Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
t72killer
titán
Segítetek értelmezni ezt az árazást? Wholesale-t ír, de a kosárba téve az apróságot, nem szorozza be 9el az árat ?
Nem, nemigazán akarok 9 darabot, de ha tényleg ennyire óccóér ideadják a pakkot, üsse kő (ez kb 1db miniPC normál ára)
Szerk: lehet hibás hirdetés ez, mert kéne még egy prociválasztó opció is...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Mikiboy2
csendes újonc
válasz Intruder2k5 #77792 üzenetére
Annyira pofátlanok már, nem elég, hogy a benyújtott bizonyító dokumentumokat nem veszik figyelembe, de a felebezés visszautasítása után, már azt a lehetőséget is elvették a vásárló elől, hogy az Aliexpress Special Dispute Appeal oldalon még egy utolsó esélye legyen az embernek bizonyítani az igazát. Ugyanis ha próbálsz belépni az Aliexpress Special Dispute Appeal oldalon felbelezési űrlap kiköltése miatt, akkor error üzenettel átküld a https://error.taobao.com/app/tbhome/common/error.html oldalra.
Tehát a kár enyhítésére a végső lehetőséget megszüntették.Most ott tartok én is, hogy keresnem kell olyan oldalt, ahol nyugodtan lehet vásárolni és nem húzzak le a vásárlót. Eddig ami szimpatikusnak tűnik az a Temu. Már vásároltam tőlük és mindig 1-2 hét alatt megjött minden. Két dolog, ami nem tetszik és ezért nem is nagyon erőltettem a dolgot, az az, hogy egészen más (igaz hasonló) termékeket forgalmaznak és minimum 5 ezerért kell vásárolni. Nem is lenne ez baj, de ha éppen csak egy bizonyos forrasztószalagra lenne szükség 1200Ft-ért, akkor csak azt nem veheted meg. Itthon meg csak minimum 100 méterest lehet kapni 10x annyiért. Ezért volt jobb az Ali.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #77792 üzenetére
Azért ne bízd el magad, ott is vannak gondok a kapcsolattartás, a reklamáció és szállítás témában, a raktár készlet nem automatikusan frissített és néha Kínából jön az EU raktáras motyó.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Mikiboy2 #77790 üzenetére
Nekem mondjuk eltűnt / meg nem érkezett dolgom még nem volt. Hibás termék is csak ez az egy, szóval eddig az arány kimondottan kedvező annak ellenére, hogy pár éve már én is rendszeresen vásárolok itt, szinte mindig van úton 1-2 csomagom. De a hozzáállásuk már ebben az egy esetben is csalódás volt.
Néha lehet alternatíva a Banggood, bár általában sajnos drágább, de azért előfordulnak ott is jó vételek. Épp tegnap is kerestem valamit, és ez most konkrétan Banggood-on van olcsóbban, szóval valószínűleg ott fogom megvenni. Mondjuk az ő vásárlóvédelmükről még ennyi tapasztalatom sincs, viszont pozitív, hogy ott sokkal több az EU raktáras cucc, amik pár napon belül megérkeznek.
-
tknof1871
őstag
Üdv!
Asztali számítógépen a böngészőben belépek az accountommal az Aliexpress-be és üzenetet küldök az eladónak és amikor a válasz megjön ezt olvasom:Unknown message type, please check it on App.
Nincs olyan beállítás hogy még is lássam az üzenetet a böngészőben? Nem akarok a telefonra több alkalmazást telepíteni. Eleve nem Aliexpress appon keresztül üzentem akkor miért küldenének olyan választ amihez okostelefon kell.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Mikiboy2
csendes újonc
válasz Intruder2k5 #77766 üzenetére
Én kb egy éve tapasztalom, hogy vagy megjönnek a vásárolt dolgok, vagy nem. Eddig legalább nagyjából visszafizették, a meg nem érkezett dolgok árát, de most már vissza sem fizetik. Bármilyen bizonyító erejű hivatalos igazolást lehet nekik benyújtani, akkor sem fizetik vissza az árát. Hiába hivatkozik az ember a szabályzatukban leírt kötelesség vállalásukra, vevővédelemre, szállításvédelemre, nem érdekli őket.
Nem olyan régen még tisztességes oldal volt az Aliexpress és ha bármi gond volt mindig megoldották. Ez már a múlt!
12 év után a jövőben kénytelen leszek máshol vásárolni és elkerülni az Alixspress oldalát. -
Topikgazda
válasz DrDobos #77785 üzenetére
Az érték nem számít, inkább az hogy milyen értékelései vannak az eladónak és adott esetben a szállítás mennyire van értékelve.
A futárost választanám, de a francia posta a csomagokat nem a postával kézbesítteti nálunk, hanem általában GLS szokott lenni így az sem lenn gond. -
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Itt melyiket érdemes valasztanom? 33 ezer forint erteku a termek. Köszönöm a segítséget!Illetve, varhato most valami nagy akcio mostansag, vagy csak az okt1tol levo superdeals?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A55 5G
-
Topikgazda
Nálam is megjelent a DPD az Aliexpress Selection standard-nél és nem is figyeltem hogy 9 napos kézbesítési garanciát kísérelnek meg, kíváncsi leszek.
-
Topikgazda
válasz roseben #77782 üzenetére
Igen ez az akciós, a forintban írt árad nem releváns mert az minden nap és napon belül is változó,, nem igazán viszonyítható. Azért lehetett kevesebb mert a napi akcióban beleeshetett.
Mindig benne lesz valami akcióban és a 285.4 USD-hez viszonyítva lesz valami %, ha nem kiemelt akciós akkor akkor nin cs Superdeals, Welcome deal stb banner az ár felett, akkor csak a szokásos "kedvezmény".Ha nem vagy belépve (új vásárló lennél) akkor meg a Welcome deal akcióba kerül át
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz roseben #77779 üzenetére
A Superdeals-ben van benne $ 134.14-el a 1set Red és annak vége 10 és fél nap múlva, de ez már tart egy darabig. Viszont ennél vannak napi akciók amikor még + kedvezmény van az adott napon az adott termékekre.
Ha forintban nézed az azért naponta akár többször is változik az árfolyam miatt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rolkaDb #77777 üzenetére
Nekem úgy tűnik hogy ez nem free return kategóriás mert amiket találtam róla az mind saját költséges visszaküldés ahol drop-off emlegetve van. Persze nálad az van írva hogy az eladó fizeti, így nem teljesen kerek a téma.
Emennél meg ez van:és ez havi 3 alkalommal lehetséges.
-
rolkaDb
aktív tag
Oknak azt valasztottam h quality issue vagy poor quality, mert nem mukodokepes adapterre dugva.
Magam sem ertem miert spanyolba kellene visszakuldeni, hiszem valobban kinabol jott...
megneztem masik itemnel, kulonbozo variaciokat kivalasztva(elsokent a "no longer needed") is csak a drop-off jelenik meg. -
Topikgazda
válasz rolkaDb #77773 üzenetére
Pontosan milyen okot választottál, ha van még együtt vásárolt termék esteleg nézd meg a dispute-nál azt az okot hogy nincs rá szükséged, mert a free return elsődlegesen arra lenne. Azt nem értem hogy ha ez lenne az akció akkor honnan jön a spanyol téma mert ezek Kínából jönnek.
Illetve nem láttam még ilyet magyar viszonylatban: "Drop-off, head to the post office to send your package." és se címke, se semmi. -
roseben
junior tag
Volt valami akció pár napja? Kívánság listára tettem egy terméket és most mikor megvenném 10.000Ft-tal drágább lett. Ez 11.11-ig így marad?
-
rolkaDb
aktív tag
Ertettem mire gondoltal, viszont nalam nem ez szerepel jelen esetben, hanem a free return helyett:
"Drop-off, head to the post office to send your package."
illetve email megadas nincs is ennel a mezokombinacional.a csomag ara nem tul bizalomgerjteszto, mivel maga a termek 8$ volt, a 3in1 items keretein belul, ami tenyleg nem hajaz a promozott kepekre, cserebe rossz.
igy meg nem jartam
Tudok uzenetben beszelni az eladoval, de mennyi arra a racio h meg is teriti?az elmult 10 evben nem fordult elo velem ilyen fordulat, remelem lesz ra valami megoldas.
most az aliexpress videot kert, keszitettem nekik, varom a reakciojukat.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Intruder2k5 #77762 üzenetére
Én aksis pumpát vettem 10eFt-ba rossz volt, az eladási oldalon volt visszaküldési garancia, panaszt elküldtem másnap jött a matrica hogy adjam fel a GLS-l, vissza is kaptam az árát.
Ezen a héten jött egy 4eFt sort, kicsi volt megpanaszoltam, másnap jötta válasz, nem kell visszaküldeni , pénzvisszafizetés lett belőle 1 nap múlva kaptam értesítést, az OTP től hogy visszakaptam az árát. Tegnap előtt jött a másik csomi abban egy 4eFt-s póló volt kicsi, megpanaszoltam tegnap jóvá is hagyták a visszatérítést, nem kell visszaküldeni, még az OTP a hétvégére való tekintettel nem értesített róla, de majd hétfőn.
Egyenlőre nincs rossz tapasztalatom velük. -
Topikgazda
válasz rolkaDb #77768 üzenetére
Értem, de a dispute-nál volt ez az alábbi e-mail mező, a Return method résznél:
Nem egészen világos azok a választási lehetőség témák.
500 g súlyig 5460 Ft, 501- 2000 g-ig 9875 Ft a postaköltség (kb. 14 € és 25 €) elsőbbségi, ajánlott levélküldemény Spanyolországba.
Fel kell venni a kapcsolatot az eladóval hogy miként téríti meg ezt., mert az AliExpress azt írta hogy ő fizeti. -
rolkaDb
aktív tag
-
vasi89
addikt
Korábbi csomagra visszautalva, gondolom így már problemasabb, hogy 9.e óta semmi mozgása. Holland postás sztori de ennyi idő alatt már történnie kéne valaminek. Habár korábban volt már ilyen hogy vagy 1 hónappal később megmozdult de az a vonatpostas sztori volt, holland soha nem tartott eddig.
Parcelsapp [link]
-
MODERÁTOR
Az még jobb, akkor azt sem engedik? Utoljára még eBay-en fizettem vele a 22 aurós határ eltörlése előtt, azóta csak van. Ott viszont mindig PP-al fizettem, az volt az alap.
Sajnos ez van, ez a kínai rendelés egy ilyen sport, mindig bele kell kalkulálni, hogy bebukod az összeget. Épp ezért én sosem rendelek így drágább dolgokat, nagyon max. 20-25 ezer forint, ettől feljebb szerintem nem mentem még soha egy tételt illetően, és nem is fogok.
[ Szerkesztve ]
-
ace22
tag
válasz Intruder2k5 #77762 üzenetére
Nekem csak a "visszaküldöm saját költségen" és a "semmit sem kapok" között adtak választást.
A PayPal nekem nem működik az Ali-nál Magyarországra.
-
freeapro
senior tag
Ezek az SSD-k vajon mind kamu? Ez abban az összefoglalóban volt, amit az ali ajánl rendszeresen:
[link] -
lacoka55
aktív tag
Megint próbálkoznak
[kép] -
MODERÁTOR
Az Aliexpress panaszkezelésével, nekem sincsenek jó tapasztalataim. Azért régebben, még a 22 eurós ÁFA határ eltörlése előtt az eBay sokkal jobb volt ilyen szempontból, ott ha bármi nem érkezett meg, vagy hibás volt, panaszt tettem, és már jött is vissza a pénz. Nekem nem régen egy ~7000Ft-os műszaki cikk jött hibásan, szintén részletes videóval megtámogatva panaszt tettem, mire azt döntötték, hogy vagy visszaküldöm és akkor full refund, vagy marad nálam és visszakapok 1850Ft-ot. Nyilván a kínai postázással én sem akartam küzdeni, illetve az anyagi oldalát sem volt kedvem megfinanszírozni, hogy aztán majd azután is belekötnek valamibe, és még vissza sem kapom a pénzem. Szóval maradtam a második opciónál, a cuccot meg eladtam hibásként, így csak egy ezrest buktam rajta.
De gondolkodtam azon, hogy vajon nem lenne jobb a virtuális bankkártya helyett PayPal-al fizetni? Esetleg a PayPal-nál megtéve a panaszt nem lenne nagyobb esély ilyenkor visszakapni a pénzt?
-
lacoka55
aktív tag
Volt egy vásárlásom nemrég US $41.72 20db aksi ez mennyibe kerülne most csak hogy tudjam ellenőrizni a számításomat OTP volt
lesz még egy vásárlás milyen összeggel számolhatok most ?
itt csak néhány 100ft különbséget számoltam a dollár és a forintos fizetésnél
mekkora az az összeg ahol érdemes dollárra állítani a fizetést ?
Általában csak kisebb alkatrészeket vásárolok a 41 dollár már ritkán fordul elő -
ace22
tag
Először tapasztalom, hogy az Aliexpress egy jól dokumentált panaszt lepattint.
Rendeltem egy órát, halottan érkezett. Levideóztam, lefotóztam, nem valid /érvényes bizonyíték. Küldjem vissza saját költségen, vagy nem kapot semmit, lehet választani.
Az kérik "install the seller's goods to your device and test the goods working to display that the product cannot function well" azaz valami "installáljam az eladó dolgát az eszközre és teszteljem a kijelzőn, hogy nem jól működik a termék". Ami ugye egy karórán nem igazán lehetséges.
Mit lehet tenni? A visszaküldés drága és az eredmény bizonytalan. A chargeback / pénzvisszatérités meg macerás... Van valami olyan bizonyíték, ami meggyőzi őket?
-
Topikgazda
Nagyon egyszerű, kideríted hogy a bankod miként számolja el a devizás kártyás vásárlásokat. Azzal a módszerrel megnézed hogy forintra számolva mennyi az USD és mennyi az EUR értéke úgy hogy az AliExpressen az adott devizára állítod.
Ezt több alkalommal példásítottam itt.
Persze lesz pár forint eltérés az elszámolás napján, de az arányok nem változnak nagy mértékben a devizáknál, ha romlik a forint az akkor hasonló mértékben romlik akár EUR, akár USD az érintett.Van ez a tablet a 12GB RAM 256GB ROM verzió és spanyolból. Én Wise kártyát használok és ott az aktuális piaci árfolyam van mindig, nincs speciális elszámolási módszer.
USD ár $ 72.49 -> 25 770 Ft lenne nekem
EUR ár €63.50 -> 25 201 Ft lenne nekem
Ft ár HUF 25 236.14[ Szerkesztve ]
-
Ádyka
őstag
Ezt honnan tudom, hogy EU raktárból rendelve eurora állítva az appban jobban jövök ki mintha dollátban lett volna? Ezt csak kb egy nappal később látom a számlámról levonva, forintosítva. De mivel nem rendelem egy időben 2x ugyanazt dollárban majd euroban, hogyan látom, hogy melyiket hogyan számolják?
Köszönöm -
Topikgazda
válasz mindenes24 #77753 üzenetére
Attól függ hogy mennyiért vásárolsz és milyen a bankkártyád banki elszámoló árfolyama.
Az AliExpressen az USD az alap, az összes más devizát a saját árfolyamukon számolják át. Az esetek többségében a kártyakibocsájtó elszámoló árfolyama a kedvezőbb. Ha EU raktáras a termék annál viszont előfordulhat hogy az AliExpress EUR árfolyama a kedvezőbb. Érdemes fizetés előtt ellenőrizni.
A szállításra vonatkozó másik kérdésed nem egészen értelmezhető.
Az AliExpressen meg kell adni legalább egy szállítási címet az lehet a lakásod, a munkahelyed címe vagy másnak a címe. Csomag automata, postán maradó nem lehet. Ha magyarként regisztráltál akkor magyar címed lehet célszerűen, annak azért nincs értelme hogy egy külföldi Mo-ra kérje, hiszen innen még a saját címére valahogy el kell juttatni, ha egy haver elviszi neki a hvernak azért kell valamit adni, nem várható el hogy ingyé dolgozzon.
Vannak szállítási módok amelyek ingyenesek bármely országba és mi nem igazán nézegetjük hogy Németországba ugyan mennyiért szállítnak mert semmi értelme. -
mindenes24
junior tag
Igaz az, hogy eros kulonbseg van a vetelarban kulonbozo devizakban fizetesnel, es neha olcsobb a szallitasi koltseg is, ha mas orszagbol rendelnek, de a lakcimuk helyett a bp-i kiszallitast kerik?
Nem mindegy, hogy vidd ki a bilit vagy idd ki a bilit.
-
Topikgazda
válasz rolkaDb #77751 üzenetére
Nem kaptál egy GLS vagy más címkét? Azt kell ráragasztani csomagra és feladni valamelyik GLS ponton vagy az adott szállítónál.
Ha te a Postával akarod elküldeni akkor fel kell ott adnod ajánlott elsőbbségivel erre a címre, adnak nyomkövetési számot és azt írod ide be, de ezt akkor neked kell a postán kifizetni és utólag térítené meg az eladó.
Erre nem volt érvényes a free return, a dispute-nál beírod az e-mail címedet és arra küldik a címkét, nem fapados visszaküldés van. Ha megírod a csomag méretét és súlyát akkor megírom hogy pontosan mennyi is lenne a Postával és az árat megírod az eladónak és megkérdezed hogy fizeti majd ki.[ Szerkesztve ]
-
rolkaDb
aktív tag
[kép] Sziasztok!
tudnatok segiteni ennek a meneteben, h hogyan is kell visszakuldeni? Illetve ez szamomra dijmentes, ilyen esetben mi tortenik? Evek ota alizok, visszakuldenem mèg nem kellett termeket -
bobek72
tag
Nekem pont most jött email, hogy dpd hoz csomagot ,rá egy perc sem telt el hívott a futár,hogy itthon vagyok mert itt van. Még jó,hogy itthon voltam meg is lepődtem alis rendelés és dpd hozta
-
Topikgazda
válasz Wolfram #77744 üzenetére
A DPD mostanában került elő, pickupra meg a fene sem tudja. Kínából vagy EU-ból jött? Kérdezd meg a DPD-t talán ők többet tudnak róla mint mi, bár az AliExpress eladó az biztos nem választ ilyet, mert nem ő intézi a szállítást ha rá hivatkoznának, a DPD is belföldi csomagot kap.
-
Wolfram
aktív tag
A DPD mióta kézbesíti automatikusan pickup pontra a cainiao-s csomagokat? 😳
-
MODERÁTOR
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
Szeretnék vásárolni 20db aksit átállítottam a fizetést dollárra így kb ha jól számoltam kb 5-600 ft-al lenne olcsóbb
de amiért írok az hogy amikor rányomtam a fizetésre feljött egy ablak amiben kéri a kártya lejárati dátumát eddig ez nem volt ez most valami új dolog ? -
Mikiboy2
csendes újonc
Megpróbáltam chat-en keresztül, ahogy írtad és működött is, de azt az utasítást kaptam, hogy forduljak az ügyfélszolgálathoz. Ők is nyilván látják, hogy nincs átvéve a csomag és gondolhatják, hogy nem direkt nem veszem át több mint 2 hónapja. Az az érzésem, hogy egyszerűen nem érdekli az ügyfélszolgálatbot, hogy nem kaptam meg a csomagot és bukom a vételárat.
Szerinted van bármilyen reális esély arra, hogy visszakapjam a pénzem? -
Topikgazda
válasz Mikiboy2 #77737 üzenetére
Azt próbálom írni hogy dolog hogy mit olvasol és egy másik dolog a tényleges tapasztalat. Nem az ECSC kézbesíti a levelet, ők csak egy beékelődött közvetítő cég, aki nem a címzettekkel foglalkozik, nem tartja velük a kapcsolatot, ez is bizonyíték arra hogy az AliExpress nem ismeri a szállítási, logisztikai útvonalat, mert azt a Cainio cég intézi.
A Received by local delivery company bejegyzés azt jelenti hogy az ECSC megkapta a vámolást végző logisztikai cégtől és majd továbbítják a tényleges kézbesítő céghez ami a Magyar Posta, de erről már nem készül bejegyzés mert ezek normál, nem nyilvántartott magyarországi, belföldi levelek lesznek, nem külföldi levél. Lényeges különbség ez és ezt nem értik vagy nem tudják az AliExpress ügyfélszolgálatnál elképzelni. Erről kell őket meggyőzni. eddig ez csak a szállítási védelmi idő lejárta után sikerült. Ha neked előtte elfogadták az egyedi eset lehetett vagy egyértelmű volt az elvesztése.
[ Szerkesztve ]
-
Mikiboy2
csendes újonc
Megpróbáltam belépni az Aliexpress Special Dispute Appeal oldalra, hogy panaszt nyújtsak be, de nem sikerült. Megadom az aliexpress email címet és a jelszót és ez az oldal nyílik meg: https://error.taobao.com/app/tbhome/common/error.html
Ez normális? -
Mikiboy2
csendes újonc
Eddig úgy volt, hogy 90 napon belül és után is újra lehetett visszatérítést kérni. Most tapasztaltam előszór, hogy 90 nap után már se fellebbezni nem lehet se újra visszatérítést kérni. Gyakorlatilag nincs más lehetőség, mint tudomásul venni, hogy se a terméket nem kapom meg, se az árát?
Ha az aliexpress oldalán a vásárolt terméknél az Order details -ra kattintok, akkor a megjelenik a Track order gomb és ha arra kattintok, akkor megjelenik a Contact courier és ha arra kattintok akkor a szállító cég jelenik meg. Esetemben az ECSC
-
Topikgazda
válasz Mikiboy2 #77732 üzenetére
Azt írtad hogy hamarabb indítottad mint a lejárta. Az idő előtti indítás kiüti az újabb indítás lehetőségét.
Te valójában nem vagy kapcsolatban a logisztikai céggel, nem foglalkoznak egyenként a küldeményekkel, csak a szállítási folyamat részei, neked a Magyar Posta kézbesít így ott lépsz be te a szállítási folyamatba. Így az amit ír a nyomkövetésnél hogy kihez fordulj nyilvánvalóan baromság, mert a ECSC csak egy közvetítő nem pedig az aki kézbesít.Egy példa, ezt írja az AliExpress
Ezt hiába írogatja mert az ismert szállítási folyamat legvége amikor az EO-hoz kerül, előtte küldi Kínából a Cainiao, itt fogadják, majd vámolja a Ghibli és megrendeli a szállítást, amikor fizikailag átadják az Express One-nak akkor lesz élő a képen látható elérhetőség téma. Addig az alábbit látod és nincs miért az EO-hoz fordulni. Értelmetlen az AliExpress kiírása.
-
Recyclicator
csendes tag
válasz laskr99 #77717 üzenetére
Szia! Liquid tape, valamint ragasztó eltávolító folyadékot rendeltem. Egyik végzett a vámon, elvileg. ECSCCA0057941575 Ha a kezemben lesz mindkettő, részletezem.
[ Szerkesztve ]
Pálinkában ázott májjal. Küllők közé szorult lábbal. Vajon meddig bírom , háton? Útközépen fekve, nyáron. P
-
Topikgazda
válasz Mikiboy2 #77733 üzenetére
2021 július óta te vagy az első aki kapott ilyet és azért kamu mert nem küldik vissza a feladónak mert képtelenség, nincs finanszírozva.
A posta ha nem mezei levél lenen akkor esetleg visszajuttatná az ECSC-nek, mert ők adták fel, de azután nincs visszaút a kereskedőhöz, szóval kamu.
Még azt is letagadja az ECSC amikor a szállítólevélen átadásra került nekik a vámolást végző logisztikai cégtől a szállítmány hogy átvették, holott a másik cég igazolni tudta az átadást. Azóta én egy gagyi neres lopó cégnek tartom. -
Mikiboy2
csendes újonc
Az összefoglalót már kívülről fújom, mert az utóbbi időben állandóan azt kell olvasnom a meg nem érkezett csomagok miatt. Eddig igazolás nélkül is visszafizették a pénzt a védelmi idő után 1-2 kivétellel. Most már igazolással sem fizetik vissza a vételárat.
Tegnap járt le a védelmi idő és erre azt írják, hogy "a kérés meghaladta az aliexpress védelmi időszakát" pedig még elvileg lenne 15 nap reklamálni. Tehát ugyanarról beszélünk.Hogy minek fordultam az ECSC-hez. Az Aliexpress tanácsolta, hogy forduljak az ecsc-logistics ügyfél-szolgálatához és ezért. Ahogy a posta igazolása sem ért semmit, úgy a másik sem. Ez csak lerázás volt a részükről, ahogy a válaszlevelükből egyértelműen kiderült.
-
Topikgazda
válasz Mikiboy2 #77730 üzenetére
Ha megnézed az Összefoglalóban, pont azt írtam hogy ECSC00..esetén meg kell várni hogy a szállítási védelmi idő lejárjon (azután van 15 napod reklamálni), mert addig minid a postára küldenek, bár ugye az a szöveg nem mindig igaz hogy postán van, nem ismerik a szállítási útvonalat és azt hogy itt van 3 cég akin keresztül fut és bármelyikre igaz a bejegyzés.
Ha már lejárt az idő akkor nem küldhetnek sehova. Azt a pár darab elveszett árát mindig visszakaptam amikor így jártam el, bár 3. után már kihagytam ezt a szállítási módot.
Az hogy egy nem nyilvántartott levelet visszaküldenének az említett 3 cégen keresztül az csak kamu, ha ezt nem veszed át a postán megy a kukába egyébként meg bárhol elveszhet, hiszen csak elektronikus könyvelés van, senki nem veszi a kezébe és a megérkezés után már semmi nyilvántartása, így nem tudni hogy pontosan hol van.
Nem tudom az ECSC-től kaptál igazolást az kamu, egyébként nem szoktak adni és nem hiszem hogy a Ghibli visszavette a csomagot, nem dolguk, a posta igazolásánál sem mindegy hogy mit írtak és persze az angol nyelvű "pecsétest" fogadják el, de ha adtál be ECSC-t igazolást akkor mivel eleve nem került a postához a levélkéd akkor az minek?[ Szerkesztve ]
-
Mikiboy2
csendes újonc
Ez nekem is feltűnt és én sem értem. Mielőtt lejárt a 90 nap védelmi idő, 5 nappal előtte kértem a visszatérítést. Most éppen lejárt a 90 nap és a vásárolt tételt ma reggeltől kézbesítettnek jelzi a rendszer. (Completed)
A visszautasító levelet ma reggel kaptam. Elvileg még lennie kéne +15 napnak, amin belül újra indítható a visszafizetési kérelem. Ők ezt már nem is veszik figyelembe. Elképesztő amit művelnek, mintha nem is érdekelné őket a saját szabályzatuk, se a Shipping Guarantee, se a Buyer Protection. Gyakorlatilag nem érdekli őket, hogy se terméket nem kaptam meg se a pénzem nem kapom vissza és bármilyen igazolást küldethetek nekik nem érdekli őket. Nem tudom mit tehetnék most. -
Mikiboy2
csendes újonc
válasz Turbobacsi #77727 üzenetére
Biztosan nem ECSC csomag volt. Az ECSC csomagok az utóbbi 1 évben kivétel nélkül 2-3 hónap között jöttek meg. Ami nem jött meg annak az árát 90 nap után 1-2 kivétellel visszafizeték. Most már ott tartunk, hogy hiába várom meg a 90 napot és bármilyen igazolást benyújtok, akkor sem fizetnek. Oda jutottunk, hogy vásárlóvédelem csak volt, egyre rosszabb a helyzet.
-
Mikiboy2
csendes újonc
Sziasztok!
Újabb problémába ütköztem, de már meg sem lepődök.
3 hónapja várom a küldeményt, de 2 hónapja azt jelzi az aliexpress tracking number, hogy a Magyar postán van a csomag. A postától nem érkezett se email, se sms üzenet, ezért bementem többször is, de mindig azt mondták, hogy nincs náluk a csomag. Mivel sokadik eset ezért már nem hagytam annyiban, de kezdek belefáradni és beletörődni, hogy elbukom a pénzeimet.Az utóbbi időben már rendszeresen 2-3 hónap a szállítás, vagy meg sem jönnek a csomagjaim. Eddig legalább a nagyrészt visszakaptam a pénzem 90 nap után, de most már hiába nyújtom be a kérelmet az ügyfél-szolgálatnak, azt a választ kapom, hogy keresem a csomagot a postán. Felbeleztem a döntés ellen. Kértem igazolást a Postától, amin igazolták, hogy már nincs náluk a csomag és nem is lettem kiértesítve. Benyújtottam az aliexpress-nek, de nem fogadták el azon indokkal, hogy a szállítócég nyomkövetője szerint a postán van a csomag és vegyem át. Kértem igazolást az ECSC Customer Service-től, akik azonnal visszaigazolták, hogy a csomag visszaküldésre került és a tracing number a két hónappal ezelőtti téves állapotot mutatja és nem jelzi a visszaküldés állapotot, de úton van vissza az eladónak. Ezt az igazolást is benyújtottam nekik.
Éppen most kaptam emailt, hogy lezárták a vitát. "Végső megoldás: Nincs visszatérítés.
Az Ön által benyújtott elégtelen bizonyíték alapján nem tudjuk jóváhagyni ezt a kérelmet."Újra az indok: Keresem a csomagot a postán és vegyem át.
Ezek vagy gyengeelméjűek és nem tudják értelmezni az angol nyelven benyújtott igazolásokat, vagy egyáltalán nem érdekli őket sem a Magyar posta igazolása, sem a ECSC Customer Service igazolása.Mit lehet még tenni, hogy visszakapjam a pénzem?
-
Topikgazda
válasz Rodzser Mór #77723 üzenetére
Nem a feladó dönt, hanem te, ha ad lehetőséget az Express One, ezek náluk nem kínai csomagok, egy magyar cég adja át nekik belföldi üzleti csomagként hogy kézbesítsék neked. A rugalmas kézbesítés az Express One szolgáltatása, nem az AliExpress eladóé. Ő megrendeli a szállítást a Cainiao-tól az AliExpress eladói felületén és vagy felveszik nála vagy egy felvételi pontra eljuttatja azután neki semmi dolga a szállítással.
A te csomagod nem fért bele, teli voltak az automaták vagy technikai hiba volt.[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz Rodzser Mór #77723 üzenetére
Fene tudja
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz Rodzser Mór #77721 üzenetére
Nem minden csomagot lehet automataba rakatni
igaz belföldi csomag volt nálam, de a feladó nem adott rá pl lehetőséget, csak személyes kezbesitesre
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz dredjudge84 #77718 üzenetére
EU irányelv, (rendelet em igazán van EU szinten ami a csatlakozott országokra vaonatkozn) és magyar törvények pénzforgalmi szolgáltatás és fizetési szolgáltatás témában és MNB álláspont. És tényleg a bankok rinyáltak az ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
bango
tag
Köszönöm, ez egy sima maestro kártya és nincs más kártyám azért veszem le mert egyrészt nagyon ritkán rendelek max évente 1x másrészt meg kellett adni a biztonsági kódot is és semmilyen másodlagos megerősítés nem volt fizetésnél (mint itthon ha rendelek vmit - kivéve barion) csak leemelték a pénzt. Ez engem a barionnal is nagyon zavar nem tudom mi erre a megoldás.
-
Topikgazda
válasz Rodzser Mór #77713 üzenetére
hogy ezt nem kérhetem csomagpontra.
Ez az kézbesítés napi e-mail volt, mert az előzetes értesítésnél nem lehet választani.
Express One megmondhatja hogy mi az oka, kérdezd meg a futártól amikor átveszed, gondolom ez ma lesz. -
Rodzser Mór
senior tag
Ilyet még nem tapasztaltam.
Leadtam egy rendelést. 6 termék, mind a 6 külön beszállítótól.
4 db-ot összecsomagoltak 1 csomagba, a héten átvettem, kérhttem csomagpontra.A fennmaradó 2 terméket 2 külön csomagba rakták, 2 csomagként szerepel. De ami furcsa, hogy ezt nem kérhetem csomagpontra.az emailben küldött megadott Express One weboldalon.
Ugyanúgy ennek is "AliExpress Selection Standard" a szállítási formája, mint a korábbi csomagnak, amit kérhettem csomagpontra és ugyanúgy az Express One hozza.
MI lehet ebben a magyarázat, logika?
-
Topikgazda
Egyszerű logika, ha nem érkezett meg akkor honnan tudod hogy hibás? A leigazolástól indul 15 nap a problémarendezés megkezdésére, így ha már most reklamálnál igencsak benne leszel. Ekkor nincs a szállítás megkezdése utáni 10 nap késleltetés.
A bankkártya egy bankszámlához tartozik, amikor fizetsz majd arról utalják a kereskedő bankjának a pénzt, így meg lesz a bankszámlaszám amire vissza tudják utalni. Ha látsz is olyan szöveget hogy bankkártyára küldik akkor is utalják a kártya számlájára, mert alapból nem fogad a kártya külső pénzt. A másodlagos azonosítós kártyára utalás is technikailag kötődik a számlához, ahogy a telefonszámod sem fogad pénzt, csak a bankszámlád.
Nem igazán látom értelmét a bankkártya levételének, 13 éve eltárolva használom a bankkártyáimat az AliExpress-en és semmi visszaélés nem történt. Senki nem "törte fel" az AliExpress fiókomat így vásárolni sem tud, igaz nem is adom meg kamu oldalakon az adataimat és a gépemhez, telefonomhoz sem fér hozzá illetéktelen, az illetékes meg nem vásárol az én kontómra, használja a sajátját.
-
bango
tag
Kisebb sérüléssel érkezett meg az árum mivel a dobozából kiesve tartózkodott a szürke zacskóban kisebb csoda hogy nem sérült meg komolyabban, a contact seller-re nyomva csak egy robottal tudtam társalogni de ő a dispute-ot javasolja, ha elérem a 11. napot így fogok tenni. Kérdésem hogy igazoljam vissza a megérkezést? Vagy ennek nincs jelentősége. Menet közben eltávolítottam az aliexpr. profilomból a kártyát amivel fizettem, ha visszatérítenének kell legyen kártya hozzáadva vagy enélkül is tudják már a banki adataimat ?
-
benfolds
őstag
autóakksi töltőre valami tipp esetleg? vett már valaki ilyet kínából? érdemes? sima li-ion/nimh akksi töltőm van, Liitokala li-500, az nagyon jó, 7 éve heti szinten használom gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
Skacok,nincsenek most aktív általános kuponok?
-
Topikgazda
Talán az hogy az EUR nálunk még nem az ország valutája. Az AliExpress alap devizája USD, nekünk meg a HUF ezért erre a kettőre vanak beállva. Viszont ha EU-s raktár annak meg EUR az elszámoló devizája és ott azért lenne az és ott előfordulhat hogy jobb az EUR HUF árfolyam, de Kínából rendelve USD-ben érdemes vásárolni, mert az átszámítási árfolyamuk nem egészen jó a többire.
Vagy egy olyan hiba amit hónapok óta nem akarnak kijavítani vagy csak nem tudnak a problémáról. -
Kobe
veterán
egy ideje nem rendeltem Aliról, msot viszont kellene
egy kis kézi levegőfújót akarok rendelni PC takarításhoz, de szinte mindegyik eladónál azt látom hogy nem szállít magyarországra
ez wtf ? ilyenbe még nem futottam bele soha -
Nick no.1
aktív tag
Szép napot mindenkinek,a segítségeteket kérem,
az ECSCCA00.... kezdetű azonosítóval érkező csomagot melyik cég szállítja Magyarországon?Xiaomi 14
-
laskr99
addikt
Mi az istent csináljak? Mert már megint egy dupla rendelésem dobták vissza most liquid miatt.
Ez kb vicc, hogy nem tudják úgy megválasztani a szállítást, hogy ne legyenek problémák....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen GPS-t vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Parfüm topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation 5
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- HP 630 laptop (15,6/i3-G2/4GB/500HDD/Magyar/Windows7)
- GAMER Ryzen 5 3600 / RX 6600 XT 8GB / 16GB DDR4 / 512GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Dell Latitude 3490 laptop (14/i3-G7/8GB/128SSD/AkkuX)
- Meta Quest 3 128gb +kiegészítők! (Garanciális)
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest