Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
koanla
aktív tag
Szia, esetleg érdemes a mostani akksit megnézetni egy akksiboltban is. Rendszerint van olyan eszközük, amivel meg tudják mérni a jelenlegi kapacitását (azt mondják, hogy 60% körül számít elhalálozottnak).
Illetve az is kérdés, hogy a mostani akku AGM-es vagy sima és hogy ehhez képest az autó milyen akkura számít. Az lehet gond, ha ezek nem stimmelnek.
Ha mindezek rendben, akkor tényleg villamoságishoz érdemes menni következő lépésben.