolva. Aki kicsit is ért az elektronikához tudhatja, hogy a kondik kiszáradnak, stb, tehát ezek cseréje szükséges lehet.
Találtam közben 20-21 ezer körül UPS-t, meg nem tudom mi ez a fürgefutár de ők TNT-vel is tudnak szállíttatni holott ők telefonban azt mondták nekem hogy csak üzleti.
És ilyenkor most mi a menet? Azt írja a paypal hogy 21 nap múlva oldják fel. Mi van ha addig oda sem ér a cucc? Teszem azt én holnap feladom, adok trackinget és kész.
Mi van ha odaér, feloldják, leveszem a pénzt, erre elkezd reklamálni? De hiszen nincs odaírva, hogy kipróbált és működő. -
válasz
T0mBd1gg3R #80051 üzenetére
Ne értsd félre, hihetetlennek tűnt, hogy valaki egy a leírás szerint sem biztos működésű dologra ennyit költ. Hasonlított egy nagyon elterjedt átverésre.
Arról nem is beszélve ha véletlenül kiderül hogy "nem is ő fizetett", hanem "feltörték" a fiókját és bankja vissza szedi a pénzt te pedig elküldted a megvett dolgot.
Annyit azért tudj, hogy ha reklamálna mert nem működik akkor a jelenlegi szabályozás szerint ami költséget felszámolt az eBay és a PayPal azt nem kapod vissza.
Szóval én a te helyedben egyeztetnék vele valami adatot, hogy biztos legyen az eladás. -
-
válasz
xcvbxcvb #80048 üzenetére
Jobb lenne pedig, mert ha olyan vámos van szolgálatban, akkor a hiányos vám dokumentáció miatt nem fogja vámolni, beengedni az országba. Még a kínaiak is az egyszerűsített CN22-öt használják a borítékjaikon, nem szórakozásból.
Egyébként minden áruféleséget tartalmazó küldeményhez kötelező és van ahol 2 pld kell és francia nyelvű. -
válasz
T0mBd1gg3R #80046 üzenetére
Ha megnézed egyértelmű a kitöltése a CN23-nak, a magyar nyelvű verzió segít pontosítani.
De mielőtt bármit is tennél a pénz ott van a PayPal egyenlegeden? Mert csak akkor van kifizetve. -
xcvbxcvb
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #80047 üzenetére
Március közepe óta a posta nem szállít Ausztráliába és Új Zélandba. Nekem is volt vagy lett volna oda egy eladásom.
Futár lett volna 25 ezerért Fedex v Tnt ezeket nézd meg a pmpexpressnél. De neked belefér a postaköltségedbe.
Én még vámárunyilatkozatot soha nem töltöttem ki. -
Egyik munkatársamnak vannak kint ismerősei, lakott is kint egy darabig és azt mondja hogy szerinte teljes blokád alatt van az ország senki semmi se ki se be
-
Köszönöm a választ.
Azóta olvasgattam.
Szóval kell vámnyilatkozat. Mit írjak rá? Gondolom értéket kell nyilváni.
Huszon éves cucc, oké hogy megvette egy halom pénzért.
Vámot ki fizet? Ő?
Nem is értem, hogy miért dobja föl az EMS printet a posta kalkulátora. Beszéltem telefonon a központal, mondta hogy az csak dokumentum (pedig a mérethatár alapján feldobta) és ezt is amit mondasz hogy nem szállítanak most Ausztráliába.
Márhogy a csomagolásról videó?
A működésről sajnos nem tudok csinálni ugyanis nincs mivel bekapcsolnom, VESA lokálbuszos alaplap, nem írtam a hirdetésbe hogy máködne, ezt írtam le:
"Never used, has been in box as a spare part. With box, 486DX processor, CPU cooler, manual/booklet, floppy and cables" -
válasz
T0mBd1gg3R #80044 üzenetére
Az Összefoglaló 8.b Ha eladtuk a terméket azt el is kell juttatni a vevőnek nem segít? De az EMS print az nem jó, ez pack.
A cimke nyomtatás neked segítene a vevő címét címkére nyomtatja, de nincs értelme Word és te is nyomtathatod, én nem használom ezt a szolgáltatást tőlem pénzt kérnek érte.Nem biztos hogy Magyar Posta lesz főleg úgy hogy Ausztráliába most épp még nem szállítanak.
Be kell csomagolni, azt senki nem csinálja meg, de egyeztess a futárszolgálat oldalán található csomagolási követelmények leírással.
CN23 vámárúnyilatkozat, az angol nyelvű kitöltve mellékelendő, kell az ausztrál vámosoknak.
Legyen róla videó és esetleg arról is hogy működött nálad, ez később jól jöhet. -
Sziasztok!
Egy jó ideje árult cuccomat megvették és paypal-al ki is fizették (150$+100$ shipping)
Még soha nem adtam el semmit ebayen, mármint ezt árulom jó ideje de még sose sikerült.
Most mi a teendőm? Besétálok az első postára, megadom a nevet címet amit írtak (ausztrál) elküldöm, kerül amennyibe kerül, és kész is vagyok?
Vagy kell még az ebayen valamit csinálnom? Felhozott egy ilyen "Print your shipping label" oldalt de nem nagyon akar működni. Nem vagyok köteles valamilyen ebay által ajánlott szállítási szolgáltatást igénybe venni ugye?
Magyar Posta oldalán találtam nemzetközi díjkalkulátorral olyat, hogy "EMS print", erre a méretre és súlyra 10600Ft Ausztráliába, ami szerintem korrekt lenne.
Ugye vámkezeltetnem meg egyebek, nem kell ugye?
Egy alaplap+processzor+hozzá tartozó kábelek, telepítőlemezek. -
válasz
somnia #80042 üzenetére
Engem az automata újralistázás szívatott majdnem meg. Küldték ugyan az előzetes értesítést, de kiment a fejemből. A lejárat előtt kértek egy+ képet és amikor módosítottam a hirdetést akkor láttam hogy valami új dolog van a képernyőn és akkor ugrott be hogy azt le kell stoppolni. Majd én eldöntöm hogy megy tovább vagy nem, ha nem kel el a dolog akkor át kell gondolni és lehet hogy változtatni kell, de ezt csak én tudom, az automata nem.
-
válasz
somnia #80040 üzenetére
Advanced listing upgrade fees amit igénybe vettél, valamit jelölve hagytál. Ami standard az ingyen van, ha van rá kedvezmény. A mai nap nekem sincs 0-s hirdetési opcióm, az nem örök élet.
Subtitle(£2.12)
Gallery Plus(£2.65)
Reserve price(£12.69) (300 £ esetén)
Automatically relist szintén pénzes, ha nem üzleti fiók és van ingyenes feladási lehetőség akkor díjtalan.
Angol oldalon még jön rá a más oldalakon láthatósági díj is.
Ezek akkor is levonásra kerülnek ha nincs eladva.
Az áfa az sajnos megy rá. -
-
válasz
somnia #80038 üzenetére
Rosszul tudod. Akkor is kell fizetni természetesen és ingyenes a a hirdetés feladás x darabig, de vannak a fizetős opciók, a számla résznél meg tudod nézni hogy mi az.
Amikor feladod a hirdetést és nem a gyorsított módon, jelzi ha az adott tételnél díj van felszámítva.
Akkor is készül számla ha a hirdetés megjelenítés árát valami promócióban elengedik és 0 lesz a fizetendő díj. De ez április 15-május 15 közti számlázás lesz. Ha vitatod akkor most kell reklamálni, de nézd meg a tételeket. -
somnia
senior tag
Sziasztok!
Meghírdettem egy cuccot minimálárral de nem vitték el.
Most kaptam az eBaytól a számlát és kiszámlázták a minimáláras hírdetés költségét.
Én úgy tudom, hogy ezt csak akkor kell kifizetnem ha elkel a portéka.
Lehet, hogy én tudom rosszul? -
Egy trükk, ha hirdetek Magyarországot kizárom. Nincs kedvem magyarázni a magyar vevőnek hogy miért kell $-ban fizetni és nem forintban, nincs kedvem vitázni a szállítási költség mértékében, mert pl. Németországban fele áron tudom elküldeni ottani postai kézbesítéssel mint itthon a postával, hülyén néz ki a 10 $-os német szállítás és 25 $-os magyar. És miért nincs utánvétel és személyes átvétel. És nem fordítom le neki magyarra a hirdetés szövegét.
A szállítási módtól függ a várható kézbesítési idő tartam. Ha futár (expedited) akkor rövidebb, normál (standard) akkor közepes, gazdaságos (economy) akkor még hosszabb és az árak lefelé csökkenek az előbbi sorrendben. Ez nem nagy trükk, így működik. -
luk88
tag
Sziasztok, offolnek egy kicsit ha nemgond.
Velemenyekre lennek kivancsi, egy elado eleg sok ertekelessel igencsak jo aron kinal egy bizonyos termeket. Helyileg nemetorszagban van, viszont ami erdekes, aztirja szallitasra Postage to: Worldwide
Excludes: Australia, United States, Belgium, France, Germany, Italy, Spain
Na mar most, miert nem akar olyan orszagba kuldeni ahol esetleg meg is fizetik jobban ezt a tetelt, illetve a sajat orszagaba.
A masik pedig, haromfele arral tette fel a termeket, a varhato kezbesitesi ido is eleg fura, a legdragabbkent aug7-aug26-ig kalkulalta ki, a legolcsobb ennel is kesobb erkezne, aug17-szept-7.
Azert virus ide vagy oda, sokmindent rendelek, hasznaltat-ujat, nagyobb eladoktol is mint ez, de minden megjon europabol 10 munkanapon belul. itt valami furcsasag van.
Ha valakinek van valami otlete mi lehet a trukk, megoszthatna. A termek elvileg keszleten van. -
hobbyon
csendes tag
Mindkettőt megnéztem, ugyanazt írják, mint a Magyar Posta keresője. Az Ebay-en tegnap az alsó üzenet láttam (Receive item at office of exchange), gondoltam ma kézbesíthetik, erre azóta "Inserting item into bag", mintha hosszabb szállításra készítenék elő.
18. Jun 2020 13:38 Insert item into bag
18. Jun 2020 6:36 Receive item at office of exchange
-
-
válasz
funkmester #80031 üzenetére
Ez maximum licited, ezt nem fog emelkedni automatikusan. Ha valami 10-ről indul és te 100-at adtál meg addig emeli amíg valaki a 10 fölé tesz ajánlatot, amíg meg nem unja hogy van magasabb licit.
Ha az általad megtett licitet meghaladón tesz valaki akkor az övé lesz a legmagasabb addig amíg más vagy te rá nem licitál. -
funkmester
aktív tag
tettem egy ajanlatot, azt irja legmagasabb licit az enyem. ha tennek az enyemre nagyobb ajanlatot, akkor maradna az elozo ajanlatom a legmagasabb licit? es csak ha ralicitalnak, akkor novekedne ez automatikusan?
-
válasz
funkmester #80028 üzenetére
Összefoglaló, 6. Licitálás és hogyan törölhetünk egy tévesen leadott licitet?
De nincs kitolódás ebben a rendszerben avégső időpont az fix és az viszi a ki a legtöbbet tetet, ha azonos két vagy több végső licit van akor az számít aki hamarabb megtette -
funkmester
aktív tag
ebay-en a licitek hogyan mukodnek? ha en 10 masodperccel a vege elott licitalok, de valaki az utolso 1 masodpercben, akkor kitolodik az ido vagy lezarul? illetve a licitet hogyan szabom meg? amit megadok penz osszeget azt rakja ki licitnek, vagy ennek egy tort reszet, ami az eddigi licitek folott all?
-
A már refundolt, késve megérkezett árut újra fizetném. Az eladó adott egy emailt, hogy arra fizessek paypal-el. Ez a megfelelő módszer? Kerül ez nekem többlet pénzbe?
Még sohasem csináltam ilyet. -
voaps
csendes tag
Sziasztok! Rendeltem még anno március 12-én 2 db 4$-os gyűrűt (egy eladótól, tehát valószínűleg egyben adta fel), amik még a mai napig nem jöttek meg (szerintem nem is fognak már). Az azon kívül akkoriban rendelt 5 termék (és az azóta rendelt többi is) már megérkezett 1-1,5 hónapja. Viszont az eBay június 21-et adott meg szállítási határidőnek (márciusban emeltek +1 hónapot rajta a járvány miatt). Hogyan tudnék reklamálni és visszakérni a pénzt két termékre ilyen régről egy eladótól?
-
válasz
LiquidStep #80020 üzenetére
Hát elég változó mert van ami rendes időben érkezik, de ha megnézed a hirdetéseket eléggé megnövelték a feladási időket és ennek oka van, bár nem igazán tudok rájönni hogy miért. Némi válságos idő van, de ez a logisztikát mennyiben befolyásolja azt nem tudni.
-
LiquidStep
csendes tag
Üdv!
Mostanság kb mennyit csúszik Kínából a szállítás? -
válasz
Maksifül #80018 üzenetére
Ha elveszne csak ajánlott esetén kapsz kártérítést tőlük, nem a nyomkövetést fizeted, hanem a biztosítást, így ezt nem igazán kell elhagyni.
Vita esetén az eBay-en látszik a kézbesítés, így nem igazán van jelentősége hogy a Magyar Posta oldalán nem látod.
Nem anyagi a probléma van hanem technikai, vonalkód kéne az ajánlott levélre amit az USPS kezelne, hogy miért nem lehet olyan ragszámot készíteni aminek van vonalkódja azt én 2020-ban nem is értem.
Szerintem nincs másik szám mert nyomkövetési információ nélkül is az ajánlott (registered) levél könyvelendő az UPU szerint, USA még nem lépett ki onnan. Sikerült az áremelést a"gyengébb országok" esetén emeltetni, ebbe beleesett Kínai is, mert csak ezzel volt gondjuk -
Maksifül
senior tag
Szóval gyakorlatilag teljesen felesleges ajánlottan feladni, mert úgyis csak az látszik a nyomkövetésben, hogy fel lett adva, az meg nem bizonyítja, hogy kézbesítették-e vagy sem.
Úgy olvastam valahol, hogy a magyar fosta 217 óta nem fizet a USPS-nek a nyomkövetési adatokért, így nem is kapják meg azokat, ezért nem látszik. Ha jól tudom, amikor beérkezik az USA-ba a küldemény, kap egy helyi azonosító nyomkövetési számot, amivel nyomon lehet követni, csak ez az a szám, amit nem adnak ki azoknak az országoknak, akik nem fizetnek érte, így Magyarországnak sem.
Lehet, hogy az eBaynek van valami külön megállapodása a USPS-szel és ők megkapják a magyar ragszám alapján azt a nyomkövetési számot, amit a USPS alkalmaz, s ezért látszódhat az eBay-en a küldemény további pozíciója és a kézbesítés sikeressége. -
válasz
Sanyaaa26 #80015 üzenetére
Csak biztosra megy, mert lehet hogy ideér 2 héten belül, de most Angliában egy kicsit kaotikus a helyzet. Az a cég aki nekem hoz csomagokat csak két hetes intervallumban vállalja, pedig azt írták hogy a teherszállításra nem vonatkozik a 2 hét karantén, szóval nem a távolság számít.
-
Sanyaaa26
aktív tag
Üdv!
Egy gyors kérdés, egyre több eladó van ebay-en aki pl telefon alkatrészt árul, lejjebb görgetve látod hogy kínai, de az item az uk-ban van. Most rendeltem egy ilyentől mert levél váltásunk után állította hogy uk raktárban van a cucc, de egy hónapos határidő van a csomagnak megadva Anglia azért nincs ennyire messze, vagy most ennyire lassú onnan is? Csomagkövetési számot egyelőre nem adott,
Shipping service Royal Mail International Standard -
válasz
Speccy #80010 üzenetére
Mikor is oldották fel Magyarországon és Dániában a különleges állapotot a vírus miatt? Ha még nem, akkor bejön az hogy az időgarantált az mégsem az. Reklamálhatsz, de egyértelműen leírva hogy mely esetek azok amikor nincs kártérítés a késedelemért. Egyébként meg a jelenlegi helyzetben nem kell vállalni 1 hetes kézbesítést, azok a garanciák normál körülmények esetén tarthatóak.
-
válasz
Maksifül #80009 üzenetére
Szerintem már írtam hogy ezt nem követik elektronikusan mert nem vonalkódos azonosító van, így nincs információ róla, ez úgy 2017-től így megy. USA Posta és a Magyar Posta nem barát.
Úgy tudod követni (elméletben) hogy ha beírtad az eBay felületen, úgy 24 óra múlva frissül és azután látszanak a bejegyzések, z eBay tudja követni, hogy miként arra ötletem nincs. -
Speccy
aktív tag
Sziasztok!
Múlt héten hétfőn feladtam két terméket, egyiket Németországba mint levélküldemény, ez tegnap megérkezett, illetve egy csomagot EMS-el Dániába (MPL International Premium EMS). A nyomkövetés szerint ma érkezett meg Dániába a repülőtérre, tehát mire a címzetthez elér, az még további egy-két nap. A posta honlapján az van hogy az alapdíj tartalmazza ezt :
"Időgarantált kézbesítés
Ha a küldeménye az országlapokon megjelölt átfutási időn túl érkezne meg, visszatérítjük a feladási alapdíját."Az országlapoknál Dániához az van írva hogy hétfői feladás esetén még azon a héten pénteken (1. zóna), illetve utána lévő hét hétfőn (2. zóna) meg kell érkeznie (EMS kézbesítésre vállalt időgarancia).
Szerintetek járna nekem visszatérítés és kérjem, vagy inkább hagyjam mert ez c*gánykodás?
-
Maksifül
senior tag
USA-ba küldött, ajánlottan feladott levél nyomkövethetősége május 21-e óta nem frissült /akkor érkezett meg a amerikai reptérre/. Próbáltam az összefoglalóban találtató összes oldallal, de egyik sem mutatja hogy kézbesítve lett-e vagy sem. Mit lehet ilyenkor tenni? A Magyar Fosta ennyit tud?
Itt is néztem -
válasz
rostiron #80006 üzenetére
Öf. 10. pontnál vannak a követők, ez alábbi mutatja másik számot is, mert az YP végű az csak Yanwen szám, ilyen ország aminek ez kódja nem létezik.
http://parcelsapp.com/en/tracking/ - ajánlott általános nyomkövető
Illetve még ezt is ajánlom,Postal.Ninja linkje pontos nyomkövetés
ennél ha vasúti a szállítás akkor mutatja közbeeső állomásokat, megérkezéseket a tranzit országokba. -
rostiron
őstag
Ezt még elmagyaráznád ?
"Kijelöljük a Ask us to step in and help gombot és a Continue-val elküldjük.
Addig kell ezt megtenni ameddig a megerősítő üzenetükben (lásd feni e-mail kivonat) a Request nyitásnál ezt írják is: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jun 21, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support."
Junius 4. én nyitottam, és ez volt a levélben
"We're sorry to hear that you didn't receive the item you purchased. Your request is open, and we've asked the seller to respond and resolve your issue by Jun 10, 2020.
If you don't hear back or can't work something out, you can ask us to step in beginning Jun 10, 2020. If that happens, we'll review your request, gather any new info we need, and make a decision within 48 hours."De közben megegyeztünk hogy még egy hetet várok. A junius 10 már elmúlt.
-
válasz
rostiron #80004 üzenetére
Ha meg volt, akkor tovább kell vinni.
Akkor lépj tovább a 4. c) Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig, ha nem tudtunk megegyezni az eladóval. részre.
Alul az Ask us to step in and help jelölésével kéred az eBay beavatkozását.
De ennek ez a valódi nyomkövetési száma UB146295065TW és szerintem van még rá esély hogy megkapod. -
rostiron
őstag
Sziasztok.
Van egy csomagom aminek a szállítási ideje lejárt jun. 1-én. Írtam az eladónak, kérte hogy még várjak. Megírtam neki, hogy még egy hetet várok. Nem jött meg , ezért mondtam neki hogy kérem a pénzt vissza. Ennek 3 napja, még nem jött válasz.
Hogy tudom a refundot kérni ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- Macbook Pro 14" M4 Pro 12/16 mag - 2025 gyártás, 24 GB, 1 TERA, 100% - Apple garancia, magyar (48)
- Macbook Pro 16" M4 Pro 14/20 mag - 2025 gyártás, 24 GB, 1 TERA, 100% - Apple garancia, magyar (45)
- Lian Li, 14600KF, 3/4 konfig, VGA, memória, SSD nélkül
- DELL OptiPlex 5055 SFF / Ryzen 5 PRO 2400G / NVME M.2 / DDR4 / USB 3.1 / több db / számla
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest