Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
USA -bol kellene kifogni egy manual-t, es valahogy hazahozatni. Mert szerintem az SMG eladasa fedezne annak az arat, igy csak a beepites lenne a plusz penz. Hegyezni nem akarom sem a motort, sem a valtot, mert igy is mindegyik a hataron tancol.
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
De ha jó az SMG, akkor miért nem kell?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Mert 1, egyszer rossz lesz, 2, nem birom elviselni, ahogy dolgozik. Szep zsakutca volt anno ez az SMG mania a BMW -nel, es pont a legjobb modelleket rontottak el veluk. Audi az RS -ekbe szepen belerakta az automatat, pedig ott volt NM.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Maga a motor nem rossz.... Csapágyakra kell odafigyelni meg a Vanos-ra ha rendben van a motor alapból elbír egy remapot minden gond nélkül... A motor maga tud 600+-t....A váltó sose fog másképp viselkedni szoftverrel lehet javítani mindenén de nem fog úgy viselkedni mint egy DKG. A váltó se táncol a határon... kell neki egy váltó szoftver meg egy erősebb kuplung....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Igen, kuplungot mondtak, hogy figyeljem, es keruljem a rajtautomatikat, mert az gyorsan kinyirja.
Vanos jo, de csapagy meg nem volt benne cserelve. Az esedekes lesz, az az erzesem. Es akkor mar egy full general hozza.
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Igazából 65ms a váltási idő S6 -ba Ez 2004-be mikor megjelent az autó nagyon jó időnek számított.... Amerikába volt ezért rinyálás 155ms-re le korlátozták a váltási időt ,hogy ne érezzék olyan brutálisnak. Egy második generációs 6HP28 ami borzasztó jó a maga kategóriájában 200ms.... Az első generációs 6HP-t szoftvereléssel lehet 400ms-re levinni.... Szóval a maga kategóriájában igen is jó az SMG III... Az audi C5 RS6-ba ZF5HP24-et rakott mint ami az én E39-em alatt is van.... C6 RS6 pedig 2008-ba jelent meg amibe már elbírta azt a teljesítményt a DSG.... 3-4 év iszonyat sokat számít a technikai fejlődésben... Nem volt akkor más lehetőség ami elbírta volna ezt a teljesítményt és kellően gyors lett volna.... Ennyi csak a történet...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Persze, villam gyors, csak nem kulturalt. Azert nezelodok ebayen meg forumokon, hatha latok bele manualis valtot. Ha kijonne az SMG eladasi arabol, nem gondolkoznek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
FIREBLADE78
addikt
[link] Ilyet akarsz? Mármint a kézit.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#47409) CharlieDrop válasza FIREBLADE78 (#47408) üzenetére
CharlieDrop
veterán
1 tank benya 1 liter olaj? hmmm
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#47410) FIREBLADE78 válasza CharlieDrop (#47409) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Látod. De a power gomb az mindent visz
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Ha elolvasod amit írtam akkor nem az EGRrel hoztam összefüggésbe az áramlást. 3-5 perc plusz melegedés egy olyan embernél aki pl nem tudja hogy meleg olajig nem nyomjuk, kész gyilkosság. Az egrnél a visszavezetés sok motornál (a bmw-t és motorjait nem ismerem!) pont az EURO norma eléréséhez kellett...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MPowerPH
félisten
Es szerinted mennyi egy komplett felujitas? Anyag+munkadij. Mert ha mar csapagyat cserelsz, akkor erdemes mast is megcsinalni. Plusz vezerles, es akkor a vanosra is ralehet nezni. Mennyi ido a muvelet? 2 milla befedi?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Áhh biztosan nem...... Ha a vanos állítókat is ki akarod cserélni az önmagában ~ 1,3M... És hol van akkor a fék futómű kuplung csapágyazás stb stb. Alapból ha jó a motor mondjuk ki nem cserélném de ha ledöglik ilyen összegre lehet számítani... De M5-nél ha kevés a km 100E Km körül akkor csapágyazás biztos kell összes olaj szűrőkkel kuplung fék stb talán 2M-ből kijöhet de így azért nem tudom pontosan megmondani....
(#47412) bitpork
Az EGR hűtő első körben a hűtővíz melegítését segíti az olaj lassabban melegszik be amúgy is...... Attól mert a víz középen áll nem azt jelenti,hogy az olaj is üzemi hőmérsékleten van... A komolyabb autókban ezért is van olajhőfok mérő mert az számít igazán. Természetesen mint minden motornál a hidegindítási fázis a legkritikusabb.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Akkor meg kerdezek. Azt honnan lehet megmondani, hogy jo a Vanos, vagy nem? Fek rendben van, futomu szinten. 145k km.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
chess001
aktív tag
Az a mókás, hogy 2 millió körül van egy elvileg jó motor, meg nélküle a kocsi is... Drága móka ezeket fenntartani, fanatizmus kell hozzá. Már tudom, hogy miért fogalom a 911.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
A bmw eseteben az egr nem a kipufogo gaz egesterbe visszavezetesere valo, csak a vizet melegiti?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Shadowbull
addikt
Én mentem pár ezer kilométert ilyen autókkal, szerintem a leglassabb beállításban teljesen kultúrált.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
MPowerPH
félisten
Akkor csak hozza kell szoknom. Vagy csak elvoltam kenyeztetve a ZF8HP -val, de ezek a rantasok egy hibas ZF6HP ra hajaznak.
Don't Tread On Me
(#47420) CharlieDrop válasza Shadowbull (#47418) üzenetére
CharlieDrop
veterán
jól gondolom, hogy úgy tartósabb is a váltó, vagy nincs köze ehhez?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
mAtThEw0319
aktív tag
Hello!
2012-es gyártású F30-ban az iDrive kijelző (CIC rendszer) LVDS csatlakozója 4 vagy 4+2 PIN-es? 8.8” a kijelző átlója, szóval nagy navis.
E90-ben tudom, hogy 4.. de F30-ról nem találok infót.. 😕
[ Szerkesztve ]
Anubris
őstag
Én lemaradtam, mit vettél? E60 M5? Vagy F10?
Möhe
addikt
Egy kicsit hanyagoltam a ph-t, beleugrottál e60-ba?
FIREBLADE78
addikt
Csak egy mecsbokszot
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
cOxeR
Ármester
Én ott maradtam le, hogy szar a bnv. Most akkor csak a váltó szar?
MPowerPH
félisten
Es akkor, ha elviszem hozzad csapagy cserere, akkor mi az, amit biztosan ki kell cserelni?
Don't Tread On Me
elbandi2
tag
Másfél éve használok elsőszériás SMG váltót egy 330ci-ben, ill próbáltam egy barátom e46 M3asában SMG2-t.
Szokni kell kicsit, hogy nem olyan simán(nyugisan) vált mint egy normál bolygóműves automata. De ha nyugisan akarok menni, akkor lassabban vált, ha kicsit "vadulnék" akkor sport módba kapcsolom, és úgy használom. Nagyon meg lehet szeretni. Szerintem az általad kérdezett autó sportos karakteréhez egy sima aut. váltó nagyon nem passzolna..
H.Ezredes
őstag
Tartósabb a váltó nem lesz maximum a kuplungot kíméled egy picit ha ilyen autónál lehet arról beszélni... a váltási sebességet 65-250ms között lehet állítani. A leggyorsabb váltásoknál nincs gondolkodás pakolja a sebességeket kérdés nélkül ezért olyan érzésed mintha hátulról valaki rugdosna hátulról... Plusz ugye ez egy szekvenciális kézi váltó. Robot kezeli a kuplungot 65ms-os kuplungolással és fokozatok közötti váltással egy ilyen váltótól mit vár bárki is ?!?!?!??!?! Keményeket vált de egy ilyen autóba ha menni akarsz és ki akarod használni a maximumot úgy gondolom,hogy nem kell mást várni... Ha pedig normálba akarsz közlekedni akkor elve "csak" 400Le és a váltási sebességet is lehet csökkenteni így finomabbakat vált.... De ha menni akarsz teljes teljesítményen és gyors váltást akarsz akkor nem kell csodálkozni,hogy egy állat lesz...
(#47427) elbandi2
E46-ban SMG II van
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
elbandi2
tag
Az M3-ban igen, de a 325-330 asban egy SSG nek mondott, fejlettségében inkább az SMG1 hez hasonlatos cucc van. (Nem Getrag, hanem ZF váltó, és a vezérlőelekronika sem Bosch, hanem Marelli)
CharlieDrop
veterán
ah értem, ehhez képest a 8ZF egy nyugalom tengere?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
H.Ezredes
őstag
M3-ba eltérő SMG volt mint a "sima" verziókba de attól még nem SMG I.... volt 5-6 sebességes SMG. Inkább a 6 sebességes volt az elterjedt.
(#47430) CharlieDrop
ZF 8HP az más tészta.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
Naja. A szekvenciális nem tud 8-ból 2-be váltani
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Shamat
aktív tag
MPowerPH
félisten
Majd hozzaszokok... Csak birja, es az ne romoljon el. Piszok gyors a valto, de valamiert nekem ebbol hianyzik a kuplung pedal, meg a kevero. Lehet porgetni, igy talom ertelmet a manualis uzemnek.
Kis sulycsokkentes raferne, de nem akarom szetbarmolni. Inkabb megcsinaltatom, es elrakom, ennek is elindul majd folfele az ara, mert nem igen kapni rendes darabot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Gsx-rr
veterán
Csak ezzel a felnivel butan nez ki!
chess001
aktív tag
Meg a húzott sárvédő...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
CharlieDrop
veterán
Mi a baj a gyári 16”-sal?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Shamat
aktív tag
Hát igen, elég alap. :/ Style 68 felnik lesznek rajta nemsokára.
@chess001: Nem csak a sárvédő, a két ajtó is sérült sajnos. De ezzel még nem tudtam foglalkozni.
DEAD LIKE ME
CharlieDrop
veterán
A rugókon kívül minden gyári?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Shamat
aktív tag
Az első pár rugó és a kipufogó dob kivételével igen. Alvázszám szerint gyári M-Tech 1 a gép. Style 43 kerekek voltak alatta VIN szerint, de nekem azok nem tetszenek, ezért fog Style 68-at kapni.
DEAD LIKE ME
CharlieDrop
veterán
Ok. Bár nem tudom, hogy e46 alatt milyen az M-Tech futómű, de a sima ezt tuti nem kultiválja.
A styling 68 jó választás, nekem 69 volt alatta
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
chess001
aktív tag
Kasza mester pont hirdetett egy foglalkozósat 40e-ért. Jól néz ki 46hoz!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Shadowbull
addikt
Ha rangat akkor mar beteg az SMG. Valoszinuleg kupplungcsere kene.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
(#47444) Shadowbull válasza Shadowbull (#47443) üzenetére
Shadowbull
addikt
Mar ugy ertem ha a leglassabb beallitasban is rangat. Nyilvan a leggyorsabban veri befele a fokozatokat mint a legkalapacs, ott szo sincs komfortrol, plane ha terheles is van rajta.
de ahogy Ezredes irta: 65ms-ot tudott 2004ben, ha jol remlik az aktualis Ferrarik valtoja tudott akkoriban 100ms korul...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
FIREBLADE78
addikt
Igazad van. Faszán rendberakni. Ritkán használni,hogy állásban ne haljon meg a gép. Aztán 10 év múlva eladni nagypénzé. Ha lenne felesleges 8 misim,lehet ezt csinálnám. Bank sem hoz több haszont,inkább csak viszi.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
chess001
aktív tag
Nem értem miért lenne jó befektetés. Fogyasztási cikk, egy 911 limitált széria, ferrari, mclaren-en lehet, hogy lehet valamit fogni idővel, de egy sima modernebb M5 inkább csak valami becsípődés, nem egy különlesen történet...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
STC Speed
őstag
M futómű után mennyivel pattogosabb?
Newlachka
őstag
M43b19 fordulaton zörög a szívósor felől.Valami légáramlási pillangó szelep lehet a ludas.Valaki tud konkrétabb dologgal segíteni? köszi
MPowerPH
félisten
Csak S -ben rant, amikor odalepek.(ahogy a videokban is latszik) Probaltam tobbet elotte, azok is ezt csinaltak. Szokni kell nekem, ennyi. Ugye ez a valamit valamiert. Csak gondoltam van esely arra, hogy lovok egy 6 gangos valtot hozza. USA piacon eleg sokat adtak el azzal.
De a gond az, hogy a ZF8HP utan minden nagyon durvanak tunik, meg a DSG is.
Koszi a velemenyedet, nagyra ertekelem!
chess001: Mo.-n jelenleg 1db -ot sem kapni. Utolso szivo M5, legendas V10, F1 technikaval. Es melle hullanak, nagyon sok mar a temetoben van, vagy ujrahasznositasra kerult, igy ebbol csak kevesebb lesz. Egy jo allapotu peldanyert par ev mulva sokat fognak fizetni, mert nem igen talalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Nehez leirni az erzest, mert olyan durvan meg kuplungozni sem tudsz... A csattanas hianyzik csak az osszkepbol, mint amit anno az F1 -es gepeken lehetett hallani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me