Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19051) BalaNce87 válasza Def26 (#19043) üzenetére


BalaNce87
addikt

Ebben teljesen igazad van ez a téma nem ide tartozik, hanem a külön létrehozott ph-s szerver fórumába. Itt mindig megy valamiről a veszekedés, amire a vitatkozókon kivül szerintem senki nem kíváncsi, gondolom ezért is van külön fórum erre. Néha benézek ide hogy hátha van valamiről szó ami értelmesebb, és nem csak a szerverről, ami tényleg kurva unalmas, nyilván nem kell akkor ide járnom, de akkor se csak a zúzást kéne látnom meg azt hogy a szerver így meg úgy.

[ Szerkesztve ]

(#19052) Gonz0 válasza Yany (#19049) üzenetére


Gonz0
tag

Tegyük fel, hogy ez a cél. Ugyanakkor nem feltételnül a minden classból legyen a squadban a kívánatos kombináció. Pl 4 olyan csipa aki a bázistól 5 méterre kempel ne legyen szétszórva 4 külön squadba. Menjenek be szépen egy közös squadba, ott tudnak egymásra spawnolgatni, hogy azt az 5 métert se kelljen legyalogolni, nehogy elfáradjanak. Azt viszont nem tudom elfogadni, hogy ugyanaz a 4 (vagy 6, hogy minden squadba jusson) csipa belekényszerítve 6 külön squadba az jobb megoldás lenne, mintha szabadon választanának squadot. És ebben a szabadon választásban benne van az általad kívánatosnak tartott, mindegyik külön squadban opció is.

Egyébként velem elég gyakran előfordul, hogy sunyítok egy bokorban, rámspawnolnak és rögtön felfedik a tartózkodási helyem az ellenfeleknek. Lehet azért mert más stílusban játszom mint te, én nem szeretem a frontális konfrontációt, jobb szeretek lopakodni és olyan helyről támadni ahonnan nem várják. Esetlegesen, egy teljes squaddal, ha olyan squadtársaim vannak.

Szerk: KL megelőzött.. :R

@Balance: ma te vagy a 3adik aki nemtetszésének ad hangot, hogy a szerverről beszélünk, ami egyébként legalábbis ferdítés lévén olyan szabályokról beszélünk ami a PH! szerverek mellett egyre több helyen megtalálható és ha itt tudunk rá megoldást találni, akkor esetleg azt a többi kedvenc szerverünk adminjának is tudjuk javasolni. Na mindegy, ez a lényegi részt valószínüleg nehéz kihámozni a sok veszekedésből. Ami viszont érdekes, hogy te vagy egyben az a harmadik is aki csak úgy beleüvölt a pusztába, hogy ez így szar és ne beszéljetek erről, mert ez engem nem érdekel. És én ma már harmadszorra vagyok kénytelen megkérdezni: Akkor mégis miről beszéljünk? Esetleg ha sírás helyett feldobnál egy témát..

[ Szerkesztve ]

“I can’t see an end. I have no control and I don’t think there’s any escape - I don’t even have a home anymore. It’s time for a new keyboard.”

(#19053) petXYZW válasza Yany (#19040) üzenetére


petXYZW
tag

"Egyébként ha lenne rá mód, én letiltanám a squad lezárást. " Hát ez tényleg gáz, nem értem miért tették bele.

Mikor feljön a szerverre két idióta - azonos clantag - majd magukra zárják a kétszemélyes squadot és kezdődik a teamkill, és a jó játékot tönkreteszik. Ilyenkor kiürül az addig teli és élvezhető szerver.

Persze ez elég ritka, de már előfordult sajnos. Az egyetlen amit utálok a HC-n a szándékos teamkill.

(#19054) eugabesz válasza Yany (#19044) üzenetére


eugabesz
őstag

Ne haragudj,de mióta van Rush módban base camp?...nekem pl. ez nem létező fogalom.
Az egyetlen szabályunk conquest vonalon érvényes,de úgy hiszem más bf-es is így gondolja,mivel ott (is) született a base camp fogalma.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19055) CoolMan válasza mackosajt (#19000) üzenetére


CoolMan
MODERÁTOR

Este már csakazértis szakítok időt és játszok a szerveren, mert játszani jó! :K
Bocsi a nagy off-ért! csak elfáradtam mire végig olvastam ezt a sok hsz-t. :B

(#19057) eugabesz válasza KL (#19047) üzenetére


eugabesz
őstag

Igen,arról beszéltem.De ezek szerint tévesen.
A heli-támadásra meg nem az a megoldás,hanem a füst/elterelő,nekem pl. az van másodlagosba,nagyon keveset lőtte le a tracer miatt.

[ Szerkesztve ]

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19058) gergo0328


gergo0328
senior tag

gabi én nem ezt mondtam korábban(legyen 8 csipa) neeem neem nelegyen mert az sok...nem 8 van? :F

(#19059) Yany válasza eugabesz (#19054) üzenetére


Yany
addikt

Eléggé félreértettél. Nem a te szitudra reagáltam, hanem konkrétan csak eszembe juttattál egy kérdést. Nem ugyanaz.

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#19060) eugabesz válasza Yany (#19059) üzenetére


eugabesz
őstag

Igen és válaszoltam is #19054

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19061) eugabesz válasza Bosszuallo7 (#19056) üzenetére


eugabesz
őstag

Na ja...rajzoljam le,vagy csak kötekszel??

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19062) Yany válasza Gonz0 (#19052) üzenetére


Yany
addikt

Gonz0, fordítva közelítem ezt a csipa kérdést. Én nem kasztonként gondolkodom a squadokban (vagyis csipák egy rajba), mert pont azt lenne jó elérni, ha taktikáznánk, csapatmunkáznánk a szerón, ugyebár. Ezt a jelenséget pedig elég alaposan megsegítené az, ha az egymással nagyobb eséllyel kommunikációs kapcsolatban álló emberek között biztosítanánk egy-egy helyet csipa kasztú karakternek. Az a n darab csipa nem fog beszélgetni egymással, mert valszeg nem is ismerik egymást, és a squadok-nak meg nem lesz saját csipájuk így ők sem fognak beszélni a csipákkal. Totális csapatmunka-ellenes megoldásnak gondolom a csipák egy squadba tömörítését. Ráadásul nehogymár szempont legyen, hogy gyalogolni kell a csipának, mert nem egy csapatban van a másikkal. LOL. Jellemzően amúgyis bázisközelben kempelnek, ha meg nem, akkor jusson el odáig, ahova akar. Szerintem még jót is tesz a túlzott csipáaimádatnak, ha kicsit fárasztjuk őket. Ez a mellékhatás lenne a legkevésbé ártalmas.

Remélem érezni, hogy ez egy egészséges vita és nem flémelő veszekedés. ;)

Eugabesz, most én nem értelek: amit említesz hozzászólást, éppen arra reagáltam. Base camp-ről én meg nem is beszéltem. :) Nem is említettem, hogy lenne olyan, ezért most nem értelek.

[ Szerkesztve ]

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#19063) gabipaci válasza gergo0328 (#19058) üzenetére


gabipaci
addikt

A nyolc sok!
Nincs annyi, és nem is lesz.
4 sniper limit van, de csak kérés szinten.
8 felett jár kill.

A magyaroknak fogok valamilyen módon teret adni, hogy sniperkedjenek, de még nem tudom, hogyan.

Ja, ami azt illeti büszke lehetsz magadra, összesen 10-en vagytok white pass CQ mapon, és Te SV98-al, mgn ammóval, 12x scope-al, mortar-al 8/1-es kd-vel biztosan rohamcsipázol, ahogy mindíg is...

[ Szerkesztve ]

Logitech hardware tester

(#19064) Gonz0 válasza Yany (#19062) üzenetére


Gonz0
tag

Oké. Képzeljük el. Az egyszerűség kedvéért tételezzük fel, hogy csak 4 squad létezik és 4 csipa a limit. Belépsz 3 haveroddal egy szerverre.

Mi van most:
Mikor beléptek 4-en van 4 csipa a 12 emberből és valószínüleg 3 teli squad. Ti 4en beléptek a negyedik squadba, mivel a csipák már foglaltak egyiktek se tud az lenni.

Mi lenne a te ötleted szerint:
Mikor beléptek 4-en van 4 csipa a 12 emberből és valószínüleg 2 teli squad 1 amiben hárman vannak és 1 amiben összesen egy csipa van. Te a három haveroddal nem, hogy csipázni nem tudtok, de még egy squadban játszani se.

Érted már mi a baj az elméleteddel?

A fent leírtak nyilván csak szerintem vannak igy.

Feltételezem nem vetted észre a szarkazmusjelet a gyaloglós mondat végén. Vigyázz az előzőnél is van egy. Sőt az előzőnél is.. stb ;]

“I can’t see an end. I have no control and I don’t think there’s any escape - I don’t even have a home anymore. It’s time for a new keyboard.”

(#19065) gergo0328 válasza gabipaci (#19063) üzenetére


gergo0328
senior tag

így igaz büszke vagyok arra h tudok normálisan romacsipázni SV98-al 12xoptikkal és mgn ammoval...büszke vagyok rá

amikor megláttam h feljöttél azt hittük játszani jöttél ...majd leléptél 1 percen belül...

(#19066) eugabesz válasza Yany (#19062) üzenetére


eugabesz
őstag

"Ezzel kapcsolatban máris jön a kérdésem: port valdez, 3. pont, amikor helit kap a védő... ott mást sem lehet a helivel csinálni, mint baserape-elni."

A hsz-t meg én kevertem össze bocsi...base camp és base rape,nekem egy kutya. :K

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19067) gabipaci


gabipaci
addikt

Na jó, bár r-chee azt mondta halott ügy, azért mégis feldobom, csak ötlet szinten.
Szerintem egyébként ez a legjobb ötlet, bár szerintem mindíg az ötlet kiagyalójának tetszik legjobban a saját gondolata. De ez mit sem von le az értékéből .))

Szóval, visszatenném a 4 csipa pista korlátot, de létre hoznék egy "white list"-et azokkal az emberekkel, akik jelentkeznek, hogy csipázni szeretnének, de ők amúgy is rush-olnak vele, és ha mégsem, legalább eredményesek dombtetőről.
Ezek az emberek a szabály felett állnak, nem kapnak killt. Viszont beleszámítanak a 4 emberbe. Tehát ezzel ha van 8 sniper egy oldalon (akik értelemszerűen white listások, és marhára eredményesek) sincs gond, mert ugye nagyon jól nyomják.
Abban az esetben, ha a listáról nincs fent 4 sniper, akkor a maradék helyet bárki elfoglalhatja. Mondanom sem kell, hogy a listára bárki helyet kérhetne magyar nyelven, de simán kivenném onnan, ha nem tenné a dolgát rendesen.

Így megmarad a szerver a magyaroknak, de mégsem adok helyet 8 alvó snipernek a hegytetőn.
Vélemények?

Logitech hardware tester

(#19068) gabipaci válasza gergo0328 (#19065) üzenetére


gabipaci
addikt

egy másodpercet voltam fent, hogy megnézzem mi a két utolsó squad neve.

Logitech hardware tester

(#19069) Yany válasza eugabesz (#19066) üzenetére


Yany
addikt

Ezt tegyük már tisztába: base rape az, amikor ostromlod a bázisból még ki sem jutottakat, a camp pedig, amikor ki sem akarsz jutni, nem? :D

[ Szerkesztve ]

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#19070) Gonz0 válasza gabipaci (#19067) üzenetére


Gonz0
tag

Jó ötlet, annyi kiegészítéssel, hogy kéne egy blacklist is azokról a csipákról akik úgy általában használhatatlanok és csak a helyet foglalják. Egyúttal szeretném megragadni az alkalmat, hogy elsőként jelentkezzek a white listre.. :)

“I can’t see an end. I have no control and I don’t think there’s any escape - I don’t even have a home anymore. It’s time for a new keyboard.”

(#19071) ciry válasza eugabesz (#19054) üzenetére


ciry
őstag

Bizony Rushban nincs basecamp :K

[ Szerkesztve ]

Origin: ciryboy ..."Csak semmi buzulás!"...

(#19072) gabipaci válasza Yany (#19069) üzenetére


gabipaci
addikt

Egyébként de, csak van akinek más erről a véleménye :)

Logitech hardware tester

(#19073) BandiHUN válasza gabipaci (#19067) üzenetére


BandiHUN
veterán

Egy talán halvaszületett gondolat,de olyat nem támogat esetleg az adminprogi,hogy pl.sniperrel kelljen mondjuk 2 percenként killt elkövetni?Avagy bármi más módot az "eredményesség" honorálására?
Ha lenne ilyen,számtól függetlenül ki lehetne gyomlálni azt,aki csak nézelődik...persze értem ezt a fegyóval és nem pl.mortarral elkövetett killekre.Aki snipert visz,használja jól,vagy vigyen shotit+c4-et...

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#19074) eugabesz válasza BandiHUN (#19073) üzenetére


eugabesz
őstag

Pfff..esetleg cipőméret?alapján? ;]
baszki akármilyen fasza csipa,ha nem jön az ellen ,nem tud ölni...halva van születve... :K

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19075) eugabesz válasza Yany (#19069) üzenetére


eugabesz
őstag

A rape,amikor lövöldözöl ki-be,a camp,pedig amikor bent öldökölsz.

Lehetne úgy is írni No attack base camp!,mert ugye az jelentené az igazi felszólítást,de a játékosok zöme az ilyen rövidítésből is ért....aki meg nem,az így járt.. :P

[ Szerkesztve ]

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19076) eugabesz válasza Gonz0 (#19070) üzenetére


eugabesz
őstag

Honnan tudod,hogy első van? :DDD

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19077) gabipaci válasza BandiHUN (#19073) üzenetére


gabipaci
addikt

És mi van, ha szeded az ellent 20mp-enként, de elfogy a lőszer, vagy esetleg az ellen, és helyet kell változtatnod.
És mi lenne a retorzió?
Adminkill?
Leszület újra és kész.
Amúgy az ötlet nem rossz, annak idelyén már kértem egy hasonlót, csak belevettem a spot-ot is és a helyváltoztatást is.
De nem reagált rá a procon team.

Logitech hardware tester

(#19078) BalaNce87 válasza Gonz0 (#19052) üzenetére


BalaNce87
addikt

Hát a játékról kéne beszélni nem fontos hozzászólni mindig valamit, kérdéseket kell feltenni vagy megbeszélni hogy mikor ér rá és együtt játszani ilyesmik, mert ez nem a játékról szól hanem a ph szerveréről aminek semmi köze a játékban történtekhez. Csak ha már lett külön létrehozva off részlege a ph szervernek ott kéne a szerver dolgait megbeszélni, hiszen ezért lett létrehozva. Igazából nekem mind1 csak ha feljövök, állandóan a szerverről megy a vita meg a szabályokról stb, ami az adminokon kivül senkit nem érdekel, unalmas ezt hallgatni. A szábolyokról meg megy a vita amióta lett a sniper korlátozás... (ami nem hülyeség de nem igazán értem hogy ha én vagyok az egyetlen sniper aztán megöl azzal az indokkal hogy már van 4 sniper miközbe én már a játék elején beálltam). Ezt a játékba kellett volna beleépíteni és nem ilyen szar admin programmal ügyködni.
Ha megnézed más multis játék fórumát, ott nem ilyenről megy a duma 0-24-be. Javaslatok jöhetnek a szerverrel kapcsolatban, de hogy mindig a szerver legyen a téma és nincs valami más akkor nem kell beírni.

[ Szerkesztve ]

(#19079) gabipaci válasza gabipaci (#19077) üzenetére


gabipaci
addikt

Lorenzo, Mysql-ben otthon vagy?
Vagy esetleg bárki vágja a témát?

Csak akkor jelentkezzetek, ha ez mondd nektek valamit:
Installation:
- Extract CChatLogger.cs into plugin directory.

- Create mysql database, with table called tbl_ChatLog, and columns logDate, logServer, logSubset, logSoldierName, logMessage, of type TEXT.

- For GUID Logs, a table called tbl_PlayerGUID, and columns SoldierName, GUID. SoldierName should be of type VARCHAR, with length 16, and GUID of type VARCHAR of length 32.
Then create a UNIQUE constraint between both fields.

Code: Select all
alter table tbl_PlayerGUID add unique (SoldierName, GUID);

Logitech hardware tester

(#19080) gabipaci válasza BalaNce87 (#19078) üzenetére


gabipaci
addikt

megy a vita meg a szabályokról stb, ami az adminokon kivül senkit nem érdekel
Gratulálok, lejött a lényeg... Ezt a topikot olvasod?
megbeszélni hogy mikor ér rá és együtt játszani ilyesmik
Ez sem a játékkal kapcsolatos, hanem közösségi jellegű. Xfire, friendlist, stb
ez nem a játékról szól hanem a ph szerveréről aminek semmi köze a játékban történtekhez
Akkor mihez van köze, a mindennapi politikához?

Sírni én is tudok a semmin :O

Logitech hardware tester

(#19081) BandiHUN válasza gabipaci (#19077) üzenetére


BandiHUN
veterán

a másik,amin gondolkodtam,hogy ha meg lehet oldani,kaphatna büntetésként a cg-s vagy az unatkozó sniper x idei spottolást....a killt úgyis megoldja az ellenfél.nem tudom,milyen akciókat és figyeléseket támogat a szerver,van erről valami lista?
Küldted nekem azt a c-nyelvű plugint,még lehet barkácsolni is lehetne valamit,mondjuk az emlitett killstreak-plugin felhasználásával,csak finomitani,hogy mit számoljon...
A másik,hogy meg kellene tudni,hogy képes-e a játék megkülömböztetni azt,hogy ki hal meg járműben és ki nem...
Rögtön monitorozható lenne az,hogy a cg milyen körülmények között ölt.
Sőt talán ez most is megoldható lenne,mert ugye járműves kill esetén a cg-t használó ember kap a járműelpusztitásért is pontot,és mivel a rögzitett lőállásokat is "járműnek" veszi a játék,simán meg lehetne nézni,hogy a cg-killnél történt-e egyidőben járműpusztulás is,avagy nem.
Itt be lehetne határolni,hogy x járműmentes ölés pl.cg-vel figyit,majd kicket érjen,hogy beleférjen pár kényszerhelyzet is,avagy becsúszik olyan is sokszor,hogy az ember bár tankot lőne,de mégis,ha nincs tracer,és rálát,azért szivesen odadurrant a tankot szerelő engik közé előszöris :DDD

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#19082) BalaNce87 válasza gabipaci (#19080) üzenetére


BalaNce87
addikt

Jó de akkor mi reteknek lett csinálva ph-s szervernek külön fórum? ha az oda illő dolgokat is ide írjátok. Én nem sok játék fórumánál láttam azt hogy csak egy bizonyos szerver dolgairól lenne szó megállás nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#19083) gabipaci válasza BandiHUN (#19081) üzenetére


gabipaci
addikt

Sajna járműkilövést nem érzékel a procon.
Azt nézi, hogy mivel spawnolsz le pontosan, meg hogy kit hol honnan mivel öltél meg.
Ebből kell gazdálkodni.
Illetve a pontszám, ping, squad, nemzetiség, k/d, meg ilyesmi.

CG-re mackó egy olyanon agyal, hogy számolná a killt, 3 után kickelne, de a pesztoly és az elsődleges fegyver resetelné a számlálót, illetve a multikill egynek számítana.
Ezt is feldobtam már, de még nincs válasz.

Logitech hardware tester

(#19084) BandiHUN válasza gabipaci (#19079) üzenetére


BandiHUN
veterán

az a baj,hogy én ugyan értem,mit is jelent ez,pl.a weboldal is mySQL adatbázist használ,abban tárolja a fegeket,a chatet,a fórumot,stb,de arról gőzöm sincs,hogy egy ilyet hogyan csináljon az ember a gépén,és hogy kezelje rendes progival.
Neten más a helyzet,mert a webadmin felület mellett a tárhely mellé kap az ember SQL tábla létrehozási lehetőséget,és emellé a phpMyAdmin nevű kezelőprogit,amivel egy ilyet összeütni nem nehéz...
De ebben az esetben igazából nem tudom,hogy a plugin miért pont ilyet csinál pl.egy sima txt helyett...
Avagy a másik verzió,ami miatt használnak ilyesmit,az az,hogy egy honlapon levő adatbázisba töltsenek ilyen infókat,és a weboldalon keresztül pl.statokat,szerverfigyelőt,stb hozzanak létre,igy pl.adott esetben ezt az adatbázist felhasználva az események követhetővé válnak egy weboldalról is külső szemlélődők számára,avagy pl.az oldalon is jelenlevő ember webes acc-jához hozzá lehet rendelni pl.a szerveren elkövetett dolgait,az adatlapjára kitenni,mennyi killt ért el a szerveren,stb...

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#19085) gabipaci válasza BalaNce87 (#19082) üzenetére


gabipaci
addikt

Mint már említve lett, ilyesmi korlátozások más szerveren is vannak, tehát globális dologról beszélünk. De ha egy szervernek idehozod az adminját (mint ahogy van is itt egy pár) akkor érdemben lehet vele konzultálni egész nyugodtan arról a szerverről is. :R

Logitech hardware tester

(#19086) mackosajt válasza gabipaci (#19083) üzenetére


mackosajt
addikt

Már komolyan nézegettem a procon file-okat, de nem bírom kihámozni, hogy mit és hogyan. Pedig excell-ben is megcsinálnám, ha az jó lenne a proconnak. :)

http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane

(#19087) gabipaci válasza BandiHUN (#19084) üzenetére


gabipaci
addikt

Ez a történet arról szól elvileg, hogy a VPS-en futtatott procon log file-a elérhető legyen egy sima böngészőn keresztül.
De fingom sincs, mit hova kéne írni....

Logitech hardware tester

(#19088) BandiHUN válasza gabipaci (#19083) üzenetére


BandiHUN
veterán

valahol számolnia kellene,hisz a statoldal számontartja,hány járművet lőttél ki... :U csak agyalgatok...meg kéne kukkantanom,pontosan milyen infókat is képes szolgáltatni a mostani szervercsomag.Lehet,hogy van valami eldugott megoldás :D
Irhatnál olyan oldalt,ahol ezekkel foglalkozó emberkék vannak,hátha több szem,több csipa :DDD
Hülye vagyok alapból hozzá,de hát a php-hez is az voltam...végülis nem tűnik teljesen kinainak,és azért ottvan a többi plugin is "lesni" :D

Egyébként az SQL dolog annyit jelent,hogy ezt a táblát azon a szerveren kell létrehozni,ami a procont is futtatja,és ide kell feltenni a weboldalt,ami meg tudja jeleniteni...jó kérdés,hogy ahol van,ott ezt meg lehet-e csinálni,mire is szolgál az a szerver egyébként,ha webszerver is,akkor mindez megoldható elvileg...
Gond talán a kiiratás,bár az sem feltétlen,de úgy tudom,php-ben nehezebb megcsinálni az autofrissitést...kiiratni nem olyan nagy dolgo,hisz minden fórum vagy akármi egy adatbázisból ir ki :)ami szintén SQL.

[ Szerkesztve ]

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#19089) eugabesz válasza gabipaci (#19087) üzenetére


eugabesz
őstag

De nekem van....

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19090) gergo0328 válasza eugabesz (#19089) üzenetére


gergo0328
senior tag

Gyertek vLr-re HC-ni...be kell indítani a szerót:D
ha ez olvassa egy admin nem váltana pályát esetleg rush-ra Valparaíso-t :DD
megköszönném:D

(#19091) eugabesz válasza gergo0328 (#19090) üzenetére


eugabesz
őstag

Nem megyek :( útálom a HC-t :((

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/610c87c4-25bc-4840-bd47-bf16b3cbb4cc/IRAM-Clan-Hungary-60-Hz/

(#19092) gergo0328 válasza eugabesz (#19091) üzenetére


gergo0328
senior tag

igazából nem neked ment hanem midnenkinek csak a "Válasz"ra mentem nem az "Új"-ra :D

(#19093) anshin válasza gergo0328 (#19090) üzenetére


anshin
csendes tag

Nem tudom, ma lesz a tőlünk aktivitás, mindenki punnyad.. nekem is hosszú volt a nap... öreg vagyok, korán fekszek ;Đ Majd meglátjuk :) lehet csak hétvégén bénázok ;Đ

Pályát váltanék, ha tudnék, de majd ki okíttatom magam már szerver kezelésből ;Đ Tegnap mikor írtad, hogy tegyünk át, szerintem pár perc eltelt, mire sikerült ;ĐDD

(#19094) BandiHUN


BandiHUN
veterán

hát eddig nem jutottam sokra a járműkill ügyében....nem igazán támogatott dolog,bár nem értem,miért,sok helyen hivatkoznak arra,aki ilyen korlátozó plugint akar,hogy ranked szerveren nem lehet korlátozni fegyót...dehát mostmár az az álláspont,hogy limitálni igen.
Pedig sokat dobna a dolgon,ha lehetne figyelni,hogy a rakétások hogyan ölnek,járművet is,vagy csak embert,simán ki lehetne szűrni,kinek nincs járműsebzése/elpusztitása...
Egyelőre 1 esély van,ha találok valami olyan leirásban ilyesmit,ahol webes statoldalakat faragnak,mert mivel a központ tudja,hány járművet/házat lőttem szét,sőt a statban a járműsebzés is ottvan,valaminek lennie kell...

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#19095) #65675776


#65675776
törölt tag

Némi egyeztetés után az a döntés született, hogy a szervereken zajló chat és annak idézése a továbbiakban offtopic-nak minősül itt. Ennek megfelelően a továbbiakban kerülendő ezek beírása ebbe a topicba.

(#19096) gabipaci válasza BandiHUN (#19094) üzenetére


gabipaci
addikt

Az a baj, hogy a statoldalak a központi szerverről frissítenek, nekünk meg nem az kell, amit fél órával ezelőtt játszott, hanem amit most nyomat a gameszerveren.
De szólj, ha van valami.

Logitech hardware tester

(#19097) BandiHUN válasza gabipaci (#19096) üzenetére


BandiHUN
veterán

Persze,nézelődök...sajna hiába nyálaztam át a Procon fórumot (ehh,micsoda furcsaság,megláttam pár topikodat,hogy pár dolog már neked is eszedbe jutott abból,amit ma irtam...),de lényegi előrelépést csak a direkt szerverkommunikációban remélek egyelőre,úgy tűnik,hogy a kellő funkciók vagy nincsenek,vagy nincsenek még Procon által feldolgozható formába öntve.
Az is lehet,hogy csak a kövi szerverpatchba kerül majd ilyesmi,szerintem igyis-úgyis lesz nyomás,hogy ha már azt is tudja,hogy mivel,és hogy fejre öltem-e,akkor már miért ne lehetne fontos,ha járművet lőttem szét,végülis ez nemcsak korlátozási igény,hanem statisztikai is,van már jópár beépithető php script,amivel weboldalon lehet direkt saját statot vezetni a szerveren játszókról,kb.hasonlóan,sőt részletesebben,mint a gametracker playerlistje.
Valamennyire te is hathatnál oda ebben a témában,hogy mennyi gondot megoldana a járműkill figyelése :U sima ügy lenne,rakétakill->volt-e járműsebzés->ha nem,számol->x után figyi,y után kick,és már nem is kéne,csak a véletlen killek miatt morogni.
az meg mindenkinek van,sőt mindenki elsüti emberre is,ha nincs más/tárcsere jönne,ez nem is baj.

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#19098) ciry


ciry
őstag

Igy a procon, úgy a procon... :U
Enyhén szintetikus rendszer.

Origin: ciryboy ..."Csak semmi buzulás!"...

(#19099) BandiHUN válasza ciry (#19098) üzenetére


BandiHUN
veterán

az.De azért azt mondom,hogy van benne jó dolog is...mondjuk én a snipert nem tartom jó ötletnek a jelenlegi formában,de van annak is haszna.
A mapvonalkázást meg még nem próbáltam élesben,de tény,hogy talán ami rugalmatlan az egészben,hogy nem enged semmi véletlent.Nem úgymint mondjuk a játék mapelhagyása,hogy büntihomályositás+10mp visszatérni.Itt ha rosszalkodsz,rögtön cumi.Pedig szerintem valamennyire pár ilyen "bűnös" dolog is felel a hangulatért...tegye fel a kezét,aki nem csinált még baserape-t,nem kempelt a hegyen,avagy nem ment fel halomralőni a fent kempelőket,nem nyomta meg a cg gombját kaján vigyorral,és nem örült a multikill feliratnak...
Amit én hiányolok,az a tolerancia ebből.
Lásd a sniperkill..
Talán humánusabb lenne 1 korlát,de megoldani,hogy mondjuk 6 csipa felett aki reconként meghal,ne vehesse fel újra,vagy mittudomén...
Vártuk a patchet a kontroll miatt,de pont a hivatalos "nem korlátozható semmi ranked szerveren" álláspont miatt felemás az egész.Érzi mindenki,hogy gond van,de mégsem a megfelelő eszközök vannak az admin kezében...olyan ér is valamit meg nem is.

DE az is tény,hogy a legtöbb beirós figyire azért meg belekaka van.Külföldinél,aki jó eséllyel igyis csak jön-megy,főleg ilyen gázabb játékstilussal,a tökmindegy-effektus,megy a kövire és kész.
Más kérdés,hogy a törzsgárda köre meg kuka,de mit is érdekli azt,aki amúgyis csak benézett...

[ Szerkesztve ]

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#19100) mackosajt


mackosajt
addikt

Csipakorlát kapcsán említeném meg, hogy amióta Gabi beírta a bűvös 8-ast, azóta figyelem kisebb megszakításokkal az arányokat, és elég vicces, hogy a legtöbb, amit eddig láttam, a 6 Recon egy oldalon. Ebből 4 volt aktív, aki közel 1, vagy feletti k/d-vel rendelkezett/rendelkezik. Majd rövid idővel váltott a 6-ból a 2 gyengébb másra.

Lorenzo: Hivatalosan úgy limitálhatsz, ha a játékos még a játék megkezdése előtt értesítve van a korlátozásokról, viszont statpadding jellegű (pl. kés-pisztoly) korlátozás nem megengedett a rankedben. VAgyis ha a töltő képernyőn ki van írva a korlátozás, onnantól kezdve engedve van. Természetesen ezeknek is az lehet csak a céljuk, hogy a játék menetét kedvezően befolyásolják.
EA online dokuból lett kinézve, ahol példákat is említenek.

[ Szerkesztve ]

http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.