Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- WhrlpoolMind: Búcsú a HD3870-től
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- Klaus Duran: Nem csajos Samsung Z Flip
Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
Azzal nincs gond, mert a fizetések is emelkednek. Itthon is, de USA-ban pl egy kezdő programozó kap napi 300 dollárt egy értelmesebb startupnál. Én nem tartom kizártnak az 1000 dolláros árat se az új konzoloknak, hiszen elhintették hogy lesz olcsóbb modell is gyíkspeccel.
-
DudeHUN
senior tag
válasz
GodGamer5 #40794 üzenetére
450 dollár körül van a PS5 előállítási ktg-e a Bloomberg értesülései szerint. A PS4 380 dollár volt és 399 dolláron nyitott. Ez alapján a bolti ár 499$ néz ki reálisnak. De ugye ez függ majd az új X árától is. Viszont ez alapján 499-nél nem lesz drágább az alap verzió.
-
-
richies
senior tag
.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
bertapet11 #40781 üzenetére
ps5 előrendelők kardba dőlnek
-
bertapet11
tag
-
Cifu
félisten
válasz
Petykemano #40779 üzenetére
Qualcomm, Intel, nVidia...
-
Petykemano
veterán
Nem tudom, melyik céget érintheti...
-
DudeHUN
senior tag
válasz
atok666 #40775 üzenetére
Jelenleg. A jelenlegi még a HDD-ket, mint szűk keresztmetszetet is számításba vevő programok alatt. Viszont Open World játékokban és rá optimalizált tartalomban sok haszna van. A nextgen gépekre fejlesztő szakemberek is ezt emelik ki, mint az egyik hatalmas ugrást. Legalábbis, azok akikkel eddig beszéltem.
-
atok666
őstag
...Ennek az egyetlen haszna, hogy olyan világokat lehet létrehozni, amelyek a mostaninál sokkal-sokkal nagyobbak, de mégsem lesz egyetlen töltőképernyő sem a játék kezdetétől a végéig...
... a PC-s port időközönként bedob egy loading feliratot, tölt egy-két percig, majd mehet a játék tovább...
Aham, nekem azert ez igy eleg erosErre azert nem vennek merget.
Atok
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
wjbhbdux #40767 üzenetére
Nem igazán. A professzionális piacon kívül semmiképpen. Túl drága az SSD, és a szükséges NYÁK is. A koncepció azonban platformszinten létezik az AMD-nél, csak az alaplapgyártók hozzák be, vagyis oda kell majd berakni az SSD-t, és azokat tudják majd címezni a Radeonok. De ez az AMD megoldása, nekik egyszerűbb, mert nem csak VGA-kat árulnak, így az olcsó megoldást is választhatják.
(#40768) Shing: Már ma sem nehéz olyan hardvert összerakni, amit leírtál. Egyszerűen megveszed a legjobb, vagy a második legjobb Threadrippert, és abba raksz 128 GB memóriát. Még a 6-7 GB/s-os PCIe4-es SSD sem probléma. Nem nagy kunszt tehát ilyen gamer PC-ket építeni, csak baromira drága. A konzol ára után legalább egy extra nulla, ami azért nem mindegy.
A mai játékok eleve a streamingre épülnek. Az összes modern motor ilyen, az hogy most ötször dob egy loadingot egy pályán vagy 50-szer, a technikai működés szempontjából teljesen mindegy. Ez egy rendkívül jól paraméterezhető működés, tehát nem szükségszerű a PC-be 6-7 GB/s-os SSD, maximum nem egy, hanem 10 loading screen lesz. De a futtathatóság szempontjából egyáltalán nem probléma.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #40771 üzenetére
UE4-el nem mindenki tud bánni,csövesek kezében hulladék lesz a végtermék.
-
huskydog17
addikt
Technikai szempontból ez a game ugyanolyan hulladék, mint volt, 4 év alatt semmit nem fejlődött.
-
do3om
addikt
Azért ekkora fejlődés nem hiszem hogy meglesz 4-5 év múlva. Nem azért mert nem lehet hanem az árak miatt. Ez fog gátat szabni neki. Inkább max felével számolj annak amit írtál. De ez sem változtat sokat azon amit írtál, sőtt már megjelenésekor is bőven alatta lesz egy jó gamer konfignak. Csak ugye nem arra fejlesztenek, hanem mennie kell az aktuális konzolon is. A PC-n meg pár grafikához nem sokat tevő efektel felezik, harmadolják le a sebeséget, hogy azért "ki legyen használva" a géped.
-
Shing
őstag
A konzolnak erősen is kell nyitnia, mert a generáció végére PC szinten már a 128GB RAM is elterjedt lehet 50-60 szálas procikkal. Hogy csak a főbb adatokat említsem. SSD-nél több tb-os, sokkal gyorsabb megoldásokkal. Most már nem csak 1-2 szállal, gigabájttal lesznek erősebbek a hardverek ha bejön egy duplázás.
Plusz fejlődnek a low level API-k, OS-ek is az évek alatt.Egyébként ebből a csúcs SSD-ből sem lesz semmi. Esetleg pár exkluzív játék kihasználja, ha valamilyen szinten összejön. De ez megint olyan jósolgatás ami instabil talajon mozog. A Sony kb. egyszer beszélt arról, hogy lehetne ezt így használni. Minden részletre azóta is várunk, még kb. most is sakkozhatnak, hogy egyáltalán mekkora és milyen SSD kerüljön a rendszerbe. Szóval ha ők sem tudják, mi sem játsszuk el a tutit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem csak. Ott van még más is tárolva, például a geometria.
De fog fejlődni a grafika. Ma már eleve nem férnek bele a mai tipikus VRAM mennyiségbe a játékok. Emiatt a motorok régóta streaminget alkalmaznak. A töltés itt nem annyira fontos, az nem csak ettől függ, de a nagyobb részletességhez a több VRAM, vagy ennek a hatékonyabb kihasználása hozzájárul.
A konzolon nem az alacsonyabb API miatt jobb a memória felhasználása, hanem amiatt, hogy az alkalmazások memóriaelérése közvetlen. PC-n ez nem lehetséges, mert nincs két ugyanolyan rendszer, de konzolon mindegyik gép ugyanaz, tehát az alkalmazás bátran hozzáférhet fizikai szinten is a memóriához. A PC-n ezt mindig az OS fogja kezelni, az alkalmazás csak fölötte tud menedzselni. Ez olyan nagy hátrányt egyébként nem okoz, mert veszel a PC-be kétszer-háromszor több memóriát, mint ami a konzolban van, és nem baj, ha az OS pazarol.
(#40746) b. : Most ha a konzolt mindenképpen idekeverjük, akkor a next-gen fő attrakciója az a szupergyors SSD. A PS5-nek van egy olyan módja, hogy maga az alkalmazás lesz a memória. Úgy veszi a rendszer, hogy az SSD-n elfoglalt hely a fizikai memória, és onnan cache-sel a valós fizikai memóriába, ami alapvetően gyorsítótárként működik. Ennek egy része leválasztható, így az valóban gyorsan elérhető memóriaként funkciónál. Ennek az egyetlen haszna, hogy olyan világokat lehet létrehozni, amelyek a mostaninál sokkal-sokkal nagyobbak, de mégsem lesz egyetlen töltőképernyő sem a játék kezdetétől a végéig. De a PC-ben ez sem jelent problémát, mert a streaming rendszerek nem újdonságok, annyi fog történni, hogy a PC-s port időközönként bedob egy loading feliratot, tölt egy-két percig, majd mehet a játék tovább. Ez igazából a konzolon is előfordulhatna, csak úgy tervezik meg az alkalmazást, hogy ismerik a gép adottságait, lényegében tudják, hogy milyen gyors az SSD és a memória, és ehhez tudják tervezni az egész játékot. A PC-n is előhozható ez a működés, ha beledobsz egy mondjuk egy 6-7 GB/s-os SSD-t a proci vezérlőjére kötve, plusz jó sok memóriát használsz. Valószínűleg ilyenkor egy PC-s portnál is eléggé minimális lenne a loading felirat.
(#40749) Ragnar_: Annyira sok VRAM annak nem kell. Az lényegében ugyanazokból a tartalmakból él, mint a raszterizáció. A létrehozott pufferek, amik fogyasztják extraként a VRAM-ot.
(#40755) b. : A mostani és az új konzoloknak is lesz olyan módja, amikor az OS fog babáskodni a memória felett, ahogy ez PC-n is működik. A legtöbb kis gépigényű cím konzolokon is így működik, mert ez a legegyszerűbb fejlesztői szempontból. A jövőben sem lesz ez másképp. A többi mód igényelhető. A PS5-nek megmarad a közvetlen hozzáférésre vonatkozó módja, ahogy ilyen a PS4-ben is van (5,x GB-ot kaphat közvetlenül az app és a maradékon ott az OS), illetve lesz még egy új mód, ami a memória egy részét cache-ként használja, és az SSD-n lévő tartalmat is memóriának tekinti. Valószínűleg az új Xboxban is lesz hasonló. Utóbbi egyébként úgy leszimulálható PC-n, hogy SSD-t raksz a VGA-ra, lásd a Radeon Pro SSG. Ha nagyon nagy adatmennyiségről lenne szó, és túlzottan sok lesz a loading felirat, akkor lehet, hogy elmennek erre a cégek.
-
GodGamer5
addikt
Március 5.-én talán végre bejelentik az RT krpes csúcs RDNA 2-re épülő radeonokat. [link]
-
válasz
Callisto #40760 üzenetére
Így van ,nem kiemelkedő ilyen szemszögből NVidia.Szerintem nem is igazán lesz. Én se hosszú, se rövidtávra nem veszek tőlük részvényt, eleve kerülöm az IT alapú cégeket,de én túl óvatos vagyok.
Feljebb , talán 1 éve,ebben a topikban már írtam ilyen tőzsdei kirohanásokat, pont amikor beestek írtam, hogy venni kellene..AMD nél is írtam, csak ott meg zavar hogy kevés pénzzel AMD részvénybe nem lehetett szállni, most meg már az Intel kezd feltámadni azt sem mernék venni, maradok a kisember befektetésénél, amivel sikeresen buktam amúgy 2 év alatt ( MOL ),
-
GodGamer5
addikt
Szerintem a kevesebb töltőképernyő, nagyobb részletesebb, több objektumból álló világ így már reálisabbnak tűnik.
Emlékszem anno ps3-on az Uncharted 3-ban a legvége fele volt egy rész, ahol a jelenet ketté lett vágva egy loading képernyővel, mert nem fért a ramba.Ilyen régebben konzoloknál többször is előfordult. Mostmár főleg ezzel az újfajta ssd+ram kombóval úgy gondolom, hogy megoldhatják az igazi részletgazdag, töltőképernyők nélküli nyílt világokat, ráadásul a harmatgyenge limitekkel teli régi procit is végre leváltják.
-
Aki forgatja a pénzt, azt nem az érdekli, hogy szépen lassan nő a részvény ára évek alatt, hanem az, hogy forgassa a pénzt. NV-nél volt egy alkalom 5 éven belül, amikor sokat lehetett keresni rajta rövid idő alatt. Most a Teslánál pl. 3 ilyen alkalom volt egy év hónap. Én sem akkor vettem a Teslát és adtam el, amikor csak stagnált. Ugyanarról beszélünk és épp ezért az NV részvény középszerű.
Tesla az pukkani fog. Nem kérdés. Ez a különbség hosszú táv és rövid táv között: "tudni" kell mikor mit vegyen és adjon az ember. -
válasz
Callisto #40758 üzenetére
Én is 15 éve tőzsdézek nem csak olvasok róla.felesleges a lekezelő stílus köszi, mivel azt sem tudod ki fia borja vagyok... nem nagyon sok pénzzel,de annyival, hogy lássak benne izgalmat és befektetést. Nvidia részvényem Nincs.
Nincs mit elfogadni "engedd el, még ha fáj is" és ezeket a az nvidia troll felkiáltásokat ne akaszd rám rám ha értelmesen akarsz diskurálniMost az hogy mit ír a portfólió ki szalagcímnek az más. Egyértelműen az utolsó fél év egyik nyertese a Tesla. De Pont a Tesla részvények nem igazán voltak soha jó befektetések évekig, sőt kockázati tényezők voltak.Ha évek óta tőzsdézel akkor ezzel szerintem tisztában vagy hogy a maximum és legjobb esetben 80 dollárt mozdultak egészen az utolsó pár hónapja tartó felrohanásig..2016 tól a tesla 200 dollár környékén mozgott.
Nvidia pedig 27 dolláron. Érzed a különbséget hogy az egyik cég 3 év alatt megtízszerezte a tőzsdei árfolyamát( nvidia) míg a másik az utóbbi fél évbennégyszerezte....előtte meg éppen pangott évekig.
A mostani kilövés a teslánál egyértelműen egyfajta Tőzsdei csordaszellem, igazából valósan nem tudják megindokolni az elemzők sem ezt a mértékű növekedést.hangsúlyozom az elemzők sem , nem hogy b. vagy Callisto a pH-n...nem hiszem el neked hogy te ezt láttad benne, 1 éve még a csődről volt szó sok esetben náluk. AMD t ide sorolni 5 év távlatában ezzel a z árfolyammal főleg hogy évek óta nullás osztalékon vannak és részvényeik most is messze elmaradnak az általad említett cégekétől vagy Nvidiától..
Nvidia részvények jelenleg az Appleval vannak egybesorolva minden befektetési portálon.
Nvidia teljesen más elven működik a tőzsdén, tudatosan működnek Kinek mi a jó részvény. Az hogy kockáztatsz és kaszálsz egy nagyot vagy éppen buksz, vagy viszonylag kiszámíthatóan nyersz évek alatt.Szerintem az utóbbi, a hazárdírosok szerint meg az előbbi. ( ami azért nem volt éppen kiszámítható mivel 60 %-t bukott Nvidia, 2 évvel ezelőtt most meg meghaladták azt, amiről leestek ) nem sok cég tudta volna ezt abszolválni, hatalmas munka van benne hogy Nvidia lenyomta a bányászláz alatti árfolyamát normál körülmények mellett is.
Nagy Hype Tesla lufit látok ami szerintem ki fog durrani. -
Olvastam én is nyugi, de tudod én keményen tőzsdézek már lassan egy évtizede. NAGYON sok pénzzel. Az én ismereteim, ellentétben veled nem csak olvasás, hanem gyakorlat és tapasztalat alapján születnek napi szinten követve minden részvényt és kereskedve.
Igen. NV-nek jók az eredményei, de itt tőzsdéről beszéltünk. Az pedig, hogy NV részvényen mennyit lehetett nyerni más kérdés és itt erről volt szó.
Sehol sincs ahhoz, hogy a Tesla részvényen 4 hónap alatt 3x-ozták (vagy 1 hét alatt 2x) a befektetést egyesek vagy hogy AMD részvényen 5 év alatt 17x-ték. Vagy pl. Beyond Meat-en lehetett rengeteget szakítani 1 hét alatt. Hasonló az Applied Materials. Iszonyat sokat lehetett fogni rajta.
Ha valaki követi a dolgokat és belefolyik rendesen a tőzsdézésbe, akkor az NV messze van ezektől. NV szépen lassan ment felfelé, de nem lehetett vele sokat fogni, "játszani".
Fogadd el, még ha fáj is. Hosszú távú biztos befektetésnek jók (voltak?) a részvényei, de kaszálni, "játszadozni" már csak középvonal. -
Ok ezt adom. De a Resident evil az full kamu, nem látványos, sőt kiderult valami olyan is, hogy a fejlesztoknek kifejezetten gondot okozottez a dolog, hogy valahogy kitoljak a valós igényt.
RT nel adom a PC re is adom. De a konzolok más elven cachelnek mint a VGA k.Mint írtam annyira nem értek hozzá de mondjuk a RayTracing elfogadhatónak tűnik kérdés mennyire lesz RT képes maga a hardver. -
paprobert
őstag
Szerintem ez egy univerzális törvény, ami igaz az élet minden területére.
2x annyi tranzisztorból nem lesz 2x erősebb GPU
2x annyi fejlesztési büdzséből nem lesz 2x hamarabb kész a GPU a cégnél
stb.Ezek nem kőbe vésett arányok a hardvernél, de bizonyos tendenciák hardveresen azért léteznek. Túlságosan eltérni ezektől nem kifizetődő egy komplett gép esetében.
-
do3om
addikt
válasz
paprobert #40752 üzenetére
Az a baj hogy a hardver gyorsulása nincs arányban a kapott képi minőséggel. Pl. pc-n ott a mindig felhozott crysis, amikor kijött azóta hányszor gyorsabbak is a hardverek? A minőség arányos ehhez képest?
Akár mennyi erőforrást képesek a fejlesztők elpocsékolni, úgy hogy azt gondolt mindent kihasznál (maxon pörgő vga, cpu, le nullázott ram), pedig jobb megfogalmazás rá hogy feléli, de nem hasznosan.
-
paprobert
őstag
Így van, nem okoz forradalmi javulást az extra VRAM, de mindig van valamennyi pozitív hatása.
A base PS4-hez képest a jelenlegi leakek alapján így fog gyorsulni a next-gen:
GPU: 4x
VRAM: ~2.5x
CPU: 4xAz SSD-s memory mapping ennek a nem arányos növekedésnek a kiegyenlítésére lehet egy kerülőút. Érdekes lesz látni hogy mennyire lesz elterjedt a használata, és milyen limitációi vannak.
-
Cifu
félisten
Ahol a VRAM kvázi "ajándék", az a nagyobb felbontású textúrák esete. Csaknem mindegy, hogy 256x256 vagy 4096x4096 pixeles textúrákkal dolgozol a számolás szempontjából, de a VRAM igény exponenciálisan ugrik. Mivel pedig egyre nagyobb felbontásban nézzük, ezért a egyre jobban szükséges a nagy textúrák használata. Így hirtelen két játék van, ahol ez látványos, az Resident Evil 2: Remake és a Red Dead Redemption 2. Előbbi érdekessége, hogy a 8GB VRAM-os kártyákkal nem is célszerű beállítani a max. textúraméretet (ahhoz 11GB-os kártya kellene).
Vagyis ahol a több VRAM jelentős előny, az a sokkal élethűbb és részletesebb textúrákat lehet használni...
-
wjbhbdux
veterán
ha túl erős lesz a konzol akkor csak beleszarnak majd az optimalizálásba mert a 30 fps meglesz anélkül is
-
válasz
paprobert #40745 üzenetére
azt értem de a több és részletesebb objektum elsődleges feltétele a gyorsabb központi számolóegység, nem a Vram mennyisége. Egy RX 580 16 GB rammal sem lesz 5700 XT. Maga a Vram ha eddig korlátja volt bárminek az a textúrák felbontása szerintem amit nem nevezhetünk forradalmi opciónak.
Attól hogy lesz 20 GB ram egy PS4 pro vagy egy 5700/ 2070 nem lehetne jobban terhelhető számításokkal, max a textúra felbontását lehetne kitolni és kb ennyi. Lásd Radeon 7.
Nekem ez egy kicsit vissza fele gondolkodásnak tűnik.
Ettől függetlenül lehet, hogy igaz. -
válasz
GodGamer5 #40741 üzenetére
javíts ki ha tévedek, mert annyira nem vágom, de a V RAM mennyisége maximum nagyobb felbontású textúrákhoz és gyorsabb töltéshez vezethet, de attól nem fog fejlődni a grafika, sem előrelépni.Ráadásul konzolon teljesen más elven működő pufferelést és cache rendszert használnak mint VGA-k, esetében, köszönhetően az alacsonyabb API szintnek.
-
GodGamer5
addikt
De itt most nem az átlag pc a lényeg, hanem az, hogy végre a konzolokban is sok ram lesz és ezáltal feljebb ugrik a grafikai szint. Régebben párszáz mega ram volt, most kb 5-6giga, ezután meg 20-22giga. Az szép előrelépés és így borítékolható a fejlődés és nem az lesz, hogy kis túlzással kapunk mégegy ps4pro szintet, ami csak papíron volt ígéretes, a gyakorlatban jó ha hozta az átlag szintet fullhd-n.
-
Anno volt valaki aki Nvidiás topikban linkelgetett infókat. Nvidia ha jól emlékszem valami felső középkategóriás GPU-t tálcás kiszerelésben a 50-60 dollár között szállított, talán az 1070 vagy ilyesmi lehetett. Nem emlékszem. a A Ryzen előállításáról anno Abu mondott valamit , lehet ebben a topikban, elenyésző az eladási árához képest talán tizede ilyesmi. értsd 4-500 dolláros CPU költsége 50 dollár például) ha még hasznot is akarnak rajt és dupla áron adják,felszámítják az egyedi tervezési költséget, de mellé számolnak minimum 50 milliós rendelési számmal akkor is talán a konzol előállítási költségének a 20-25 % lehet maga a CPU- GPU rendszer.( tippre 100-120 dollár ) A RAM ha valóban 16 -24 GB akkor az már csak a magában 100-150 $ körül lehet , ehhez hozzá jön a drága SSD, a BR meghajtó, a nyák, VRM, összeszerelés, szállítmányozás, raktározás. jogdíjak stb..
Az biztos hogy nem 80 K meg 50 K -
_drk
addikt
válasz
GeryFlash #40737 üzenetére
Most mi nem tetszik?
Nyilván nem ennyiért veszik. Mivel csak ezekbe a gépekbe külön kifejlesztett hardver, többe került az elkészítése mint a gyártása.
Kategorizálni is lehetetlen, mert csak ebbe van, külön erre programoznak, tehát ezen minden maxos lesz amit kitudnak hozni belőle.
Annyit halottam, hogy a jelenlegi PS-ben talán az RX 580 polarishoz hasonló van. De az se az, csak hasonló. -
_drk
addikt
Megy a matek ezerrel, minél kevésbe legyen bukó.
Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ezeket a speciális procikat és vga-kat vajon mennyiért vehetik?
Ha maradunk a közép kategóriában, akkor a proci legyen 50k, meg a vga legyen 80k. Na ez már 130k és még kéne valami speckó alaplap meg Ram meg persze az SSD.
Mondjuk nekem ez az SSD volt mindig kérdéses. Rendes megbízható, jó teljesítményű fél és egy Terás HHD már régóta van "fillérekért".
Viszont SSD árak csak most estek be, de ott a Tb-os még mindig drága a HDD-hez képest. Csak azért kellene legalább +30 ezret elkérni. -
do3om
addikt
Szerintem normális konzolt ami valódi előrelépés és nem elavult már a megjelenés pillanatában olcsón nem lehet kihozni.
Az árak eleve nőttek, 4k-t akarnak, sokan RT-t is. Szerintem meg a több változat kihozatala is hülyeség, arra ott a mostani széria ha olcsó kell, lesz még rá játék. Egy jó kell de az valóban legyen évekig az élen, ne az hoigy már egyből mindent butítani keljen meg trükközni hogy ne 30 FPS alatt menjen a game. -
Cifu
félisten
válasz
Devid_81 #40731 üzenetére
Kevered a VRAM-ot és a CPU részére kiosztott RAM-ot. 16GB-os videókártya a konzumer piacon nem nagyon van (a Radeon VII szvsz nem oda tartozik).
Elvben a most érkező nVidia csúcskártyák fognak 10 / 20GB VRAM-ot kapni. Bár a pletykák eddig azt feltételezték, hogy a konzumer piac inkább 10GB-ot, a professzionális piac pedig 20GB-ot kap, ha a konzolok is 16-18GB VRAM-ot kapnak, akkor esélyesnek tartom, hogy a PC-ken is a 16GB VRAM lesz az "átlag" hamarosan...
-
Cifu
félisten
válasz
GodGamer5 #40729 üzenetére
Egy átlag PC-ben ma is van 8GB RAM és 6-8GB VRAM, jobb esetlebn 16 + 8, ami elvben 24.
Viszont ez a sok RAM kelleni is fog a nagyobb felbontás, a nagyobb textúrák és mindenek előtt a Ray-Tracing miatt. Szvsz kelleni fog 2-3 év, mire ki tudják használni majd rendesen... -
GodGamer5
addikt
Újabb infok a második ps5/series x devkitről. [link]
-
válasz
Yutani #40720 üzenetére
Egy becsületesen megirt Dx12 és Vulkan játék jól fut AMD n és Nvidian... A Turing nem Pascal,nem mintha az gond lenne. Mindket cégre van optimalizált játék ezért fizetnek.. Lásd resident evil vagy Strange Brigade,vagy az újak közül a Borderlands 3., Ghost Recon. Nem kell ebbe is többet belelatni mint ami.
-
GeryFlash
veterán
-
Petykemano
veterán
.
-
Kolbi_30
őstag
válasz
huskydog17 #40706 üzenetére
Ismét egy játék amivel szinte senki nem fog játszani
-
huskydog17
addikt
-
imi123
őstag
-
természetesen ez viszonylagos, mivel egy növekedési vállalatról beszélünk. A 144 dolláros mélyponthoz képest most ért véget( január 31) az üzleti év, amit majdnem 280 dolláron zártak. Az akkori részvényesek most duplázták a részvényüket és részvényenként 0.6 dollár osztalékot is kaptak. ennél jobb biznisz erre az évre nem igen volt annak , aki mélyponton fektetett be. Jövő ilyenkor szerintem ha 250 fölött marad a részvény 5 % várható.Mostantól érdemes majd a 200 napos átlagolással számolni a 3. negyedéves osztalékfizetésre, lásd Volkswagen.persze ,bármi megtörténhet,de nem lepődnék meg az Ampere után 300 fölé benézne Nvidia.
-
Z_A_P
addikt
Állítólag olyan osztalék várható most
Haaaatooo, mivel most (ha jol latom) 0.24% az osztalek, ezert ha 10 szeresere (azaz 1000%!!) novelik , meg az is KEVES lenne magas osztaleknak (2.4%). Talan egy 20* emeles mar abba a kategoriaba lokne
Magyarul, az nvidia minden csak nem osztalek reszveny. -
válasz
GodGamer5 #40699 üzenetére
egy negyed év alatt majdnem 1 milliárd dollár adózott bevétel.
Mellanox 6,8 milliárd dolláros bevonása ebben még benne sincs, az következő negyedévre várható.
Tényleg kíváncsi lennék, mi lenne, ha beszállnának CPU fejlesztésbe.
Remélem fejlesztésre is költik nem csak extra jutalékra. Állítólag olyan osztalék várható most amit még nem adtak ők. fenébe, hogy ilyenkor nincs az embernek pár száz milliója....
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Akciófigyelő: Megnyílt a Xiaomi hivatalos magyar webáruháza
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Chieftec játék értékes nyereményekkel!
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 2560P - i5-2540M I 4GB I 250GB I DVDRW I 12,5" HD I W10 I Garancia!
- Dell Precision 5810 Intel E5-1650 v3 128GB RAM 2x512GBHDD 1x512GB SSD Quadro K4200
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest