Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- KISDUCK: Lamax NoiseComfort ANC párna csere
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
hevizms #16095 üzenetére
Most komolyan.
A jelszónak írd be a régi 6 jegyű számot.
Az, hogy a jelszó beviteli mező elfogad több karaktert mint 6 és bármilyen karaktert a billentyűzetről, de ennek ellenére nem tudsz belépni, mert 6 darab számot vár jelszónak, akkor miért lényeges ez: Az első rubrikába bámit irhatok,elfogadja,legyen az betű vagy karakter vagy szám egészen 20 darabotDe ez remélem segít:
-
hevizms
addikt
Hogyne irhatnék?
Az első rubrikába bámit irhatok,elfogadja,legyen az betű vagy karakter vagy szám egészen 20 darabot
A második és harmadik rubrikába már csak 6-ot tudok irni és csak számot fogad el.
Pont ezt mutatom a képen hogy az elsőbe beirtam már egy csomó mindent.
Itt egy amin nincs hibaüzi.Itt az elsőbe mindenfélét irtam,betű szám karakter
A második és harmadikba csak számot engedett,a betűt hiába nyomtam.Magyarul azt akarom csak mutatni hogy az nem igaz hogy csak 6 jegyű számot lehetett megadni jelszónak.
Lehet hogy mostanában már csak igen,de ezek szerint régebben biztos hogy nem -
hevizms
addikt
-
hevizms
addikt
Igen új jelszónak már 6 jegyű számot kellene megadnom(talán egy idő óta már ez van,de én még régebben reggeltem és akkor nem számot kellett megadni),de az alap jelszóm meg nem értem miért nem az Aliexpresszes,hisz onnan léptet be és benn is vagyok,szóval nekem ez az egész most úgy magas mint az Eifeil torony
-
Sinisi
senior tag
válasz
tobias40 #16076 üzenetére
Nekem is volt egy hasonló szitum. Megrendeltem 2x a terméket de csak az egyiket fizettem ki (nem tudom, hogy hogy csináltam ilyet amúgy). Azt vettem észre, hogy "clsoed" az egyik rendelésem?!?!?! és látom, hogy azért mert nem fiztette ki a vevő!!!
Szóval a ki nem fizett terméknél nem autómatikusan zárja egy idő után az eladó?
Lehet az ilyen "malőrnek" szankciója? -
válasz
hevizms #16081 üzenetére
Az én feljegyzéseim szerint igen.
Egy hat jegyű szám van nálam hozzá felírva jelszónak.Szerk:
Viszont erről a login oldalról indulva többszörösen átirányított az AliExpress-re és az ahhoz tartozó jelszóval kellett (tudtam) belépni. Utána visszairányított a az AliPay oldalaira. -
-
hevizms
addikt
válasz
kirkri #16078 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Viszont megőrjit ez a rendszer.
Nem tudok hozzárendelni kártyát a jelszó kérés miatt.
Gondoltam kérek új jelszót az email cimem megadásával.
Erre küld egy linket,amire kattintva megerősitő válaszokat kell adnom az első háziállatom meg anyukám nevét.
A jófene sem emlékszik hogy hogyan adtam meg anno.De most nem az a jelszó az Alipayen is mint magán az Aliexpressen?
Azt sem értem mit variálnak ezzel az egész jelszavasdival.
Ha egyébként bevagyok lépve az Alipay fiókomba,akkor minek ez a 6 jegyű kód vagy mifene? -
hevizms
addikt
Üdv.
Alipay van még?
Mert szerettem volna másik kártyát hozzárendelni.
Az eddigit töröltem.
Kitöltöm az új kártyaadatokkal,de a végén kéri az Alipay jelszót és új 6 számjegyű kód megadását.
Az a gondom hogy hiába irom be az aliexpresszes jelszavamat és adok meg új 6 számjegyű kódot azt irja nem jó a jelszó és 3 próbálkozásom van ezügyben.Olyan régen rendeltem hozzá a kártyámat hogy nem emlékszem Alipay jelszóra.Viszont az nem ugyanaz mint maga az Aliexpresszes jelszó?Az Alipay-es fejlécemben meg ott ez az üzenet:
Dear Customer, we regret to inform you that due to business adjustments, the Alipay balance service has been terminated from January 1, 2017 (PDT).
If you have remaining balance, please click here to see more details.
Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may cause.Nem tudok Angolul,a forditó szerint megszűnt a PDT.De nem maga az Alipay ugye?
-
tobias40
veterán
Már töröltem a rendelést tegnap,az "other reasons" füllel ha jól emlékszem,sajnos az angolom az nulla!
Látom vhol utólag hogy milyen indokkal töröltem?Jó így vagy mit tegyek így utólag,tegnap írtam az eladónak is hogy tévesen rendel meg 2x ,3 perc eltéréssel,még nem válaszolt!
-
kirkri
addikt
válasz
Moncsa111 #16071 üzenetére
A határidő lejárta előtt nyiss dispute-ot, amiben megírod, hogy törötten kaptad a terméket, az eladó küld cserét, de nem kaptál TN-t, így nem tudod merre jár a csomag.
Attól, hogy azt írta, hogy küld másikat, ne vegyél rá mérget. Persze az ellenkezője is lehet, mindenesetre biztosítsd be magad.
-
Moncsa111
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy s.o.s. kérdésem a tapasztaltabbak felé.
Rendeltem egy terméket, de törötten jött meg. A kicsomagolást felvettem és jeleztem az eladó felé üzenetben. A képeket látva azonnal elfogadta (a videót nem is kérte) és azt mondta küld egy újat és megtarthatom a másikat is, viszont nem kaptam új TN-t, így nem tudom hol jár a csomag.
Az előző nemzetközileg regisztrált ajánlott küldeményként érkezett. Mivel átvettem a rendszerben kézbesítés regisztrálva állapot van. Viszont a mai napon az Ali rám írt, hogy 01.20-ig jelezzek vissza vagy indítsak disputot ha gond van, mivel látják hogy megkaptam.
Ilyenkor mi a teendő? Nem szeretnék rosszat az eladónak, mert nagyon rendes volt velem. Elvileg úton van a termék (karácsony körül adta fel). Védelmi időt is hosszabbítottam, nehogy kifussak. Bocsi hogyha buta kérdés, de eddig még minden csomag tökéletesen és időn belül megjött. -
Norby86
őstag
Meg is jött a válasz amit nem igazán értek.
Dear Mr. Norbert
Happy new year! Wish you have a prosperous business in 2017!
This is Lily from Aiwell company, thanks for your inqury.
Regarding to your requirements, I will send you the email with all the specifications.
Pleae check it and any question just feel free to let me know, I will do my best to be your fullest support.Én konkrétan azt kérdeztem tőlük hogy ennél a terméknél ha egy darabot vásárlok belőle, mennyi lenne a postaköltség, mire az előbbi szöveggel válaszoltak.
Szóval sajnos ez nem járható út ahogy látom hogy előre közlik mennyi az annyi. :/ Szerinted bátran rányomhatok a Start Order-re és akkor már irnak egy ár ajánlatot amit ha drágának találok nemvagyok köteles elfogadni? Vagy ez a része hogy működik Alibabán?
-
Flashget
félisten
válasz
Flashget #16056 üzenetére
most hozta a postás (helyettesítő) a csomagot és minden ok. vele.
11.11. rendelést megkaptam 01.11-én nálam eddig ez a negatív csúcs kínából.van 2db 12.16-i rendelésem egy TN számmal a másik nem.
TN számost 12.22.-én célországba elküldve.
szám nélküli 12.20. óta: Received by line-haul successful
Kíváncsi vagyok melyik érkezik meg előbb -
tobias40
veterán
Ennek a kérdésnek a második felére tudja vki a választ?A törölt rendeléssel kapcsolatban..
-
Norby86
őstag
Igazságság szerint én 1 darabot vennék belőle, ami lehetséges is, direkt úgy állítottam be a keresőt hogy olyan termékeket mutasson amiből 1 darabot is lehet vásárolni. Na már most összehasonlításképpen más oldalakon 160 dollár körül van szállítással ugyan ez a termék ami itt 10 dollár. Ezért is gyanus hogy erre tuti rengeteg postaköltséget felszámolnának. De akkor nyugodtan rámehetek arra hogy Start Order ha megadtam a 10 dolláros árajánlatot és ők megirják nekem válaszba hogy mennyi lenne az annyi? Tehát amig nem bólintok rá, nem veszik le a pénzem? Mert Alipay-om is van, és nem szeretném ha közvetlen levennék azáltal ha rányomok a Start Order gombra.
-
Sinisi
senior tag
válasz
Norby86 #16049 üzenetére
Igen, most érdeklődtünk egy páran a témával kapcsolatban. Arra minenképp érdemes figyelni, hogy a hirdetésben meg van-e határozva a minimum rendelési mennyiség (nehogy az legyen, hogy azért olyan alacsony az ára annak amit kinéztél mert minimum 50-100 db-t kell belőle rendelni).
-
Norby86
őstag
Előre is köszönöm a segítségetek!
Copy-zom alibabás topikban leirt kérdésem ide:
Még sosem rendeltem Alibabáról, csak aliexpresszről. Az expresszel meg is vagyok többé-kevésbé elégedve, de a babáról mik a legfrisebb vélemények? Mert kinéztem egy terméket aminek nagyon baráti ára van, szemben más oldalakkal ahol brutál sokba kerül. Furcsálom is hogy itt ilyen olcsón árulják, ezért is kezdtem el gyanakodni és inkább tőletek kérdezném meg: Mi a pontos menete a vásárlásnak? Van e plusz szálíltási költség stb.? Mert én azt látom a hirdetésben hogy US $8-10 / Unit és alatta Start Order. Ha erre rámegyek bejön egy ablak hogy hozzáadta a terméket a listához, de alatta semmilyen postaköltséget nem ír, még azt sem hogy free shipping vagy bármi.
Hogyan lehet ilyen esetben megtudni a postaköltséget? Vagy bátran rámehetek alul arra hogy Start Order és akkor adnak valami ajánlatot amit vagy elfogadok vagy nem? Hogyan működik ez pontosan? -
Norby86
őstag
Esetleg ebben a topikban tudtok az Alibabával kapcsolatban is segíteni? Mert sajnos az Alibabás topik eléggé kihalt, pedig sűrgős segitségre lenne szükségem.
Aki esetleg tudna segíteni ezügyben, kérem jelezze. Köszönöm!
Apropó, aliexpresszel kapcsolatos kérdésem is lenne.: Még november 14.-én, immáron lassan 60. napja rendeltem aliexpresszen egy forrasztópákát. Nem volt egetverően nagy összeg, de azért 3 ezer ft igy is volt. Azóta is várom hogy megérkezzen... A státusz szerint még szállítás alatt van, célországba elküldve. Postán is voltam, ott sem látnak többet és az eladónak is irtam mi van már a csomaggal aki ahelyett hogy irt volna választ, a szállítási határidőt kitolta először január 14-re, majd pár napja tovább tolta február 14.-re. Szerintetek ezt a csomagot temethetem, vagy ilyenkor mennyit érdemes még várni? 60 napot sosem vártam még egyetlen küldeményemre sem. :/
-
válasz
baandii #16041 üzenetére
Nem azt kérdezted: egy megvásárolni kívánt termékhez lehet vhogy megjegyzést írni az eladónak
A vásárlás után amikor megérkezik adhatsz szöveges és csillagos értékelést.
És persze mielőtt kifizetnéd van az is amit Digitalpimp írt, de az már igazából a fizetés közvetlen első lépése, pl. beírni hogyan milyen színű legyen ha ott kell ilyet jelezni,. -
Sinisi
senior tag
Még én sem találkoztam ilyennel de amit írnak okként az nem az, hogy nem tartózkodott otthon a címzett, mert gondolom akció alatt nem a kézbesítés megkísérlésére kell asszociálni.
Hacsak nincs jobb ötlet én lehet, hogy felhívnám holnap a postát és rákérdeznék, hogy a nemzetközi rendszerben azt látom, hogy sikertelen kézbesítési kísérlet történt de a magyar rendszereben ennek nyoma sincs. Mit mutat a posta rendszere arra, hogy hol tart a csomag?
-
baandii
senior tag
egy megvásárolni kívánt termékhez lehet vhogy megjegyzést írni az eladónak? nem találok megjegyzés rovatot vagy bármi mást
-
tobias40
veterán
Köszi szépen,nem gondoltam hogy vonalkód alatt levő számsor a TN szám,külön rublikát kerestem rá!
Eddig nem akartam azonosítani csomagot de most uanattól az eladótól uanazt a terméket rendeltem újra és nem tudtam eldönteni hogy melyik csomag jött meg!kb. 2,5 hónap volt a két rendelés között) -
Sinisi
senior tag
Úgy látszik, hogy megvan az öszhang a nyomonkövetési rendszerek között!
Én eddig nem is hittem ,hogy ha átadja a futár az árut akkor az nem kerül be a rendszerbe ha regisztrált küldeményről van szó (mert a postásunk eddig mindig lecsipattonta amikor átvettem az árut).
De amikor nem a csomagos postás hozza az alis dolgokat (mindig a leveles postás hozza) akkor Ő nem csippantja le a vonalkódot...
Szóval most már el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy átvételkor nem kerül be a rendszerbe a státuszváltozás. De amit írsz azon megint meglepődtem (hacsak nem kamu a TN szám)
-
peestike
senior tag
alin rendeltem paracordhoz ráfűzhető bisz-baszt, 2 db, 10 mm-es volt hirdetve, ezt vettem meg, 8,99 usd volt.
most jött meg, 1 db, 14 mm-es hosszúságú volt a borítékban. fényképet csináltam, tolomérőbe betettem a cuccost. nyitnék dispute-ot, de fogalmam sincs, hogy mit kérjek.
alin ilyenem még nem volt, hogy rossz terméket kapjak. ebay-en simán full refund-ot kérnék visszaküldés nélkül, de nem tudom itt mi "szokás". full refund, partial refund, de mennyi usd-vel?
tippek, javaslatok esetleg tapasztaltabbaktól? köszönöm! -
pébé
csendes tag
válasz
MittuDomain_ #16003 üzenetére
Én is így jártam 9.-én belföldi feldolgozásra átadva ma reggel meg a 17track és a trackitonline.ru szerint ma reggel sikertelen kézbesítési kísérlet történt, ami nem lehet mert itthon voltam és értesítő sem volt a postaládában. Érdekes mert a magyar oldal szerint még nem történt kézbesítési kísérlet.
-
Sinisi
senior tag
Már letettünk az alibabás ötletről.
Hallottam olyat is, hogy berendeltek valamilyen építkezéshez megannyi anyagot (pl. márvány(lépcsőhöz) meg ilyen nehezebb cuccosokat) mert így sokkal olcsóbbra jött ki az anyagköltség mintha más nemzetközi beszállítókat választottak volna.
A kínaiak úgy megpakolták a konténert, hogy bérelniük kellett egy speckó eszközt amive ki tudták szedni az árukat (annyira telezsúfolták, hogy koppon volt az egész, de totál-brutál). Majdnem kötbért kellett fizetnük mert a gép megérkezése is időbe telt, és így éppen határidőre fejezték be a kipakolást (a konténer meghatározott ideig áll a megrendelő rendelkezésére). -
válasz
tobias40 #16028 üzenetére
Milyen tn számot keresel, ha van, akkor rá van rakva, nyomtatva.
A még untracked-nek jelölten is van egy számsor, vonalkód, ami a küldemény azonosító, ami a Logistics Information: Tracking Number oszlopba be van írva. Nem kaptam olyan csomagot, küldeményt ami nem tartalmazott volna, az elmúlt 2 évben. -
válasz
Sinisi #16027 üzenetére
Nézzél már egy példát. Lehet hogy csak utalással tudsz fizetni, ők $-t várnak tőled, a szállítás pénzbe kerülhet, mert nem szoktak ingyenest biztosítani, nem biztos, hogy postával küldik. Lényeg az, hogy van arra is esély, hogy nem éri meg.
De lehet próbálkozni, kalkulálni. -
Juditta_56
aktív tag
Ajánlanék figyelmetekbe egy NEM ajánlott eladót:
ADDKEY Electronic Store Store No.1052764
Arról az egyről nem Ők tehetnek, hogy 45 napot töltött a kábel Pudongon, de:
- "Kedves" Richard lebeszélt az arany színű kábelről, mondván, hogy túl sokáig tartana, mig beszerzik, mert elfogyott (azóta is árulja), van fekete, meg ezüst. Mondtam, jó küldjön ezüstöt (két levélváltás) - rózsaszínt küldött, amit utálok!
- Szóltam december 25-én, hogy régóta nem mozdul a csomi, nézzen már utána, legyen szíves (fizettem a "gyorsabb" szállításért). Elhajtott, hogy karácsony, meg ünnepek stb.
- Január 5-én újra ráírtam, akkor többször is leírta, hogy a csomag már Magyarországon van, felhomályosítottam, hogy még Pudongon - minden track oldal azt mutatta - három levélváltás.
- Ma megjött a kábel, csicsás dobozban, amin egy hang nincs az auto-disconnect funkcióról, persze, kipróbálva, nem is tud ilyet, a teljes feltöltés után is ugyanúgy villog a ledje, mint töltés alatt - majd ki kéne mérnem valahogy.
Szóval van egy Remax kábelem $6,61-ért, eddig még nem égett le miatta semmi.Ha mód van rá, ne rendeljetek Tőlük!
-
tobias40
veterán
Ma is kaptam 3 csomagot az ali-ról de egyiken sem látom feltüntetve a TN számot!
Nálatok mindig feltüntetik?
Jah, és uanazt a terméket véletlenül 2x rendeltem meg(nem tudom hogyan..) írtam az eladónak hogy ezért töröltem az egyiket,ez így rendben van igaz?
Megteheti hogy nem fogadja el a törlést?
Most történt 08.-án a rendelés 3 perc eltérés van a két rendelés között.. -
Sinisi
senior tag
Ezt nem tudtam, pedig volt már olyan, hogy azon gondolkoztunk, hogy valamiből "többet" rendelünk és akkor már lehet, hogy érdemesebb lenne az alibabáról.
Persze akkora mennyiséget mint amennyit az alibabán határoztak meg minimumként még megközelítőleg sem gondoltunk rendelni.
-
Sinisi
senior tag
"Egyébként nem nagy titok, hogy amikor regisztrálsz az AliExpress-re, automatikusan létrejön az Alibaba fiókod is, mivel egy cégről van szó. Bővebben a AliExpress regisztráció az Összefoglalóban."
Igen, ezt "sajnálatos módon" tapasztaltam meg. Pár ével ezelőtt hozzáadtam a b.kártyámat a rendszerhez, majd törölni szerettem volna. Ekkor még nem lehetett (ha jól emlékszem ma már ez a lehetőség nyitott az user számára is). Az albibaba oldalán látszott is, hogy hozzá van adva a kártyám, de egyedül az alibabás élő cseten keresztül lehetett erre segítséget kérni (az ügyintéző tudta csak törölni).
-
Sinisi
senior tag
Huh, hát igen ez bonyolultabb mint gondoltam...
Tehát van egy mennyiség ami felett importálási jogosultság szükséges ahhoz, hogy egy EU-n kívüli országtól rendeljek, vagy mert az már kereskedői mennyiségnek minősül és ahhoz már külön engedély kell?
Azaz ha pl. rendelnék egy konténernyi árut mondjuk ledszallagokat, led lámpákat, kacatokat mert egy notórius gyüjtögető vagyok, akkor ha azt az aliexpresstől tenném akkor beengednék e jogosultságom nélkül az országba ha az alibabáról rendelnék akkor nem?
-
válasz
Sinisi #16022 üzenetére
Most tényleg nem szeretném a a gyártó, a nagykereskedő, a kiskereskedő és a végfelhasználó kereskedelmi dolgokat elmagyarázni.
A nagy tétel -bár termék függő, hogy mit tekintünk annak és hogy hány darab az- esetén más az importálás szabálya, az Alibaba-n a cégek export-import tevékenységet folytatnak.
Más kategóriáról beszélünk.Az AliExpressen is van nem csak árkedvezmény -akció- hanem darabszám függő is, majd mindegyik kereskedőnél, van kedvezmény ha mobil app-al fizetsz, a hirdetés tartalmazza ezeket.
Pl:
Eredeti ár- Price: US $11.65 / piece
Akciós ár - Discount Price: US $6.99 / piece 40% off 2 days left
Mennyiségi kedvezmény Bulk Price US $6.85 / piece (5 pieces or more)
Mobil kliens ár, ahol ez szöveg van kiírva: Find more deals on the appSzóval az a kérdés, hogy miért érné meg valakinek aki nagytételben gondolkodik az expesst választania az alibababa helyett?
Nincs importálási joga, egyszerűbb kereskedőtől vásárolva elszámolni a számlát, kártyával akar fizetni, egy csomó kereskedelmi téma lehet az ok.Egyébként nem nagy titok, hogy amikor regisztrálsz az AliExpress-re, automatikusan létrejön az Alibaba fiókod is, mivel egy cégről van szó. Bővebben a AliExpress regisztráció az Összefoglalóban.
-
Sinisi
senior tag
Az aliexpress is ad kedvezményt ha nagytételben vesz tőlük az ember? (mert ha jól gondolom a gyakorlatban ezt jelenti a buisness). Csak azt látom, hogy egy-kettő store ad némi kedvezményt ha bizonyos összeg fölött vásárol az ember de azért ezt nem viszik túlzásba.
Szóval az a kérdés, hogy miért érné meg valakinek aki nagytételben gondolkodik az expesst választania az alibababa helyett?
-
Sinisi
senior tag
válasz
Sinisi #16001 üzenetére
Írták, hogy ezért jönnek kettő részletbe a renelt áruk:
"The Reason we send your item in 2 parcel is our company have 2 housewares which are located in 2 province,so if the product been in 2 different housewares we need to send them seperated,hope you can know it and understand,thank you!"
Szóval akkor marad a bizakodás...
Gondolom addig amíg mindegyik meg nem érkezik nem is várja majd el, hogy megerősítsem a csomag megérkeztét.
-
bulek
tag
Sziasztok
Rendeltem többek közt egy képernyővédő fóliát 11.11-n, Meizu M3 Note. Ma megkaptam. Az a gond, hogy nem ragad fel teljesen a képernyőre, 2-3 mm körben kimarad. Érdemes ezt megreklamálni?
-
Roland8622
aktív tag
Hali. Kis alis furcsaság
13-án is el lett küldve már előre, meg ma is
rendelés követés furcsaság -
Myers
senior tag
válasz
Sinisi #16007 üzenetére
Persze, majd regelek expressre.
(#16013) V/:igen, pont ezért kérdeztem, hogy a baba és nem az express 1 db-ot is árul. Akkor miért ne vehetnék. Lehet, hogy megindítok egy kísérletet 1 db-bal, sokat nem veszthetek vele. Max leráznak, vagy 1 hét múlva hívnak, hogy elküldték az első 1000 darabot.
-
Az Alibaba nem magánszemélyekre specializálódott, kereskedő-kereskedő (nagyker) (B2B (business to business), míg az AliExpress mindkettő félt kiszolgálja (B2B and B2C (business to customer)
Az Alibabá-n elméletileg azért 100-as rendű a normál rendelési mennyiség, mennyiségtől függő árak -lehet alkudni- de direkt a gyártók vannak fent elsődlegesen, nem a kereskedők. A szállítási költség meg nem egészen free.
Persze előfordul, hogy szóba állnak a mezei végfelhasználóval is.
Szóval más-más kategória a kettő. Az AliExpress inkább kereskedő portál. -
Sinisi
senior tag
Ahogy böngészem az alibaba kínálatát nekem úgy fest, hogy azért vannak ott minőségileg jobbnak ható (legalább is fénykép alapján) termékek is az expresshez képest. Olyanok is amiket expressen nem is hirdetnek...
Nem tudom, hogy ugyanazok az eladók vannak-e jelen mindkettő forumon?
Szerk.: ezt új hsz-nek szántam
-
pana0017
senior tag
Sziasztok. Bizonyos termékeket nem találok meg Alin csak DHgate-on. Mennyire megbízható az Alihoz képest?
-
Sinisi
senior tag
Expressre szükséges a regisztráció ahhoz, hogy rendelni tudj.
Úgy tudom, hogy az alibaba az az express nagykere (ezért furcsállom az 1 db-os rendelési lehetőséget), de ezzel kapcsban majd valaki hozzáértőbb felvilágosít (amúgy arra tippelnék, hogy a tárgyalás az az, hogy meg "kell" alkudni). -
Myers
senior tag
Sziasztok!
Kerestem egy terméket és kaptam Alibaba linkeket is. Meglepően alacsony árakat írnak, és sok helyen már 1 darabot is lehet rendelni. Bár gondolom ez mellé nem jár free shipping.
Ebayen, és egyéb webshopokban vásároltam már, xpressen és pláne babán még nem. Regisztráció nélkül elindítottam a vásárlási folyamatot, csak hogy lássam, milyen. A 2. lépés az valami tárgyalás lenne, de mit kell itt tárgyalni? Egy darabot vennék és ennyi.
Vagy ha úgy nézzük, mennyiben tér el a babán egy vásárlás az expressestől?
-
Vertigo18
addikt
válasz
Werkly #16004 üzenetére
Ugyanaz, mint egyéb esetben. Van, amire jobban ugranak (mobil, tablet...), de ez az összeg már Áfaköteles. Ami azt jelenti, hogy ráteszel még az árra 0.25%-ot, meg ha posta hozza, akkor 2500 kezelési költséget.
Az teljesen mindegy, hogy mit írnak rá, már a kutyát sem érdekli.
Ha meg átcsusszan, akkor szerencséd volt. A ruhákról nehéz megállapítani, hogy mennyi az értéke, de a vámosok sem hülyék. Mondjuk elemlámpát még nem hallottam senkitől se pl., hogy megfogtak volna a vámon, pedig rengeteget rendelünk és nem ritka az 50-60 dolláros, de van 300$-s is...
-
Werkly
őstag
Ha ruha jön ALI-ról (hengerre csomagolt nadrág) 51 € értékben akkor arra van plusz költségem? Mi a menete? Vagy nem foglalkoznak vele? Vagy kisebb értéket kell ráíratni a föladóval a csomagra? Kösz!
-
MittuDomain_
őstag
Nyugi gyerekek, nem eszik olyan forrón, nálam van ami 12.21 óta az országban, 12.28 óta belföldi feldolgozásra továbbítva, de a postás szerint a helyi elosztóban sincs még...
A legviccesebb:
- a holland posta szerint (!) múlt csütörtökön sikertelen kézbesítési kísérlet történt
- a 17track és a track.io szerint dettó
- a magyar posta erről mélyen hallgat, nem kaptam értesítő szelvényt, és mivel a postás jó ismerős, tuti nem ő sumákol, inkább a magyarok ezt jelentették a hollandok felé, hogy ne üssék meg a bokájukat a késés miatt; de a magyar oldal szerint még nem történt kézbesítési kísérlet -
Mr.Mercury
aktív tag
válasz
Mr.Mercury #15952 üzenetére
Sikerült megegyeznem az eladóval, hogy az első, sikertelen küldés után, most elküldi a terméket abban a színben, amit eredetileg szerettem volna. Most csak az a kérdésem, hogy ezek alapján egy új TN számot fogok kapni a rendszerben? Mert az előző, sikertelen küldés TN száma még mindig a rendszerben van.
-
Sinisi
senior tag
Rendeltem egy store-ból több terméket. Ezt az üzit kaptam tőlük:
"For your order,we have to inform you in advance that your order have been sent in 2 parcels and they also may come to you not the same day,so when you get one of them,pls dont worry,another one is also on the way to you."
A rendeléseimnél viszont azt látom, hogy egy csomagként adták fel. Remélem, hogy meg fog érkezni védelmi időn belül mind a kettő csomag de ilyennel még nem találkoztam.
Van ilyenre valakinek korábbról tapasztalata?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Videós, mozgóképes topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gitáros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest