no hát igen...én hagynék szükitett módon potot a hc-ben is,pl.squadszinten,vagy esetleg ha le lehetne csökkenteni 1-2mp-re...az eredeti funkciója igy helyreállna jobban,és nem lenne egy wh-jellegű az egész,és több teret adna a taktikának is,mert igy ha lopózok,és valaki észrevesz,már fújhatom is,mert utána bújhatok akárhová,látnak egy ideig.
A killcam meg elemi dolog lenne márcsak a csalók miatt is,bár az igazi az lenne,ha a gyilkos szemszögéből menne fps-ben 1-2mp,és akkor még találgatni is kellene,hogy honnan is látni,amit ő látott
Igy meg nem hc-ben ez is egyfajta wh,mert amig tart a killcam,jó esetben meg lehet figyelni,volt-e más ott,avagy a dologban részt sem vevő emberek útját is meg lehet jegyezni,pl.1 lelőtt,nem láttam mást,de a killcamból látom,hogy volt ott 3 is,és merre mentek,már utána ez alapján indulok a revansnak...
Ez nem fer annak,akit eredetileg nem láttam volna meg,de az engem lelövő játékos képén sem volt adott esetben látható,mert pl.mögötte jött.
Zolás,mortart lehet rá küldeni...
Engem jobban piszkál,amikor a másik oldalon visznek fel a hegytetőre embereket,és 4 sniper+élesztődroid+lőszerraktár ontja 2 szakaszon is a skulót,mert ugye a kövi szakasznál is érvényes terület...szerencsére kevesen ismerik
Bejutni nem lehet,jaja,csakhát a bc2-ben ugye le lehet ugrani akármekkora magasságból
[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam