Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19251) cybercide


cybercide
tag

[link] :F :R

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=cybercide

(#19252) ESP válasza cybercide (#19178) üzenetére


ESP
senior tag

Gondolom alulról van csavarozva :F

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#19253) MPowerPH válasza negro (#19248) üzenetére


MPowerPH
félisten

Itt kint kicsit más a helyzet. :) A többség első vagy max. második tulajos, full serice history, mert az angol még egy izzót sem tud egyedül kicserélni annyira szerencsétlen vagy inkább lusta.
Amit próbáltam 35D, padon mérve 316 lóerős, 630NM-el. 110-nél evett 6,1l -t. :Y És hatosban letaposva 1500RPM-nél olyat rántott, hogy a nyakam belefájdult.
Tényleg tudtak valamit, amikor ezt a motort megalkották. DPF sem probléma már... Ha nem is szedeted ki, akkor 50k-ért kipucolják, garanciával.

Ez például már most elgondolkodtatott, igaz HUD nélküli. De még májusig mindenképpen várok.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#19254) Highend55 válasza MPowerPH (#19253) üzenetére


Highend55
tag

Azért ennyire ne legyél ebbe olyan biztos,mire az autó eléri az 5.évét már legalább 3 tulajon ment keresztül.Az igaz hogy kint nagyobb a választék ennek ellenére sok lelakott szarokat árulnak áron alul,és közel se ugy szervizelik mint ahogy kéne! Három és fél év alatt 8 különböző autóm volt kint,és legtöbbször hetekig vagy hónapokig vártam,kerestem a megfelelő vételt.

(#19255) dragonfx válasza MPowerPH (#19253) üzenetére


dragonfx
veterán

megy mint az állat ;] ;] ;] ..ez a beszéd. :DDD
5 néves kocsinak max akkor van 3 tulaja ha az a tulajmilliárdos.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19256) wertigo1984


wertigo1984
őstag

Üdv Urak!

Lenne egy kérdésem.
Jóbarátom egy 2009-es 320d, 163 hp-t fog venni. Olvastuk, hogy a 2007-2009-ig gyártott N47-es motorkódú 3-asoknál gyakori a vezérmű lánc csere szakadás miatt. Mennyire valós ez az állítás? (11767-es és 11770-es hsz)

[ Szerkesztve ]

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#19257) dragonfx


dragonfx
veterán

szerintetek mennyi időközönként kell ékszíjat cserélni? évhez km.hez van kötve?
:U

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19258) KINKY_007 válasza wertigo1984 (#19256) üzenetére


KINKY_007
aktív tag

Szvsz ide regisztráljon!
Szerintem itt senkinek nincs 320D-je...

[ Szerkesztve ]

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#19259) whitezo88


whitezo88
nagyúr

Fenyezo megcsinalta a barmolasi seruleseket. A bontos ezust kiloncset is lefestette, alig lehet latni a kulonbseget. Majd dobok fel kepet :) szep lett. Heten meg elintezem a riaaztozast is.

(#19260) szokeherceg válasza whitezo88 (#19259) üzenetére


szokeherceg
tag

Neked van ilyen ha jól emlékszem, ez a 8-8,5l gázfogyasztás egy túl jól hangzik hogy igaz legyen, ugye? :)

Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...

(#19261) MPowerPH válasza szokeherceg (#19260) üzenetére


MPowerPH
félisten

Miért hangzana túl jól? :F Tök reális, főleg azzal a gázszettel. Azt azért hozzá kell tenni, hogy az erejéből elég sokat elveszít, főleg ott, ahol a legjobban számítasz hátbavágásra.
Ez is addig lesz jó business, amíg az állam rá nem jön arra, hogy növelni kellene a jövedéki adót. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#19262) aero. válasza MPowerPH (#19261) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A tudomány jelen állása szerint az LPG használata nem jár teljesítménycsökkenéssel semmilyen mértékben, csak töbletfogyasztással (mivel ugyanahhoz a teljesítményhez több gáz kell, ugye).

(#19263) MPowerPH válasza aero. (#19262) üzenetére


MPowerPH
félisten

A tudomány szerint lehet. Próbálj ki egy gázos autót, majd utána üljél bele egy ugyan olyan benzinesbe, és tudni fogod miről beszélek... ;) (én próbáltam, 528i LPG vs. saját, mindegyik 99-es, mivel anno én is filóztam az LPG-n.)
Na meg ennek több oldala van. Miért is fogyaszt többet LPG-ből, és lesz gyengébb, ha az LPG oktánja átlagosan 106, tehát hatványokkal jobb minőségű, mint a benzin, amit meg tudsz venni. Sűrűség+égéshő, van itt difi. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#19264) aero. válasza MPowerPH (#19263) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Hát passz, 6 hengernél még nem volt szerencsém, de én sosem hallottam, hogy gázzal valaki kevésbé érezte nyomatékosnak az autót, biztos minden rendbe volt azzal?

(#19265): Ott valamit nagyon elszartak, ezek már kimondva is rosszul hangzanak. Sose szereltem gázt, nem is fogok valószínűleg de ez már az elvileg nemlétező határokon is túlmutat. :)

[ Szerkesztve ]

(#19265) MPowerPH válasza aero. (#19264) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem a nyomatékra gondoltam. :DDD 4000RPM fölött kezdett gyengülni, pont a lóerőcsúcs közelébe érve. 5500RPM-nél elfogyott, ergo nem érte meg sokkal tovább pörgetni. Végsebességben jelentős különbség volt, 200 fölött már nehézkesen ment, és rengeteget fogyasztott. 100-as sprint is 1s-el lett rosszabb. 450k -s rendszer volt rajta egyébként, szóval nem valami mókolt maszlag.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#19266) whitezo88 válasza szokeherceg (#19260) üzenetére


whitezo88
nagyúr

szerintem igen, bár nekem full benzin. a km meg "picit" kevésnek tűnik :) de a belseje szép.

(#19267) MPowerPH válasza aero. (#19264) üzenetére


MPowerPH
félisten

LPG-s cikk.

"4. A gázos autók gyengébbek és többet is fogyasztanak
Ez bizony igaz. Akár 5-10 százalékos teljesítményvesztéssel és hozzávetőleg ugyanekkora fogyasztás-növekedéssel kell számolnunk. A többletfogyasztásból származó felár azonban a példaszámításunkban is szerepel (hiszen a benzinesnél jó hat deciliterrel több üzemanyagot igényelt az LPG-változat), és még így is sokkal olcsóbb az üzemeltetése. Akinek pedig hiányzik 6-10 lóerő a hétköznapi autózás során, az vegyen eleve erősebb modellt."

Egyébként nagy a szórás. Hallottak alapján kisebb ccm-es autókhoz ideális, nincs nagy fogyi növekedés, és alig van érezhető erőveszteség. Minél nagyobb motorról beszélünk, ezek az értékek annyival nőnek. Hallottam már gázos 750i-ről egy klubfórumon. Annyira katasztrófa volt minden téren, hogy a tulaj 1 hónap után kiszereltette a rendszert. Szóval gázt inkább csak 2000ccm-ig használnék, utána már lehetnek kompromisszumok.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#19268) aero. válasza MPowerPH (#19267) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

De akkor ezek szerint ez is nagyobb teljesítményű autóknál jön ki, 6 hengertől. Én még nem hallottam senkitől hogy ilyen 1.6, 1.4-nél észrevehetően lassult volna az autó.

(#19267): Jaja.

[ Szerkesztve ]

(#19269) dragonfx


dragonfx
veterán

ez a gázositás egy kamu.
a gázt is fel fogják nyomni idő kérdése.csomo helyre nem állhatsz be vele ha meg valaki beléddurrant hátulrol akkor felrobbansz ennyit nem ér meg.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19270) MPowerPH válasza dragonfx (#19269) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem robbansz fel. Sőt, akkor sem, ha kigyullad az autód, míg a benzines tényleg felrobbanna.

LPG-nél érdekesebb lehet a CNG egyébként. :)) Van egy arra való kompid(kétszer annyiba fáj, mint a teljes gázrendszer :DDD ), akkor simán tankolhatod otthon is az autót, amíg fel nem jelent a kedves szomszéd.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#19271) szokeherceg válasza dragonfx (#19269) üzenetére


szokeherceg
tag

Tudtommal már mindenhova beállhatsz velük, megszűnt ez a tilalom a mélygarázsokban.

Kétfajta motoros van: aki már esett, és aki esni fog...

(#19272) dragonfx válasza szokeherceg (#19271) üzenetére


dragonfx
veterán

tévedsz menj egy nagy kört pesten....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19273) profi91


profi91
tag

[link]

Ezeknek mikor ment le ennyire az áruk? :Y :Y
Ez gyönyörű!

Egy-két éve nézegettem, akkor még a legrégebbi E60-asok mentek 3 milla körül.

Egy ilyen dög meg 2.3M? :Y

Mit lehet ezekről tudni?
Mennyi az átlagos fenntartásuk?
Ha egy évbe 10-15k km-t megyek, akkor mennyibe fáj az nekem cakk-pakk?
Adó-biztosítás-szervizek-stb? :B

(#19274) dragonfx válasza profi91 (#19273) üzenetére


dragonfx
veterán

sokba az biztos.
amugy gyanusan olcso még ha a 250e km.t és a 7 éves korát vesszük is.ez anno 15 guzriga volt.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19275) MPowerPH válasza profi91 (#19273) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mi ez? Már lejárt. :)

Don't Tread On Me

(#19276) whitezo88 válasza MPowerPH (#19275) üzenetére


whitezo88
nagyúr

E60 530D M paket, 2,3 milláért.

(#19277) aero. válasza MPowerPH (#19275) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

szürke e60 530d volt, kívülről szép állapotban, 2.3 millióért vagy hogy

[ Szerkesztve ]

(#19278) Gebriel


Gebriel
veterán

99'-es 316i 1895cm3 77kW 105LE gyári értékből ki lehet hozni többet, minimális belenyúlással? Tehát amit a 1.8 motor is elbír kényelmesen?

(#19279) whitezo88 válasza Gebriel (#19278) üzenetére


whitezo88
nagyúr

lemérős, egyénileg átprogramozós chiptuningra nekem 8-10 százalék többletet mondtak. de nem éri meg azt a 70-80 ezret szerintem... ez a motor pedig az egyik leggyengébb.

[ Szerkesztve ]

(#19280) Gebriel válasza whitezo88 (#19279) üzenetére


Gebriel
veterán

Én ezt gondoltam ezek vissza vannak fojtva..és a 87kW 118LE-t ki lehet belőle "engedni".

(#19281) varsam


varsam
őstag

üdv,

1M-ért szabad már venni E46-ot vagy ez még nagyon az alja? Konkrétan a 318i széria érdekelne. link pl vagy ez

Első autót szeretnék hamarosan és iszonyatosan tetszik ez a forma. Mit kell tudni ezekről a motorokról, milyen típushibái vannak, ha vannak, stb..

Stuttgart környékén élnek rokonaim, így akár a külföldi behozatal is játszik. Érdemesebb szerintetek ott nézelődni?

[ Szerkesztve ]

(#19282) Tálydi válasza varsam (#19281) üzenetére


Tálydi
senior tag

Szia!

Röviden, esélytelen :( .

1.2 de inkább 1.5 körül vannak a szebb 4 hengeresek, túl sok probléma nincs ezekkel a motorokkal, inkább a futómű ami köztudottan kényes, többek közt olvasgass itt, sok hasznos dolgot találhatsz!

Eeeeh, what’s up, doc?

(#19283) whitezo88 válasza varsam (#19281) üzenetére


whitezo88
nagyúr

óvatosan, de lehet. a szürkénél ami FL előtti, amúgy FL utáni motortető van, akkora illesztési hézaggal a lámpánál hogy a tenyerem befér... ráadásul bal oldalt még csálé is.

(#19284) Gebriel válasza Gebriel (#19280) üzenetére


Gebriel
veterán

Erre valaki?

(#19285) Gézengúz válasza Gebriel (#19284) üzenetére


Gézengúz
addikt

Nem ezekről írta BMW001, hogy simán mókolhatók magasabb teljesítményre?

(#19286) whitezo88 válasza Gézengúz (#19285) üzenetére


whitezo88
nagyúr

de volt ilyenről szó. Érdemes felhívni esetleg egy chipszest, lehetőleg BMW-hez értőt.

(#19287) MPowerPH válasza Gézengúz (#19285) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jaja, az 1.9 mókolható.

Don't Tread On Me

(#19288) Gebriel válasza MPowerPH (#19287) üzenetére


Gebriel
veterán

És mi a módon?

(#19289) whitezo88


whitezo88
nagyúr

ha most vennék autót nem fél éve, biztos 6 hengerest vettem volna, azóta is szépen lementek az árak. pl: 323Ci az E39-ekről nem is beszélve, azok is mélyen ár alatt vannak, igaz fenntartásuk is több.

(#19290) Oranos


Oranos
tag

Sziasztok! Nem akarok offolni, de lenne egy szakmaibb kérdésem. Nekem 1995-ös E34 525i 24V aut. sedanom van. Cseréltem benne két komplett első lámpát. Néhány napig hibátlanul ment, de mikor izzót cseréltem az egyikben az utána nem égett többet. Amit átnéztem:
-Az izzót még egyszer kicseréltem nincs kiégve.
-a biztosítékokat átnéztem 1 sincs elpukkanva
- a lámpa csatlakozójára rámértem, nincs benne 12V a másik oldalon van.

Elviszem villanyszerelőhöz hétfőn ha nincs tippetek, de félek banális hiba lesz. A Comp írja is a "Low beam" üzenetet hogy nem ég a tompított ugye.

Előre is köszönöm a tippeket, és sorry az Offért

O

[ Szerkesztve ]

(#19291) dragonfx válasza Oranos (#19290) üzenetére


dragonfx
veterán

kábelszakadás törés, zárlat?a kör megszakadástól sjanos ilyen korban már benne van egy kocisnál

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19292) LurkerSheik


LurkerSheik
senior tag

Üdv az uraknak!
316 116ps
Szerintetek?
Nagyon szép a belső, nem lepukkant. A motor is elég lehet nekem, nyugodtan vezetek, a minőségi komfortos beltér amire vágyok.
Fogyasztás, mire figyeljek oda? Érdekes az ablaknál az az antenna, illetve a váltónál a kihangosító? :F gombja. Céges autókban látom gyakran
Egyébként, jó rég áll a srácnál, kb. fél éve külföldön a tulaj.

[ Szerkesztve ]

Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

(#19293) Oranos válasza dragonfx (#19291) üzenetére


Oranos
tag

Köszi!

Gondoltam rá én is csak az zavar, hogy mikor kialakult a probléma még csak be sem indítottam, állt a garázsban. Valamilyen relére kezdtem már gyanakodni. És az is fura hogy a jobb oldalinak semmi baja, pedig elvileg egy körön vannak. Nem tudom hogy mérhetném ki, a kábel is egy vaskos korbácsban megy nem tudom melyik az a kábel ami már a táblához jön. Azért köszi, legrosszabb esetben az elektromos megoldja:)

(#19294) whitezo88 válasza LurkerSheik (#19292) üzenetére


whitezo88
nagyúr

7-8l átlag, kellemesen nyomatékos, de azért nem erőgép. vezeti jó, jól kanyarodik, fekszik az úton. diagot érdemes rádugni, meg menni vele pár kört a futómű miatt.

(#19295) LurkerSheik válasza whitezo88 (#19294) üzenetére


LurkerSheik
senior tag

Nem is kell erőgép. :B Majd egyszer...
Mindenképp próba, meg elviszem átnézetni is ha megegyezésre kerülhet a sor.
Tipikus hibák lehetnek?

Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

(#19296) whitezo88 válasza LurkerSheik (#19295) üzenetére


whitezo88
nagyúr

4sor benzin, a futóművön kívül a diag tud mutatni, meg benézel a motortérbe, ez elég megbízható széria.

(#19297) dragonfx válasza Oranos (#19293) üzenetére


dragonfx
veterán

nekem mikor nem éget egyik odalon akkor egyszerűen nem látható modon de a égő volt xar.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#19298) Oranos válasza dragonfx (#19297) üzenetére


Oranos
tag

több darabot beleraktam már, és a hiba is az Osram Nightbraker új, betétele után alakult ki. Jobb oldalról átrakott izzó sem ég, jobb oldalon pedig igen. Az izzót kizártam, mert a csatlakozóban sincs 12V a másik oldalon pedig van, ég is mind a három izzó ott. :S

[ Szerkesztve ]

(#19299) Gebriel válasza Oranos (#19298) üzenetére


Gebriel
veterán

Xenonos? Mert ha igen akkor elszállt a trafód.

(#19300) Oranos válasza Gebriel (#19299) üzenetére


Oranos
tag

Nem. Teljesen gyári.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.