Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jojoando
senior tag
válasz martongunar #79251 üzenetére
Este éjszaka az nekik a reggel, , ilyenkor 14-15.00 óra körül a jó mert mennének haza vagy a nap végén vannak, nekem ez időtáj vált be és ilyenkor elérhetőek, reggel délelőtt nehezebben. vagy alig.
-
jojoando
senior tag
válasz martongunar #79246 üzenetére
Nem mindegyik ügyfele normális, vannak akik megértőnek, barátként kezelve hajtanak el, meg ígérget, vagy tényleg sötét. Nem könnyű a jót kifogni, volt mikor 10 napig beszélgettem 20 perceket az aznapival, a válaszuktól függetlenül vagy segítettek, de sokan nem.
Példa kocsi elektromos pumpa készülék jó, mellé kaptam egy más csavarmenetes tömlőt, na bizonyítsam be hogy 3 menet nem tekeredik a gépbe és elmegy mellette a levegő. Azt az 1mm kifotózni , vagy levideózni az egészet, volt vele kis meló, illetve a történet, hogy ilyen lehet... Visszaküldtem Spanyolba értékét visszakaptam. Melós volt, de... -
jojoando
senior tag
válasz martongunar #79244 üzenetére
Nem kioktatás képpen, de kissé rámenős vagyok ilyenkor, párszor az ügyfeles a főnökéhez ment kérdezni a dolgokat, azóta ha esetleg volna panaszom ritka hogy beszélni kell velük, csak beküldöm a tényeket és vagy visszaküldöm, vagy azt sem kérik, persze kisebb értéknél. 5000Ft alatt. Felette visszakérik Spanyolba...a GLS küldéssel.
-
jojoando
senior tag
válasz martongunar #79241 üzenetére
Inkább az ügyfélszolgálattal tisztáznám emberrel, mint a gépi válaszokkal.
Nem tudnak túllépni egy dolgon, inkább beszélnék fél órát is velük az igazamért.
Ha Nem értelmes ügyfélszolgálatost kapsz másikkal kell beszélni. -
jojoando
senior tag
válasz Intruder2k5 #79231 üzenetére
Csak azért írom, mert manapság sok levelet teszek spamba, mivel érdekes módon, a nevemre, email címemre érkeznek nyerési, csomag átvételi és még sokfajta gyanús levelek, de ez most igaz.
Hogy honnan veszik ezen adatokat nem is értem.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
A postánál ma munkanap van? Jött emal, ma hozzák a csomit! Hurrá!
-
jojoando
senior tag
válasz shokobanana #79127 üzenetére
Nálam pont fordítva volt 2x átkérdezte a raktárosokat, mikor visszajött hogy nincs meg a csomi, kérdtem tőle erről igazolást, akkor még egy videót végignézett a szállítóét, hogy kinek adta át a csomagot, utána megtalálta, de ha nincs meg, megírta volna.
-
jojoando
senior tag
[link] nem tudom elhinni, hogy egyik promóciós kód sincs ráhatással! Black ide vagy oda
-
jojoando
senior tag
Ha 3 dolgot rendelsz, ( opcionális) vagy Choicés termék aminek ki van írva a 12-15 napos kézbesítés, azokkal jobb esetben gyors szállítást kapsz, még ha nem is egy helyről vásárolsz teszed a kosaradba és fizeted egybe az egészet. Csak mind choicés legyen. Illetve a szállítási opciónál is lehet választani ( jobb oldalt fenn, ahol a free shippinget írja) kisebb nagyobb ráfizetéssel gyorsabb szállítást.
-
jojoando
senior tag
válasz d.beni #79026 üzenetére
Mondjuk Choicés rendelésbe ugrok bele, és alapba írja ki mindig: [kép]
Gyors Szállítás· Ingyenes visszaküldés
de ha sokszor nyomsz a termékre, beteszi abba a vásárlandó terméket ugyanolyan áron.
700Ft-s dolgot nem küldenék vissza, de pólót ( 3600Ft ) már 2x fizettek vissza visszaküldés helyett.
Beszélni kell az eladóval, és az ügyfélszolgálattal, nekem be szokott jönni.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz nikicaa #79015 üzenetére
Lehet nem volt raktáron, berendelte de még nem kapta meg, vagy lusta az eladó, illetve olyan is van, hogy a rendszert nem frissítették, ...
EO!
Ügyfélszolgálattal felvettem a kapcsolatot, és sikerült a szállítóval beszélni, és gyorsan elértem a postázási helyén, így megkaptam a csomit, amit esetleg este 8 ra hozott volna ki ma, pénteken.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Dr. Szilikát #79014 üzenetére
EO futár a számát küldték, de nem veszi fel.
Pedig elé mennék ha a környéken van.
Az itteni állandó futár ilyenkor a 40-50 csomagot adja át, ez a 8-l jár.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Üdv! Létezik olyan, hogy a futárnak kiadják a csomagot, de mégsem hozza ki, mert lassú és nem képes vele haladni? Ma nem a szokásos futár jön és csiga lassan dolgozik, rossz nézni ahogy halad.
-
jojoando
senior tag
válasz Bigemperor #78983 üzenetére
Megkérdezi az ALI ügyfélszolgálattól, miután beszélt az eladóval.
-
jojoando
senior tag
válasz btraven #78920 üzenetére
07:55:05DEP Depóba érkezett (HU - Törökbálint) 11:37:54E82 Kiszállító depó kapacitáshiány
még jó hogy most ment el a ház parkolójából...
Na végre kiadta, hogy ma nem, de egyébként beszélgettem kiszállítókkal és azok hozták a fenti szöveget, azaz 11 óráig ha kiindul a szállító, megkapod, olyan is van, hogy Du. kapsz levelet, mert a második körét futja, szóval ilyen is van. Ma itt esett a hó, megállt minden
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz z2solti #78915 üzenetére
Az árban olcsó, de vásárláskor a jobb oldali fotókat lehet megvenni, ( ha ráklikkelsz láthatod bal oldalt amit kapsz) illetve belépés nélkül, mint első vásárlói árakat adja ki, belépve az drágább lesz.
AZ EO mikor írja meg, ha mégsem ma hozza ki a csomagot?
A küldemény feldolgozás alatt, szíves türelmét kérjük.
ezt adja de már elmúlt 11 óra.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz MaxxDamage #78900 üzenetére
ExpresszOne bejegyzés részlet!
"Ezen reggeli megerősítése / értesítés hiányában kérem, hogy aznap ne várja a küldeményt, az értesítési kiküldést és a csomag kiszállítását várhatóan egy munkanappal később fog megtörténni."
-
jojoando
senior tag
válasz dredjudge84 #78872 üzenetére
Én pólót rendeltem 6xxl méretben, a leírásban szerepelt a mellbőség, aztán mikor megérkezett jelöletlen méretű terméket kaptam lefotóztam a méretét, mellé tettem mennyinek kéne lennie, REFUND, 3 napon belül visszakaptam a pénzem, nem kellett visszaküldeni, bár én a visszaküldő matricát kértem, mit csináljak egy kis méretű termékkel. Beszélgettem az eladóval, kérdtem, most figyeljen oda és küldjön megfelelő méretet , de másodszorra sem volt képes rá, visszakaptam megint az árát, de a pólónak jobban örültem volna.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Olvasom amik érdekelnek közt hogy black friday-kor
olcsóbb lesznek egyes termékek.
De az mikor lesz?
Nem írja sehogy sem. -
jojoando
senior tag
válasz hubber19 #78561 üzenetére
Az ügyfélszolgálatok működésével és a panaszkezelésével szemben tett panaszokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatósága jogosult vizsgálni.
A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény VI. fejezete tartalmazza.
A Fogyasztóvédelmi Hatóság elérhetőségeiről a www.kormanyhivatalok.hu címen talál tájékoztatást.
Amennyiben rendelkezik ügyfélkapuval, úgy panaszát azon keresztül a https://magyarorszag.hu/szuf_ugyleiras?id=61bf1c56-3705-4710-8d3d-8cfcdc972e26 címen elektronikusan is benyújthatja.Tájékoztatjuk továbbá, hogy a Nemzetgazdasági Minisztérium a megnövekedett számú fogyasztói panaszok miatt a webáruházak és futárcégek tájékoztatási és panaszkezelési kötelezettségének fokozott vizsgálatára szólította fel a fogyasztóvédelmi hatóságot.
Ha az ember nem tesz érte semmit sem, ne is várjon csodára, néha sajnos meg kell tenni, mert nem fog változni semmi sem maguktól. Aztán lehet bízni változásra, nélküle a karácsony fekete is lehet egyeseknek.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
-
jojoando
senior tag
válasz .-..-. #78510 üzenetére
Most néztem az Ali oldala jól működik.
Csak tanácsolni tudom, hogy PC-n csinálj egy kis takarítást a Ccleaner programmal, hátha valamelyik coki bezavar a felület indításába, Általában csak Google chrommal lépek be az oldalra, jelenleg is simán megy az alap linkkel, tehát nem a levelező ikonjáról.
Ingyenes a program : [link] és egy kis védelemnek ez nagyon jól blokkol reklámokat, és nem zavar bele semmibe : [link] -
jojoando
senior tag
Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, de előtte készítsél fotókat bizonyítékot mit kaptál meg és mit nem, illetve az eladóval való beszédet is fotózd ki, hogyha kell és kérik akkor legyen valami bizonyítékod a történtekről, anélkül felesleges a keresése. Délután könnyebb innen elérni őket kezded avval mi a vásárlási számaid sora amikkel a gond volna.
-
jojoando
senior tag
válasz yogibear #78497 üzenetére
Ez most nem éppen Alis téma fórum, és a határvonal nem, minden esetre a depóban 30 000 db csomag vár kiszállításara, mivel Én bementem és semmi segítő készség nem volt átadás terén. A 4 helyett 3 irodai munkás volt, és nem is akartak megkeresni semmit sem... A fenti címen raktárak termek vannak, házgyári panelok sehol az mellette volt , most a kőkorszaki tetemeket keresnek kis készséggel. [link] [link] itt
-
jojoando
senior tag
válasz gyulazsolti #78490 üzenetére
Jobb a telefon mint a pc bizonyos tekintetben. Telefonon ennyivel több a bejegyzés, azaz BÁR NEM KÉRTEM, de őrzik a csomagomat ingyé...
yogibear Határterület az írásod a Törökverő utca a 22-é [link] . De mindegy is, a lényeg hogy a csomagot nem voltak képesek kézbesíteni. A házgyár a másik oldalon volt a Kondorosi úton.
g0dl nekem más címmel indokolták hivatalosan hogy nem kézbesítették, aztán a telephelyen kiderült, hogy a megadott cím hamis volt a csomagon az én címem szerepelt normálisan, viszont hivatalosan gyorsan a csomagkövetőbe a korrekt ügyintézést írták bele, illetve a hazug dumát a címről.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz gyulazsolti #78488 üzenetére
Nem írta ki? Sajnos az enyémet fel sem vette a kiszállító kocsi pedig itt van tőlem 500 méterre a DPD kiadó Budafokon
-
jojoando
senior tag
válasz gyulazsolti #78480 üzenetére
Ha regisztrálnál az email címeddel a DPD-re jobban tudnád követni a csomagod
mivel a keletkezése után már megjelenik nálad telefonon is.
Track17 szerint:
2024-11-05 16:39
HU, Debrecen, Csomagja az átvételi pontra került 2024-11-05 16:28
HU, Debrecen, Csomagja az átvételi pontra került
-
jojoando
senior tag
Tedd össze a kezed, hogy a második kört bevállalta a futár és még akkor is szállít reggel 6-tól, ha tényleg kiviszi, Sokunknak ezt sem teszi meg a felettem írónak sem
gyulazsolti Valami Budapesti csomagpontra viszik a csomagod.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz hubber19 #78469 üzenetére
Egy fogyasztóvédelmi levelet megérne ez az áldatlan állapot, mikor is még az ünnepek előtt vagyunk.
A múltkor kis probléma volt az ExpreszOne cégnél is, de ott az erőiket 2 napra átcsoportosították és rendbe is jött a kiszállítás, csak hát át kéne nézni a területi viszonyokat és azt az igényekhez igazítani.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz hubber19 #78466 üzenetére
[link] Előbb írtam, Felénk mi van, az biztos sofőrjük nincs a csomagok ott rohadnak a raktárban mint a trágyacsomóként összehányva Kupacokba...majd ha rád kerül a sor véletlen, kihozzák.
V! Lehet 10 cég is ha képtelen a szolgáltatást tisztességesen csinálni, Az MPL ma jelezte ha ma át tudják venni a csomagot, holnapra ki is hozzák. Eddig is hozták az Alist is ha megkapták.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz yogibear #78458 üzenetére
DPD következő van jelenleg 5 teherkocsinyi csomag van a földön úgy, hogy nem is tudják, mikor sikerül ezt kihordatni, talán szombaton is fognak dolgozni, minden esetre a raktáros nem adta ki a csomagom személyesen sem, 30 000 csomag közül nem keresi ki. ez van most jelenleg délbudán,
-
jojoando
senior tag
válasz yogibear #78458 üzenetére
DPD nekem semmit sem írt se tegnap sem ma, de itt van a depóba a csomagom, az ügyfélszolgálat szerint 11 órára ki kell küldeni a csomagot, de ebből semmi sem történt meg. 3-6 ig személyesen át lehet venni szóval lehet begurulok érte.
EO: na azzal az van hogy pl a 11. kerben szörnyen sok új panelt építenek manapság köztük pl Teris házat, melyben simán el lehet tévedni, mert úgy építették aki nem ismeri, lehet barangolni 400 lakó között ott megáll a futár ideje 10-20 percre, azután jön tovább, Van hogy 8 kor kiadják a csomagot nekik, aztán az első kézbesítés később lesz de jön az enyém nagyon ügyesen, csörög telefonon, és 1 perc múlva be is kanyarodik a ház elé, és már megy is tovább, ha tud, halad. Ez inkább hozza mint a DPD, azzal mindig van valami.. -
jojoando
senior tag
válasz yogibear #78452 üzenetére
Amikor megjelenik a helyi szállítócég oldalán a csomi, akkor kerül hozzájuk, ez a bejegyzés, hogy érkezett a helyi fuvarozó, ez még nem a DPD. Elvileg ma ki kéne hozniuk egyet mert már itt van, de 9 órakor még nem adták ki a kézbesítőnek, meglássuk, legutóbb mire beírták kiszállításra, itt volt az ajtómba a figura, aztán jelentek meg a többi sorok a kiszállítással kapcsolatban, hogy minden szép és jól ment...
-
jojoando
senior tag
Csak jelezném, tavaly kb. ettől az időtől beindult a KARÁCSONYI BEVÁSÁRLÁS,
és csomagok nem érkeztek meg időben, illetve tűntek el! -
jojoando
senior tag
Azért kérdeztem, mivel legutóbb is hasonlóan cselekedett a DPD, még az elosztót sem írta érkezésnek, aztán 11 felé meg már értesítés nélkül betoppant a csomaggal, persze utána az emal jött hogy "értesítettek, meg hogy mikor érkeznek, csak éppen az átvétel után.
Azt megelőző csomag meg eltűnt majdnem, de egyik munkásuk videórögzítésből szűrte ki hol esett ki a rendszerből, szerencsére megtalálta, a telefonos ügyfeles semmit sem tett csak a duma volt... -
jojoando
senior tag
[link] Nem is tudom erre mit mondjak! Lehet igaz egy új eladótól, hogy a 800eFt-s kerékpárt ennyiért adja ingyenes szállítással? Vagy bukta a lóvé a fizetés után?
-
jojoando
senior tag
válasz Impair1980 #78361 üzenetére
Ez így drága és egy régebbi tipus, kezdve ott hogy TS18 a régebbi tabletek könnyen megpukkantak a melegben, évente cseréltem újra mert meghülyültek 40-50 fokban a kocsiban hiába a venti. Van itthon belőlük lomként a doboznyi...
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Előzőre! [link]
Hát ez meg mi lehet? Balesetezett a kocsi?
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Átvenném ha a kézhez hoznák, de még a látszatja sincs meg, hogy a pénteki első értesítés után kocsin lenne a csomag. Azaz sem hétfőn, sem ma nincs szállítva, nincs kocsin a csomag. Ilyenkor mit írjak az Alira? Valószínűleg elhagyták?
Néztem a mobilon is, azon is csak a tegnap szerepel mára semmi.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Délelőtt nehezen ad be kezelőt, illetve 2-3 percen belül bontja az automatika a csetet ezért közben bármit kell írni, hogy ne szakadjon meg a kapcsolat,. Illetve ha bármi van rá kell készülni fotóval, videóval... hogy mikor a beszélgetés van, az át tudjon menni.
#78211 V Már tegnap írtam panaszt a kézbesítésre épp ezért, de ahogy a mai követést nézem még most sincs kiszállító kocsin, furcsa, szerintem ez mivel kicsi, nem találják. Csak a kötelezőt nyomassák a rendszerbe meg amit írtak, az alapján még reklamálni sem tudok az Alinál, Mert "nem vettem át a csomagot ÉN"
-
jojoando
senior tag
Volna egy olyan kérdésem, Ali csomagot pénteken értesített a DPD, hogy érkeztettek, hétfőn kihozzák. Aztán a termék az elosztó előtt "eltűnt" majd mikor hívtam a céget hogy most akkor hozzák-e vagy mi, azt a tájékoztatást mondták, hogy majd kedden.
Erre 1 órára a rendszerük kiírja hogy kiszállításra kerül a tegnapi napon, várom az időkapu, de nem hozták ki, nem is telefonáltak, csak fél 5 kor, mikor kiesett a kezükből a munka, jött egy levél, hogy ÉN nem vettem át, holott ki sem hozták. Érdekes módon még más nevet és címmel indokolták, hogy nem tudták ŐK kézbesíteni, azaz az Ali felé is az a kiírás hogy én hibáztam, holott nem.
Mit lehet ilyenkor csinálni? Bosszant ha hazudik egy cég! Nem tudni a "sikertelen kézbesítés" után ma is eljátsszák ezt? -
jojoando
senior tag
Semmi bajom az MPL-l a ruhás csomikat azok hozzák, ismerem a faszit, felénk állandó ember jár 1-2 perccel az érkezése előtt telefonál, lehet bankkártyával fizetni nála. Mikor megkapta a csomagot kiszállításra, jön email, és egy idővallum mi között érkezik, általában akkor vagy előtte jön is. De az nem Alis ( Atlas for men), ki lehet fogni olcsó és jó termékeket.
-
jojoando
senior tag
Mi történz az Ali-val? Csupa DPD csomagkövetéssel kapom a cuccaimat,
pedig alig van melósa a cégnek? Postai kihordás eltűnt nálam. -
jojoando
senior tag
Személyes tapasztalatom, hogy ünnep ide-oda, egyik eladó nem küldte a terméket, később vettem észre hogy ünnep van, még "Éva " sem ismerte el az ünnepet, bár személlyel beszéltem, tippnek adta a rendelés lemondását, második napra az árát visszakaptam. A másik eladó szombaton megindította a küldést jelenleg a 6. helyen van azóta. "07 Okt 202401:44 Megérkezett az indulási szállítási központba".
-
jojoando
senior tag
válasz Mr. V. #77945 üzenetére
Szerintem ha az eladó eltűnt vagy egyéb probléma van vele, azonnal lehet az ügyfélszolgálatnál bejelentést tenni és érdeklődni, illetve elkezdetni velük az intézkedést.
Dél után jobban adja az oldal a kezelőt, délelőtt nehezen. Ha sárga ablakos az üzenetablak, az gyorsan kiadja a kezelőt. Saját tapasztalat. -
jojoando
senior tag
válasz Intruder2k5 #77917 üzenetére
Ahogy nézem, a csomagot digitálisan a csomagszámot megkérték, a raktárban van, majd kedden talán megmozdul. Nem örülök neki, de ez van.
-
jojoando
senior tag
-
jojoando
senior tag
válasz Intruder2k5 #77762 üzenetére
Én aksis pumpát vettem 10eFt-ba rossz volt, az eladási oldalon volt visszaküldési garancia, panaszt elküldtem másnap jött a matrica hogy adjam fel a GLS-l, vissza is kaptam az árát.
Ezen a héten jött egy 4eFt sort, kicsi volt megpanaszoltam, másnap jötta válasz, nem kell visszaküldeni , pénzvisszafizetés lett belőle 1 nap múlva kaptam értesítést, az OTP től hogy visszakaptam az árát. Tegnap előtt jött a másik csomi abban egy 4eFt-s póló volt kicsi, megpanaszoltam tegnap jóvá is hagyták a visszatérítést, nem kell visszaküldeni, még az OTP a hétvégére való tekintettel nem értesített róla, de majd hétfőn.
Egyenlőre nincs rossz tapasztalatom velük. -
jojoando
senior tag
Mi történt Ferihegyen?
Múlt hét hétfőn rendelt 2 cuccost egy kosárba tettem, mégis egyiket az EO kapta másik ECS-s, a lényeg szinte együtt jöttek Magyar honba és a vám után, tegnap, mára a kiszállítóhoz is kerültek, természetesen az EO holnap hozza a postára kíváncsi leszek!
[link] [link][ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
[link] Na ez hogy?
Másik, Yanwen csomag manapság mennyi idő alatt érkezik meg?
Ahogy látom idehaza az ExpreszOne kézbesíti, majd. -
jojoando
senior tag
[link] Cainós!
Július 27-n rendelt dolgaim felét ma hozta ki az EO. Kíváncsi leszek a másik részét holnap megkapom-e, mert 1 nap különbséggel érkeztek a vámra.#77037 dredjudge84 Szerintem ugyanaz az eladóra , üzletre értette a vásárlást
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Kristof9094 #76743 üzenetére
[kép] Francia raktárat ír pedig.
-
jojoando
senior tag
válasz nagysandor79 #76581 üzenetére
Miért ennyi az ára szerinted? Ha rendelek szemüveget, mert sokat szoktam ha szükséges, hogy az oldal mechanika +15%-t még kihajlik , fém, lehetőleg vastag műanyag a lencse és nem zárt. [link] Ilyet szoktam rendelni és bírja a strapát illetve a napi több tisztítást is ha szükséges. Nem a legjobb de tartós.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
[link] ECSCCA0057110801
Írtam az ECS Logisticnek hogy mikor adják át a postának a csomagot erre azt kaptam vissza hogy még meg sem érkezett hozzájuk , kérdezzem az eladót.
Kérdésem, ha a vámon átment, az ECS raktárába tette elvileg tán továbbította is, akkor hol lehet 9-e óta a cucc? Merthogy igazolást semmiről nem hajlandó adni, az Ali meg kiírta van még 66 napon csücsülni a hátsómon.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Számomra a Kínai vagy az Angol nyelv megoldható dolog, maximum ha meglesz a termékek pontos neve, azt más cégnél keresem, Az sem baj ha Indiában kell bejelentkezzek, van VPN kliensem ott vagyok pár másodpercen belül, kivéve Kína, ott nincs VPN szerver. De Thaiföld Vietnám... Singapúrban van.
-
jojoando
senior tag
taobao.com [link]
Kérdezném, ez lehet biztonságos vásárlási hely?
Van aki itt vásárolt? -
jojoando
senior tag
Az is lehet, olcsó Ázsiai vagy afrikaiakat akarnak felvenni helyettük, fele pénzért.
Egy csomagra vártam, betelefonáltam a DPD be hogy mi van a "mai kiszállítással" erre mondta hogy 2 kör kerületi szállítást visz sofőrje, hát na azért az durva reggel 6 tól este 8-ig melózni. -
jojoando
senior tag
válasz Nordik #76352 üzenetére
Ügyfélszolgálattal (Aliexpresz) beszélsz hogy a terméket a mai napig nem kaptad meg. Április 17 -n elvileg a posta megkapta utána úgy 10 nap alatt kellett volna megkapjad vagy értesítsenek, hogy menj érte. Ha ezekkel nem találkoztál azaz nem kaptál semmit sem, akkor marad a fenti hogy ez van.
[link] Alpachino
Ez még Kínában elakadt a vám előtt szóval sok indok nem kell a visszatérítéshez, írtam előbb mit tegyél.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Alpachino #76353 üzenetére
Az rendbe megpróbálod és ha nem megy visszaírod hogy te nem tudod megnyitni, nyissa meg a kezelő. Kifotózod a dumát amit az oldal mutat oszt megnyissa ő. Írtam már, nekem a még meg nem érkezett termék árát visszaadták, de ezt már írtam. Nem kell a kiírással foglalkozni, visszaírod te nem tudod megnyitni, ennyi. nincs napos akadálya.
-
jojoando
senior tag
Erre csak azt tudom mondani, egyik aksit vonatra tették másfél hónap alatt ért ide nehezen, a másik elem sima papírcsomagolásban azaz mint a gyógyszer papírdoboz és benne a 2db aksit simán hozta a repcsi bubis csomagolásban. Sokat számít ki adja fel, egyes dolgoknál, úgy kezelik a szállítását.
[link] Alpachino!
Nem vonták össze a csomagokat és vár még valamire? Ügyfélszolgálatnál lehetne reklamálni, hogy 2 hét után kezeljék eltűntként a csomagot vagy az ALI nem frissítette a csomagkövetést, olyan is van. Mindenképpen a cseten írnék a kezelőre mikor felugrik valamelyik beszélni a lényegről, és nem a disput vagy refunddal kezdeni . Sokat számít illetve hogy értelmes kezelőt kapjál. -
jojoando
senior tag
Legutóbb fillérekért olyan szeletelőbe futottam bele hogy el se hiszem nap mint nap milyen jó. Előtte a CBA ban vásároltam műanyagos kivitelben, de 3 hónap alatt széthullottak, az Alin Choice árban 374Ft [link] [kép] de örök minőségnek nézem, pengéje akár a zellert is viszi....minőségi termék. Már a család ellátva vele
-
jojoando
senior tag
válasz #34406211 #76317 üzenetére
Nekem a kábellel nincs gond a 2Gb-s netet viszi simán a CAT7 kábel, [link] , ami nem annyira olcsó, de stabilan működik. A modem is tudja a netet és a Type C dugón keresztül is átjön a tudása., persze kell hozzá még egy 2.5GB széles hálózati "kártya" (USB stift)
Viszont ez a "kerámia betétes elosztó [link] ami ÖNTVÉNY!! 1 év után el kezd porladni, szétesni, és programozottan megy tönkre, fura, mire képes a "tudomány"
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Pozitív dolog, tegnap egy vásárlást elnéztem,
azonnal töröltem, és már vissza is küldték az értékét. -
jojoando
senior tag
válasz Directors #75959 üzenetére
Pontosítsunk! Eladótól függő a küldése. 3-4 szer rendeltem késeket, minden eladó a kezét teszi rá hogy minden rendbe lesz aztán vámoláson átmegy, ezután a reptéren vagy felveszik a terméket, nálam többször visszaküldték az eladónak. Csak "ÖREGEBB" eladótól érdemes ilyeneket vásárolni az új nekem többször nem érkezett meg.
-
jojoando
senior tag
válasz PuffyDog #75808 üzenetére
ügyfélszolgálattal beszélj személyesen, angolul. Amennyiben ez nem működne a google trans segít akár több ablakban is. [link]
Ma végre az árus elolvasta az írásomat, mert éppen nem lopta el senki a küldeményt, így a vásárlási árat, amit visszakaptam ismét megvásároltam a terméket, de nem kérem a postázást, amit megértett, ebből a lényeg hogy egy rossz küldés után is visszakaphatod a pénzed, ha értelmesen beszélsz az ügyfélszolgálattal. -
jojoando
senior tag
válasz PuffyDog #75763 üzenetére
Sajnos neked kell végig zongoráznod, a GLS nél ezt a csomagutat, és nekik kell elismerniük, ha hibáztak. Erről írnak egy Angol nyelvű jegyzőkönyvet ( nem te ), azt kell elküldeni az aliexpresznek ami a legegyszerűbb dolog.
Illetve ha elismerik a téves szállítást, kártalanítani a GLSnek kell. -
jojoando
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest