Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Két dolog hibádzik... Az egyik az évjárat, a másik a név. 25i E39-ben csak 2000 után volt, 192 lóerős formában. Ezzel váltották a 23i-t, amit 1996-2000 -ig gyártottak. Valójában ugyan úgy 2.5-ös volt, csak 170 lóval, és single VANOS-al.(meg egyéb különbségek is vannak mind külső, mind belső terén, ráadásban a 23i nem kapott technical upgrade-et 98 után sem)
Szóval ez egy 23i... És full fapad. Gyönyörű lehet a hátul tekerős ablak. Nem véletlenül keresek E60-ból én is full extra közeli kivitelt. Az eladási árat nagyban fogja befolyásolni az autó felszereltségi szintje ennyi idősen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me