- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
-
LOGOUT
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem úgy működik, hiába az a név hogy visszaküldés (return request), nem kötelező visszaküldeni.
Ha elfogadta a problémát, akkor csak annyi hogy a bejött pénznél beírja hogy mennyit küld vissza vagy teljes költség vagy a rész refund és jön vissza a pénz, a request automatikusan zárul.
Ha visszaküldéssel megy a rendezés, akkor persze 5 napon belül visszaküldés, ha megkapja akkor 2 napja van a pénzt visszaküldeni, ha te megkapod a pénzt a request záródik magától.
Össze mossa a dolgokat szándékosan.
Ugye a Paypal fiókodon kersztül fizettél és ott a vásárlási tétel sorok közt ott van?
Írd meg neki hogy legyen a szíves a PayPal-on a beérkezett pénzné adja meg refundként a 60 vagy 70 %-ot (számold ki menny és az összeget írdi) kattintson a elküldésre és ahogy a te PayPal fiókodban megjelenik a pénz és a rendszer nem zárná a request-et, te lezárod.
Ha ezen még mindig nyűglődik, akkor le is zárhatod, ha nem küldi akkor a PayPal-on is lehet dispute, de úgy hogy leírva hogy szó nincs visszaküldésről mert folyamatosan átvert és teljes összeget kéred. -
somnia
senior tag
válasz
K1LLMy53Lf #76095 üzenetére
...próbáld ki!...vesztenivalód a rászánt időn kívül nincs...
-
Írtam neki, hogy mikor elfogadtam a visszatérítést azt írta, hogy 48 órán belül rendezi. Ez nem történt meg. Miért nem és hogy tartsa magát a megbeszéltekhez.
Reakció:
Hi,dear
pls believe us, as the ebay policy, if we accept the return we just could let the item back.
After you close the return , we can refund you quickly, we never cheat the clients.
If we don't send you the refund in 24 hours after you close the case, you also can open a paypal dispute for us.
Hope you can feel our effort.
Thanks a lot.
regards.Tényleg ez van a házirendben?
És akkor egy szaros 3600 forintos dologról vitázunk itt. Így rendeljen drága dolgokat az ember akkor a világ másik végéről.
-
K1LLMy53Lf
senior tag
válasz
somnia #76094 üzenetére
köszi a figyelmeztetést, azonban ezzel teljesen tisztában vagyok. Elég sokat rendeltem már kintről ahhoz, hogy ezt tudjam
Mivel ez a termék nincs hazánkban forgalomban, EU-n belül is csak pár eladója van, azt a kijelentést, hogy "olcsó" a többi, kínai árhoz képest írtam.A kérdés még mindig adott: mekkora a valószínűsége, hogy scam?
-
somnia
senior tag
válasz
K1LLMy53Lf #76092 üzenetére
...nem biztos, hogy olcsó lesz ha vámolják, mert akkor +27% áfa+ minimum 3000 forint kezelési költség...
-
Marhyas
csendes tag
Sziasztok!
Ebayen rendeltem egy szoftvert, amit google driveról tölthettem le.Fizetés (PayPal) után e-mailben küldte a manus a linket.
Letöltöttem és kiderült, hogy közel sem az a verzió, amit hirdetett. 2019-es verziót hirdetett,közben kaptam egy 2016-ost.
Ezt szóvá tettem és válaszolt, hogy frissítsek rajta. De az nonszensz, mert nem lehet, soha nem is lehetett.Válaszoltam, hogy küldje vissza a pénzt, mert nem azt kaptam, amit hirdetett. Azóta nem válaszol...
Nem nagy összegről van szó, csupán 3200 forint.
De szeretném vissza a pénzt, mert nem szeretem ha hülyének néznek.Mit tudok tenni ez ügyben?
-
K1LLMy53Lf
senior tag
Sziasztok,
ebay-vel sajnos nem sok tapasztalatom van (1x rendeltem cuccot, az nem jött meg, mivel csak pár $ volt, így nem foglalkoztam vele), viszont most rendelnék egy nagyobb értékű dolgot.
Az érdekelne, hogy egy 30k+ score-ral rendelkező eladóban meg lehet bízni? Mármint van rá esély, hogy scam?
Tudom, 100%ban nem kizárható sehol semmi, csak azért merült fel a kérdés, mert túl olcsó (az eddig látott legalacsonyabb árakhoz képest ~$30-ral tehát ~17-18%kal olcsóbb)Konkrétan ő lenne az eladó: [link]
És erről a termékről lenne szó: [link] -
ANT
őstag
Feb. 26 és márc. 4 a két határidő. Tudom, hogy a szállítási időszak végétől indul a 30 nap, de lélekben már készülök a refundra. Eddig kb. 5 hét alatt minden rendelésem megérkezett, ami nem, az örökre eltűnt valahol. Ezek pedig már túl vannak az 5 héten.
Viszont ezt a Yanwen TN-t jól megkavarták. 01.06-án megérkezett "Destination" reptérre, ezek lennénk mi. 24 óra múlva pedig vissza "China" postahivatalba. És ugyanitt befigyel egy vanuatui (?!) TN.
Értem én, hogy kamu TN, de ez egy picit vicces. -
Amelyek U-val kezdődnek azok nem igazi nyomkövetési számok, mindkettő megérkezhet mert utban vannak ide. A Yanwen-es és a Flyt Express számokat röviden tekintsd kamunak.
Nem márciusban jár le a várható szállítási idő vége? Mert attól a naptól van 30 napod reklamálni, én még a dátum után várok 10 napot, hátha megérkezik, a refund és az újbóli kifizetés az mindig veszteséges. -
válasz
fausto #76087 üzenetére
Mert letelt a két hónap, a Resolution Centerben továbbra is elérhető a request indítás, a Feedback-nél is elméletben adható értékelés, csak a vásárlási fő képernyő lett hézagosabb.
Az a szabály hogy a várható érkezési idő utolsó dátumától számolt 30 nap, ez meg is van, csak a probléma rendezésnél tudod indítani, nem pedig az Orders listában. -
fausto
addikt
De az a baj, hogy eltűnt az "I didn't received it" gomb (meg egyébként a "Leave feadback" is). 1-2 hete még megvolt, mert rányomtam, de akkor azt írták, hogy várjam meg, amíg letelik a várható szállítási idő.
Mondjuk nem gáz, mert ha ebay-en nem tudok intézkedni, PayPal-en még van reklamációs lehetőségem, de fura. Nincs/nem lett olyan szabály, hogy a rendeléstől számítva max 2 hónapig lehet reklamálni? -
fausto
addikt
Sziasztok,
Van egy angol bolt, ahonnan gyakran szoktam rendelni, de most feltűnt valami, ami nem igazán szimpatikus.
Szóval december 16-án rendeltem egy könyvet és furcsa volt, hogy a várható érkezésnek 12.20-03.20 (!) volt megadva. Megszoktam, hogy év végén lassabban jönnek meg a cuccok, de mivel már lassan 2 hónap eltelt és Angliáról beszélünk, rá akartam mennyi, hogy "didn't recived it", de nincs ilyen opció. Reklamációt nem az Estimated delivery time-tól számítva 30 napon belül lehet indítani? Miért nem tudok? -
Hi,dear
Thanks for your reply, glad to help you resolve.
Ok,we will refund you the money as we promised before, could you help us close the return case first?
Hope you can understand when we receive the return, you can see there has no partial refund choose.
After you close it, we will refund the money to your paypal quickly.
Thanks for your understanding.
Your’s sincerely.
Ezt válaszolta az eladó. Jól értem, hogy ő azt szeretné, hogy előbb zárjam le a refundot, majd utal órán belül utalja.
szerintem. Korábban írtam neki, hogy elfogadom a 60%t, arra írta, hogy oké, 48 órán belül utalja.
mobilekits:
Hi, dear customer
Thanks for your understanding.
We will refund for you in 48 hours, pls check your account later.
If you have any problem about the refund, pls contact us.
Your’s sincerely.
Your previous messageDear seller!
I accept the 60% refund. After the transaction had been completed and the money is back on my PayPal account, I'll close the request.
Thank you,
Have a beautiful day! -
válasz
proger82 #76072 üzenetére
Igen a végső árban minden benne van.
De így jobban néz ki a hsz-ed a Link gomb segítségével
Errol mi a velemeny?
US $1.297,83
Versand: US $54,65 (ca. EUR 48,36) International Priority Shipping nach Ungarn | Weitere Details
Einfuhrabgaben:
US $294,64 (Betrag wird in Kaufabwicklung bestätigt)........ -
proger82
csendes tag
Errol mi a velemeny?
https://www.ebay.de/itm/Apple-MacBook-Retina-12-Intel-Core-i7-512GB-SSD-PCIe-16GB-DDR3-2017-Space-Gray/163539686287?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2763.l2649
US $1.297,83
Versand: US $54,65 (ca. EUR 48,36) International Priority Shipping nach Ungarn | Weitere Details
Einfuhrabgaben:
US $294,64 (Betrag wird in Kaufabwicklung bestätigt)Ebben az esetben 1645dollar
Benne lenne minden nekem csak varnom kell valakit aki hozza a csomagot es nem kell kitoltenem semmit plusba fizetnem ,minden benne van amit fizetnem kell?Ennek az eladonak jo szavazati vannak
-
Én nem írtam, hogy az ebay ajánlotta. Az ebayen keresztül írt az eladó:
The seller replied to you
Hello xxxxx,mobilekits sent you a message about your request:
Hi,dear customer So sorry to give you an unhappy shopping experience. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things You know the item is sensitive.,besides if you return the item back, the shipping fee may be high and need a long time. How about refund you 70% for this matter and you don't need to return any items back? This way may save your time and money and if you still need the item, you could buy it at your local store first.. Waiting for your reply. Best regards.Ez pedig a másik 12 perccel később érkezett válaszul a 60% elfogadásomra az eladótól közvetlen:
Hi, dear customer
Thanks for your understanding.
We will refund for you in 48 hours, pls check your account later.
If you have any problem about the refund, pls contact us.
Your’s sincerely.Na mindegy, utalja vissza a 60 vagy a 70%-ot nem is érdekel, csak zavaros, hogy kétféle kommunikáció jön vissza.
-
Rosseb se érti ezt már, a fenének megy két szálon ez az ügy. Megírom tegnap a csávónak, hogy elfogadom a 60%-ot.
Erre most van két üzenet, egy az ebayen keresztül, hogy felajánl 70%-ot visszaküldés nélkül, a másik, az eladótól, hogy rendben, nézzem a paypal számlát és rendezi a 60%-ot.
Mire jó ez? Nem úgy lenne normális, hogy először az eladóval próbálok rendezkedni, majd ha nem sikerül, akkor száll be az ebay?
-
A Will ship..... az ugyanaz mint amit írtam.
Utólag nem lehet ilyet módosítani, tehát ott volt. Kínából tényleg lehet ennyi a postaköltség, így az sem átverés. Ezt egy kicsit benézted. Leírtam hogy mit tudsz lépni, én a helyedben kérném legyen szíves törölje, mert nem így kalkuláltál a postaköltséggel és így nincs rá szükséged.
More actions, Contact Seller, Request to change an order vagy ha van Cancel order gomb akkor azt jelölve és indoloklva.
Miért nem akarja? Mert valamiért nem tudja igénybe venni a kedvezményt.
Neki ugyanúgy ki kell fizetni a postaköltséget, aztán vagy visszaigényelheti vagy nem. Ez nem alanyi jogon jár náluk sem. -
duke
aktív tag
Tény, hogy az ára miatt nem néztem meg igazán gondosan, de olyan felirat biztosan nem volt hogy "May not ship to Hungary", az feltünt volna, mert elötte több hasonlóról azért mondtam le, mert Magyarországra nem küldi felirat volt. Igazából nem tudom pontosan mi volt oda irva, de nem volt szállítási költség, tehat gondoltam a szokásos ingyenes 1-2 honapos szállítás.
Most rákantintva a megnyert aukciora "Will ship to Hungary. Read item description or contact seller for shipping options. " szoveg van. De hogy ez volt eredetileg is vagy valami más hát azt nem tudom. Amugy Kinából küldi, ugyan mi a fenéért nem tud egy 1000 forintos kamerát elküldeni a szokásos kinai állam által támogatott ingyenes küldésel ? Ezért gondoltam, hogy ez valami átverés akar lenni. -
Eleve ott lehetett hogy egyezkedj a szállítási költségről az eladóval, ezt a licitálás előtt pontosítjuk és ha el fogja küldeni és a szállítási költség is megfelel akkor teszünk licitet.
De ezt a termék link hiányába írom, ha adott meg szállítási költséget (a free shipping is ez alatt értve) akkor nem emelheti az árat, ha neked kellett volna rákérdezni a szállításra, akkor nem ő okozta a problémát. (Majd nézd meg a hirdetésnél hogy ez volt-e Shipping: May not ship to Hungary - Read item description or contact seller for shipping options.)
Hivatalosan ezt ki kell fizetned, mert te vagy a nyertes.
De van még két lehetőséged.
1. Megkéred hogy törölje a vásárlást. Vagy elfogadja, vagy nem.
2. Nem fizeted ki 48 órán belül, ekkor az eladó indít ellened egy nem fizetett a vevő case-t, mivel csak így tudja a már neki felszámított jutalékot töröltetni, ha ennek a 4 napos ideje letelik akkor te kapsz egy ki nem fizetett tétel "fekete" pontot (10 darabtól korlátozhatnak az eladók a vásárlásban) és részéről is sztornozzák a jutalékot és újból meghirdetheti a terméket, viszont ha volt neki valami fizetős hirdetési szolgáltatás annak az árát nem kapja vissza.
A negatív jelzők csak akkor jogosak, ha tényleg utólag módosított egy előzőleg lefixált költséget, egyébként meg nem.
Nekem úgy tűnik hogy ő nem csinált semmi jogtalan dolgot, nem írtad hogy honnan lenne szállítva, de a kb 4229 Ft sem tűnik pofátlannak. -
duke
aktív tag
Olyankor mi a teendő, amikor a szállítási ár utolag emelkedik ?
Megnyertem egy 3 dolláros aukcíót, erre fizetéskor kiírta, hogy magyarországra nem szállít. A ebay felkinált egy opciót, hogy egyezkedjek az eladóval, megkérdeztem tőlle tényleg nem szállít ide ?
Erre adott egy 15 dollárral növelt árat szállítással együtt. Mit kéne erre reagálni, szarjam le és ne fizesem ki,
vagy küldjem el a fenébe a pofátlansága miatt ? Mert azt lesheti,hogy egy pár dolláros szarért majd több ez foritos szállítási költséget fizetek.
-
proger82
csendes tag
probaltam meg kerni h kuldjon fotot a bekapcsolt laptoprol, meg h apple care hogyan erveyesitheto
ha jol tudom kell hozza a szamla!?
vagy lehet nem jol forditotta a google fordito
erre kaptam valasztou are getting precisely what is in the product description - a laptop running Mac OS Mojave with all the listed accessories
ezt is goolgle forditoval :-) es ez lett a valasz
What do you mean by „no other cost outside of the given costs” and „I get my account for the guarantee so I can upgrade”?hogy kene helyesen meg irni neki ?
ezt a 2 kerdes
kuldjon fotot a laptoprol bekapcsolt allapotba
meg az aple care hogyan ervenyesiteto e vagy ervenyes e euba? valahol irtak h szama is kell hozza -
proger82
csendes tag
Hiába utazgatsz, előbb-utóbb csak ott leszel ahol megvásároltad.
De ha valaki fontos mukara hasznalja a gepet , huzamosabb ideig uzleti uton annak helyszini megoldas lenne a legmegfelelobb :-) Na en nem utazgatok foleg eun kivulreHat nem is tudom mi legyen itthon netto kb. 1860-ba jonne ki,
Ez meg ha kb. ugy lenne ahogy van 1400ba durvan , nagy kulombseg is meg nem is :/
Attol fugg hogy jovok ki belole -
válasz
proger82 #76054 üzenetére
Hiába utazgatsz, előbb-utóbb csak ott leszel ahol megvásároltad.
Az eBay vásárlói védelem lényege az, ha nem kapod meg amit megvettél akkor a pénzed visszakapod, akkor is ha nem azt küldte amit megvettél. Ezzel nincs is gond.
Ha probléma lesz a megérkező dologgal, akkor van gond.
Elméletben ez működik mivel azt írja hogy használta, de engem zavar ha nem látok semmit a képeken lévő képernyőn, 10 kép és nincs egy bekapcsolt állapotról készült kép.
Mivel PayPal is lehet fizetési lehetőség és ha egy PayPal fiókon keresztül fizetsz akkor lesz + vásárlói védelmed, így az a fizetési mód az ajánlott.
A sima bankkártyás fizetés esetén nincs ez a védelem. Persze a PayPal fizetési klienst fogod használni, de az csak egy normál kártyás fizetés, nincs PP védelem.
Nem ülnek sehol hónapokig a csomagon. Itt egy elsőbbségi ajánlott küldeményről van szó, amit Mo-n nem kell vámolni, így a 11-14 nap a várható kézbesítési idő, maximum a 17 munkanap -
proger82
csendes tag
Erdekes dolog ez a AppleCare+ ezekszerint!?
Ha nem ervenyes mindenhol, pl egy vilag utazo aki folyamatossan uzleti okok miatt utazgat a vilagban es valahol valami problemaja van vagy tonkre megy neki ,akkor addig nem tudja ervenyesiteni amig nem megy haza!?Ha mondjuk meg vasarolnam a gepet ezek tudataba , mondjuk minden rendbe van es meg kapom.
Mi van abba az esetbe ha nem azt kapom vagy nem kapok semmit,!? Hogyan kell fizetnem hogy penz garanciam legyen legalabb a csomag atveteleig!?Ott azt irja 9-17 nap a szallitas , de valahol olvastam h valainek meg ultek a csomagon par honapig!?
-
válasz
proger82 #76051 üzenetére
Nem mindegy hogy hol vásároltad az AppleCare+ szempontjából ha megnézed a feltételeiket más az USA és más az Európai részen. Tudomásom szerint nincs átjárhatóság, de lehet hogy változtattak, de akkor egy Global verziónak kéne lenni és olyan nincs.
Ezek az országok vannak érintve: Austria, Deutschland, France, Ireland, Italia, Netherlands, Sweden, Schweiz,
United Kingdom -
proger82
csendes tag
Azt nem tudom ,de mint ha valahol irta volna h nincs visszakuldes....
ElmeletilegCovered by AppleCare+ November 14, 2021 ha tenyleg az van a foton.
Az orosz billentyuzet engem nem zavar lenyeg h az angol az elsodelegeshttps://www.ebay.de/itm/2017-Apple-MacBook-12-1-4GHz-Core-i7-16GB-RAM-512GB-SSD-w-AppleCare/292944453246?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2748.l2649
-
válasz
proger82 #76046 üzenetére
Az az import charges lenne, (majd a német szót is beírom az Összefoglaló erre vonatkozó bejegyzéséhez) ha azt is fizeted akkor más költség nincs.Az 1561,13 $ mindent tartalmaz.
Mennyi garancia és visszaküldési időt adott meg az eladó?
Mert ezek nélkül olyan messziről rendelni, hát nem is tudom. Még EU-n belül is húzós a szituáció.
Én nem találtam meg sem az eladót, sem a terméket. -
proger82
csendes tag
Hello
Az lenne a kerdesem
Adott ez a laptop, amerika, new jersey
fel van tutetnve minden koltseg
Einfuhrabgaben US $277,64
van ott egy ilyen tetel, ha en ez igy lenyomom h megrendelem akkor ezen felul varhato meg valami koltseg vagy ebbe mar minden benne van!? Nem szeretnem ha meglepetes erne!
Elore is koszi a segiteseget! -
válasz
#15490560 #76044 üzenetére
Nem is azt írtam hogy tedd fel.
Ha hozzáférsz töröld és csinálj egy új hirdetést arra termékre.
Ha item-et hiányol akkor te ugyanazt a hirdetést akarod "szerkeszteni".
Utalnak a Half.com-ra az is bekavarhat hogy valami kapcsolódás van, ha a hirdetésedhez használsz általuk feladott valami sablont, azt el kellene felejteni.
Ha a jobb oldali menüben -My eBay- választod a Selling menüpontot ott nem találsz valami segítő információt?
A Your Performance az oké és a Monthly selling limits-nél valami?
De lehet hogy egyszerűbb megkérdezni, hogy akkor mi a gondjuk. -
#15490560
törölt tag
Szia, nincs bekapcsolva amit írtál.
Az adatsor:
http://ocsnext.ebay.com/ocs/cusr?query=250X&domain=email150XMost nem tudok semmit feltenni mert ezt írja:
It looks like there's a problem with this listing.
This item can't be accessed because the listing has been deleted, is a Half.com listing, or you aren't the seller. -
válasz
#15490560 #76041 üzenetére
Adat ellenőrzésről beszélnek. A tied az nem üzleti fiók? Ott nem hiányoznak adatok? Adószám meg ilyesmi.
Mi a link sor adata? Az e-mail-es linkjeik sajnos nem követték az új oldal elemeit, azt az átalakításoknál figyelmen kívül hagyták, de esetleg ki lehet következtetni.
Ha ez lenne akkor http://pages.ebay.com/help/sell/delivery.html az elfogyott tételes -0 db- hirdetés nem maradhat aktív.
Nézd meg az itteni beállításokat "Out of stock" szerintem akkor jó, ha nincs bejelölve. Ha jelölve van akkor csak rövid ideig lehet 0-ás a hirdetés, vagy valami ilyesmi, inkább ne legyen jelölve.Account settings, Site Preferences, Selling Preferences, Sell Your Item form and listings
Olyan megoldást olvastam, hogy lezárta a hirdetést és azután újból felrakta újként.
-
#15490560
törölt tag
Sziasztok! Tudnátok segíteni? 15 pozitív visszajelzés (0 negatív), csatolt Paypal fiók, számtalan vásárlás után ezt kaptam e-mailben:
“While we're waiting on your response, we've temporarily placed a selling hold on your account. This hold will prevent you from listing new items. Also, if you had any active listings, we've removed them, and placed them in your Unsold folder. We credited any associated fees to your account.
Once we verify your account information, you'll be able to start selling again right away. You'll also be able to relist items from your Unsold folder by clicking Relist to the right of the listing.”
A kapott link nem vezet sehova! Többször ránéztem, csak a help részlegre irányít, nincs ott más semmi!
Miért függesztettek fel? A termékeim akiket árulok mind jól vannak fennt és semmi probléma velük, minden helyesen van kitöltve! Számítógép alkatrészek!
A fiókomat régebben azonosítottam sms-ben és e-mailben is! -
Tőlem az eBay lehetséges döntésére irányuló kérdésedre ment ez a válasz.
Már írtam, ha neked megfelel a 60 %, akkor írd meg az eladónak, hogy ezt elfogadod. Akkor nem kell az eBay segítségét, döntését kérned.
Neked kell kitalálni hogy mit szeretnél, a két lehetőség adott. 60% és annyi. Vagy visszaküldési eljárással később megkapva a teljes összeg.
Azt azért az elfogadó döntésben írd meg, hogy ahogy látod a pénz visszatérítésnek a PayPal számládon történő könyvelését akkor lezárod a request-et. -
Gondolkodtam én is ezen, azonban 3600 ft az egész érték. Ha abból visszakapom a 60%-ot, bukok 1500ft-ot és letettem róla. Így meg a visszaküldés, akkor a paypaltól a postaköltség rendezése, meg mire visszakapom a termék árát.
Vagy most félreértek valamit? Az eladó nem azt írta nekem, hogy visszaküldés nélkül megtéríti a vételár 60%-át, ha az nekem így megfelel?
-
Nem igazán akarok jósolgatni, de nagyobb a valószínűsége annak hogy küldd vissza és azután megkapod a teljes kifizetett összeget. Ez 60 % az nagyobb mértékű, mit amit egy vissza nem küldésre javasolnának, az nem szokott 25%-nál több lenni, mert úgy értékelik hogy használható a dolog csak némi kényelmetlenséggel jár.
-
Már egyszer ezt leírta, akkor válaszoltam is a kérdésedre, hogy az az eBay e-mail 2 részből áll, az eladó és az eBay üzenetei.
Azt is írtam, hogy neked kell dönteni, hogy ezt a 60%-ot elfogadod, vagy az eBay döntést kéred.
Ha ezt elfogadod, akkor meg kellene válaszolni az e-mailt- -
Megint jött tőle üzenet:
Hi friend
Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience
We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality.
Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again.
Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you:
How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ?
Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you.
Yours sincerelyItt most igaziból mi a teendőm? Írjak, hogy elfogadom a 60%-ot és kész?
-
válasz
herdsman12 #76032 üzenetére
Nekem ami jött az 6 nap volt az ideérkezés attól a bejegyzéstől számolva és 5 nap itt mire hozzám került.a posta szállításával
-
herdsman12
őstag
Szia V/!
Lehet időt saccolni a CH-HU repülő útra?
2019-01-28 11:00 CNDGGA, Send item abroad -
antal750
aktív tag
Sziasztok
Próbáltam az azonnali fizetést megszüntetni az ebey oldalamról, megcsináltam a leírás szerint pc-n.. De a telómon belépve még mindig megy az azonnali vásárlás. Megpróbáltam és sajnos vettem egy fölösleges terméket.?Help -
-
Köszi!
Na ez a gond ezekkel a kinti szarokkal. 3600 ft a kütyü. Se gari se semmi, most küldözgessen az ember egy ilyent vissza, mire átfut, mire visszakapom a pénzt a postára meg az eladótól, nyűg az egész. Megpróbálom, írok neki, hogy kérem vissza a teljes árat, mert egy részt küldött egy szart, másrészt nem menne semmire a rossz darabban. Hacsak neki nem áll javítgatni persze és újra eladni.
-
Vegyes a dolog. Az eBay küld egy értesítőt hogy meddig kell az eladónak reagálni a request-re és mikor lehet hozzájuk fordulni, ha nincs egyezség, ezek a dátumok ki is vannak emelve. (Feb 08, 2019 és Feb 09, 2019)
Viszont előzetesen az eladó is tehet az értesítőhöz dolgokat.A 60% úgy értendő, hogy ennyit kapsz, de akkor nem kell visszaküldened.
A 100 % refund akkor jár ha a terméket visszaküldöd. Ha PayPal-on van tétel a vásárlásról, akkor ők a visszaküldés költségéből 9300 Ft-ig megtérítenek.
Neked kell átgondolni hogy melyik a jobb.
Ha a 60% akkor azt fogadod el, vagy 9-én eBay beavatkozás kérés és visszaküldés 5 napon belül, mert ők azt ajánlják majd. ha az eladó visszaigazolja a megérkezést, vagy te is látod a nyomkövetésnél a kézbesítést akkor 2 napon belül a pénzt vissza kell küldenie az eladónak. Persze 3-5 nap mire a PayPal-on látszik -
Helló!
Kaptam egy hibás terméket, a leírásban található módon (köszönöm a készítőjének) elindítottam a return-t. Ma érkezett válasz az ebaytől:
Hi friend Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again. Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you: How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ? Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you. Yours sincerely
We'll send you an email when the seller responds to your request. If you have not agreed on a solution or the seller has not responded by Feb 08, 2019, you can ask us to step in and help.We'll email you when the seller responds to your request. If you're unable to work something out, you can ask us to step in and help beginning Feb 09, 2019.
Ez most csak egy sablon válasz és majd az eladó még reagál, vagy ez már az eladó válasza? Az a 60% azt jelenti, hogy nem kapom vissza a teljes vételárat? Én megírtam, hogy hibás a termék és szeretném visszakapni az árát, küldtem fotót is.Köszönöm szépen!
-
válasz
remi67 #76020 üzenetére
Van amiről nem adja ki az adatokat és ugyanez a helyzet az általam használt trackitonline-al is, mindkettőben megnézem az adott számot, aztán amelyikben nem látom akkor a másikat használom.
Azért ha van nyomkövetési szám, küldeményazonosító általában azt jelenti hogy a szállítás folyamatban van, legfeljebb a szám adatbázis bejegyzés frissülése későbbi. -
remi67
tag
Ez a csomagszám:
SYBAE04505374Nem követhető ugye? Mert ha igen akkor nem adták fel.
-
tumikas
csendes tag
Sziasztok!
Január 14-én feladtak nekem egy csomagot, GSP-n keresztül lett feladva. A szokásos UPBEE-s trackinget kaptam, viszont január 18-án az utolsó bejegyzés szerint elindult Magyarországra, azóta viszont semmit nem tudok róla, már az eladó rágja a fülemet hogy megkaptam-e. GLS-nél semmit nem tudnak róla, helyi depóban pedig nem hajlandóak nyilatkozni van-e a címemre csomag. Közben az eladó adott még két GX-es trackinget is, ezek viszont szerintem angol belföldi csomagokhoz tartoztak. Mikor kezdjek el igazán aggódni hogy nem fog ideérni a cucc, vagy hogy valami aranyosabb átbaszással szembesültem?
-
válasz
harryls #76013 üzenetére
Fizetéskor választasz címet, de azt javaslom ne akkor add hozzá újként, hanem mielőtt fizetni szeretnél akkor csináld meg. Akár 10 szállítási címed lehet és lehet más ország is.
Belépsz, bal oldalt a neved föllé mozgatva az egérkurzort Account settings,
Addresses,
Primary shipping address: sor végén Change és Add another address, a kitöltés egyértelmű.
Az újat is megteheted elsődlegesnek, ha alul jelölöd a Save as primary address kockát a mentés előtt, de a fizetéskor a Checkout képernyőn alul is cserélheted a címeket a Ship to keret alatt a Change-el. Mindig az elsődleges van feladva. -
harryls
aktív tag
Sziasztok!
Ha megnyerek valamit ebay-en mielőtt még fizetnék, át lehet írni a címet hogy ez a tétel ne a regisztrált címre hanem egy másik címre menjen? -
válasz
internetezoo #76010 üzenetére
Szerintem Angliában van. Írj neki ha nem vagy biztos benne vagy üzenet a terméknél vagy alul az e-mail címére.
Business seller information
Happy Green
Alex Paul
First Avenue
Robin hood airport
Doncaster
DN9 3GA
United Kingdom
Phone:873888142
Email:happygreenshop.team@gmail.com
Company registration number: 526462
VAT number:
GB 293616087 -
faki_
senior tag
válasz
internetezoo #76010 üzenetére
Az eladott darabszám melletti "See Feedback"-ben többen írnak gyors postázást, de az összes értékelése között sem találtam hirtelen a sokára megkapott, kínai feladásra utaló szöveget.
-
internetezoo
senior tag
Vki megnézné nekem, hogy valóban Angliából jön vagy kínából Londonderry átveréssel. Köszönöm.
[link] -
válasz
zeon.hu #76007 üzenetére
Nem véletlenül írtam a böngészős verziót, a mobil appban annyit látsz amit megjelenít. Korlátozott funkciói vannak. Gondolom csak van egy Firefox vagy Chrome, Opera feltelepítve.
Tehát böngésző, ott belépni az eBay-re, asztali oldal kérése, az Orders cím sorban See orders from: a The last 60 days látszik, lenyitni és választható a 2019, 2018, 2017.Firefox for Android ver 64.0.2 van nálam és működik. Amikor új verzió kerül elő célszerű telepítés után újra indítani az eszközt, kellene egy gyorsítótár és süti törlés.
-
zeon.hu
nagyúr
Android eszközről hogy tudom megnézni a 2 hónapnál régebbi vásárlásokat?
Se alkalmazásban, se böngészőben nem megy.
Üzenetek se látszanak az eladóval.
Refund kéne, de így nehéz lesz... -
válasz
herdsman12 #76003 üzenetére
Igen, mert az egy megérkezett csomag volt, annak a végső szállítási ideje nem 03.13, hanem az nap amikor bejegyzik a megérkezést. Ha megérkezik, akkor rendszer nem tekinti szállítás alatt lévőnek. Nem azonos a két szituáció.
-
herdsman12
őstag
Tavaly dec 28-i vásárlásom (delivery 2019.02.03.-03.13.) eladóját pár nap múlva kivágta az eBay, majd tanácsodra reklamáltam, azonnal intézkedtek.
Nem védték a csalót. -
Entrecampos
csendes tag
Értem. Köszönöm. Igen, ezt elhibázták, de rendesen. Ahogy észrevettem, nem is nagyon érdekli őket. Ha beírod az ebay keresőbe, hogy play arts kai és rendezed price + shipping: lowest first szerint, ott minden egyes figura, ami 5 dollár körül van, az mind kamu. Az összes ilyen eladónak a neve az számokból áll és az értékeléseiknél, akik értékelték őket, az kb mindegyiknél megegyezik. Szóval ez ilyen bűnbanda, akik több ezer dollárt zsebelnek be. Azért köszönöm a segítséget! Várok tovább még közel 1 hónapot a pénzemre.
-
válasz
Entrecampos #76000 üzenetére
Ha február 26-ig nem érkezik meg, akkor a pénzed visszakapod, de ezt már ők fizetik, mert az eladón nem tudják behajtani. Ha ők mégsem, akkor a PayPal-on keresztül is mehet a dolog.
Nem tudsz a meg nem érkezésre ezek szerint semmit az eBay-en, a vásárlói védelem az indul február 27-től 30 napig, így nem késel le semmit.
Inkább az gond, hogy ha nem igaz a postára adás akkor későn kapod vissza a pénzt.
Én komolyan nem értem az eBay-t, ha van függőben lévő eladása egy eladónak akkor miért törlik? Addig legyen felfüggesztve a fiókja, a PayPal-on zároljanak a vásárlásnak megfelelő összeget, aztán ha lezárulnak, megérkeznek a dolgok és minden rendben töröljék. A jutalékot így miként hajtják be? Mert azt 30 nap később kel fizetni, mint ahogy eladja a dolgokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EA Sports WRC '23
- Mozilla Firefox
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Redmi Note 14 5G - jól sikerült az alapmodell
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- Macbook Pro 14" M4 Pro 12/16 mag - 2025 gyártás, 24 GB, 1 TERA, 100% - Apple garancia, magyar (48)
- Macbook Pro 16" M4 Pro 14/20 mag - 2025 gyártás, 24 GB, 1 TERA, 100% - Apple garancia, magyar (45)
- Lian Li, 14600KF, 3/4 konfig, VGA, memória, SSD nélkül
- DELL OptiPlex 5055 SFF / Ryzen 5 PRO 2400G / NVME M.2 / DDR4 / USB 3.1 / több db / számla
- Újszeru HP 250 G10 - 15.6"FHD - i3-1315U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - 1év garancia - MAGYAR
- Intel Core i7-9700 CPU, processzor (SRG13)- Számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 92 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4070 (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest