- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- weiss: Pant* rant
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- eBay-es kütyük kis pénzért
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
na hát nem lesz egyszerű, mert a feladatkezelő nem tud rögzíteni még excelben sem időszakra beállítva,ráadásul rövid ideig monitorozza csak , szóval rá kell kötnöm másik monitort és az egyiken futtatnom kell a feladatkezelőt a másikon a játékot és fel kell vennem a két monitor képét OBS -sel. , hogy lássam a pillanatnyi terheléseket is és a max használatot.
Kicsit lehetne okosabb is a Windows verziós ha már beletették. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A föntire. Ott kell nézni a GPU memóriáját, ami 1.0/16.0 GB éppen. A grafikus egység megosztott memóriája nagyon pontos. A dedikált kiírás sajnos nem annyira pontos, innen származnak az eltérések a profilozókhoz képest. Ez az a rész, amit az OS nem igazán lát explicit API-val, és kb. semmi.
-
akkor mi alapján mondod meg hogy egy játék mennyi Vramot használ jelenleg? van rá opció?
callisto : nem vagyok kíváncsi a személyeskedésre. Nincs utálat, a hitelességet hiányolom.
Az hogy joggal kételkedek valamiben az meg az én dolgom. Észszerű magyarázatot és bizonyítékot várok nem a sírást meg Abu babusgatást.
Sehol senki nem ír erről még nagyobb oldalak sem hogy EVGA precision, GPu-Z vagy MSI Afterburnr nem tudja kiolvasni ( illetve rossz adatokat) tud csak az aktuális memórahazsnálatiot mondjuk a memória vezérlőből.EVGA és MSI sem ma kezdte a VGA gyártást elég hihetetlen, hogy becsapják emberek millióit. Meg elég sok oldal tesztel ezekkel a szoftverekkel, talán joggal kételkedem. -
Callisto
őstag
Pedig bizony igaza van és ezt benne lévő fejlesztőként tudom alá támasztani. Sajnálatos, hogy egyesekben annyi utálat van teljesen indokolatlanul, hogy márcsakazértis hajták a hülyeségüket folyamatosan csak azért, hogy csesztessék a kiszemeltet. És nevetséges, hogy nincs jobb dolguk, mint itt tölteni az életüket, hogy utálatukat ki tudják elégíteni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek szerint valószínűbb, hogy az AMD/Intel/NVIDIA nem képes erre. Istenem de hülyék, hogy a saját rendszereiket sem tudják, hogy miképp működnek, és azokat sem szerződtetik, akik tudják ezt.
Úgy keverednek ide, hogy ha egy kicsit is pontosak lennének, akkor használhatók lennének fejlesztésre is, de megközelítőleg sem pontosak. Csak félrevezetésre alkalmasak. Emiatt az AMD/Intel/NVIDIA pontos megoldásokat fejleszt, csak azok sok-sok ideig készülnek, mert nem triviális a probléma, még azoknak sem, akik tervezték az adott rendszert. Ne hidd, hogy akik ebben a folyamatban részt sem vettek, azok okosabbak náluk.
-
persze valószínűleg GPU-z az Techpowerup az Afterburnerrel,az EVGA a saját fejlesztés precisionnal a nem tudja kiolvasni hogy éppen mennyi Vramot használ az aktuális alkalmazás és félrevezetik a világot.
Te teljesen másról beszélsz egy fejlesztői környezetről amit nem is értem hogy keversz ide. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezernyi cikk van arról, hogy a homeopátia hatásos. Most akkor az?
Gondolkodj mielőtt elhiszel valamit. Majdnem öt év telt el a DirectX 12 megjelenése óta, és még nem kapott az API memóriaképet biztosító profilozót. Ehhez képest gondolod, hogy egy csomó program, mindenféle komoly anyagi háttér nélkül, dokumentációk nélkül megmondja, hogy mi van a VRAM-ban, amikor az AMD-nek ez öt évbe telt, úgy hogy ők tervezték a hardvereiket, és a drivert is hozzájuk, vagyis ismerik a forráskódot. Eközben az Intel és az NV még nem kínál ilyen lehetőséget. Még nem, de majd egyszer fognak. Persze nem is értem, hogy miért nem szerződtetik az Afterburner programozóját, fenéket ölne ebbe éveket és egy rakás pénzt, amikor kint van egy ember, aki tudja és megmondja.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tényleg elhiszed amiket ezek a programok kiírnak? Maga az operációs rendszer nem képes rá, mert az API nem támogat kernel szerver szálakat. De egy garázsban egy kisgyerek ír egy alkalmazást, ami kijelzi a VRAM-használatot, miközben az explicit API-k megjelenése után több évvel jön végre egy olyan profilozó, ami memóriaképet tud adni a fejlesztőknek. Ha ez a probléma olyan egyszerű lenne, akkor a fejlesztők nem könyörögnének a jobb, akár memóriaképet adó profilozókért, hanem izzítanák az Afterburnert, és hiba nélküli memóriamenedzsmenteket építenének a játékaikba, mert az Afterburner megmondja. De nem ez történik, mert rohadtul nem mond meg semmit. Maximum félrevezet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én egy oldalt se láttam, ami megnézte volna profilozóval. Más nem látja a memóriát, csak tippel.
A 3rd party cuccoknak DX12/Vulkan API-ban ne higgyetek, magának az operációs rendszernek is elvették azt a jogát, hogy lássa a VRAM-ot. Hogy látná már azt egy olyan alkalmazás, amely azt se tudja, hogy a meghajtó mit csinál?Várják meg amúgy az RGP 1.5-öt. Abban a világon elsőként lesz memóriakép. Nem csak leírja, hogy mi van a memóriában, hanem le is rajzolja, hogy miképpen van benne, hogyan helyezkednek el az allokációk, azaz milyen a fragmentáció. Az már egy eléggé pontos adat lesz, hogy egy program mennyi memóriát igényel valójában.
Ha az RGP nem opció, akkor a Windows beépített mérője a legjobb. Nem pontos, de nagyságrendekkel pontosabb, mint egy Afterburner, meg a többi jósda.
-
veled sajnos nem fogok vitatkozni erről, de nem igaz amit leírtál a RE2 vel kapcsolatban. mert te ezt leírod nem így van de ezt márt anno megvitattuk. Közben Linustech [link] Computerbase [link] [link] és több nagy oldal utánanézett lemérték még radeon 7 karin is 4 K ban [link] és realizálták a valóságot.10 GB fölé is alig tudták vinni néhol a legnagyobb allokációval. 8 GB Vram több, mint elég a játékhoz full full beállításon 4 K ban..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyon nem dolgoztak rajta. Egyszerűen mindenre szokatlanul nagy felbontású textúrákat használnak. Ebben a tömörítésnek nincs szerepe. A DirectX API-ban eléggé szabványosítva van, hogy milyen BC formátumok vannak az egyes problémákra. Ha nagyon akarnának erre gyúrni, akkor használtak volna ASTC-t az AGS-en keresztül, de nem tették, mert ugye kétszer kellene szállítani a tartalmat. És annyira sokat ezzel amúgy nem nyernének, maximum -20%-ot, miközben a játék telepített mérete majdnem megduplázódna.
A játék és a 3rd party programok kijelzése között az a nagy különbség, hogy a játék eléri a VRAM-ot, míg a 3rd party programok nem is látják. Emiatt egy nagy kövér hasraütéses tippelés, amit csinálnak. Én ezeket szoktam nézni RGP-vel, és a közelében sincs a valóságnak DX12-ben vagy Vulkan API-ban az afterburner. A legközelebb a Windows 10 feladatkezelőjében beépített mérő jár. Nem annyira pontos az sem, mint egy profilozó, de tényleg nincsenek 50-60%-os eltérések, inkább 3-5%. Az meg ugye reális, mert a profilozó az mégis egy frame-ről ad információt, míg a Windows 10 mérője nem.
Az RE2 Remake egyszerűen ennyit kér. Az volt a koncepciója a Capcomnak a memóriamenedzsmenttel, hogy nyugodtan rá lehet adni az maxot, a játék maximum nem tölti be a legnagyobb textúrákat, ha nincs hozzá elég nagy memória. Ehhez egyébként az is kellett, hogy ne csökkentsék mesterségesen a textúrák felbontását, hanem úgy voltak vele, hogy leszállítják a natívot, ahogy elkészültek. A legtöbb játék esetében tudni kell, hogy messze nem kapják meg azt a minőséget, amin amúgy elérhető lenne. Egy csomó olyan döntést hoznak a kiadás előtt, hogy bizonyos textúrákból csak a megalkotott felbontású verziónak a felezett minőségét szállítják. Emiatt férnek bele a játékok jórészt a 8-12 GB-ba. De ha ezzel nem akarnak törődni, akkor ki lehet adni a tervezett minőséget, az bizony zabál rendesen. Ha jól működik a memóriamenedzsment, és képes kezelni ezt a problémát, akkor tulajdonképpen miért ne, akinek megvan a VRAM-ja élvezheti tényleg maximumon, akinek pedig nincs meg, annak a memóriamenedzsment megoldja a minőségcsökkentést.
-
-
Ott azért erősen meg kellett dolgozniuk a fejlesztőknek azért, hogy megpróbálják bebizonyítani, hogy a radeon 7 kell neked 16 GB rammal.Állítólag már alig tudták szétbombázni a textúrák tömörítését, hogy túllépj a 10 GB.-n nem is sikerült nekik valójában.. MSI aterburner meg az EVGA precision írta ki közben a valós értékeket 6-8 GB max felbontáson ultrán, miközben a játék 11-14 GB-t jelzett. csodálom hogy abból nem lett amúgy balhé...
-
válasz
GodGamer5 #40974 üzenetére
A textúráknak meg nem elég egy 8gigás kártya az külön vicc kategória.
Ez a RE2 Remake esetén is így volt, és valóban szebb textúrák voltak láthatóak nagyobb részletesség esetén. Itt derül(t) ki, hogy a 3-4-6-8GB-os VGA-knak leáldozóban van bizony a jövőben, ha ultra részletességgel szeretnél játszani...
@Yutani: Tévedés, nem várok el élethűséget feltétlenül, de a Doom: Eternal egyszerűen "csak" szép, de nem mondanám rá, hogy kiemelkedően szép játék. Elég mellé rakni a Battlefield V-öt mondjuk. Az sem hú, de élethű például...
Hogy az adott grafikához képest nagyon szerény a gépigénye, azt aláírom, tehát egy jól optimalizált, tényleg jól megírt motorral futó játéknak tűnik. De hogy különösebben szép lenne? Hááááátttt...
-
válasz
DaFunk1511 #40976 üzenetére
Szia ! rossz topikban vagy , itt tedd fel a kérdésedet : [Milyen asztali gépet vegyek?]
-
DaFunk1511
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A legolcsóbban vagy legoptimálisabban szeretném megoldani a fejlesztést. Nincsenek nagy igények, max 60fps (60hz monitor...) 1080p.
Van egy "régi" gépem ami otthon volt és van még egy amit az új albérletbe szereztem külföldön -amit sajnos a vírus miatt ott kellett hagyni.
Szóval a régi konfig:
Asus b85m-g
I5 4460
4x4gb 1600 crucial
Asus expedition gtx 1060 6gb
240 kingston ssd
1TB hddAz "újabb" szerzemény:
Msi h110 eco
I3 6100
8gb 2300mhz
Msi armor rx580 4gb
240ssd crucial
500gb 7200 hdd wd blueA legfőbb kérdés hogy adjam el a régi és új processzor+alaplap kombót és vegyek ryzent az rx580hoz vagy intelt a 1060hoz... Vagy fordítva. Esetleg megtartom a régi gépet plusz az új hdd és ssd-t mert pluszban semmiképp nem költenék rá. Vagy ennyivel jobbak már az újak?
Mert ha megmarad egy kis pénz az nem baj.
Tapasztalat alapján 1060 erősebbnek tűnik (vagy csak az i5 miatt).Köszi előre is
-
válasz
GodGamer5 #40974 üzenetére
nekem mindenhogyan nagy cuccnak néz ki, a kettő után is ez a Resi, meg ahogy nézem azért ez egy 2080 Ti-n futtatott demó és ahhoz azért ez a 80 FPS azt mutatja,hogy eléggé terheli a GPU-t.
Doomnál inkább az fontos nekem, hogy 144 FPS legyen és hasítso,n lehessen darálni.valahogy soha nem tartottam különösen szépnek inkább menőnek ,stílusosnak,gyorsnak, valami ilyesmi. -
GodGamer5
addikt
válasz
Yutani #40973 üzenetére
Szerintem a karakterek kimondottan csúnyák a Doomban, és ez főleg a több átvezető miatt szembetűnő. A textúrák pedig maxon sem túl élesek. Sőt az előző részben jobban néztek ki a lények. Van már ilyen összehasonlítás youtube-on. Mondjuk az engine tény, hogy technikailag kimagasló, de a látványon ez nem látszik annyira. A Resi 3 meg szimplán szép, főleg a karaktermodellek, de azért a kettő után ez már nem akkora dobás, ráadásul egy modern pc-nek meg sem kottyan ez a szint, inkább csak a konzolon nagy cucc ez az egész. Nemesis is csak egy "áttextúrázott" Tyrant.
A dx12-nek meg ilyen bénán alkalmazva meg még most sem tudom mi értelme van...
A textúráknak meg nem elég egy 8gigás kártya az külön vicc kategória. -
-
válasz
szmörlock007 #40968 üzenetére
Érdemes megjegyezni, hogy te is a legjobb, és nem a legszebb jelzőt használtad rá...
-
GeryFlash
veterán
válasz
szmörlock007 #40968 üzenetére
Lehet. És a Doom Eternal a top5 legszebb játék között sincs. De talán top10-ben se.
-
Raymond
titán
Ahh, Doom egy muanyaghalmaz. Nincs azzal semmi gond, sose az volt a lenyeg ezekben. Maz az elodje es a Doom 3 is ilyen stilizalt volt. A jatekmenet a lenyeg ott. Az a RE3 viszont gyonyoru hollywood reality, ergo valosaghu, de persze nem a "kimegyek az aluljaroba es korulnezek" stilusban hanem a film es modern big budget tv sorozat ertelmeben ami a vilagitast illeti.
-
-
Raymond
titán
En ezt neztem ugy ket napja:
Resident Evil 3: Raccoon City Demo Gameplay 4K 60
Eszmeletlen jol nez ki, minosegi munka az a level es character design.
-
[Resident Evil 3 remake: DX11 vs. DX12]
Jill durván jól néz ki , meg az egész úgy általában.
-
-
imi123
őstag
-
-
imi123
őstag
-
GodGamer5
addikt
+1 Doom teszt.
Procimagok terén 6mag/12 szálnál megállt a dolog, ott is csak minimal fps-ben van különbség. Pedig arról volt szó, hogy eza legmodernebb engine stb.[link]
-
válasz
bertapet11 #40944 üzenetére
-
bertapet11
tag
-
Z_A_P
addikt
válasz
GodGamer5 #40940 üzenetére
Bakker, 10 vonal, mindegyik a zold egy picit mas arnyalataval
Bocs, Petykemano-nak ment
-
válasz
Petykemano #40939 üzenetére
Akkor magyarán ez nem "GPU piaci penetráció",.... de semmi baj
Adsz valaminek egy fals elnevezést és ugyan abban a sorban le is írod, hogy miért nem valid az elnevezés... esetleg politkusnak készülsz?
-
GodGamer5
addikt
válasz
Kolbi_30 #40937 üzenetére
Nyilván dolgozni kell vele, de az igazi oka akkor is a számítási teljesítnény hiánya, meg a sok rajzolási parancs volt, amit az új api-kal végre fel lehet oldani értelmes prociterhelés mellett. Anno a Red Faction 1 -ben volt csak igazi rombolhatóság és azt is trükközve oldották meg, szűk tereken, ráadásul lassú is volt.
Ráadásul mostmár az Unreal engine-be is van valami modul ami a dinamikus rombolhatóságot valósítja meg, úgyhogy alakul a dolog, mégha lassan is. -
Petykemano
veterán
GPU piaci penetráció (folding@home statisztika
tehát nem reprezentatív)
-
-
-
Devid_81
félisten
Nah akkor meg ezt kis hirmorzsat is elfelejthetjuk egy idore ugy fest
Igaz ez csak prof piacra szant kartyakrol szolna, de jo lenne latni mar toluk valami durvat -
-
GodGamer5
addikt
Kíváncsian várom mit lép mostmár a Sony a PS5-tel.
-
GodGamer5
addikt
A mostani genben a jaguar magok annyira lassúak, annyira nagy a cpu limit, hogy kb vicc kategória a teljesítményük, nyolc mag ide vagy oda, ezért a pc portok persze, hogy elvannak 4 maggal. Viszont a series X-nél már lesz cpu erő rendesen és be lehet hozni olyan újításokat amik a gameplayre is hatnak és így már az új apikkal lesz értelme pc-n is a sok magnak. Innen már csak egy lépés a pc-n mindenből többet jobbat elv alapján 8 magra vagy a fölé menni. Erre próbáltam célozni.
-
válasz
GodGamer5 #40929 üzenetére
Attól, hogy most lelassult a fejlődés, mert a jelen gen elég átlagos volt, attól még bepöröghetnek a dolgok, főleg most, hogy az új apikkal már 12+ mag felett is lehet tolni a játékokat.
Először azzal jössz, hogy csak a konzol számít, most meg azzal, hogy akár 12+ maggal is lehet tolni a játékokat. Holott az új konzoloknak csak 8 lesz...
Az AMD is ígérgeti az új particle effektjeit, rombolható környezet, jobb ai stb, ezek alá meg fog kelleni a jobb cpu.
Az AMD ígérgetheti, de ha 10+ éve is volt cloth meg partcile effekt és rombolható környezet, akkor sejthető, hogy nem azért nincs a mai játékokban ilyen, mert nincs elég CPU erő ezek megvalósításához.
-
GodGamer5
addikt
Anno x360-nál is durva gépigénynövekedés volt. Emlékszem a TES:Oblivion szebb volt x360-on mint pc-n és így is durva gépigénye volt.Attól, hogy most lelassult a fejlődés, mert a jelen gen elég átlagos volt, attól még bepöröghetnek a dolgok, főleg most, hogy az új apikkal már 12+ mag felett is lehet tolni a játékokat. Az AMD is ígérgeti az új particle effektjeit, rombolható környezet, jobb ai stb, ezek alá meg fog kelleni a jobb cpu.
-
-
PuMbA
titán
Valamit elnéztél. 3.8Ghz SMT off és 3,6Ghz SMT on
Ez azért kell, mert a mai játék motorok 7 magra vannak írva, ugyanis a mostani konzoloknál is 7 mag állt rendelkezésre a játékoknak és 1 mag az OS-é volt. Ha jönnek az újabb motorok, akkor fogják használni az SMT-s módot.
-
válasz
GodGamer5 #40925 üzenetére
Vannak érdekes dolgok...
7 mag a játékoknak, 1 mag az OS-nek.
Több féle üzemmód (3,6GHz SMT nélkül vagy 3.36GHz SMT-vel)A dVGA 16GB RAM-ja két sebességű, 10GB -> 560GB/s, 6GB -> 336GB/s.
SSD -> 2,4GB/s sebesség (ez PCI-Express 3.0 szintű sebesség, a PCI-Express Gen4 SSD-t 6GB/s felett tudnak)
A CPU magokra visszatérve: többek között ezért sem jó a PC-vel összehasonlítani. A PC-s Ryzen procik ennél jóval nagyobb frekiken dolgoznak már most...
-
GodGamer5
addikt
AZ ÚJ XBOX SZÉTSZEDVE!!!!
"DF Direct: Hands-On With Xbox Series X + Impressions + Xbox One X Size Comparisons!"
[link] https://www.youtube.com/watch?v=4cmclCjS5jg&list=TLGG1QTBBBQyDysxNjAzMjAyMA -
válasz
GodGamer5 #40923 üzenetére
Igazából csak a konzolok számítanak, mióta a pc csak portokat kap.
Ehhez képest PC-n is több milliós eladásokat produkálnak, tehát a "csak" költői túlzás, minimum.Lásd a korábban említett Detroit: Becoma Human példát, de említhetném a Red Dead Redemption 2-őt is. Ott is szépen patch-el orvosolták a CPU gondokat, mert a vásárlók anyáztak a játszhatattlan játék miatt...
Márpedig ha 2020-tól megjelennek az új erősebb nyolc magos procikkal szerelt konzolok, akkor a pc-nek is fel kell zárkóznia hozzá. Ilyenkor szokott legalább egy szinttel feljebb ugrani a játékok gépigénye és az emberek már rá is vannak kényszerítve a váltásra. Legalábbis akkor mindenképpen, ha maxon akarnak játszani, azok az emberek pedig újítani fognak.
Először is attól, hogy megjelennek az új konzolok, nem fog egy csettintésre minden fejlesztő rögtön minimum 8 magra optimalizálni.Másodszor, a tömegek nem azok, akik mindent kimaxolva játszanak, 4K@120FPS-el. Nem a legjobb példa, de a Steam HW Surwey-t megnézve látszódhat, hogy a felhasználók felének van 4 fizikai magvas procija, 21%-nak 6 magosa és mindössze 6%-nak 8 magos procija.
-
GodGamer5
addikt
Igazából csak a konzolok számítanak, mióta a pc csak portokat kap. Márpedig ha 2020-tól megjelennek az új erősebb nyolc magos procikkal szerelt konzolok, akkor a pc-nek is fel kell zárkóznia hozzá. Ilyenkor szokott legalább egy szinttel feljebb ugrani a játékok gépigénye és az emberek már rá is vannak kényszerítve a váltásra. Legalábbis akkor mindenképpen, ha maxon akarnak játszani, azok az emberek pedig újítani fognak. A minimum 4 magot biztos, hogy átveszi a 6 mag kb bő egy éven belül.
-
válasz
GodGamer5 #40920 üzenetére
Pedig szerintem logikus amit írt. Itt nem a konzolok a lényeg, hanem a PC piac helyzete. Gyakorlatilag 2, talán 3 éve elérhetőek a közép-árszinten is a 4 mag / 4 szál feletti processzorok.
Ha végignézel most a CPU piacon, 32 ezer Ft körül kezdődik az első 6 magos proci (Ryzen 5 1600), intelnél pedig 55 ezer Ft (i5-9400F). A legolcsóbb nyolcmagos proci (Ryzen 5 2700) is 51 ezer körül van. Gyakorlatilag 200 ezer forintból nem tudsz összerakni egy normális 8 magos gépet (csak gép, perifériák nélkül). Márpedig aki ma vesz gépet, az legalább 2-3 évig nem akar(na) rákölteni. Ez nem magyar helyzet, ha amerikai árakkal számolsz, akkor is az jön ki, az USA-ban is az 500 és 1000 dollár közötti épített gépek a legnépszerűbbek, a legtöbben i5-9400(F) vagy Ryzen 5 2600(X) procit találsz.
Bizony szvsz idén fogunk eljutni oda, hogy a nagy tömegek 8 magos procira kezdjenek el átállni...
-
válasz
GodGamer5 #40919 üzenetére
Az utóbbi időben a több magos rendszerek támogatása azért elég jó, hovatovább inkább attól volt hangos a net, ha valahol a kevés magos rendszereken nem futott valami rendesen. Ugye a Detroit: Become Human 2 szálas rendszeren el sem indult, 4 szálas rendszeresen szörnyen akadozott, 6-8 szálas rendszeren lehetett élvezhetően játszani vele (most februárban jött ki a patch, ahol legalább valamennyire javult a helyzet 4 szálas rendszereken).
Attól, hogy a játékok általában 4-6 mag körül elérik a limitet, legtöbbször nem arról szól, hogy rosszul írták meg a játékot, hanem arról, hogy egyszerűen VGA limites a játék. A DSOGaming ilyen téren extrém rossz példa ráadásul, mert ők 1080p Ultra részletességgel tesztelik a játékokat.
Igen, vannak olyan játékok, amelyek tényleg úgy lettek megírva, hogy 4-6 magon túl már felesleges bármi, mert egyszerűen nem használják ki őket (mondjuk hirtelen most a Kingdom Under Fire 2 és a Halo Reach jut eszembe példának), de azért ők a ritkább esetek manapság...
-
-
válasz
GodGamer5 #40916 üzenetére
Tök jók ezek a világmegváltó hírek!4!4!!
Ja, nem, mert ha alaposabban megnézzük, azt látjuk, hogy 2 mag / 2 szál esetén a minimum FPS nem kevesebb, mint 130...
De ha valaki 240Hz-es kijelzővel bír, akkor is elég egy 4 mag / 4 szálas rendszer, hogy az átlagos FPS szám elérje ezt a szintet - egy RTX 2080Ti esetén.
Még szebb, ha megnézzük milyen VGA mellett milyen eredmények születtek:
Bizony, egy RX 580 mellett egy 2 mag / 2 szálas CPU is elég.
Egy Vega64 szintű videókártyát pedig egy 4 mag / 4 szálasas CPU is maximálisan kiszolgált, sőt, feltehetően egy RX5700XT esetében is hasonló lenne a helyzetDe nézzük meg a felbontás-parát, mert hát akinek erősebb gépe van, az aligha 1080p-ben szeretne játszani:
Hupsz. 1440p-hez elég egy 4 mag / 4 szálas proci még egy RTX2080Ti mellé is (noha esélyesen minimum 8 mag már amúgy is van annak, aki ilyen kártyát birtokol). Jobban megnézve azt látjuk, hogy valójában 1440p és 2160p esetében is a videókártya a szűk keresztmetszet. Mint általában.
Szóval tök jó, hogy a játék 8 magig skálázódik, és ez tényleg jó dolog. Csak a helyzet az, hogy ennek kb. nulla értelme van. A játék ugyanis a felhasználók nagyjából teljes szintjén VGA-limitbe fognak ütközni...
-
GodGamer5
addikt
Ori and the Will of the Wisps PC Performance Analysis
8 mag/8 száli skálázódik !!!
[link] -
Petykemano
veterán
Én se láttam, hogy kiválasztható lenne.
De ANY beállításon a COVID19 priorizált -
hokuszpk
nagyúr
"Szerk, nem szóltam, a GPU section arra van dedikálva... csak az meg nálam nem indul el "
nekem is igykezdte, meg nem talalt kompatibilis gpu -t , de aztan egy ido utan eccecsak megtalalta, azota megy.
ha valaki tud hazai projekhez klienst, akkor tenyleg jelezze, nekem mind1, hogy ki viszi el a kihasznalatlan gpukapacitasomat, ha az kozos erdekbol tortenik.
-
válasz
Petykemano #40898 üzenetére
Mondjuk lehet én vagyok balfék, de a Corona-hoz tartozó disease csoportot nem találtam a setting-ek között...
Szerk, nem szóltam, a GPU section arra van dedikálva... csak az meg nálam nem indul el
-
-
gejala
őstag
válasz
Raymond #40906 üzenetére
2022 lesz, mire jönnek az első olyan játékok, amiket nem korlátoz majd, hogy a mostani konzolokon is futnia kell. PC-n is nagyon lassan terjednek a 8 magos procik, kelleni fog vagy 5 év, mire általánosak lesznek. Szóval majd a PS6 megjelenésére eljöhet ez.
Addig meg úgyis a GPU lesz a szűk keresztmetszet 4K-ban, de jó ideig még 1440p-ben is. Talán a 4080 Ti lesz az első olyan kártya, amit kicsit visszafog majd egy 6 magos CPU 1440p-ben. -
GodGamer5
addikt
De legalább már támogatja a 6+ magot. Az is valami.
-
Devid_81
félisten
-
GodGamer5
addikt
Call of Duty Warzone PC Performance Analysis
[link] -
Raymond
titán
válasz
Locutus #40899 üzenetére
Nem tudom melyik weboldalt nezted, de az eredmenyek publikusak:
"This is an update on Folding@home’s efforts to assist researchers around the world taking up the global fight against COVID-19."
"Note that all input files are being made available on GitHub here for other researchers to take advantage of"es a GH project oldalrol:
"This repository will contain all input files and generated datasets for the Folding@home efforts to better understand how the SARS-CoV-2 virus that causes COVID-19 can be targeted with small molecule and antibody therapeutics.
This repository will be continuously updated to share results that are being generated on Folding@home."
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S3 DeepCool 850W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest