- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
gV
őstag
Wolfenstein Youngblood Benchmark Test
Wolfenstein does feature another extremely impressive NVIDIA technology though: variable rate shading. Using clever algorithms, the rendering engine can detect if certain areas on the screen would look just as good, if they were rendered at lower resolution, which of course boosts FPS. I gave it a quick spin, and went from 138 FPS to 159 FPS, at 15% improvement with no visible loss in quality—I did take screenshots and compared them side-by-side.
-
syberia
veterán
válasz
Petykemano #39896 üzenetére
Köszönöm, tényleg a másik topikba való. Kíváncsi vagyok, az újabb generációs konzolokra érkező címek, mennyiben fogják a PC-s játékokat az optimalizáltabb többszálas feldolgozás irányába terelni.
Valószínűleg realisztikusabb körképet kaptunk volna a bevezetéssel, de így, erősen propagandaszagú a lépés.
-
Petykemano
veterán
válasz
syberia #39894 üzenetére
Egyébként szerintem nevetséges.
Így kijön, hogy egy 4 magos i3, jobb, mint egy 16 magos?
Jó, persze, bizonyos körülmények között.Azt kellett volna csinálni, ha már mindenképpen ki akarják zárni az eredményekből az irreálisan magas szálszámot, hogy bevezetik a 8 magos teljesítményt.
-
syberia
veterán
UserBenchmark Updates CPU Ranking By Lowering Multi Core Importance And Raising Single Core?
Tehát szerintük a jövőben az egyszálas teljesítmény fog nagyobb szerepet kapni, akkor pedig minek 4 mag fölé menni a fősodrású processzorok piacán?
Santa Clara-ban valaki elpostázott egy nokiás dobozt. -
-
válasz
Petykemano #39891 üzenetére
nem nem. Első amúgy is kamu
-
[Az NVIDIA tőrbe csalásával büszkélkedik az AMD]
Csak nehogy fordítva süljön el az a tőrmellé egy kis pozitívum: [Nvidia recreates the Apollo 11 landing with real-time ray tracing]
-
syberia
veterán
válasz
Ragnar_ #39881 üzenetére
Találós kérdés: hol készült a fotó?
(#39880) b.: Szerintem is, elbírna a csatornája nagyobb nézettséget, csak lenne rendesen angol nyelven feliratozva.
-
GodGamer5
addikt
Közben találtam egy ilyen hírt. Lehet jobb vétel lesz, főleg 8 giga rammal, mint az 1660.
[link] -
GodGamer5
addikt
Arról lehet tudni valamit, hogy az rx 5700 alá, az 1660 ti környékére fognak érkezni olcsóbb Radeonok és ha igen kb mikorra?
-
syberia
veterán
-
Petykemano
veterán
"Egy bug..."
-
válasz
syberia #39875 üzenetére
De a DLSS nem egy szimpla élesítési eljárás mint írtam is feljebb, mint ahogy az image sharpening sem skáláz felbontást a jelenlegi állás szerint, csak ha beépítik a játékba ezt a funkciót és kap rá támogatást,de azt még nem láttuk minőségileg mit fog tudni.
Abu biztos tudja melyik játék fogja megkapni ezt az eljárást majd amiben felskálázással együtt fog működni, mint a DLSS, de én inkább úgy gondolom a Windows( Microsoft ) eljárást fogják majd alkalmazni ahol állítható majd a skálázás mértéke.A jobb oldali kép alacsonyabb felbontásból van felskálázva( DLSS) és arra próbál törekedni, hogy elérje az eredeti minőséget( kevesebb sikerrel) de sebességnövekedéssel karöltve. Míg a baloldali azonos felbontáson ( natív ) készült és +kapott egy élesítő filtert ,de sebesség növekedés értelemszerűen ezért nincs. A különbség a minőségben látható a sebességben a DLSS viszont 20-40% kal kb gyorsabb, ami a képen nem látható és annak kb az a lényege, így próbálja ellensúlyozni az RT erőforrás igényét.
ISR egy remek dolog amúgy,de Mindkettőnek megvan a maga előnye. -
syberia
veterán
Ahogy elnézem a két élesítési eljárást egymást mellett, főleg a fegyveren látszik a különbség. A jobb oldali képről a Return to Castle Wolfenstein jut eszembe. Szerencsére annak idején nem az éles grafika adta a játékélményt.
amúgy nem kérdés számomra, hogy melyik a hatékonyabb, vagyis élesebb végeredmény. -
Loha
veterán
válasz
scarabeus86 #39871 üzenetére
A HDMI alapvetően egy házimozis, HDTV -khez szánt csatlakozó, ahol hagyományosan minden tartalom limited (16-235) RGB -ben van, tehát az összes DVD, Blu-Ray, TV adás, H.264 -es videó, és az összes házimozis cucc limited jelet küld és fogad, a full range (0-255) RGB -t csak opcionálisan tudják.
-
válasz
scarabeus86 #39871 üzenetére
megpróbálom előkeríteni az erről szóló infókat A lényege az hogy anno( nem manapság volt) voltak ütközések a TV kkel a színbeállítások miatt és azóta Nvidia és Intel korlátozottat engedélyezi elsődlegesen mert így nincs ütközés egyik TV típussal sem.( ők elsődleges PC csatlakozónak a DP portot tartják szerintem, míg a HDMI nél nem egyértelmű , hogy a csatlakozás monitorra történik.)
Ha véletlenül nem a PC hez dedikált HDMI csatlakozóba dugtad a VGA-t és a VGA kiküldte a teljes színtartományt a magasabb képfrisitéssel nem volt kép, főleg a régebbi típusoknál fordul ez elő. Samsungnál el van nevezve a PC HDMI port,de Philipsnél például nincs, ott neked kell kijelölni.
Sokan a mai napig nem dedikált HDMI portot használják a VGA hoz vagy nem nevezik át PC re és normal HDMI portként működik pedig a TV képes lenne PC módra is, ami típusonként változó előnyökkel járhat. -
Csupingo
veterán
válasz
scarabeus86 #39871 üzenetére
Talán még a driverben az asztali színbeállításoknál a digital vibrance-ot lehet kicsit feljebb tenni, mert az amd erősebb szaturációt és színeket használ.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
Raymond #39868 üzenetére
Intelnél ugyanez itt:
sajnos elképzelni se tudom hogy hány százezren bámulnak szürkés képet a monitorukon mert fogalmuk sincs erről és hogy miért szivatják a népet ezzel a beállítással
egy régi monitorral nekem ezt 10 éve AMD-nél is be kellett álltani vmi jól eldugott jobbklikkes menüben
NV meg minden driver update után visszarakta alapra, csak nemrég oldották meg hogy ha legalább beállítod úgymaradjon.
-
Raymond
titán
válasz
scarabeus86 #39867 üzenetére
-
scarabeus86
tag
Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy IPS monitoron, HDMI kábelen a Radeonok szebb képet adnak mint a Geforce és Intel. Radeon HD 5770 és RX 470 alatt, windows asztalnál is kontrasztosabbak, élénkebbek a színek, Dota 2 alatt is szebb, csillogóbb effektek vannak, míg a többi VGA amit próbáltam (GT 1030, GTX 1060, Intel HD 4000) fakóbb képet adott 2D-ben is. Nvidia+Intelnek tényleg ennyire trehány a képminősége, vagy csak át kell állítani valamit a driverben?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A ReShade verzió megy minden DX11/OGL játékon. De amúgy nem ugyanez van a driverben, mert ez a CIS portja, a driveres pedig egy módosított CIS, ezért nem ugyanaz a neve. Az eredmény tekintetében a driveres RIS verzió két dologban különbözik a CIS-től:
- egyrészt a PAL szintjén van írva (ez a hardver fölötti legalsó réteg, vagyis szinten assembly szintű kódolásról van szó), tehát több nagyságrenddel gyorsabb, ami mondjuk az effekt jellege miatt elfogadható így is, mert maga a CIS shader 4K-ban 400 mikromásodperc alatt fut 5700XT-n, tehát a ReShade verzió kb. tudni fog 600-900 mikromásodpercet a kevésbé erős hardvereken. Ez így is 2-3 fps mínuszt jelent csak, a felbontás csökkentésével még kevesebbet.
- másrészt a RIS annyiban módosítva van a működést tekintve, hogy erősebb élesítés mellett se adjon túl sok képi hibát. Ez a CIS-ben nem létezik, mivel itt a fejlesztők eleve rászabhatják a működést az adott játékra, ami a RIS esetében ugye nem lehetséges, tehát külsőleg kényszerített eljárásnál általánosan kell jónak lenni, nem pedig specifikusan. A CIS-nél az is lehetséges, hogy csak a kép egy részére alkalmazzák, a motorba történű direkt beépítésnél nagyon sok opció van.DX12/Vulkan játékokra az AMD megoldása kell. Itt a memória vezérlésének jellegzetessége miatt még maga a meghajtó sem tudja segítség nélkül, hogy hol vannak módosításra kijelölt pufferek. Ezt az AMD például úgy csinálja, hogy van a meghajtóba építve egy RGP rutin, ami feltérképezi a memóriát a DX12/Vulkan játékoknál. Na most ezt egy külső programmal marha nehéz megoldani, gyakorlatilag játékonkénti optimalizálás kell hozzá, és ha jön egy patch, akkor jól ki is végzi a működést, vagyis mindent lehet a nulláról kezdeni.
A ReShade egyébként nekifutott megint a DX12 támogatásának, immáron másodjára, de tényleg kellene nekik úgy 150-200 ember, hogy ezt reálisan meg lehessen oldani a meghajtón kívülről. -
válasz
Raymond #39862 üzenetére
A tesztbol szedem.A Sharpening nem skalaz fel önmagától, és gyorsít önmagában csak ha be van építve a játék motorba, mint a DLSS, kell hozzá külön API és engine támogatás.
DLSS nek ez a lényege hogy felskalaz kisebb felbontásbol és így kb 20%FPS t nyersz. Itt nincs sebesség növekedés, itt kepminoseg javulás van azonos felbontason. Husky által betett linken is azt írják, hogy nem skalaz a fel a Sharpening felbontast, hanem textúrara dob magasabb felbontasu szűrőt ami a GPU-t alig terheli. RIS +Shader cache együtt hasonlo mint a DLSS, de itt a minőség gyenge mert nincs rá külön engine támogatás.
Ettől függetlenül a RIS nagyon jó cucc.
1050 TI-n is tesztelik. -
huskydog17
addikt
Persze, hogy megy, a moddolt verzió.
Itt a lényeg:
"Navi doesn't have any unique hardware for this, it can be optimized with Navi's FP16 instructions but Vega and Turing support that as well. However ReShade doesn't support FP16 so we have to use the FP32 version regardless of hardware. On my RTX2070S it takes 0.15ms to evaluate ReShade CAS at 1440p.
Like driver CAS this is sharpening-only, the upscaling variant of CAS requires integration into the game engine."
Érdemes nézni ezt a topicot.
A driveres és a Reshade RIS kizárólag sharpeninget csinál. Ahhoz, hogy skálázni lehessen vele, bele kell építeni a játék motorjába, pont úgy, mint a DLSS esetében.
-
Raymond
titán
"Csak ha a Shader cache le van véve 0.7re"
Meg mindig nem ertem ezt honnan szeded.
Azert a DLSS-el hasonlitjak ossze mert a DLSS lenyege az volt hogy kisebb felbontasban renderesz es ezt szuperintelligensAI felskalazza 4K-ra jo minosegben. Aztan latod mi lett belole.
Ez meg tobbek kozott ezt is csinalja. Ezert van ott a 2560x1440 rendereles es felskalazas/elesites 4K-ra ami aztan a DLSS kepminosegevel van osszehasonlitva. A DLSS-nek itt vege, de az elesitest nativ kepre is ra tudod rakni, ahogy a videoban is szo van rola ez akkor lehet jo ha valamilyen jatek szetmaszatolja a kepet a sok PP effektel (hello Codemasters, hello Ubi).
-
ChME
tag
Azért, mert a DLSS a végeredményt tekintve egy leskálázás + élesítés. Ahogy a videóban elhangzik, a shader scale-t úgy állították be, ami megfelel az adott játékban a DLSS által használt leskálázásnak, és erre küldték rá a RIS-t, ami így shader scale+RIS csomagban ugyanazt próbálja csinálni, mint a DLSS. És persze nyersz vele FPS-t.
A Sharpened 4k esetében nem lehet direkt DLSS összehasonlítás, mert nem tudsz (ugye?) DLSS-t futtatni úgy, hogy ne skálázza le a rendert.
-
válasz
huskydog17 #39859 üzenetére
Lol megy Nvidian is?
Továbbra sem világos, hogy miért a DLSS sel van össze mérve, hisz ez nem hoz plusz FPS-t, Csak ha a Shader cache le van véve 0.7re de ott meg kifejezetten látszik a butitas.
A srác aki ezt a módot csinálta azt írja nem használ felbontás felskalast az eljárás.
Egyebkent BF ben látványosan dolgozik a videók alapján. -
huskydog17
addikt
"Nagyon korlátozott, míg a RIS bármilyen esetben működik."
Ez így ebben a formában nem igaz, ugyanis az AMD saját driveres implementációja elég nagy korlátokat szab, hiszen egyrészt kizárólag Navi GPU-kkal működik és csak DX9, DX12 és Vulkan API alatt. Egy modder a napokban a nyílt forráskódnak hála feloldotta ezt a korlátot.
Azaz DX11 és OGL alatt az AMD megoldása nem működik, akkor se, ha Navi VGA-val rendelkezel.
-
válasz
Raymond #39853 üzenetére
Más a két eljárás célja a két cégnél,DLSS gondolom az RTX sebességén is próbál segíteni.
Kétségtelen, hogy minőségileg számomra is meggyőzőbb a Sharpening.smc:
Akkor lehet minőségi javulás talán, ha nem natív 4 K a textúra. Elég sok játék ilyen, azokban valószínűleg szebb eredményt fog adni a Sharpening.PuMbA :
Ez egy nagyon nagy plusz pont. Ezt egyébként nem tudtam róla. -
válasz
Raymond #39853 üzenetére
Az érdekes, hogy bizonyos esetekben jobb képet is adhat mint a natív 4k. Remélhetőleg hamar bekerül a dx11 mód is, mert elég sok címet érintene.
Nem mondom hogy nagy dolog ez, mert csak egy okos sharpening filter, de legalább egy dologra vállalhatóan reagáltak.
Ja és persze itt is vannak artifact-ok, ahogy a DLSS-nél. -
DLSS mást csinál, mint a Sharpening ,ezért nem értem a párhuzamot miért lenne ettől vége.
A DLSS hez a Shader Scale inkább húzható párhuzamba. A felbontás attól még 1440P, míg a DLSS nél a felbontás a végeredményben 4 K. Az egyik oldalról az 1440P képet javítod fel hogy megközelítsd a 4 K képminőséget a másik oldalon a 4 K képminőséget rontod le, hogy megkapd az 1440P sebességet. Kinek mi fontosabb. Az RT mellé az erőforrás igénye miatt DLSS jobban jön míg Radeon mellé RT hiányában egyértelműen jobban passzol a saját eljárásuk. -
Futura9
csendes tag
Hehe
-
PuMbA
titán
DLSS vs RIS, a DLSS-nek vége.
-
Kicsit obsolate, de annyi baj legyen:
-
-
-
Z_A_P
addikt
-
válasz
Petykemano #39823 üzenetére
De a 2070 esetében a tranyók egy része az RT mag, tensor magok,amik elég sok esetben malmoznak. 25 millió tranyó /mm2 jelenleg.
41 millióval számolva ( Navi ) 335mm2 lenne. ebből levonva a tenor magokat a tensor magok és a feldolgozók közel azonos méretűek,de a Tensor magokban ritkább a tranzisztorsűrűség, tehát a 4 tensor mag kb 2 feldogozóegységnek felel meg és kiadja a tranyók sacc per kb 15-20 % át.
Tehát a TU104 kb 265mm2 lenne Tensor magok nélkül durván számolva,7nm-n, ami nem EUV.Ezt meg is fordíthatjuk, hogy mi van , ha a következő generációs navi dedikált egységet kap( ami nagyon valószínű) Raytracinghez ami plusz tranyókat és méretet jelent.
-
gV
őstag
válasz
Petykemano #39823 üzenetére
A 5700XT veréséhez az nvidiának egy TU104-re van szüksége, ami 550mm2 (7nm-en ez 331mm2 lenne)
3072 CC van ebből aktív 2560 CC a 2070S-ben ami 14%-ot ver at 5700xt-re, korántsem kell mind az 545mm2 (ennyi a TU104) és akkor még nem vontuk ki a tensor és rt magokat (meg az fp64-et) amik nem működtek a tesztek alatt
-
paprobert
őstag
válasz
Petykemano #39823 üzenetére
Így van.
1.5 generációs hátrányból 1 process shrink lemaradásra hozta fel magát az AMD. A középkategóriában.
Nem tudjuk még, hogy lefele és felfele hogyan skálázódik az arch.
-
Petykemano
veterán
Nagyon érdekes.
Az AMD mintha zárta volna a rést az nvidiához képest.Azon gondolkodtam el, hogy most majd lehet-e röhögni, hogy jójó, persze 7nm, de majd az nvidia jön és egy jóval kisebb lakpával röhögve...
Merthogy ugye a vega 64 vs 1080 esetében egy 500mm2-es lapka versengett egy ~300mm2-essel.
De a 7nm a gpu-k vonatkozásában pusztán 60%-os méretcsökkenést hoz, tehát nem valószínű, hogy az nvidia lényegesen jobb tranzisztorsűrűséget el tudna érni, mint a navi (41Mtr/mm2)
Ez pedig azt jelenti, hogy az 5700XT vs 2070 viszonylatában az AMD
- egy közel azonos tranzisztorszámú lapkával verseng
- és az nvidia se tudna 7nm-en ugyanebből a navinál kisebb lapkát csinálni
- azonos memóriasávszélességgelA 5700XT veréséhez az nvidiának egy TU104-re van szüksége, ami 550mm2 (7nm-en ez 331mm2 lenne)
Jó, ehhez persze szüksége van a 7nm-re. Nyilván a 7nm az nvidiának is fog fogyasztást csökkenteni. Szó sincs arról, hogy agyonlaposra verte volna, de olyasfajta ellenkező irányú brutális alázásról se, mint a Vega 64 vs 1080 volt.
Tehát a következő generációban az nvidiának is durrantania kell valamit, mert csak egy 7nm-re való turing shrinkből nem biztos, hogy meg tud tudni élni. Ha mérnöki újítás nem lesz, akkor úgy fogja tudni megőrizni az elsőségét, hogy él a jelenlegi előnyével és
- azonos fogyasztás mellett magassabb frekvenciákra pörgetik fel a lapkákat. Itt 100-200Mhz előny lehet, hogy elérhető
- azonos frekvencia és azonos fogyasztás mellett mellett nagyobb lapkákat adnak ki és ez vezet majd nagyobb teljesítményhez.
(és persze c) opcióként mindig ott van, hogy mérnöki újítással újra elugranak)Mindenesetre az overáll érzésem nekem az, hogy - legalább átmenetileg, ha nem is zárult, de - szűkült az olló
-
Csupingo
veterán
5700 xt tesztet már láttátok?
Most látom, hogy a PH-n is van már minden.
-
imi123
őstag
válasz
Szeszkazán #39820 üzenetére
Azt tudjuk hogy nextgen API-ban jóval erősebb a Turing mint a Pascal.
Nyilván a drivert nem lehet úgy megírni hogy a Turing maxra ki legyen használva de ettől a Pascal és régebbi NV hardverek látványosan lassuljanak. Ezért gondolom hogy vannak tartalékok benne.
Azt gondoltam hogy a 12nm már csúcsra van járatva órajelekben. -
hokuszpk
nagyúr
válasz
Petykemano #39807 üzenetére
hmhm. aztalmodtam, hogy a bigNAVI 4096 coreval mindent zarojelbe tesz egydarabig.
-
huskydog17
addikt
-
válasz
velizare #39810 üzenetére
Elvileg pont, hogy nem
Intel has been keen to point out that this is not any kind of official render of next year’s Xe GPU, but hey, it still looks pretty cool…
“Intel China mentioned our upcoming Intel Xe graphics product in a post,” an Intel rep explained to us, “and included a video pulled from @IntelGraphics handle, what they didn’t do was call out the video they posted was not showing actual Intel Xe product but a community generated concept design of a graphics shroud.”
-
hivatalosrender képek az intel xe-ről. -
Petykemano
veterán
szó szerint patikamérleg.
Itt még csak talán nem is az dönthetne egy tiszta (értsd mindshare támogatás nélküli) helyzetben, hogy melyik olcsóbb vagy jobb, mert láthatólag annyival jobbak egymásnál, amennyivel drágábbak is.
de azokon a spotokon, amik olyan szép kerekek, nvidia kártya ül.BEst gpu for $400, best gpu for $500
A 450 esetleg elgondolkodtató, mert pont középen van, de aki $500-t akar költeni, a $450-hez képest pont azt érzi, hogy megéri elkölteni azt az $500-at, amit erre szánt. Aki meg $400-ban gondolkodot, pont nem fog rákölteni még $50-et.
A $380 meg még inkább ilyen. Nem $380-an gondolkodik az átlagember, hanem $400-ban. A 2060S pedig megintcsak jobb annyival, amennyivel drágább, aki $400-ban gondolkodott, nem fogja lespórolni azt a $20-t a végéről.Szerintem az AMD igazából emiat lenne kénytelen $350-re és $400-ra igazítani az árait.
IGazából aközül kell választaniuk, hogy lemondanak a debüt extramarginról - mert ugye a fanok ennyiért is megveszik, vagy pedig a debüt chartokra a fenti konnotációval kerülnek-e fel, s az első benyomást egy 2-3 hónap múlva végrehajtott árcsökkentés már kevéssé fogja befolyásolni. (Persze akkor meg megveszik, akik addig drágállották) -
válasz
Petykemano #39807 üzenetére
Azzal az 1660 és 1660TI kártyával kezdhetne valamit Nvidia, kellene neki egy árvágás. iletve Azoknak is
De ha megnézed a supereket annyira tipikus patika mérlegen kiszámolt teljesítményt nyújtanak, hogy épp jobbak legyenek,de ne túlzóan és pont belövi a 2 Navi közé a legjobb árértékű kártyáját, hogy vazze 5700 helyett ezt vedd mert gyorsabb 5700XT helyett ezt vedd mert olcsóbb és nem sokkal lassabb
ha meg 470 dolcsi akkor ott a 2070S ami meg jóval gyorsabb, szóva izé...akkor már miért ne 2070S
-
Petykemano
veterán
Lehet, hogy az AMD fanok, mármint a vérfanok hibáztathatók azért, mert látnak egy ilyen "leak"-et, ami nagyon jó deal és mivel illik abba a vágyálomba, amit elképzelnek, hogy miképp tenne vagy kéne tennie az AMD-nek, ezért nem csak legyintenek, hanem várakoznak.
De aztán valahogy mégis kicsit kevésbé ezek az AMD fanok, mármint vérfanok csalódottak, mármint vércsalódottak, mármint olyan állandóan hibáztató, állandóan morgó "hülye amd", "na már megint minden az AMD hibája" csalódottak, hanem sokkal inkább azok az nvidia fanok, mármint nem azok az vér-nvidia-fanok, akik bármennyiért nvidiát vásárolnak, hanem csak azok a soft-fanok, akiknek azért szintén meg se fordulna a fejükben AMD venni - akármilyen olcsó is -, de azért vannak annyira ravaszdik, hogy olcsóbban akarjanak nvidiát vásárolni és pont ezért sokkal inkább várják a jó AMD dealeket, mint az AMD fanok és sokkal csalódottabbak is, mikor a remény - az olcsó nvidia kártyáért - hamvába hól.
Ugyanők persze általában elmondják, hogy ők semmi esetre sem nvidia fanok, (Ha azok is volnának, akkor persze annak legalább nagyonis van jogalapja), hiszen az nem rajongótábor, ha a bajnoknak drukkolsz, az csupán a játék szeretete és nettó racionalitás.
És persze elmondják azt is, hogy hát ők annyira racionálisak, hogy ha az AMD feleannyiért hozna kétszer olyan gyors kártyát, akkor persze gondolkodás nélkül azt vásárolnák, de hát ilyen 10%-kal olcsóbb az meh...Ja, persze nem rólad van szó. Ezeket csak úgy mondtam
-
-
Hublot
őstag
EVGA oldalról.[link]
Mondjuk kiváncsi leszek a 2080 vs super 2080 tesztekre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Akciókamerák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ezek lehetnek a Realme 14 Pro és 14 Pro+ európai árai
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- OLED monitor topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Google Pixel topik
- Parkside szerszám kibeszélő
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally Z1 Extreme 512GB SSD játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest