Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#40748) Cifu válasza b. (#40746) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ahol a VRAM kvázi "ajándék", az a nagyobb felbontású textúrák esete. Csaknem mindegy, hogy 256x256 vagy 4096x4096 pixeles textúrákkal dolgozol a számolás szempontjából, de a VRAM igény exponenciálisan ugrik. Mivel pedig egyre nagyobb felbontásban nézzük, ezért a egyre jobban szükséges a nagy textúrák használata. Így hirtelen két játék van, ahol ez látványos, az Resident Evil 2: Remake és a Red Dead Redemption 2. Előbbi érdekessége, hogy a 8GB VRAM-os kártyákkal nem is célszerű beállítani a max. textúraméretet (ahhoz 11GB-os kártya kellene).

Vagyis ahol a több VRAM jelentős előny, az a sokkal élethűbb és részletesebb textúrákat lehet használni...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.