Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Alpachino #76098 üzenetére
Ide 2 logisztikai központon keresztül indítják, a regionálisból átviszik a 3 valamelyik nemzetközi kicserélő központba és onnan küldik ide, ez utóbbiban csak a vámolás miatt lehet némi csúszás, az igaz hogy általában 1-2 nap, de ez nem törvényszerű.
Az azért nem egészen igaz hogy nem tárolják, mert ha gond van a vámolással nem azonnal küldik vissza a feladónak és nem minden nap van járat indítás, illetve nem biztos hogy az adott napi szállítási kapacitás elegendő a bent lévő csomagokra, mert 2 naponta biztos hogy jön ide szállítmány. Egyáltalán kínai kicserélő központ és EU irány volt és mikori videó, 2024-es? -
válasz
shokobanana #76095 üzenetére
Eddig nem vontak össze ecscca... postai küldeményeket 2021 júliusa óta, ezek mindig egyesével jönnek, mert nem futárcéges, hanem postai küldemények és más a szállítási folyamat. Valami nem stimmel.
-
válasz
Alpachino #76094 üzenetére
2 nap a logisztikai központban? Szerinted minden nap indítanak járatokat az EU-ba?Szokott akár 2 hetet is dekkolni.
De 1-2 nap az ideérkezés akkor a 05.28-tól számolt 15 napba, ami június 18-án jár le bőven belefér az hogy esetleg 5 napig várakozik az ideindításra.
Egyébként sem tudsz ezzel mit kezdeni és az eladó sem. -
shokobanana
csendes tag
válasz
lacoka55 #76092 üzenetére
Nekem csak ápr. 9 óta dekkol... Volt pár filléres cucc, ahol csak saver vagy posta lehetőség volt minden shopban, a posta vámkezelési díj az érték többszöröse lett volna, bevállaltam a savert, pár USD összesen az egész. Amire nem számítottam, hogy a 3 ecscca csomagból csináltak egy kombi ecscca csomagot kint, így lehet, mind bukik...
-
Alpachino
veterán
158271900317036333606900
A fenti csomag 2 napja nem mozdul a válogató központból...több tucat terméket rendeltem már az Ali-ról, de ezt még nem tapasztaltam, hogy itt stagnálna egy csomag. Egyáltalán kell ezzel foglalkozni, vagy jelent ez valamit ? -
Makifeju
tag
Fene tudja ...
Valószínűleg mi csak a felszínt látjuk, az összetettebb részeit a dolognak biztosan nem. És igen, valamivel többet tudunk,ha nem is igazán érthető ez itt a végeken. Szerintem az idő lesz az ami erre választ ad majd,illetve majd a hosszútávú történések. Bár már az is kész csoda hogy egyáltalán ennyirlt is közölt a hölgyemény, általában csak jönnek a változások, magyarázat meg soha semmi. Na majd kiderúl... -
lacoka55
tag
sziasztok
az utóbbi időben volt több vásárlásom mind ecscca Order date: May 10 Arrived at linehaul office18 Máj Arrived at local delivery center 21 Máj és 28.-án kihozta a postás ebben volt még 2 hétvége ez nem olyan rossz
utolsó vásárlás May 24 és megérkezett ha jól értem Arrived at linehaul office 28 Máj szintén ECSCCA -
válasz
Makifeju #76086 üzenetére
Érdekes koncepció amit mondtak neked.
Egyenlőre nincs arról szó hogy az AliExpress-en eladott termékekre büntető vámot vetnének ki, a 150 €-os vámmentes határt sem akarja senki megszüntetni, a vámot nem nekik kell fizetni, hanem nekünk, így a vámszabályokra vonatkozó hivatkozás az fals.
A másik viszont igaz, drágább az ideszállítás, de azt is a vevő fizeti, így ez az egész mellébeszélés.
Aztán hova adnak el ha nem Európába, a kínai piac felvevőképessége is korlátozott, a hgyártók kisebb kapacítással kell hogy dologozzanak, kizárnak egy több százmilliós piacot, ezen röhögnének a Temu, a Shein és a Wish vezetői, nem lesz konkurencia. Nem vallana bölcs gazdasági elképzelésere ez a koncepció.
Akkor miért adtak lehetőséget EU-s eladóknak, bezárják az EU-s raktárakat? Ugyan már.
A Cainiao és az AliPay EU-s befektetései mennek a kukába? Érdekes lenne.
Az hogy nem lesz annyi ingyenes szállítás az hihető.
De legalább válaszolt valaki a kérdéseidre. -
Postai szállítást választasz.
Kihagyod a Choice akciót, a 3 from US $2.99 akciót, az AliExpress Standard Shipping és az Aliexpress Selection Standard Shipping módokat nem veszed igénybe.
A többi szállítási mód esetén nem kerül az Express One-hoz.
A Postának van vámügynöki szolgáltatási díja, ez független attól hogy vámmentes az adott termék.
Tudtommal nem szűnt meg márciusban az amit linkeltél (Csomagpont és automata nem érhető el), de a következő csomagnál ellenőrzöm, illetve holnap rákérdezek. A honlapjukon még mindig említik. Lehet hogy a konkrét csomagodra értették. -
Makifeju
tag
Üdv mindenkinek!
Az ali válasza hogy egyes boltokból,ahonnan eddig simán lehetett rendelni,most miért nem lehet:
Az új uniós vám,illetve szállítási szolgáltatások árainak emelkedése miatt, a hozzánk irányuló termékek listája szűkülni fog. Ez egyelőre még nem minden üzletre illetve a termékek csak kis százalékára van kivetve úgymond teszt jelleggel,hogy lássák milyen hatása lesz,mind pénzügyileg,mind a forgalmat tekintve. Eddig úgy néz ki folyamatosan lesznek az unióba szállító üzletek,termékek szelektálva,leredukálva.
Kb 2 órát nyúztam este a ügyfeles kiscsajt,de csak megértette mit akarok,aztán a végén ezt az elég korrekt,bár egyáltalán nem kellemes választ adta. -
Nagus
senior tag
Én többször próbáltam telefonon, levelezve megbeszélni velük milyen időintervallumban hozzák a csomagot. Nem voltak hajlandóak. Azzal semmit nem érek, hogy megadok egy új dátumot ha ugyan akkor hozzák amikor nem vagyok ott. Az express one maga írta megszűnt a csomagautomatára irányítás ami az utolsó csomagnál már nem volt a menüben. Amíg volt az működött.
Ismerőseim és munkatársaim ugyan ezeket tapasztalják, mindenki szidja...
Na de az eredeti kérdés. Hogyan dől el, hogy a posta vagy ez a retek szállít ki? A posta által hozott is ugyan úgy "vámmentes" volt eddig is. Hogyan tudom kizárni az életemből ezt a céget? Ez nem szolgáltatás amit csinálnak, és ez még előre ki is van fizetve...
GLS, dpd, minden másnál meg lehetett beszélni és volt konszenzus. -
Amit leírsz az némileg csúsztatás. Nem kell hozzá sok gondolkodás hogy a kézbesítési kísérletének pillanatáig lehet módosítani, a 16 óra az az elméleti végső határidő. Előző nap kapsz értesítőt és reggel 8-ig a legtöbb esetben megjön az az értesítő ahol használhatod a rugalmas kézbesítést, nem kell 16:00-ig várni rá és egyáltalán nem váratlan.
Gondolom neked egyetlenegy postai kézbesítésű csomag sem veszett el és nem zavar az ok nélküli késedelem mert többünk igen csak problémás a postai kézbesítés. Nálam az MPL az oké, másoknál az sem, a normál posta meg finoman szólva is gyenge. -
-
Nagus
senior tag
válasz
JóGéza #76080 üzenetére
Már ha észreveszed a "semmiből" megjelenő levelet amire nem számítasz. Ugyanis csak az első kiszállítás alatt lehetne módosításokat csinálni (csomagautomata és csomagpont 1-1,5 hónapja nincs). Az is kamú a levélben, hogy 16:00 óráig tudsz változtatást eszközölni. Amikor a futár becsipogta, hogy nem tudta átadni mát nincs rá lehetőséged. A céggel megbeszélni sem lehet mikor szállítsák, neked mikor jó. Pedig ők lennének érted egy előre kifizetett szolgáltatásban. Számtalan csomagomat küldtek már vissza...
Én már mondtam nekik nyugodtan adják vissza vagy át az én csomagomat a postának mert ők legalább átadják. A logikát sem látom, hogy miként dől el, hogy a posta szállít ki vagy ez a retek. -
Nagus
senior tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy miként lehetne kikerülni azt, hogy a rendeléseket az Express One szállítsa ki? Én a postát preferálom, mert ott át tudom venni ahova leadják amikor dolgozom és nem vagyok a címen. Az Express One a leg retekebb cég...
-
yogibear
addikt
Mindig repülő... és EO számot kap, vagy MPL számot...
[Cainiao nyomkövető] -
kani
újonc
Selection Standardos cuccokat fixen repülővel küldik vagy számítsak hajókázásra ha Shatian Town-ba kerül?
-
válasz
Directors #76070 üzenetére
Nem vontak le semmit, a pénzt a bankod csak zárolta. Ha az AliExpress-en nem ment át a fizetés és a Pay now lehetőség van akkor tényleg nem lett kifizetve. Várhatsz amíg a bankod felszabadítja az összeget vagy kifizeted újból, mivel az első fizetés az AliExpress-en sikertelennek van könyvelve ezért azt nem fogják levonatni.
Banki bankkártya fizetési gond, AliExpress technikai hiba. Nem 100% a működés -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Szerettem volna megvásárolni magamnak ezt a terméket. [link]
Azt írja hogy sikertelen fizetés, illetve hogy 20 napom van befizetni a terméket.
Nem értem a dolgot mert a kártyámról viszont levonta az összeget.
Kedvezményezett pedig az aliexpress Luxembourg LU
Írja is hogy közlemény "99999999 aliexpress Luxembourg LU"
értéknapnak pedig a mai nap van megadva.Mi lehet a probléma szerintetek ?
-
Mindig megkapom mindkét értesítőjüket (e-mail) és az MPL futár is telefonál. Persze ehhez az kell hogy az elektronikus küldeményadat tartalmazza az elektronikus elérhetőséget, nem pötyögik be a csomagcímkéről.
Meg nézegetem a nyomkövetést a Parcelsapp-on. A posta követője az általában le van lassulva. -
Rick4
félisten
-
kani
újonc
Egy ideje nem vert az élet MPL-es csomaggal, még mindig rulett, hogy méltóztatnak-e e-mail/SMS értesítőt küldeni és/vagy telefonálni mielőtt berobog a futár és ráfekszik a dudára?
-
Rick4
félisten
-
Baloo27
aktív tag
Ez van az e-mailben, amit az appealre kaptam: "We are regret to inform that your appeal request was closed.
Regarding this request, we have carefully revisited all the proof provided, including the newly updated proof from the local warehouse. Since the item you return is missing the car radio machine, we cannot arrange full refund for you."
Nyomkövetès:link -
hubber19
junior tag
ECSCC* döbbenetes mennyire f+% egy szolgáltató, szolgáltatás ez
-
válasz
gabor9991 #76036 üzenetére
Sajnos nincs semmi ötlet, egy fix az átvételtől a 15 nap "garancia". Néhány nevesebb gyártói eladó esetén van lehetőség a 6-12 hónap garanciát igénybe venni de ez igen ritka szokott lenni. Az egyéb eladók közül van amelyik megpróbál a beszállítóján keresztül valami garanciát kicsikarni, de ezek is nagyon kevesen vannak. Lényeg az hogy az itteni vásárlás csak 15 nap garanciásnak vehető.
Lehetne a gyártóval felvenni a kapcsolatot talán hajlandóak valamire.Nem vagyok optimista az AliExpress vásárlói védelmének javulásában, csak az vihetné előre a dolgot ha az EU rájuk lőcsölne egy hatalmas fogyasztóvédelmi bírságot a vásárlói panaszok nem megfelelő intézése, a garancia nem biztosítása, az értelmetlen -nem is beszerezhető- igazolások be nem adása panasz lezárások miatt.
Ha meglépték a Whish, Shein, Amazon és most a Temu esetén, akkor az idei év tapasztalatai alapján bizony az AliExpress-re is ráférne. Azért nem úgy működnek hogy egyszerűen kivonulnak Európából, rájuk lehetne kényszeríteni. -
draco31
veterán
Ha leadok értékelést, kb fél éve ez a kép van mindig.
Nem lehet ezeket eltüntetni innen?
-
Makifeju
tag
No igen,valószínűleg nem lesz magyarázat rá. Bár a kézbesítő szolgálatokra,a disputokra nem gondolok,hisz pl ebben a boltban lévő dolgokat más üzletből simán lehet hozzánk rendelni. Ezt mondjuk meg is tettem,és jó xarok sajnos. Egyedül ez a bolt küldött mindig jó dolgokat. De nem adom fel,már csak azért sem! Este majd előcsalogatom valamelyik ügyfélszolgálatost aztán elbeszélgetek vele. Holnap majd megírom mivel magyarázzák ezt az egészet. Hátha okosabbak leszünk valamivel...
-
válasz
Makifeju #76048 üzenetére
Jó kérdés, bár ha belegondolsz azért lenne több ok a blokkolásra (pl a kézbesítési problémák miatt megnövekedett dispute-ok, ha nem vehetik ki a problémás itteni kézbesítő céget egyéb okok miatt, akkor csak ez az egy lehetőségük maradt vagy ha úgy látják hogy az ide postázás nagyobb kockázattal jár mint esetleg lengyelbe), az is felmerülhet benned hogy miért vették el tőlünk a PayPal fizetési lehetőséget.
Az okok legtöbbször nem publikusak, csak következtetni lehet rájuk. -
Makifeju
tag
Sziasztok!
Kérdés:
Kedvenc üzletem dolgait nem látom. Aidien official store
A boltban összesen 3 terméket látok, holott több 100 van.
Beszéltem az eladóval, adott pár linket,de nálam egyik sem működik. Vagy opps hiba jön be,vagy az hogy a régióm nem megfelelő...
Több mindent vettem már innen,soha nem volt semmi gond,nem volt nézeteltérés az eladóval sem soha.
Ő azt mondja valamiért blokkolta az ali az oldala láthatóságát nálam.
Hasonló tapasztalat valakinek? -
válasz
barry26 #76044 üzenetére
Mi a száma? PNLUC...betűkkel kezdődik? Én a nyomkövetésnél nem látok szállító váltást.
Az hogy a Ghibli továbbadta volna az ECSC-nek MPL-es szállításra nem pedig az EO-nak annak kevés az esélye. Az MPL értesítők tartalmazzák a feladót is.
Ráadásul az MPL-nek az üzleti csomagoknál ami az AliExpress-ről jön két kézbesítési kísérlete van és csak azután adják le a postán és nem normál csomag. -
válasz
Churpik #76042 üzenetére
Már teljesen ki lett fordítva az a megjegyzésem hogy ha valaki Youtube videó linket oszt meg akkor előfordulhat hogy hazug politikai hirdetést kell megnézni előtte.
Ez várható:
A YouTube az elmúlt években folyamatosan növelte a reklámok mennyiségét, mostanában pedig a reklámblokkoló bővítményekkel és szoftverekkel is igyekeznek leszámolni, hogy minél több felhasználót tereljenek a fizetős YouTube Premium felé, ami hirdetések nélküli élményt kínál. A folyamat még most is tart, nemrég egy újabb helyre kezdtek reklámokat pakolni.Az észrevételek alapján az álláspontom a Youtube videó linkek használatával az ÁSZF szabályával összhangban ez lesz:
ha az az AliExpress-hez konkrétan kapcsolódik az idetartozik, az hogy meg kell nézni előtte akár egy politikai reklámot az a néző gondja.
Ha viszont az ott látott politikai reklámról bármi bekerül a hozzászólásba, akkor az a hozzászólás kuka, mert politikát hoz be a szakmai topikba amir semmi szükség nincs. -
Churpik
tag
Technikai kérdés: nekem semmiféle reklám vagy "egybites maszlag" nem jelenik meg a linkelt videóhoz, fogalmam sincsen, hogy milyen hirdetésnek kellene ott lennie, de rendszeresen linkelek YT tartalmakat, jellemzően más topicokba (főleg nemzetközi, ismertebb influencerek terméktesztjeit).
A böngészőm LibreWolf + beleépített reklámblokkoló (uBlock Origin).
Ha jól értelmezem akkor inkább kerülendő a továbbiakban minden Youtube link hivatkozásként való feltűntetése ebben a topicban? Lehet kérni egy rövid emlékeztetőt erről az Összefoglalóban a topicgazdától, hogy később ez ne ismétlődjön meg (és ne váltson ki felesleges indulatokat)?
-
detroitrw
addikt
Megjott a hatarozat:
Final solution
Solution1:Full refund 62.45 USD
Notice: AliExpress has issued refund for you. Kindly wait for 1-10 working days to receive your refund.Log in here to check the details.
We would like to know if you are satisfied with the dispute handling process, hence invite you to fill in a short survey here Dispute Satisfaction Survey.
Best regards,
AliExpress Case Management TeamEzek szerint vissza se kell kuldeni?
-
Tibor691
tag
Az esetemben úgy volt, hogy az aliexpress accountomban olyaan megrendelések jelentek meg amiket nem én adtam le. És az OTP-től kaptam értesítés, hogy tranzakció történt (alin nem szokott ilyen lenni pld.). Mikor láttam, hogy fals megrendeléseim (5 ugyan olyan termék 5x1,74 USD) vannak, azonnal töröltem a rendelést és a rendszer biztonági okokra hivatkozva freezelte, befagyasztotta a rendeléseket. A seller eltünt a rendszerből. Másnap feladtak egy csomagot számomra, amit megkatam és egy szemüveg nyakbaakasztó volt.
-
gabor9991
őstag
aliexpeszen vettem 1 éve egy junsun fejegységet ami tönkrement, 2 év jótállással árulják
írtam a junsun france online store-nak akitől vettem hogy valamilyen szoftverfrissítéssel vagy más módon meg lehet -e oldani a problémát, de azon kívül hogy kapptam egy üzenetet az eladótól hogy megkérdez egy mérnököt mi lehet a hiba megoldása így1 hét eltelte után semmilyen érdemleges választ nem kaptam, ilyen esetben semmit nem lehet tenni jól gondolom?Tehát a 2év garancia helyett 30 évet is írhatna mert a gyakorlatban ez semmit nem ér?
-
prsq
aktív tag
Nekem nem volt reklám. (Pedig nincs reklámmentes előfizum.)
Ez a Youtube hibája, nem a topiké és nem az Alié.
Másik topicban (szerintem az is szakmai) sokszor van youtube link betéve, egyszerűen a tartalom miatt. Kell. Az, hogy a youtube ilyet lépett, és hogy balszerencsénkre ezt kapjuk, az sajnálatos. (Esetleg okold azt, aki ez-eke-t választotta, aki be is veszi az egybitesekre célzott ultrapopulista maszlagot.)
(Nálam egyébként az összes ilyen kéretlen reklám pont az ellenkezőjét váltja ki, mint amit szeretnének. Megunom, megutálom, majd jön a zsigeri gyűlölet.)
Off off.
-
yogibear
addikt
-
válasz
yogibear #76030 üzenetére
Ez volt az eredeti hozzászólásom lényege:
.....de sajnos a Youtube esetén ki vagyunk annak téve hogy a videó megtekintése előtt végig kell nézni egy olyan politikai hirdetést........
Most épp amikor megnézed ennél nem látsz, de bármikor előjöhet, de a szöveg, az amit idéztem azt általános megfogalmazásként írtam. Én legalábbis így értelmezem a szavaimat. -
yogibear
addikt
Megadsz egy linket ahol politikai hirdetések mennek az adott tartalom megnézése előtt.
Nincs fiókom (illetve van, mert van Google fiókom csak nem vagyok belépve), megnyitottam a linket és semmi pol hirdetés nem volt se előtte, se utána, csak a Dávidka Alis filmecskéje...
Most próbából beléptem az egyik Google fiókkal és úgy sincs pol hirdetés, csak a reklámfilm... -
barry26
csendes tag
Sziasztok,
Május 14 óta nem mozdult az alis rendelésem, EO-t írta a tracking alapján, tegnap meg jött egy értesítés MPL-től, hogy közönséges küldemény érkezett amit xy postán tudok átvenni.
Lehet hogy időközben átkerült MPLhez a csomagom? mást nem várok most
-
válasz
#02260224 #76027 üzenetére
Tényleg nem lehet neked írni semmit? Olvasd már el újból és értelmezd a szavakat, a mondatokat.
Megadsz egy linket ahol politikai hirdetések mennek az adott tartalom megnézése előtt. Szerinted?
Vannak a Youtube politikai hirdetések ami egy dolog és egy másik dolog hogy te oda osztasz meg egy linket, ez utóbbihoz kapcsolódva tettem egy megjegyzést.
Erre hívtam fel a figyelmedet, semmiféle számonkérés nincs leírva feléd. Miért sértődsz meg ezen?
Nem töröltem, nem tettem off topik állapotba a hozzászólásod, azt hogy David Beckham az AliExpress új reklámembere. Mi a problémád?
Az utolsó mondatod meg a te gondolatod, senki másé és egyáltalán nem az általam írt témához tartozik.
Én is kérdezem, egy jó szándékú figyelemfelhívás miatt nekem kell esned? -
válasz
#02260224 #76024 üzenetére
Értem a szándékot, de sajnos a Youtube esetén ki vagyunk annak téve hogy a videó megtekintése előtt végig kell nézni egy olyan politikai hirdetést amelynek a valóságtartalma enyhén szólva megkérdőjelezhető. Nem mindenkinek van reklámmentes Youtube előfizetése.
A politikai jellegű bármely megnyilvánulás -még áttételesen is- a szakmai topikokban nem engedélyezett. -
-
#02260224
törölt tag
-
válasz
jencsikdani #76019 üzenetére
Ne ott nézd, van egy normál nyomkövetési azonosítója ennek a logisztikai azonosítónak LP00647844301380 ami LS946692642NL lenne
Ezt nem viszik ki címre hanem a postán lehet átvenni, kapnod kellet volna a helyi postától értesítőt 22-én. Az alsó képet és bemutatva, igazolva a neved és címed átveheted ha nincs meg az értesítőd. -
Norcikaa
újonc
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a Free Return szolgáltatásról? Ma feladtam a visszárut egy GLS csomagponton, június 17-ig kellene visszaérnie.
Van, aki sikeresen visszaküldött már így AliExpress csomagot és visszakapta a pénzét?
Köszi! -
jencsikdani
tag
Sziasztok. Rendeltem Ali-ról, 13 napos szállítási időt igértek ami Május 16.-án járt le. Ezt küldte az applikáció amikor megnéztem. Ez miatt esetleg lehet reklamálni vagy hasonló ?
-
Baloo27
aktív tag
válasz
Baloo27 #75593 üzenetére
Visszaküldött termèkkel kapcsolatban egy jó tanács: Ha nagyobb èrtèkü dolgot küldenètek vissza ingyen, akkor csináljatok a becsomagolásról videót. A fejegység,amit visszaküldtem április 29.-èn megèrkezett Spanyolországba, ma kaptam egy èrtesítèst,hogy "Proposal:Accessories problems". Refund a 143,47$ helyett 42,18$.
Úgyhogy most kaptak videót ès kèpeket az appeal alatt. -
válasz
yogibear #76012 üzenetére
Pontosítanám mert amit írsz az félreérhető. Az AliExpress-en nem lopják el a kártyaadatokat, az Alipay megfelelően védi. Rajtuk keresztül csak te "fosztod ki" magad.
Az említett szituációban megszerezték (feltörték) a bankkártya adatokat máshonnan és az AliExpress-en vásároltak azzal a kártyával. Más helyeken is szoktak az ilyen feltört kártyával vásárolni. Az AliExpress kártyavédelmének ehhez semmi köze.
Az én kártyáim mióta használom az AliExpress-t itt mindig el voltak tárolva és nem volt semmi gondom. -
Rick4
félisten
válasz
detroitrw #76007 üzenetére
Nálam is most tűnik véget érősnek egy hosszú sztori, egy éve rendeltem eg ykijelzőt, megjött, jó volt, most rendeltem ugyanonnan ugyanazt, dekaptam egy másik terméket, ami nem ugyanaz, más a csatlakozó kiosztás, mint a hidetett, ráadásul gyári hibás is volt, még a műszert is lezárlatosította, hogy 55 ezerért venni kellett egy másikat, mindneről fotó, videó, kérédésre kb 1 órás vágatlan videoban elmutogattam a gépemen a tavalyi meg az idei kicsomagolásnál látható jelentős különbségeket, kimentem a kocsiba, szétszedtem darabokra akijelzőt, végigmutogattam és magyaráztam mindent, gondoltam elég lesz. Megítéltek egy full refundot visszaküldés nélkül, visoznt ezt z eladó nem fogadta el, úgyhogy lett egy feles, amit nem fogadtam el, végül ők úgy döntöttek, hogy én ugyan 8GB-nyi anyagot prezentáltam a problémáról, egyértelmáen beazonosítható, hogy az eladó más cikkszámon egy éve jót küldött, most meg rosszat, mégis azt ítélték, hogy fele visza, és szevasz. Chateltem a supporttal, elmondtam a gondom, hogy nem tartom korrektnek, mivel a másik fél javára de leglaább is részrehajlással döntöttek, miközben onnan az égvilágon semmi bizonyíték nem jött, szóval az itt olvasott tértivevényes módszerű vissztaküldéssel megpróbálkoznék, és akkor ha kell, visszaküldöm a full refundért. Másnap jött is a válasz, hogy lezártnak tekintik, és akkor marad a feles visszatérítés, mert hogy nem küldtem újabb bizonyítékokat.
Igaz, hogy ezekből tisztán látszik, én nem vagyok hibás, sőt, egyszer már ez alapján megítélték a full refundot, azaz valahol valamikor jogos volt, csak a másik fél nem fogadta el...
Szóval innentől az aliról vagy csak paypallal, már ha lehet, mert a módját se találom, de úgy rémlik, régen ment, vagy olcsó, pár forintos apróságokat kell venni... -
yogibear
addikt
Mikor az előző bankkártyát használtam, akkor meghekkelték az alit és 5 idegen rendelést adtak le az accountommal.
Ezért is használok webkártyát, annak a számláján meg csak az épp elköltendő összeg van.
De annak a kártyának az adatait sem hagyom elmenteni az Alin... kb 20 másodperc kitölteni a kártyaadatokat vásárlásnál... ennyit megér, hogy ne tudjanak lefosztani... -
válasz
Tibor691 #76010 üzenetére
Kártyahitelesítési gond, ellenőrizni kell hogy a banki részen nincs-e valami korlátozás ezzel a kártyával való fizetésre. Ha ott minden rendben akkor eljárni ahogy írják.
The platform itself explains the meaning of each error on this page, but we have prepared a list that will help you find the cause of the problem easily.
Let's go!
CSC_7200026
Due to security reason, card verification (appeal) is required.
This message is usually accompanied by the message “this transaction has been flagged due to security concerns” or “we couldn't process this payment for security reasons” and it basically means that AliExpress requires you to verify the card.
You can do it through AliPay from this link. Verification usually takes one to three days, so you can still use another payment method.
This message may also appear when your card is blocked for breaking AliExpress Terms of Service (for example: opening too many fake disputes, using coupons that were not meant for you, opening several accounts to get coupons…). -
Tibor691
tag
Nem tudom regisztrálni az új OTP-s Visa kártyámat az Alin.
Ezt a hibaüzenetet dobja be:Az új bankkártyának előzménye van. Mikor az előző bankkártyát használtam, akkor meghekkelték az alit és 5 idegen rendelést adtak le az accountommal. Az összeget az OTP visszafizette és azt a bankártyát letiltotta, az újat meg megküldte. Próbáltam Revolut virtuális (nem egy alkalmas) bankkártyát is regisztrálni de ekkor is ezt a hibaüzenetet kaptam.
Új Ali accountot is generáltam appon keresztül, de ott sem fogadja el az OTP Visa és a Revolut Mastercard kártyát.Hogyan tudnék aliról vásárolni? Mi a probléma megoldása?
-
válasz
detroitrw #76005 üzenetére
"Hamis" akkor küldd vissza és visszakapod a pénzed szokott lenni az ítélet a részükről, hogy megtartsd és visszaadják a pénzt az nem megy.
A gond az hogy a kereskedő nem tudja hogy hamis, mert esetleg a beszállító őt is becsapta, szóval ez a hamis dolog téma azért nem olyan egyszerű. Nálunk sincsenek kötelezve arra a kereskedők hogy teszteljék, ellenőrizzék a termékeket.
De egyébként sem akarod megtartani mert hamis, így eleve mehet a visszaküldés dispute is.
Összefoglalóból: -
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Nyitottam egy disput-ot, (70$-os cucc) 05.17.-en es meg mindig nem reagalt az aliexpress (waiting for aliexpress's feedback)
Az a baj,hogy kozbe tobb bizonyitekot is sikerult szereznem, hogy az adott termek hamis, de amig nem reagal az ali addig nem enged tobb/kiegeszito informaciokat megadni.Mennyi idon belul szokott az ali dontest hozni?
Mig nem hoz dontest ki lehet valahogy egesziteni a reklamaciot?Elore is koszi az infokat
-
válasz
#91658752 #76003 üzenetére
Az USD az alap deviza itt, az a fix, a többi devizát folyamatosan változó nem baráti árfolyammal váltják, ráadásul még az összeg nagysága alapján is változik. Ezért egy 08:00-kor készült képen más forint összeget látok mintha 11:00-kor nézem az AliExpress-en. Alapból is minek fizessek többet?
-
válasz
Corleone33 #76001 üzenetére
Ne csak kép hanem link is és ne USD legyen már. mennyi az ár ha az első van jelölve? Bár link nélkül csak találgatás minden.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Társasház, szomszédok, zajok, együttélés.
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- 12 részletre elérhető Acer Predator Helios 18
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 ASUS TUF 650W
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest