Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- KISDUCK: Lamax NoiseComfort ANC párna csere
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#88470784 #24098 üzenetére
A kínai posta partnere a Magyar Posta. A megbízhatóságnak nincs jelentősége, ha nem kapod meg akkor a pénzed visszajár.
Vám erre vagy 6% (6100 Ft) vagy 2,7% (2700 Ft) ha nem veszik komplett egységnek, az áfa 27% (a legolcsóbb US $384.37 esetén kb 27300 Ft) és a posta vámeljárási költsége 3000 Ft. -
#88470784
törölt tag
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni.
Ezt szeretném megrendelni, de nem tudom mennyire megbízható ez a China air post.
(szállítással együtt 447$ ír az általam választott kitt-re)Ezt itthon Magyar Posta hozza ki?
Vagy ezt hogy kell elképzelni.Telefont tabletet stb már rendeltem, de ez kicsit nagyobb csomag.
Vámot, Áfát erre mennyit számoljak kb 30% plusz teher?
Köszönöm szépen
-
Madycsa
tag
Sziasztok!
Egy problémás vásárlásnál az eladó, termék újraküldési ajánlatát nem fogadtam el. Ő paypal azonosítót kér, hogy arra küldje a pénzt és azt, hogy töröljem a dispute-ot, utána küldi.
Írtam neki, hogy küldje aztán törlöm a dispute-ot. Gondolom ez így szerencsésebb.A kérdésem valójában az volna, hogy ha ő elküld a paypal-on keresztül pénzt, azt vissza tudja utána vonni, húzni?
-
Akkor a válasz az hogy van Kínában szombaton és nagyobb városokban vasárnap is nyitva tartó postahivatal.
Annyival még kiegészítem, hogy van olyan eladó aki a feladás alatt az Interneten megrendelt nyomkövetett szállítást is feladásnak tekinti.
Elnézését hogy máshogy kezdtem a választ. -
válasz
emma_tamasi #24090 üzenetére
Ha nem volt ráírva hogy az nap (05.04) átvehető ,akkor csak a következő nyitvatartási napon veheted át. Ha szombaton nincs nyitva akkor hétfőn.
Az értesítő valójában nem kellene, én kinyomtatom a nyomkövetési számra vonatkozó nyomkeresési oldalukat, ráírom a nevem, címem, a postás kézbesítő körzet azonosítót (ezt egy előző értesítőről lestem meg) és ezt átadva megkeresik és kiadják. Ha kérdezi hogy hol az értesítő, akkor csak annyit mondok, hogy a kollégája nem dobta be. Ezt persze azután amikor az általad idézett szöveg látszik és csak a következő napon jönne az értesítővel a postás.
Aznap bedobott értesítő esetén nincs náluk a küldemény, (ezért írják rá, hogy mikortól vehető át), amíg a kézbesítő le nem számol, ez akár 17 óra körül is lehet és azután még át kell pakolniuk az átvételi helyre, ez is időbe telik.A csomagos kézbesítőknek általában nincs kulcsa a lépcsőházakhoz, máshoz meg nem csöngethet be hogy beengedjék a postaládához ezért a levél kézbesítő viszi a következő napon az értesítőt.
Az elmúlt 6 hónapban már mindig kaptam értesítőt, csak a pénteki postán átvehető szövegűeket intéztem a fenti módszerrel, mert nem akartam hétfőig várni és nálunk nyitva van szombaton is.
-
emma_tamasi
újonc
Sziasztok. Nekem az lenne a problémám, hogy azt írja a magyar posta nyomon követő oldalán, hogy a csomag átvehető a postán. El is mentem elvenni, de ott azt mondta a dolgozó, hogy még nincs itt és nem tudja kiadni értesítő nélkül. Ilyen esetben mit lehet csinálni? kell várjak amíg értesítőt küldenek, vagy érdemes pár nap múlva megint elmenni s megnézni? Ahogy a kommentekből látom nem is hagy minden postás értesítőt.
Postán átvehető
2018.05.04. | 12:08 Budapest 112 posta -
Nálunk is van szombaton nyitva tartó posta, ott miért ne lehetne, illetve elektronikus úton lehet szállítást rendelni és a nyomkövetési számot be lehet írni mert az azonnal kap és az már akkor szállítás alatt lévő lesz, de írja is az AliExpress hogy 7-10 nap is lehet mire a nyomkövetésben látszik valami, én inkább a netes szállítás megrendelésre gondolok.
-
tlac
nagyúr
szombaton van Kínában posta?
(állítólag ma feladta) -
kropi
tag
Milyen megfontolásból hosszabbítja meg magától az eladó a "Purchase Protection-t". Fel se adta eddig, vagy rájött hogy rossz címet írt, vagy ...?
Április 4. rendeltem, 9. üzent, hogy feladta, most meg májusban kaptam egy levelet, hogy védelem hosszabbítás van. Egy 2 $ tétel, tehát gondolom nem az értéke miatt. -
Beírja hogy 10 nap és lehet hogy 2 munkanapon belül feladja, nem egészen azt jelenti hogy pont a10. napon kerül elküldésre.
Ez csak a fizetés után jelenik meg, a termék leírásban van amelyik eladó beírja hogy mennyi időn belül küldi el.
Valójában nincs különösebb jelentősége mert a szállítási védelem általában úgyis 60 nap, de az is 7-75 nap közt mozog. -
galaxys80
veterán
Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator
2018.04.03. | 21:02
Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.04.04. | 13:22
Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.04.04. | 23:30
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
2018.04.25. | 07:57
Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting
2018.04.25. | 11:23
Postán átvehető
2018.05.04. | 07:33Győr 7 postaNem dolgozott túl gyorsan a Magyar Posta.
Ezek szerint be kell menni a csomagért és nem fognak értesítőt küldeni?Más:
Leveleztem ugye egy eladóval, mert nem működött megfelelően a HUB amit küldött. Ígérte, hogy küld másikat.
Tegnap ez a levél érkezett:
Dear friendWe have submitted the resend for you.
It must to be agreed by our leader.
Please remember to ask me for new tracking number after 1-3 working days.Regards
Nem tökéletes az angolom, így nem világos, hogy nekem kell kérni tőle a tracking number-t vagy azt szeretné mondani, hogy 1-3 nap mire megkapom.
-
Putyin90
senior tag
Az Order Status-nál Awaiting Shipment-et ír, alatta pedig pl. Processing Time remaining: 4 days 13 hours 53 minutes. Ezt úgy kell érteni, hogy ha ennyi idő múlva nem adja fel, akkor visszakapom a pénzem?
-
Caliber92
csendes tag
Megnyitottam az első vitámat én is. Egy hónapja rendeltem valamit, de csak egy kamu soha nem élő TN-t kaptam. Írtam neki párszor, de nem válaszol. Ugyan még van 2hét a védelemből, de betelt a pohár. Ahogy nézem az utolsó hónapban begyűjtött 6-7 egycsillagos értékelest az eladó.
-
tlac
nagyúr
válasz
gingerbalm #24069 üzenetére
ezt értem, hogy van egy ilyen védelem az ali-n
de elég szokatlan, hogy nem adja fel pár napon belül, üzenetemre nem válaszol
cuccokból van, sőt azóta kicsit olcsóbb is lettszóval valószínűleg járt már az oldalon mostanában
-
bul07
nagyúr
válasz
gingerbalm #24073 üzenetére
Még nem mondtam meg munkatársnak hogy megjött és ilyen kicsi
Kivárom hogy milyen lesz még a maradék, de el kellene döntenem hogy hogy menjen a dologCsak az a gond hogy van viszonyítási alap BG-ről már rendeltünk több ilyet is [link] és a megadott mértei is ugyan azok, és az elég nagy méretűek voltak, csak már jó ideje nincs raktáron nekik így maradt a ali
-
bul07
nagyúr
Véleményeteket kérném
Rendeltem ebből a kesztyűből 3x 1db-ot, két nap leforgása alatt(azért így mert így nem volt szállítási költség), és nem is magamnak
Megjött az elsőCsakhogy a méret nem stimmel 250mm helyet jó ha van 230mm és más méreteivel gond van
Írtam neki hogy nem jó a méret csináltam fényképet is
Erre jött ez a válasz
Dear customer,
I'm so sorry for the troubles
How about we refund you $1 as compensation ?Do you have paypal?
1:If yes , please tell us your paypal account , we will refund to your account .
2:If no ,you can ask if your family or your friend have , or you can apply a new one then tell us~
Thanks~1, paypal-ra akar 1$ küldeni
2, küld egy újat(ha jól értem, de mit kezdjek még egy kicsi kesztyűvel)Ez még talán oké is, de nem nagyon mert még édesanyám kezére is alig megy fel
De most ha megjön a másik két darab is és ha azok is kicsik, mit kezdek velük
Mit csináljak
-Kérjek full refundot ez szerintem is erős mert megjött a kesztyű de tényleg kicsi
-Vagy ennél fogadjam el a 1$ másik kettőt meg várjam ki és azok is kicsik egyszerűség kedvéért egyikre írjam azt hogy nem jött meg és full refund, így kb megfelezném a veszteséget mert én fizettem 8.35$ a 3-ért és visszakaptam 3.75$, maradna 3kicsi kesztyűm 4.6$-ért -
-
tlac
nagyúr
válasz
gingerbalm #24064 üzenetére
a cuccnál sehol nem írja, hogy mennyi időn belül adja fel
aliexpress szerint még van jó pár nap mielőtt törlődne a rendelésem
-
tlac
nagyúr
napokkal ezelőtt leadtam egy rendelést, de nem adta fel az eladó
írtam is már neki tegnap, de arra sem reagált
direkt egy jó értékeléssel rendelkezőtől vásároltammeg lehet valahol nézni, hogy olvasta-e a válaszom, vagy mikor volt online?
-
Putyin90
senior tag
Rendeltem egy terméket, az Order information-nél nem szerepel az irányítószámom, pedig mikor a címet kellett kiválasztani, ott megadtam.
Így néz ki a Receiver address:
XY ter 5,,Város,Megye,Hungary Nevem TelefonszámomEz így oké, vagy ott kellene lennie az irányítószámnak is?
Szerintem a házszám után a ,, között az irányítószámomnak kellene szerepelni, nemde?
-
Kata6710
csendes tag
Igen, kaptam sms-t.Tehát valahogyan másoljam be csatolmányként az Ali vásárlási oldalamat, amin látszik hogy miket vásároltam, és mennyiért? És küldjem el a számlamásolatom, az összesített levonásról, majd magyarázzam el, hogy mi mennyibe került külön-külön?........tudod, nem vagyok könnyű eset
-
válasz
Kata6710 #24054 üzenetére
Az Aliexpress vásárlási oldalai és ha csatolod a banki igazolást akkor leírod hogy miért több.
De kaptál már sms-t vagy értesítést arról hogy le kell igazolni a vételárat? Addig nem kell pánikolni.
Egyébként 26,57 $-tól indulhat a vámeljárás, az hogy májusban 45,78 $-ig kérelemre elengedik a fizetendő áfát a vámeljárás keretében az egy kicsit más dolog. -
emin
csendes tag
Sziasztok!
Nyitottam egy vitát, egy smart band-nak a borítása használatba vétel után egy órával levált, elengedett a ragasztás.
Az ali válasza az alábbi volt, lehet, hogy nem jó okot vállasztottam ki, mit kellene ilyen esetben kiválasztani?
Az eladó azt kérdezte installáltam- e a fedelet, vicces ez egy ragasztot burkolat aminek IP 67-es védettséget kellene biztosítania.
-
Kata6710
csendes tag
Sziasztok!
Tudom, kicsit problémás vagyok...Tehát rendeltem egy terméket, az ára 45,93 usd . Ez már vámköteles, ha minden igaz. A problémám:A számlámon nagyobb összeget zároltak aznap, mert több dolgot is rendeltem. Így a számlámon külön nem szerepel a 45,93 .Akkor így mivel igazoljam a termék árát?
Köszi a segítséget! -
válasz
gixxergabi #24052 üzenetére
Csak egy apró pontosítás, a Maestro-val lehet az Alipay-en keresztül fizetni, viszont a kártya regisztráció az Alipay esetén csak Mastercard vagy Visa kártya esetén lehetséges
-
válasz
gixxergabi #24050 üzenetére
Ami ugye Mastercard, nem pedig Maestro.
-
gixxergabi
senior tag
Otp webkártyára átrakva pénzt azzal már ki tudtam fizetni a rendelést...
-
dudzsi
tag
Köszi akkor majd ugy teszek. Viszont egy érdekes dolog, hogy alipay-en ha megnézem a tranzakciokat akkor azt irja hogy Order Comlet. Csak annál az egynáél amit most probáltam ott írja hogy nincs fizetve. Elvileg a számlámon elöjezésbe nem látom hogy nőt volna az összeg amit még nem könyveltek le. De f..a lessz ha megint levelezgethetek mindenkivel ha ennyiszer vonodik majd le.
-
maross
nagyúr
koszontem az infokat
-
válasz
maross #24043 üzenetére
Ha tényleg nemzetközi postai nyomkövetési számod van, ami vagy Rx999999999SG vagy Lx999999999SG forma, szingapúri posta a szállító. Egyébként bármi lehetséges.
De többször írtam, Magyarországra mindig vámolás után kerül továbbításra a vásárolt és postai úton továbbított küldemény. Vagy lesz teljes vámeljárás, vagy csak egyszerűsített, ahol nem kérik a fizetés összegének igazolását.
Így a vám sosincs megúszva, elkerülve. -
maross
nagyúr
1) "Airline arrived at destination country"'
2) "Arrival at Destination Postal Admin (From SG/SIN to HU)"ez vajon vámot jelent, vagy megúsztam? (mobil)
-
Akkor is írtam hogy nem lehet más címre küldeni, a rendszer a te címedet adja át, ő írt más nyomkövetési számot be.
Ha ezt a tényt -más városban kézbesítve- egyértelműen leírtad a dispute-nál, akkor a javadra fognak dönteni.
Nálam is előfordult ilyen néhány esetben, de azzal nem igazán tudott az eladó mit kezdeni, hogy Szeged az nem azonos Győrrel, egyértelmű hogy nála volt a hiba.
Ha valamelyik elkezdett volna agyalni, mint nálad, az a nagy értékelésben 1 csillag és a szöveges részbe beírva hogy hamis nyomkövetési számmal akart átverni. -
atala
addikt
A múltkor írtam, hogy az eladó más címre küldte a csomagot, vagy el sem küldte, csak megadott egy másik magyarnak szánt nyomkövetési számot.
Vissza akarta vonatni a disput-ot, nem ment bele a visszafizetésbe. Én sem fogadtam el a javaslatát.
Most az Ali fog dönteni. Mire számíthatok? A megadott nyomkövetési számon látszik, hogy valaki át vett egy csomagot Győrben, de az én lakcímem Nem ott van. -
gingerbalm
aktív tag
válasz
dudzsi #24031 üzenetére
Mázlid van, ha neked csak tegnap óta. Kábé egy hete szívunk itt vele többen. Nem tudni, hogy mennyi ideig nem fogod tudni használni, bármikor megjavulhat, de az ellenkezője is igaz lehet. Ha OTP-s vagy, ma éjjel lesz valami rendszerbütykölésük, de hogy ez bármire (legfőképp erre a maestro-aliexpress szenvedésre) befolyással lesz-e a jó irányba, az passz. Próbálj addig ebayen keresni termékmegfelelőt, mert a paypalon nincs gebasz.
-
válasz
dudzsi #24031 üzenetére
Ha visszaolvasol, az aki itt jelezte, annak nem javult meg. Más helyeken az a helyzet derült ki hogy esetleg hetek, hónapok múlva lehet újból fizetni, de inkább az hogy nem sikerül a későbbiekben sem.
De nálad ez most egy AliExpress fizetésnél jött elő, előjöhet más helyen is a későbbi időben. -
dudzsi
tag
Sziasztok!
Én se tudok fizetni péntekóta a Maestro kártyámmal. Eddig tökéletesen ment. Van valaki akinek szintén nem megy? Akinek volt már ilyen kb mennyi idő után müködött újra? Lecserélem a kártyámat mastercardra de addig is használnom kellene. Köszi -
válasz
KutyiHU #24027 üzenetére
Nézd meg az Összefoglalóban a AliExpress probléma kezelés, dispute indítás leírást, megérkezett kategóriát válaszd, mert csak ott tudnál most valamit kezdeni.
Amire utaltam hogy nem így csinálom, hogy ha nem érkezés van egy több tételes egyben szállított rendelésnél akkor a szállítás védelem ideje alatt nem indítható minden esetben a dispute, csak mondjuk a vége felé.
Ezért jobb az, hogy megérkezett de hiányos. Ha nem akarod dispute keretében az eladóval az egyezkedést akkor meg ír neki üzenetet.
A dispute-s dolgot innen keresd a leírásban:
Ha megkaptuk, de probléma van vele.
Itt két lehetőségünk van, csak pénz visszakérés vagy visszaküldés.
A pénzt kérjük vissza -
válasz
KutyiHU #24024 üzenetére
Azzal küldöd el hogy nem érkezett meg viszont azt látják ellenőrzéskor a a nyomkövetési számnál hogy kézbesítve. El ehet magyarázni is, hogy ezt a külön meg nem érkezést hogy kell érteni..
Ha nem pipálod akkor egyértelműen írd oda hogy csak a másik kettő volt abban csomagban amit megkaptál és akkor ezt ne jelöld megérkezettnek, de én nem így szoktam és nem vagyok benne biztos, hogy a rendszer miként kezeli le, de legfeljebb több lesz a magyarázó szöveg.Mikor elküldöd a dispute-t mindig az eladó az első akinek lépnie kell valamit rá, mivel itt egyértelmű hogy nem lett elküldve, nem is kell hogy az AliExpress döntsön, mert remélhetőleg az eladó is belátja a tévedését.
-
-
válasz
KutyiHU #24019 üzenetére
Mivel nem külön volt feladva, hanem egybe csomagolva a dispute oknak Quantity shortage Mennyiségi problémát kell választani, mert megérkezett, de kevesebb a mennyiség.
Persze lehet hogy azt külön küldte, majd a válaszában gondolom leírja, hogy mi történhetett.Indítod a dispute-t és a hiányzó termék árát kéred vissza, újraküldés nem igazán opció. Készíts képet mindenről és csatold.
-
KutyiHU
tag
Helló,
Ma megkaptam az egyik rendelésemet, de 3 termékből csak 2 volt a csomagban. A csomagösszesítőn is amit a csomagra ragasztanak megnevezés/súly/érték, is csak 2 termék szerepel, a 3. nem. Regsztrált csomagról van szó! Visszaigazoljam, hogy megkaptam, és vegyem ki a pipát az elől amit nem? Vagy írjak a buksinak, esetleg dispute?Köszi
-
Gabi9
csendes tag
Sziasztok,
egy február 7-én rendelt termék nem érkezett még meg. Többször leveleztem a feladóval, mindig azt írta: "szállítás alatt van, várjak türelemmel". Az 59. napon indítottam dispute-ot (most először, eddig még nem kellett), május 2-i határidőt adott az Ali a megegyezésre. Ma a feladó ezt a javaslatot adta: "Friend, please wait for the reply from the post office. Thank you." Én ezt szívem szerint simán visszautasítanám már ma. Esetleg érdemes lenne még várnom? (Utolsó Magyar Postai tracking info március 20-án "Célországba elküldve" volt).
Mi történik, ha elfogadom, illetve ha nem?
Köszi! -
galaxys80
veterán
Írtam tegnap az eladónak és ma reggelre ezt üzente:
That's weird.
We would like to resend a new one to you.
Do you agree ?Ez most azt jelenti, hogy küldeni fog egy másikat? A rosszat vissza kell küldenem? Az újat látni fogom valahol, hogy feladta-e?
Nem voltam még ilyen helyzetben. -
válasz
SkyLine3000 #24012 üzenetére
Én a Mastercard-ra értettem hogy biztos nem lesz gondod, arra a hsz-re válaszoltam. Mi váltottunk Mastercard-ra. Így talán megoldódik a fizetési probléma. biztos.
-
SkyLine3000
addikt
válasz
gingerbalm #24008 üzenetére
Nekünk is kb addigra lesz meg.
(#24011) V/: Na, igen. Régen nekem sem volt vele semmi gondom.
-
válasz
SkyLine3000 #24007 üzenetére
Nem talán, biztos.
-
válasz
E.Kaufmann #24009 üzenetére
Igen, de trükkös ez is, a kézbesítő posta is "szeret" néha lassan dolgozni.
-
E.Kaufmann
veterán
válasz
E.Kaufmann #23973 üzenetére
Küldés a kézbesítő postára / Postal forwarding resumed
Gondolom ez már jót jelent
Aztán nehogy kiderüljön, hogy a BT hangszóró helyett egy egy WC hangyasózó érkezik -
gingerbalm
aktív tag
válasz
SkyLine3000 #24007 üzenetére
Most jöttem meg én is az OTP-ből, 8-10 nap múlva kezemben a mastercard. Elegem lett ebből.
-
SkyLine3000
addikt
válasz
gingerbalm #23994 üzenetére
Mi váltottunk Mastercard-ra. Így talán megoldódik a fizetési probléma. Nekem régebben ilyennel sosem volt gondom. Maestroval már nincs jövő online vásárláskor...
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- LEGO klub
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Okos Otthon / Smart Home
- Léghűtés topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus ProArt OC RTX 4070 OC 12GB GDDR6X videokártya 3 év garancia 27% áfa
- MSI RTX 4090 SUPRIM - 2.5 ÉV Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest