Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
H.Ezredes
őstag
Van gyári láncfeszesség mérő célszerszám amit a láncfeszítő helyére lehet berakni de ezzel csak a felső láncot lehet nézni.... Igazából kb teljesen felesleges mert 4 hengeres dízelen 150-200E Km között le kell cserélni 6 hengeres dízeleken meg 200-250E Km között kell cserélni. 1 olyan autó nem volt még amiben a futásteljesítmény az intervallumon belül volt és ne lett volna a szerszámmal kimutatható a nyúlása... Gyakorlatilag teljesen felesleges mert LE KELL CSERÉLNI ha futásteljesítmény eléri a leírtakat... Egyébként a középső láncot nem is tudják nézni pedig nem csak a felső láncra jellemző a szakadás... Igazából ez egy mese habbal,hogy kézzelfoghatóan lehessen rémisztgetni a tulajokat....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄