- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Samsung 980 PRO 1TB M.2 (MZ-V8P1T0BW) vs Samsung 990 PRO 2TB M.2 (MZ-V9P2T0BW)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gurulunk, WAZE?!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Nincs ebben semmi meglepő, teljesen logikus lépés az AMD-től, ugyanis az FSR a három IHV specifikus felskálázási eljárás közül a leggyengébb minőséget adja, ezért az AMD-nek nem jó, nem éri meg, ha mindhárom van a játékban, mert akkor az FSR-t a kutya se fogja használni, így még gyorsabban kikopna a köztudatból és kizárólag a konzolokban lenne életképes.
Na most a köztudatban már meglehetősen széles körben elterjedt az a tény, hogy az AMD RT-ben nem versenyképes, ezért valószínűleg megpróbálják nyomni az FSR szekerét, ha már pénzt öltek bele. Ezt viszont csak úgy lehet, hogy DLSS nincs a játékban, így az általuk fizetett PC portokban tiltják a DLSS beépítését, hogy az FSR ne rontsa még jobban a renoméjukat. 1-2 címben engedik a beépítést, hogy a PR csapat mondhassa és hivatkozhasson arra, hogy ők aztán nem blokkolják, ők nyitottak mindenre.
Ez nekem úgy tűnik, mintha ezzel próbálnák az FSR-t a PC portokban lélegeztetőgépen tartani. A gond csak az, hogy ezzel pont a játékosok járnak rosszul, ráadásul sok esetben a moddolt (nem hivatalos) DLSS injektálás is agyonveri minőségben az FSR-t. (Ezt írtad te is.)
Ez számomra józan paraszti logika: ha a mienk nem elég jó, akkor tiltjuk a jobb technika beépítését.Van még egy teóriám, ami üzleti szempontból számomra logikusnak tűnik:
Az AMD a legtöbb szponzorált játékukhoz adnak egy saját embert, egy programozót, aki beleintegrálja a játékba az FSR-t, de cserébe semmilyen más upscale tech nem lehet a játékban.
Néhány játékhoz viszont nem adnak programozót, ott valszeg a fejlesztő saját maga meg tudja oldani az integrálást, ez esetben az AMD itt jóval kevesebbet is fizet, cserébe nem tilthatják más tech beépítését.Persze az AMD mondhatja (és mondja is), hogy a miénk nyílt forráskódú, így a fejlesztőn múlik a minősége, viszont ez egy terelés, mert a gyakorlatban rendkívül kevesen vagy szinte senki nem fog nekiállni átírni az FSR forráskódját úgy, hogy a DLSS out of the box jobb minőséget ad és ráadásul felhasználóbarátabb, a DLSS esetében nem kell foglalkozniuk a frissítéssel, míg FSR esetében minden felelősség a játékfejlesztőké, akkor meg miért vesződjenek vele.
Az AMD azért force-olja az exkluzivitást, mert másba nem tudnak kapaszkodni, egyszerűen nem versenyképes a technológiájuk, így nincs más lehetőségük. Jó nyilván lenne olyan opció, hogy hagyják kihalni a francba, de valószínűleg ezt nem akarják, egyrészt a beleölt pénz miatt, másrészt marketing szempontból egy öngyilkosság lenne: ha a konkurenciának van ilyenje, akkor nekünk is fel kell mutatni valamit (lásd FSR 3 csak ott még rosszabb a helyzet: 7 hónap után még mindig sehol, miközben a konkurencia letarolja a piacot).
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG G16 (2025) G615LR 16 - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 7700XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Boya BY-M1 mikrofon
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest