AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani...
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-17 19:00:18
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Peter789
senior tag
a mipmapping, majd a később hozzá csatlakozó anisotropic filtering-re gondolsz?
mipmapping nélkül a távolban lévő textúrák "zizegősek" lesznek:
alapból ugye csak 1 textúrád van, ezt húzza rá a felületre és ez a távolabbi felületeken a fenti anomáliát okozza. a mipmapping a szintjeinek megfelelő számú lekonvertált mintát készít az alap textúrából és távolodva az egyre gyengébb felbontású textúrákat teszi a felületre
kevés memóriában kevés szint fér el, így ronda sávossá is válhat... a zizegés eltüntetésével viszont homályossá is válik egyben a távoli textúra, ennek az ellensúlyozására találták ki az anisotropic filtering-et:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora