Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Gsx-rr #38609 üzenetére

    Pedig pont a telinel meg kovetendobb pelda.
    Totalcar szerint is. Es a gumisom anno nekem is allandoan a jobbat tette hatra, ha nyar volt, ha tel.
    Csak gondolj bele, mi van akkor ha a hatso tengelyre megy a regi, rosszul tapado, kopott abroncs. Mivel az auto hatulja eros fekezesnel elkonnyul, mivel a tomeg elore vandorol, igy ha hirtelen kell iranyt valtanod akar veszfekezessel, akar nelkule, es megcsuszik az auto hatulja, Te azt az eletben nem szeded ossze, es az elektronika sem. Anno pont ezt demoztak a vezetestechnikai treningen. Azt hiszem ott 40 -el mentem ra a rantopadra, azt meg meg lehetett fogni. Na de 80-al eselyed sincs. Tehat ezt atultetve hetkoznapi szituacioba, eleg csunya dolog tortenhet, ha hirtelen veszfekezned kell, es iranyt is kell valtanod. Onnantol leszel csak utas, egy keresztben repulo autoval...Vagy eleg egy nagyobb szazalekos leejto, ahol fekezned kell. Abban az esetben annyira elkonnyulhet a hatulja, hogy meg szarazon is instabil lesz, nemhogy nem idealis aszfalton, rossz teli gumival. Nagyon sok baleset pl. ebben a szituacioban tortenik.

    Aki nem hisze, latogasson csak el egy vezetestechnikai treningre, ott elveszik az ember kedvet, es eleg gyorsan. :D Mondom ezt ugy, hogy voltam 3 treningen is a Groupama tanpalyan, ami regen talan Allianz volt.(Standardra meg Edesapam iratott be a jogsiszerzes utan, kaptam egy premiumot szulinapra, es 3 eve voltam a nagysebessegun, ami igazan real life volt)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés