- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
nagyúr
válasz
Alogonomus #47399 üzenetére
Nem ertem miert gyanakodnanak, amikor pontosan ezert vettek fel es ebben volt tapasztalata az elozo cegnel.
Ha en felveszek egy sved-olasz forditot, lepodjek meg, hogy tenyleg erti a svedet es olasz szoveg lesz a vegeredmeny?
Egyebkent ha jol tudom van hasonlo ilyen peruk 2021-bol, azota is fut. -
Alogonomus
őstag
Hát ez úgy hiányzott az autóipar felé is kacsintgató zöldeknek, mint üveges tótnak a hanyatt esés.
Miért nem kezdtek gyanakodni, amikor irreálisan rövid idő alatt szállította a frissen felvett alkalmazottjuk a szinte kész vezérlési megoldást? Na most majd valószínűleg az érintett negyedéves pénzügyi eredményüket is érezhetően visszaveti a bírság, plusz az autóiparban is szereztek pár rossz pontot vele. -
huskydog17
addikt
Egy kis érdekesség, amíg úgysem történik semmi lényeges a hardver piacon:
Showcasing new Northlight technology in Alan Wake 2
Egy apró betekintés az új Northlight Engine képességeiről és működéséről közvetlen a fejlesztőktől.
-
huskydog17
addikt
válasz
FLATRONW #47393 üzenetére
Igen, mert pályánként, sőt pályaszakaszként masszívan más eredmények jönnek ki, erre a CB fel is hívta a figyelmet, hogy az eredményeiket megfelelően kell kezelni:
"Die Performance von WRC und auch die Reihenfolge bei den Grafikkarten-Benchmarks ist stark von der Strecke abhängig. Die von ComputerBase durchgeführten Testreihen zeigen die korrekten Ergebnisse, doch sind diese nicht allgemeingültig für das Spiel, sondern gelten eben nur für gewisse Strecken beziehungsweise Abschnitte. Entsprechend kann es vorkommen, dass Benchmark-Ergebnisse einer anderen Strecke völlig andere Ergebnisse ergeben, dennoch wären beide Testreihen korrekt."
A játékban ugyan a performance masszívan változó dolog, viszont két dolog fix: shader compilation stuttering és traversal stuttering, ezek mindig ott vannak, minden pályán.
#47394 ETOM: UE4 powaaa: Iszonyat szarul fut a game, de legalább rondább is, mint az elődje.
-
ETOM
addikt
válasz
huskydog17 #47388 üzenetére
A Dirt Rally 2.0 jobban néz ki ami 2019-s.
-
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17 #47388 üzenetére
Nem semmi, hogy mekkora különbség van a két teszt eredményei között.
-
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #47388 üzenetére
Pont hétvégén próbáltam gamepass keretén belül hát elég is volt 5perc....
Amúgy fura hogy battlefield-ben sem bírják megoldani évek óta a dx12 módban az állandó stutterfest-et... -
huskydog17
addikt
válasz
Raymond #47390 üzenetére
Így van, ilyen az, amikor a fejlesztők "lesz*rják" a PC port minőségét, pontosan tudták, hogy az UE4-nek ilyen súlyos gondjai vannak és mégse foglalkoztak vele, miközben ez egy igen sok pénzből készült játék. A motorcsere egy masszív technikai visszalépés, ami egy teljesen értelmetlen és ostoba döntés volt, ez most tökéletesen látszik.
-
Raymond
titán
válasz
huskydog17 #47388 üzenetére
Orulet hogy mer evek ota a shader compilation stutter a tema es meg mindig igy jonnek ki a jatekok. Foleg hogy van ra megoldas UE-ben.
-
hokuszpk
nagyúr
hátigen, amig az Intelnél volt a gyártástechnológiai előny, nemigazán akarták megosztani senkivel ; most meg megy a dolgok megmagyarázása. Az biztos, hogy az AMD már kereshetett volna valami más szakterületet, ha a Samu/TSMC nem fejlodik fel az idok folyaman. ( azert irom a Samut is, mert az elso Zen az a Glofonal valami Samutol kapott/licencelt technologian volt gyartva. )
-
huskydog17
addikt
EA Sports WRC - ComputerBase Benchmark
EA Sports WRC - PCGH Benchmark
A jó öreg Stutter Engine 4, ezért aztán érdemes volt lecserélni a saját EGO motort, hogy aztán a játékosoknak akadásokat kelljen néznie. Epic Fail az EA/Codies párostól. Szerencsére engem ez a játék sem érdekel.
-
válasz
hokuszpk #47385 üzenetére
"Végül Pat Gelsinger megemlítette, hogy az Intel korábbi félvezetői politikája a vezető pozíció elvesztéséhez vezetett. A múltban az Intel vezető szerepet töltött be a folyamattechnológiában, de megtartotta a legmodernebb csomópontokat saját processzorainak gyártásához, ami lehetővé tette a TSMC és a Samsung Semiconductor felemelkedését az öntödei piacon."
Ebben áthallással igazából benne van ez is. Egyértelműen hatalmas hiba volt ez,de legyünk őszinték közben egy lehetőség is AMD nek. Lehetséges, hogy e nélkül már nem igazán beszélnénk a cégről.
-
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
Yutani #47382 üzenetére
Nekem itt a gyártásttechnológia tűnik minden rossznak a forrásának. Külső megrendelők nélkül is van pénz a fejlesztésre, mégsem tudnak elmozdulni a 10 nm-ről, annak bevezetése is elég nyögvenyelős volt.
Persze meg lehet a kérdést úgy is közelíteni, ahogy ők látják, ha megrendelőket vesznek el a konkurenciától, akkor azok nem ilyen ütemben fejlődnek, és a jelenlegi technológiával is az élen tudnak maradni. -
-
Egy kis őszinteség Pat Gelsingertől. Google fordító ajánlott.
[link]"Pat Gelsinger, az Intel vezérigazgatója a médiának adott interjújában elismerte, hogy az Intel a múltban három katasztrofális döntési hibát követett el. Ezek közé tartozik, hogy az Atom processzor nem tudott sikeresen belépni a mobiltelefon chipbe. Ennek eredményeként az Intel elvesztette vezető pozícióját a mesterséges intelligencia számítástechnika és a GPU piacán, és nem tudta megnyitni vezető folyamattechnológiáját a külső ügyfelek előtt, ami miatt az Intel elvesztette vezető pozícióját a félvezetők terén.
Pat Gelsinger megemlítette, hogy az Intel legnagyobb kudarca a mobiltelefon-chipek piacán volt. Valójában az Intel már az első időkben is birtokolt ARM processzorokat, 1997-ben a DEC StrongARM megvásárlásával elindította az Intel XScale processzort, és ekkor uralta a PDA-piacot.
Az Intel azonban túlságosan magabiztos volt abban, hogy az x86-os architektúrát kívánja használni az ARM helyére, és belépni a mobiltelefon-chipek piacára, ezért 2006-ban mindössze 600 millió dollárért eladta az XScale processzort a Marvellnek. Ennek eredményeként az Intel Atom processzorok nem tudták sikeresen leváltani az XScale-t, és végül 2016-ban feladták a mobiltelefon-chipek piacát. Ha az Intel ragaszkodni tud az XScale ARM processzorok fejlesztéséhez, akkor a mobiltelefon-piac talán teljesen más lesz.
Pat Gelsinger megemlítette, hogy a másik nagy döntési hiba a Larrabee projekt 2010-es törlése volt, amely az Intel legkorábbi GPGPU számítási terve volt. Az Intel először a Larrabee otthoni GPU projektjét törölte, majd az egész Larrabee projektet leállította, aminek következtében az Intel elveszítette vezető helyét az AI számítástechnikai GPU-k terén.
Pat Gelsinger úgy véli, hogy az Intel akkori GPU-val kapcsolatos döntése túlságosan rövidlátó volt, ha a Larrabee-tervhez tudna ragaszkodni, akkor lehet, hogy a későbbiekben nem kellene öt mesterséges intelligenciachip-tervező céget felvásárolnia, és az Intel sem kerülne ilyen hátrányos helyzetbe.
Végül Pat Gelsinger megemlítette, hogy az Intel korábbi félvezetői politikája a vezető pozíció elvesztéséhez vezetett. A múltban az Intel vezető szerepet töltött be a folyamattechnológiában, de megtartotta a legmodernebb csomópontokat saját processzorainak gyártásához, ami lehetővé tette a TSMC és a Samsung Semiconductor felemelkedését az öntödei piacon.
Valójában az Intelnek saját fejlett gyártási folyamatait kellett volna megnyitnia, OEM-megrendeléseket fogadnia, és tovább bővítenie kellett volna gyártási képességeit, így a külső ügyfelektől érkező megrendelések nem csak plusz profitot hoznának a vállalatnak, hanem az Intel pozícióit is erősítenék. a piacon. Ha az Intel akkoriban hajlandó lett volna erre, a TSMC és a SAMSUNG erőforráshiány miatt nem tudott volna felemelkedni, és határozottan lehetősége lett volna a teljes félvezető- és öntödepiac uralására.
Történelmi háttér: Pat Gelsinger 1979-ben, 18 évesen csatlakozott az Intelhez. 1989-ben az Intel 80486 CPU főépítésze lett, 1993-ban pedig 32 évesen az Intel történetének legfiatalabb alelnöke. 2001-ben előléptették az Intel technológiai igazgatójává (CTO). Akkoriban ellenezte az eladást. Az XScale üzletág 2009-ben távozott az Inteltől az Intellel való belső nézeteltérések miatt, majd 2021-ben visszatért az Intelhez, hogy átvegye a vezérigazgatói posztot."
-
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #47377 üzenetére
"Meglepődnék rajta. Annyira nem lehet sz*r, mint a Cities Skylines 2 és a Starfield.
A Snowdrop motor eddig minden játékban (Division 1-2, Starlink) kiválóan teljesített, így én itt reménykedem egy jó minőségű portban."Jajajaa, ez maradt nekünk Pc gamereknek, a Remény
-
gV
őstag
The Talos Principle 2 Technical Test: Benchmarks (FHD, WQHD & UHD), Frametimes and VRAM - ComputerBase
érdekes játék, AD104 nagyon erős. 4070 Ti elveri 4K(@pDLSS)-ban is a 3090 Ti-t! a 4080 a többi játékhoz képest közelebb van a 4090-hez ahogy az XTX is. ciki, hogy a TSR-t kell használni AMD-hez. Lumen Fortnite-ban még jobban ment Radeonon. bár ebbe lehet a DLSS használata is beleszól TTP2-nél. -
FLATRONW
őstag
válasz
huskydog17 #47377 üzenetére
Tanultak a Starfield bakiból.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47376 üzenetére
Meglepődnék rajta. Annyira nem lehet sz*r, mint a Cities Skylines 2 és a Starfield.
A Snowdrop motor eddig minden játékban (Division 1-2, Starlink) kiválóan teljesített, így én itt reménykedem egy jó minőségű portban.
Önmagában az a tény, hogy mindegyik felskálázó technika jelen lesz és azok mellett többféle RT-t is támogat majd arra enged következtetni, hogy az Ubi nem vette fél vállról a PC portot, mint a Colossal Order vagy a Bethesda. -
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #47375 üzenetére
Fos port lesz ez is
-
huskydog17
addikt
Avatar: Frontiers of Pandora – PC Specs Revealed"Raytracing and Extended Graphic Settings
Avatar: Frontiers of Pandora will include raytraced reflections and shadows for more immersive environmental exploration, and extended graphic settings that allow for granular tweaks to a multitude of visuals such as environment reflection quality, and distant shadows.AMD FSR Technology, Resolution and Ratio Adaptability
Avatar: Frontiers of Pandora will utilize AMD's FSR 2 technology so players can fine-tune visual quality and performance. FSR 3 will also be available day 1. Stay tuned to Ubisoft News for more information, closer to launch. The game will be able to handle most resolution and aspect ratios; including ultra-wide screens and it will support DLSS and XeSS."Na erre kíváncsi leszek. A kép szerint RTGI is lesz benne. Szokatlan technikai bőség egy AMD szponzorált játéktól.
Reméljük ezzel nem lesz nagyobb baj, idén már elég volt az értékelhetetlen fos portokból!
-
válasz
Petykemano #47371 üzenetére
Elötte is együtt dolgoztak már az autóiparban.
Mediatek ugya a Chromebook piacán van folyamatosan dolgoznak a PC -s ökoszisztémán. valószínűleg ezzel nvidia idő és pénzt spróól, mert giga cég a z MTK is
Májusban is megkötötték a partneri viszonyt az Autókra,ami teljes ökoszisztémát biztosít a pratnereknek. Van egy halom Licensz a MTK bírtokában, nagy tapasztalatuk is van , Multimédiában is a legjobbak között vannak. gondolom ott is be fog jönni a közös nevező.
Mediateknek van 5 G, Wifi, ARm alapu CPu-k stb. Itt is komplett ökoszisztéma lesz a laptopok piacán amit nyújtani fognalk az Apple ellen Windows alapon. -
Petykemano
veterán
Korábban voltak olyan magyarázkodások, hogy a cowos vagy más advanced packaging eljárás túl drága, vagy túl kis kapacitással elérhető ahhoz, hogy konzumer termékben alkalmazni lehessen. Főleg most, hogy az AI miatt minden kapacitást felvásárolnak, arra fordítanak.
Vagy legalábbis az AMD részéről szoktak ilyenek jönni.
Aztán mindig jön egy hír, hogy lehetne azt nagyobb volumenben is, megérősen.
Jó, persze az se mindegy, mikor. Tudjuk, hogy az ilyen összeszerelő kapacitádokat nagy erőkkel bővítik és A későbbiekben az AMD is több terméket fog ilyen módon összerakni.
Nekem az nem áll össze, hogy vajon mi indokolja ezt az együttműködést? Az nvidia nem tud CPU-t tervezni? Biztosan tud. Arra gondoltam, hogy talán valami olyasmiről lehet szó, mint a Samsung+AMD esetén, csak az nvidia nem IP-t, hanem a mediatek által készített SOC-hoz köthető lapkát ad. De a hír CPU-ról szól.
-
edari
őstag
válasz
huskydog17 #47367 üzenetére
Már az első rész is megért egy misét ebből a szempontból, bármit is állítottál, egy idő után 25-30 fps-ed volt.
-
palfitom
félisten
válasz
huskydog17 #47367 üzenetére
Csodás.
-
huskydog17
addikt
Cities Skylines II - ComputerBase Benchmark
Ejha, itt aztán ledobták a bombát, a Colossal Ordert kolosszális kakit csinált, ilyen fos technikai megvalósítást szerintem idén még nem láttunk, és ez nagy szó, mert idén rengeteg hulladék PC port jelent meg, csakhogy az új Cities játék PC exkluzív cím, ami felteszi az i-re azt a bizonyos pontot.
Nézzük röviden, tömören: katasztrofális, még viccnek is rossz performance, teljesen értelmetlen (sőt, destruktív) presetek, katasztrofális frame time, minden AA algoritmus rossz lett képminőség szempontból, felskálázási metódusok közül kizárólag a legszarabbat, az FSR 1-et rakták be. (A fejlesztők már közölték, hogy tervezik beépíteni a DLSS-t is)
A grafikonon nem a maximális grafikai minőség látható, de érdekességképpen lecsekkolták maximumon is, ott ez jött ki 1440p felbontáson:
RX7900XTX: 29 FPS
RTX 4080: 25 FPSMedium Detail Quality mellett pedig egy RTX 3070 vagy 4060Ti kell a Full HD 30 FPS eléréséhez!
Ha ez még nem volna elég, a fejlesztők és kiadó pontosan tudta, tökéletesen tisztában voltak megjelenés előtt, hogy ez a helyzet, de a kiadás mellett döntöttek.
Egy újabb iskolapélda arra, hogy hogyan nem szabad PC játékot kiadni.A fejlesztők szó szerint ezt is írták:
"we just don’t believe there would be a long term benefit in setting the target to 60fps, especially because we face rendering challenges both from close up and far distances."Lefordítva: Nem látjuk értelmét a 60 FPS-nek, mert nem tudjuk azt elérni (értsd: inkompetensek vagyunk hozzá).
Ez egy akkora technikai katasztrófa, hogy az ember nem tudja hogy sírjon vagy nevessen. Ez egy új mélypont a PC Gaming-ben és ezt egy PC exkluzív játéktól.
-
gV
őstag
a videót megnézve az egyelőre kijelenthető, hogy a CP2077-hez hasonlóan ezt is RR-el érdemes játszani, így máris lényegtelen a 33 fps alatti 4090 teljesítmény 4k natív, mert ha jót akarsz akkor DLSS-el játszol. aztán majd jön a DF és megmutatják amikor rosszabb az RR (ennek amúgy kicsit örültem mikor a CP2077-nél mutatták van ilyen eset is, mert így az nV nem dől hátra) és akkor lesz egy konklúzió melyik is szebb végeredményben.
-
Raymond
titán
válasz
gainwardgs #47361 üzenetére
A teljesitmeny sokkal jobb mint amit a system requirements alapjan varthatott volna az ember. Es ezek a PT-ben 3 bounces ertekek, a CP2077-ben csak 2 bounces van.
-
gV
őstag
válasz
gainwardgs #47361 üzenetére
nem is vészes, a CP2077 PT 1080p-n 39FPS 4070-el [link] ha RR-el itt is szebb látványt kapsz a natívnál akkor "okés" a hardver követelménye a játéknak.
-
gainwardgs
veterán
válasz
gainwardgs #47360 üzenetére
4090 natív 32.8 fps
-
válasz
gainwardgs #47355 üzenetére
Ennek valahol vége kell szakadjon, különben nem fogják tudni eladni a játékokat. A piac kis része rendelkezik felső kategóriás kártyával, arra nem lehet építeni.
-
gainwardgs
veterán
válasz
Yutani #47352 üzenetére
Nincs 100%-ban rendben, de ahogy észrevettem már lassan ezt "diktálja" az ipar.
A játékok már nagyon "határidőre" készülnek, nem baj ha nincs kész, nem fut jól, adjuk ki, kell a zseton stb.
Majd az user rákapcsolja a Dlss-t, Fsr-t stb. azt jóvanazúgy
Persze a remedy-t még nem ide sorolnám.
4070 is kb 2év múlva hasonló pozícióban lesz sajnos.
De egyelőre várjuk meg a megjelenést, aztán kiderül, biztosan itt is lesz pár olyan beállítás amit ha kikapcsolsz nem veszed észre, de cserébe nyersz jópár fps-t
De azt biztosra veszem hogy aki itt is full raytracing-et akar path tracing-el egyetemben hát nem tudom hogy 4090 alatt el fog-e futni normális sebességgel
Bízzunk benne hogy igen -
válasz
gainwardgs #47344 üzenetére
Valószínűleg elkerülte a figyelmed a DLSS Performance mode. Ahogy b. kolléga is írja, 540p a renderelt felbontás. Tehát szerinted rendben van, hogy egy 3070 ezt a játékot 540p-ben tudja medium beállításokkal 60 FPS-sel megjeleníteni?
-
gainwardgs
veterán
Mert jobb lenne ha beleirtak volna pl. egy 1060-at aztán kb a menüt futtatná
Control sem volt vészes optimalizáltságban."Az is lehetséges, hogy medium beállításon már olyan jól néz ki, mint más játék ultrán és a beállítások nagy része túlzás / jövőbe mutató."
Path Tracing
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #47346 üzenetére
Én is remélem, hogy nem ez lesz
Remedy azért képes optimalizálni. Kicsit hihetetlennek tűnik egy ilyen sose látott erősségű gépigény. Az is lehetséges, hogy medium beállításon már olyan jól néz ki, mint más játék ultrán és a beállítások nagy része túlzás / jövőbe mutató.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs #47344 üzenetére
"Sokkal jobb lesz optimalizáltság szempontjából mint összes eddigi unreal5 megjelenés"
A kép alapján jelenleg rosszabbnak tűnik, mert eddig semelyik Unreal 5-ös játéknak nem volt ilyen durva gépigénye.
"A 3070 egy 2020-as kártya. Csak nem gondoltad hogy fullon fog futtatni egy majdnem 2023 végén megjelenő játékot"
Milyen fullról beszélsz?
A 3070 közepes grafikán 960×540 felbontáson fogja futtatni a kép alapján. Ez kb. a felháborító kategória.
-
gainwardgs
veterán
válasz
Yutani #47343 üzenetére
A 3070 egy 2020-as kártya.
Csak nem gondoltad hogy fullon fog futtatni egy majdnem 2023 végén megjelenő játékotSzerintem amúgy sokkal jobb lesz optimalizáltság szempontjából mint összes eddigi unreal5 motoros megjelenés
Ráadásul grafikailag sem mutat rosszul.
Cyberpunk-ban elég frankó a Dlss 3.5, szerintem itt is parádés lesz -
válasz
gainwardgs #47342 üzenetére
60 FPS 1080p-n médiumban 3070-en csak DLSS Performance módban van meg? Nem vészes?
-
válasz
huskydog17 #47337 üzenetére
Nem lehet, hogy LOD problémák vannak?
-
válasz
huskydog17 #47336 üzenetére
Jah én a Lords of the Fallen-ről mondtam.
-
huskydog17
addikt
válasz
huskydog17 #47336 üzenetére
Lejárt a szerk. idő, így egy gyors korrekció ilyen formában:
Natív 4K-ban Hoch azaz High grafikai preset volt beállítva amikor 16-17 FPS-t kapott és 1440p-ben szintén High volt a 30 fps.
-
huskydog17
addikt
A teljesítmény függ a város és lakosságszám nagyságától ahogy minden más városépítős játékban.
Te valószínűleg egy nagyon kis várost néztél bezoomolva. Ha azonban több tízezrest várost húz fel az ember és kizoomol (játékidő nagy részét ezt teszi ki), akkor egy RTX 4090 is vért izzad, hogy játszható sebességet adjon. Egy RTX 4090 még 1080p-ben sem bír 60 FPS-t kisajtolni maxon. Itt egy újabb példa, a srác a legújabb performance build-et használja és ott tökéletesen látszik, hogy FullHD-ban sincs meg a 60 fps pedig még nincs is kimaxolva. Natív 4K-ban 16-17 FPS jött ki a csúcs VGA-ból Medium preseten. Ezt nem mondanám jónak.
1440p Mediumon tudott az RTX 4090 stabil 30 fps-t hozni. (Azért ezt a videót linkeltem, mert ezt a csatornát alapból is rendszeresen nézem és tökéletesen passzol a témához).A CB is leírta, hogy a játékban minél nagyobb a város és minél több a lakos, úgy zuhan folyamatosan a sebesség.
-
válasz
huskydog17 #47334 üzenetére
Annyira nem látom szörnyűnek személy szerint. 1440P max 3080@12 GB karimon 60 FPS+ van.
Én nagyon vártam ezt a játékot. -
huskydog17
addikt
Lords of the Fallen - ComputerBase Benchmark
Lords of the Fallen - PCGH Bechmark
Egy újabb pocsék "optimalizálás", gondolom nem véletlen jönnek napi szinten a patch-ek a játékhoz. Az egyetlen pozitívum itt, hogy a VRAM igénye barátinak mondható, cserébe a sebesség egy vicc. Talán pár tucat patch után használható lesz.
Nagy szerencsémre ez a játék sem érdekel engem.Más érdekesség:
Korai (megjelenés előtti, nem végleges build) Cities Skylines II - PCGH benchmark
Úgy tűnik a Colossal Order az idei év legszarabb PC játékát akarja kiadni technikai szempontból. Jelenleg nem létezik olyan PC a világon, ami jól tudná futtatni a játékot, a csúcs RTX 4090 FullHD(!) felbontáson kemény 38 FPS-t tud kisajtolni, míg 1440p alatt még a 30 fps-t sem éri el, miközben a frametime egy totális katasztrófa, mert a játék rendszeresen leáll kb. fél másodpercre.
Nem tudom a visszalévő 4 nap alatt mennyit tudnak ezen javítani, de most már egyértelmű, hogy miért emelték meg brutális mértékben a hivatalos gépigényt és miért figyelmeztettek előre a készítők a performance problémák miatt. Ennek tükrében mégis kiadják a játékot úgy, hogy látják és elismerik, hogy még borzalmasan pocsék állapotban van. Nem tudom hogy és miért gondolják ezt, de sok eszük nincs. -
válasz
bobalazs #47332 üzenetére
Visszakozik? feloldják az AMD illesztőprogram miatt kitiltást,de ez nem egyenlő azzal hogy használhatod az Antilag+-t vagy akár a játékot ( nem tudom) egyelőre, ha fent van a régebbi driver, mert indításkor leellenőrzi.Legalább is én így értelmezem.
"The developers have implemented a new startup check to look for AMD graphics drivers that may not work well with the game. Now, the game will automatically scan for incompatible AMD drivers when launching. This should help players experiencing technical issues related to their graphics drivers and improve overall game performance."
A többi játéknál még nem sok előrelépés történt.
-
Added a startup check for incompatible AMD graphics drivers. We Will now begin reversing VAC bans for affected players
CS2/Valve visszakozik! -
gainwardgs
veterán
Más oldalakon is nagy a különbség radeonok javára
-
válasz
gainwardgs #47327 üzenetére
GameGPU?
-
gainwardgs
veterán
6950 egy szinten a 4080-al
-
válasz
huskydog17 #47323 üzenetére
Kösz a TLDR-t.
-
huskydog17
addikt
Ma elrajtolt az Intel ARC A580, csak egy évet késett.
MSRP: $180
Kb. RX6600 tempót hoz. Fogyasztás egy katasztrófa. -
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #47321 üzenetére
Csodás
-
huskydog17
addikt
Forza Motorsport - PC Tech Review - DigitalFoundry
Ezt még kalapálni kell, a CPU (nem) skálázódás egy ekkora nagy projektnél egy vicc és az is, hogy az RT tükröződések valójában mind SSR tükröződések ja és az RTGI még nincs sehol, pedig eléggé reklámozták korábban.
Az mindenképp örvendetes, hogy PC-n sokkal szebb képminőséget lehet elérni, mint konzolon. DLSS és DLAA ismét a legjobb képminőséget hozzák.
Bár azért rossznak erős túlzás lenne mondani a PC portot, egy ilyen nagy kaliberű, több millió dolláros first party projekttől szerintem többet várnának az emberek és főleg nem ilyen pocsék CPU skálázódást. -
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #47319 üzenetére
Nekem sem saját mérés, de a tiéd már biztatóbb
Mindegy úgyis gamepass-ban benne lesz szerencsére -
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47317 üzenetére
Kiegészítés az előző hozzászólásomhoz:
Itt már abszolút rendben van a sebesség. Nekem az a "Performance Target" beállítás nagyon gyanús. Mindenhol, ahol sima "Unlocked" van beállítva, ott jó a sebesség. Én legalábbis jónak tekintem, mert RT melletti natív 4K-ról van szó, ennek fényében a 85 szerintem abszolút jó.A fenti kép innen származik. Nem az én mérésem.
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #47317 üzenetére
Ez nagyon nagy különbség a PCGH méréséhez képest, főleg figyelembe véve, hogy nálad 1080p rendering felbontáson futott a DLSS Performance miatt. A PCGH natív 4K-ban kapott átlagosan 87,5 FPS-t. Sőt, mi több, a Ryzen 7800X3D magasabb pontszámot ér el, mint a Core i9-13900KS, azaz az AMD CPU-val elvileg valamivel még magasabb tempót is ki lehet sajtolni. Nálad valamiért brutális összeomlott a sebesség, pedig semmi nem indokolja. DLSS nélkül is ennyire rossz? Mondjuk a Performance Target beállítás is más nálad, nem tudom, hogy van-e érdemi különbség az "Unlocked" és az "Unlocked (V-Synch)" között.
Én nem tudom leellenőrizni, mert nincs meg nekem a játék.
-
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #47315 üzenetére
Siralmas
-
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #47315 üzenetére
Pedig jól le lettek butítva az Rt-s effektek a forzaban a konzolok miatt...megint
-
huskydog17
addikt
1-2 érdekesség:
Forza Motorsport (8):
A PCGH készített egy előzetes tesztet, ahol a játék még nem végleges verzióját tesztelte az aktuális driverekkel, viszont ezek a driverek hivatalosan még nem támogatják a játékot. Fontos leszögezni, hogy ez egy előzetes mérés, érdekességnek jó, de a PCGH közölte, hogy több mérést csak akkor fog végezni, ha a játék kap frissítést (illetve megjelenik mindenki számára), továbbá miután megjelentek az új driverek. Ebből jól látszik, hogy a játék még valóban nincs kész, még kell rajta pofozni, mert az AMD és Intel VGA-k esetén nagyon rossz a helyzet. Grafikai hibák és AMD esetén e mellett még pocsék a tempó is. Reméljük ezt majd javítani fogják, mindenesetre nem sűrűn lehet látni olyat, hogy a csúcs Radeon, az RX 7900XTX az RTX 3080 sebességét hozza, továbbá az RX 6800XT az RTX 3060Ti szintjén tanyázik. Az Intel VGA-k RT esetén feladták a küzdelmet.Kellenek a patchek és driverek azt hiszem.
A DigitalFoundry már készíti a PC review-t a játékból, nagyon kíváncsi leszek rá.
AC Mirage téma
A PCGH már készíti a nagy tesztet az új AC játékhoz, egy apró teaser-t adtak belőle, a nagy teszt valószínűleg még a héten kint lesz.
-
huskydog17
addikt
válasz
keIdor #47312 üzenetére
Intelnél teljesen mindegy a RAM sebessége, elhanyagolható mértékben változik a sebesség ha jól emlékszem 5% alatt van, azaz semmilyen mértékben nem befolyásolná az erősorrendet.
A PCGH mindig JEDEC memóriatempót alkalmaz, ezzel minden, memória OC-val kapcsolatos hibát/anomáliát ki tudnak szűrni.Na most a legfrissebb Intel CPU-k a DDR5 szabványt 4800MT/s, illetve 5600MT/s tempóig támogatja, a felett már OC, az AMD 5200-ig. Ennek megfelelően történik náluk a tesztelés, ami teljesen logikus és konzisztens. Az, hogy néhány CPU esetében 4800 helyett 4400-on jártak a RAM-ok, semmit nem jelent, mert az a 400 MT/s különbség Intel CPU-k esetében talán 1%-ot ha jelent, tehát jelentéktelen. Azok a CPU-k, ahol 4400 MT/s szerepel, azok 4800-at támogatnak maximum, ezért írtam a 400 MT/s különbséget.
Az i9-10900K azért utolsó (energiahatékonyságban, mert 153 Wattot benyel, miközben nem túl acélos a tempó (még a 13400F tempóját sem éri el), szimplán rossz az energiahatékonysága. Bár ha a Ryzen 7800X3D-hez képest nézzük, akkor azon kívül minden más CPU-nak rossz.
Az i9-10900K memóriavezérlője pont 2933 MT/s-et támogat maximum, kimaxolták az OC nélküli tempót.#47311 Petykemano:
Arra én is nagyon kíváncsi vagyok, de szerintem 2025-ben fogjuk azt látni asztali CPU vonalon leghamarabb, legalábbis én nem számítok rá, hogy hamarabb érkezik oda, ha egyáltalán le akarják hozni asztali vonalra, még nagyon keveset tudni róla. Mindenesetre nagyon érdekes lesz, hogy majd az Intelnél mennyit fog számítani a nagyobb gyorsítótár.
-
Obliterátor
tag
[link] A 4000 és a 6000mhz között kemény másfél % van. Ahány tesztet néztem a nagy oldalakon akár visszamenőleg is Intel cpuk sose profitáltak annyit a gyorsabb ramból mint a Ryzen cpu-k. (ahogy az X3D-se).
-
keIdor
titán
válasz
huskydog17 #47310 üzenetére
Kár, hogy ilyen alacsony memória órajelekkel mértek.
i9-10900K pl. utolsó, de szerintem a DDR4-2933 az oka. Ott könnyen lehetne 4000-4400 között a memória, az IMC simán elvinné és az rengeteg plusz sávszél.
A DDR5-4400-at se értem... -
Petykemano
veterán
válasz
huskydog17 #47310 üzenetére
Az Adamantine várós.
-
huskydog17
addikt
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty - PCGH CPU Megateszt 60db CPU-val
Cyberpunk 2077 Phantom Liberty - CPU fogyasztás és energiahatékonyság 60 db CPU-val
Energiahatékonyság szempontból a Ryzen 7800X3D minden más CPU-t nevetségessé tesz. Ezt az AMD piszok jól összerakta (leszámítva a túl vastag IHS-t). A motor pedig szépen skálázódik a CPU erővel.
-
huskydog17
addikt
Igen, az RDNA3 főleg FullHD-ban nagyon masszívan be van fékezve valamitől. Gondolom a szokásos DX11 driver overhead, bár itt elég szélsőséges mértéket ölt. Az RX 7800XT csak 4K-ban tudja hozni a 6800XT tempóját, annál alacsonyabb felbontásnál nagyon csúnyán lemarad. Nem sűrűn látni ilyet.
Nekem mondjuk meglehetősen már most elavultnak tűnik a motor, de egy e-sport játékhoz teljesen jó. Kipróbáltam a játékot, a víz szenzációsan jól néz ki benne, főleg az interakció, azt még a mai AAA címek is megirigyelhetnék.
A dinamikus füst a másik új feature, amit eddig még nem láttam és más játék is átvehetné ezt.
Kár, hogy a motor semmilyen temporális élsimítást és felskálázást nem támogat. -
PuMbA
titán
válasz
huskydog17 #47307 üzenetére
RDNA3-at se szereti
Beesnek az RDNA2 -hoz képest: 7800XT a sima 6800 körül tengődik, 7700XT a 4060 Ti alatt.
-
huskydog17
addikt
Counter-Strike 2 tesztek:
ComputerBase
PCGH
Techpowerup
Gamers NexusAz öreg GCN architektúrát nagyon nem szereti ez a játék. Nem sűrűn látni olyat, hogy a Vega 64 a GTX 1060-as szintjén mozog.
-
válasz
imi123 #47305 üzenetére
Van pár AMD részvényem... hát nem túl rózsás az árfolyam mostanában, a piac is beárazta a gyengélkedést már jó ideje.
Jó kérdés hogy azért van gyengélkedés mert ezek a vezetők távoznak, vagy azért távoznak mert a gyengélkedésből ez lesz a kiút.
Szerintem utóbbi, mert azért ha az NV-vel hasonlítom ebből az AI boomból többet is ki lehetett volna hozni üzletileg is, de van még azért idejük utolérni/visszajönni, még nagyon az elején vagyunk és brutális kereslet lesz még ezekre a megoldásokra a közeljövőben is már.Majd meglátjuk Liza mama tud e megint alkotni egy újabb sikeresebb időszakot a mostani langyosság helyett.
-
imi123
őstag
Scott Herkelman Announces His Departure from AMD
Újabb távozó az AMD-től. -
Busterftw
nagyúr
-
gV
őstag
azért, hogy állandóan lesz egy intel könyvtár a c:-n az xess miatt, béna
. törlés után is minden CP2077 indításnál visszarakja. mióta használható a file explorer (W11) ritkán indítok TC-t, ott ignore list azt csá. FE-nél marad a elrejtés. meg ha használnám.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- DOOM - The Dark Ages
- OTP Bank topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Túra és kirándulás topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- PlayStation 4
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó ÚJ, BONTATLAN Samsung Galaxy A05s 4/64GB ezüst / 12 hónap jótállással!
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest