- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raggie
őstag
válasz
GodGamer5 #42265 üzenetére
Szerintem pont az AMD programozható bejárását kell még normálisra megcsinálni.
Ezért ameddig az nincsen kész értékelhetetlen eredményt adna az AMD kártyákon. Ezért nem lesz még bekapcsolva startkor. De ha pár napon, esetleg egy-két héten belül jön egy patch ami megoldja ezt, akkor nem annyira para. -
huskydog17
addikt
válasz
GodGamer5 #42034 üzenetére
PCGH előzetes technikai tesztje.
Egy 4/8-as "szimulált" Core i3-mal mellette egy GTX 1660 Super VGA-val a játékot FullHD-ban Medium-re vissza kellett venni hogy meglegyen a stabil 60 fps.
RTX 3080 4K felbontáson 50 fps környékén viszi a játékot, de majd az új konzolok 120 fps-t hoznak 4K-ban.
Végül is simán lehet, ha egy inkompetens balf*sz csapatot állítanak rá a PC portra, míg a konzolos változatot a jó programozók írják, akkor nem meglepő. -
huskydog17
addikt
válasz
GodGamer5 #42034 üzenetére
Yep, ez epic fail a Codies részéről.
"Even though Dirt 5 is an AMD-sponsored game, it had major issues on AMD’s GPUs. The game would constantly crash on the AMD Radeon RX580. On the other hand, and even though it did run on the AMD Radeon RX Vega 64, it had some awful square-ish/black artifacts. Ironically, the game performs fine and without any graphical glitches on both the NVIDIA RTX2080Ti and the GTX980Ti. "
Szép.
"Performance-wise, the only GPU that was able to run the game with 60fps at 1920x1080 was the RTX2080Ti."
Úgy tűnik a Codies elfelejtett optimalizálni, korábbi játékaik veszettül gyorsak voltak. A legnagyobb gond, hogy a Forza játékokhoz képest ez a látvány/teljesítmény mutató vérszegény, mármint semmivel nem szebb, mint a Forza játékok, de legalább nagyságrendekkel magasabb gépigénye van. Azt hittem idén a Crytek-nél senki nem fog szarabb PC portot csinálni, főleg nem egy Codies, ez most meglepő tőlük.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GodGamer5 #42034 üzenetére
Nem akarok elkeseríteni senkit, de a next-gen címek ilyen processzorigénnyel rendelkeznek. Leginkább hat maggal érdemes belevágni. Ez van. A konzolban van erős nyolcmagos, és nyilván nem fogják lebutítani a minőséget a PC-s portra, bizonyos elemek nem skálázhatók. Egyszerűbb lenne a helyzet, ha a PC-s port az Xbox One verzióból jött volna, akkor sokkal jobban futna a gyengébb CPU-kon, de úgy meg az lenne a baj, hogy sokkal rondább, mint az új generációs verzió.
A VRAM-ból sem elégszik meg kevéssel. Max részletességhez dobni kell alá 12 GB-ot legalább.Ray tracing is lesz benne, csak az újságírói verzió egy nagyon régi kód.
-
#09256960
törölt tag
válasz
GodGamer5 #41852 üzenetére
De az DG1 ! Tudod chiplet annyit pakol belőle amennyit akar.
DG2 a videókártyája.
Arra jó hogy AIBokat megszórja majd vele Dell HP, már tudja melyik zsebbe kell a pénzt rakni és meglásd feljönnek 10-20% ra vele.
Minden munkahelyi gépbe belepakoltatja azt jó ráírja manager és mindenki olyat akar)
-
Petykemano
veterán
válasz
GodGamer5 #41587 üzenetére
Elég rég volt már szerintem, hogy az nvidia nem úgy próbálta a piacot meghódítani, hogy
1) a közepes méretű kártyákat előreküldve kicsavarni a piacból amit lehet,
2) hogy aztán facsarjon rajta még egyet a nagyobb Ti jelölésű kártyával, és titannal
3) és a folyamat végén a kisebb '60-as kártyákkal beszedje a maradékot.Ez most ilyen egész pályás letámadásnak tűnik. Vajon mi lehet az oka?
-
válasz
GodGamer5 #41187 üzenetére
“Final environment Inspired by ue5 demo this is only for portfolio so it is not a remake or what ever it will never be the same as ue5 as i am not using billions of billions of polygons but LOD 0 megascans assets with 8k textures or my computer would have catch on fire there is no ingame as fps is very low it is only for cinematic used rtx2070maxq 32gbram i9 8core just to clarify things thanks.”
-
Devid_81
félisten
válasz
GodGamer5 #41023 üzenetére
RTX 3090?
Akkor lehet igaz lesz, hogy az AMD is majd kihozza az 5800-5900-akat?!Bar AMD-nel ez nem lesz meglepi mert volt RX580/90 eddig is.
Avagy most mar nem csak a megszokott XX80-as szeria lesz a Ti elott hanem egy XX90-es is
Sztem ebben a pillanatban ez mindenkinek csak egy eros talalgatas, keves meg az info. -
válasz
GodGamer5 #40974 üzenetére
A textúráknak meg nem elég egy 8gigás kártya az külön vicc kategória.
Ez a RE2 Remake esetén is így volt, és valóban szebb textúrák voltak láthatóak nagyobb részletesség esetén. Itt derül(t) ki, hogy a 3-4-6-8GB-os VGA-knak leáldozóban van bizony a jövőben, ha ultra részletességgel szeretnél játszani...
@Yutani: Tévedés, nem várok el élethűséget feltétlenül, de a Doom: Eternal egyszerűen "csak" szép, de nem mondanám rá, hogy kiemelkedően szép játék. Elég mellé rakni a Battlefield V-öt mondjuk. Az sem hú, de élethű például...
Hogy az adott grafikához képest nagyon szerény a gépigénye, azt aláírom, tehát egy jól optimalizált, tényleg jól megírt motorral futó játéknak tűnik. De hogy különösebben szép lenne? Hááááátttt...
-
válasz
GodGamer5 #40974 üzenetére
nekem mindenhogyan nagy cuccnak néz ki, a kettő után is ez a Resi, meg ahogy nézem azért ez egy 2080 Ti-n futtatott demó és ahhoz azért ez a 80 FPS azt mutatja,hogy eléggé terheli a GPU-t.
Doomnál inkább az fontos nekem, hogy 144 FPS legyen és hasítso,n lehessen darálni.valahogy soha nem tartottam különösen szépnek inkább menőnek ,stílusosnak,gyorsnak, valami ilyesmi. -
Z_A_P
addikt
válasz
GodGamer5 #40940 üzenetére
Bakker, 10 vonal, mindegyik a zold egy picit mas arnyalataval
Bocs, Petykemano-nak ment
-
-
válasz
GodGamer5 #40929 üzenetére
Attól, hogy most lelassult a fejlődés, mert a jelen gen elég átlagos volt, attól még bepöröghetnek a dolgok, főleg most, hogy az új apikkal már 12+ mag felett is lehet tolni a játékokat.
Először azzal jössz, hogy csak a konzol számít, most meg azzal, hogy akár 12+ maggal is lehet tolni a játékokat. Holott az új konzoloknak csak 8 lesz...
Az AMD is ígérgeti az új particle effektjeit, rombolható környezet, jobb ai stb, ezek alá meg fog kelleni a jobb cpu.
Az AMD ígérgetheti, de ha 10+ éve is volt cloth meg partcile effekt és rombolható környezet, akkor sejthető, hogy nem azért nincs a mai játékokban ilyen, mert nincs elég CPU erő ezek megvalósításához.
-
válasz
GodGamer5 #40925 üzenetére
Vannak érdekes dolgok...
7 mag a játékoknak, 1 mag az OS-nek.
Több féle üzemmód (3,6GHz SMT nélkül vagy 3.36GHz SMT-vel)A dVGA 16GB RAM-ja két sebességű, 10GB -> 560GB/s, 6GB -> 336GB/s.
SSD -> 2,4GB/s sebesség (ez PCI-Express 3.0 szintű sebesség, a PCI-Express Gen4 SSD-t 6GB/s felett tudnak)
A CPU magokra visszatérve: többek között ezért sem jó a PC-vel összehasonlítani. A PC-s Ryzen procik ennél jóval nagyobb frekiken dolgoznak már most...
-
válasz
GodGamer5 #40923 üzenetére
Igazából csak a konzolok számítanak, mióta a pc csak portokat kap.
Ehhez képest PC-n is több milliós eladásokat produkálnak, tehát a "csak" költői túlzás, minimum.Lásd a korábban említett Detroit: Becoma Human példát, de említhetném a Red Dead Redemption 2-őt is. Ott is szépen patch-el orvosolták a CPU gondokat, mert a vásárlók anyáztak a játszhatattlan játék miatt...
Márpedig ha 2020-tól megjelennek az új erősebb nyolc magos procikkal szerelt konzolok, akkor a pc-nek is fel kell zárkóznia hozzá. Ilyenkor szokott legalább egy szinttel feljebb ugrani a játékok gépigénye és az emberek már rá is vannak kényszerítve a váltásra. Legalábbis akkor mindenképpen, ha maxon akarnak játszani, azok az emberek pedig újítani fognak.
Először is attól, hogy megjelennek az új konzolok, nem fog egy csettintésre minden fejlesztő rögtön minimum 8 magra optimalizálni.Másodszor, a tömegek nem azok, akik mindent kimaxolva játszanak, 4K@120FPS-el. Nem a legjobb példa, de a Steam HW Surwey-t megnézve látszódhat, hogy a felhasználók felének van 4 fizikai magvas procija, 21%-nak 6 magosa és mindössze 6%-nak 8 magos procija.
-
válasz
GodGamer5 #40920 üzenetére
Pedig szerintem logikus amit írt. Itt nem a konzolok a lényeg, hanem a PC piac helyzete. Gyakorlatilag 2, talán 3 éve elérhetőek a közép-árszinten is a 4 mag / 4 szál feletti processzorok.
Ha végignézel most a CPU piacon, 32 ezer Ft körül kezdődik az első 6 magos proci (Ryzen 5 1600), intelnél pedig 55 ezer Ft (i5-9400F). A legolcsóbb nyolcmagos proci (Ryzen 5 2700) is 51 ezer körül van. Gyakorlatilag 200 ezer forintból nem tudsz összerakni egy normális 8 magos gépet (csak gép, perifériák nélkül). Márpedig aki ma vesz gépet, az legalább 2-3 évig nem akar(na) rákölteni. Ez nem magyar helyzet, ha amerikai árakkal számolsz, akkor is az jön ki, az USA-ban is az 500 és 1000 dollár közötti épített gépek a legnépszerűbbek, a legtöbben i5-9400(F) vagy Ryzen 5 2600(X) procit találsz.
Bizony szvsz idén fogunk eljutni oda, hogy a nagy tömegek 8 magos procira kezdjenek el átállni...
-
válasz
GodGamer5 #40919 üzenetére
Az utóbbi időben a több magos rendszerek támogatása azért elég jó, hovatovább inkább attól volt hangos a net, ha valahol a kevés magos rendszereken nem futott valami rendesen. Ugye a Detroit: Become Human 2 szálas rendszeren el sem indult, 4 szálas rendszeresen szörnyen akadozott, 6-8 szálas rendszeren lehetett élvezhetően játszani vele (most februárban jött ki a patch, ahol legalább valamennyire javult a helyzet 4 szálas rendszereken).
Attól, hogy a játékok általában 4-6 mag körül elérik a limitet, legtöbbször nem arról szól, hogy rosszul írták meg a játékot, hanem arról, hogy egyszerűen VGA limites a játék. A DSOGaming ilyen téren extrém rossz példa ráadásul, mert ők 1080p Ultra részletességgel tesztelik a játékokat.
Igen, vannak olyan játékok, amelyek tényleg úgy lettek megírva, hogy 4-6 magon túl már felesleges bármi, mert egyszerűen nem használják ki őket (mondjuk hirtelen most a Kingdom Under Fire 2 és a Halo Reach jut eszembe példának), de azért ők a ritkább esetek manapság...
-
válasz
GodGamer5 #40916 üzenetére
Tök jók ezek a világmegváltó hírek!4!4!!
Ja, nem, mert ha alaposabban megnézzük, azt látjuk, hogy 2 mag / 2 szál esetén a minimum FPS nem kevesebb, mint 130...
De ha valaki 240Hz-es kijelzővel bír, akkor is elég egy 4 mag / 4 szálas rendszer, hogy az átlagos FPS szám elérje ezt a szintet - egy RTX 2080Ti esetén.
Még szebb, ha megnézzük milyen VGA mellett milyen eredmények születtek:
Bizony, egy RX 580 mellett egy 2 mag / 2 szálas CPU is elég.
Egy Vega64 szintű videókártyát pedig egy 4 mag / 4 szálasas CPU is maximálisan kiszolgált, sőt, feltehetően egy RX5700XT esetében is hasonló lenne a helyzetDe nézzük meg a felbontás-parát, mert hát akinek erősebb gépe van, az aligha 1080p-ben szeretne játszani:
Hupsz. 1440p-hez elég egy 4 mag / 4 szálas proci még egy RTX2080Ti mellé is (noha esélyesen minimum 8 mag már amúgy is van annak, aki ilyen kártyát birtokol). Jobban megnézve azt látjuk, hogy valójában 1440p és 2160p esetében is a videókártya a szűk keresztmetszet. Mint általában.
Szóval tök jó, hogy a játék 8 magig skálázódik, és ez tényleg jó dolog. Csak a helyzet az, hogy ennek kb. nulla értelme van. A játék ugyanis a felhasználók nagyjából teljes szintjén VGA-limitbe fognak ütközni...
-
Devid_81
félisten
-
válasz
GodGamer5 #40856 üzenetére
Ez nem így működik, lásd mi történt a Pascal-al, mikor megjelent a Turing. A "raktárkisöprés" akkor árcsökkentő tényező, ha nincs kereslet. Ha van kereslet, mert például az új Ampere kártyák magasabb áron jönnek, akkor nem lesz árcsökkenés a Turing esetén. Márpedig jelen helyzetben nincs, ami lefele nyomja az árakat....
-
válasz
GodGamer5 #40845 üzenetére
Pont ez az, az nVidiát így semmi sem sürgeti, még akár a nyarat is kihúzhatja az RTX/GTX Super termékcsaláddal, közben gyárthatja az Ampere-t, és tartogathatja a polcon, hogy amikor megfelelő az idő, kihozza.
Árcsökkenésre nem számítok, főleg így, a koronavírusos gazdasági válságban...
-
-
Raymond
titán
válasz
GodGamer5 #40820 üzenetére
Akkor nem a "Pascal kartak"-rol van szo hanem konkretan a 1070-rol. A 60K ar pedig nem igazan jellemzo ahogy nezem [link] es 70K vagy folotte mar nem egy fonyeremeny 4 eves arch, gari nelkuli kartyat venni hasznaltan ha 80K-ert ott a 1660S.
"Nyilván a használtpiaci árakra gondoltam."
Termeszetesen, nem azt kerdeztem hogy uj vagy hasznalt arra gondolsz hanem konkretan mi az az osszeg amire azt mondod hogy "jo arban vannak"
-
Raymond
titán
válasz
GodGamer5 #40818 üzenetére
Mit jelent az hogy "nagyon jo arban vannak"? Mert nem nez ki ugy hogy sok ertelme lenne Pascal alapu kartyat venni ugy hogy a 300EUR-or sima 2060 hozza a 1080 szintet es a 400EUR-os 2060S radob 17%-ot. A 1080Ti feluton van a (most mar) 400-450EUR kozott kaphato sima 2070 es az 500-550EUR 2070S kozott. Nem sok ertelmet latok a Pascal kartyakon gondolkodni.
-
keIdor
titán
válasz
GodGamer5 #40807 üzenetére
Nem is állítottam mást... ezt írtam:
"Persze többször felhívják rá a figyelmet, hogy ez csak szimulálás, nem stimmel sem a sávszélesség, a hardver sem ilyen formában lesz tálalva (eleve APU lesz) nem prev-gen címekkel és nem ilyen formában, de érdekességnek valóban jók az ilyen videók, talán valami kiindulási alapot adhat. Ezt említik is többször."
Az is a cím, hogy in theory. Úgyhogy tisztában vagyok vele... -
Crytek
nagyúr
válasz
GodGamer5 #40807 üzenetére
"Új játékok, hardverek és frissített/megújult apik jönnek, amiről most még nem is igazán tudhatunk."
Így látatlanban is és a hozzáértés teljes hiányában kijelenthető kb semmi nem fog változni pc fronton. Konzolokon biztos segít majd pl az ssd memoriaként való használata meg minden ,de hogy pc-n ugyanúgy okádék lesz az optimalizáció ahogy eddig az tuti.
-
DudeHUN
senior tag
válasz
GodGamer5 #40794 üzenetére
450 dollár körül van a PS5 előállítási ktg-e a Bloomberg értesülései szerint. A PS4 380 dollár volt és 399 dolláron nyitott. Ez alapján a bolti ár 499$ néz ki reálisnak. De ugye ez függ majd az új X árától is. Viszont ez alapján 499-nél nem lesz drágább az alap verzió.
-
-
válasz
GodGamer5 #40741 üzenetére
javíts ki ha tévedek, mert annyira nem vágom, de a V RAM mennyisége maximum nagyobb felbontású textúrákhoz és gyorsabb töltéshez vezethet, de attól nem fog fejlődni a grafika, sem előrelépni.Ráadásul konzolon teljesen más elven működő pufferelést és cache rendszert használnak mint VGA-k, esetében, köszönhetően az alacsonyabb API szintnek.
-
válasz
GodGamer5 #40729 üzenetére
Egy átlag PC-ben ma is van 8GB RAM és 6-8GB VRAM, jobb esetlebn 16 + 8, ami elvben 24.
Viszont ez a sok RAM kelleni is fog a nagyobb felbontás, a nagyobb textúrák és mindenek előtt a Ray-Tracing miatt. Szvsz kelleni fog 2-3 év, mire ki tudják használni majd rendesen... -
-
válasz
GodGamer5 #40699 üzenetére
egy negyed év alatt majdnem 1 milliárd dollár adózott bevétel.
Mellanox 6,8 milliárd dolláros bevonása ebben még benne sincs, az következő negyedévre várható.
Tényleg kíváncsi lennék, mi lenne, ha beszállnának CPU fejlesztésbe.
Remélem fejlesztésre is költik nem csak extra jutalékra. Állítólag olyan osztalék várható most amit még nem adtak ők. fenébe, hogy ilyenkor nincs az embernek pár száz milliója....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Wise (ex-TransferWise)
- Bundle topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Futás, futópályák
- Energiaital topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Csere-Beszámítás! Playstation 4 Gold Edition! Olvass!
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest