Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- KISDUCK: Lamax NoiseComfort ANC párna csere
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
cidalain #34099 üzenetére
Nem megérkezés bejegyzés számít, hanem az hogy Order Status Finished legyen, ha úgy van akkor nincs szállításra várási idő miatti elutasítás, a transit-os szöveg. meg kellet volna várnod hogy lezáruljon a vásárlás. Ha mondjuk 60 nap volt és az 59. napon indítod akkor jöhet ilyen szöveg, míg a 61. napon indítva visszakapod pénzed rövid időn belül.
-
cidalain
veterán
De, lejárt azt gondolom.
11.30-án járt le a szállítási védelmi idő, ekkor automatikusan átváltott "Succesful delivery"-re a termék. Azt írták ezelőtt, hogy ha eddig nem, akkor jelentezzek. Jelentkeztem. Most oké, hogy innentől 15 napom van reklamálni, de nem hagytam az utolsó pillanatra. Most akkor ennek a 15 napnak a végéig még várnom kellene? -
fairi
őstag
válasz
#94529552 #34095 üzenetére
https://t.17track.net/hu#nums=RP742049879CN
hidd el jó sokszor mehet körbe. és ha gép elő teszik akkor sincs garancia hogy küldik is azonnal.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Sátán44 #34086 üzenetére
Szuper. Nekem van egy Nov 11-én rendelt csomagom, ami már bejárta egész Kínát 2x. Nem is csoda, hogy nem ért még ide.
Wuxi,>
Suzhou,>
Shanghai, majd vissza
Suzhou-ba, utána megint
Wuxi, még harmadszor is
Suzhou-ba, és ezután tegnap visszatért
Shanghai-ba. Ezután vajon merre megy? -
-
fairi
őstag
Újra valami SALE nap.
Így Top Brand alatt akár 50% kedvezményt is adó kuponok vannak.
19h-kor 10/20 kupon a Baseustól, ami talán érdekes lehet.
21órakor Anker ad 20/40-es kupont, de van a QCY-tól is. vagyis aki BT füles, hangszóró érdekel, tud magának jó áron vadászni. -
válasz
internetezoo #34089 üzenetére
Megbeszéltük már hogy pontatlan a nyomkövetési oldaluk, de kit érdekel ha már a kezében van a küldemény?
-
internetezoo
senior tag
Megjött a csomag. Tracking szerint még mindig a szolnoki "A küldemény feldolgozása folyamatban" amit tegnap reggel és este írtak.
-
Sátán44
addikt
Megérkezett Budapestre az Október 14-én rendelt csomagom, tehát van remény másoknak is.
-
TMhun
tag
Sziasztok!
Azt tudja valaki, hogy ma van-e postai kézbesítés (nem MPL, mert azt tudom, hogy van)?
-
badbull1
csendes tag
Én mint írtam már régebben megkaptam minden csomagot (szerencsére). Bár az első esetben nem a sprinteren múlt mert rossz számra küldték az sms -t mint kiderült (hiába jó szám volt leadva) s a levelük meg a spam mappában landolt. S akkor mielőtt még nem vettem át a csomagot az MP "igazolását" sem fogadták el vitánál (60 nap közben letelt)!
Kértem az MP-t hogy kerek perec írja le hogy erre és erre a címre a csomagot nem kézbesítette. Válaszuk melyet továbbítottam az Alinak:"
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Elektronikus nyilvántartásunk szerint az Ön által jelzett azonosítószámú küldemény nem érkezett a Magyar Posta kezelésébe. A postai rendszerünkben azért nem látható, mert feltehetően nem Magyarországra szólt a küldemény.
A küldeményeket az azokon megjelölt címen kézbesíti minden posta iszolgáltató. Esetenként a Távol-Keletről érkező, rendelt árukat tartalmazó küldeményeknél tapasztaljuk, hogy nem megfelelő azonosítószámot adnak meg a címzettek részére, emiatt javasoljuk a helyes azonosítószám egyeztetése érdekében a feladóval felvenni a kapcsolatot.
A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi, javasoljuk, hogy a feladóval szíveskedjen felvenni a kapcsolatot.
Abban az esetben ha a felvevő ország Postaigazgatása a küldeményért kártérítési felelősséget vállalt, a feladó kárigénnyel az illetékes Postaigazgatáshoz fordulhat.
Együttműködését köszönjük."
Magyarázat nélkül figyelmen kívül hagyták !!! S újból 0 visszatérítést ítéltek melyet nem fogadtam el majd pár napra (kb egy nappal a sprinter visszaküldés előtt megtaláltam hol a csomag mire sikerült minden fuvarozócéget körbekérdezni s a válaszlevelekt megvárni) de ha nem sikerült volna vagy a sprinter valóban elkeveri az adataim s még mailt és félreküldi vagy elkeveri netán a csomagom akkor nem tudom mit csinálhattam volna)
Hogy valóban jól működjön ezt a fuvarmódot nem igazán lehet nyomokövetési megnevezéssel ellátni mivel nincs nyomonkövetve a valós kézbesítésig.
Vagy fel kéne tüntetni az ali support oldalán hogy csak városon belül garantálják a kézbesítést ezen szállításnál (bár van akinek a szomszéd településen rakják le) és pl. hogy fingjuk nincs ki kézbesíti.
Most utólag persze én sem félek ettől de akkor vért izzadtam s hidd el nem mindenki olvassa el ezt s a hasonló forumokat sőt másnak is lekeverhetik az adatait s ezzel izzad más is ... Bőven lehetne ezen mit csiszolni hogy valóban ne csak döcögjön hanem jól működjön .. -
Inhouse
őstag
A kézzel írt cetli helyett hőpapírost hagy a postás és sokkal informatívabb. 2$-ért kihozták volna házhoz, de nem voltunk otthon. Ajánlottan jött, még alá is kellett írni.
-
válasz
badbull1 #34077 üzenetére
A kézbesített bejegyzésre írtam hogy teljesen mindegy kihez köthető ha ténylegesen megtörténik.
De most akkor még megy a dispute a pénz visszakéréshez?
A te eseted speciális, mondhatjuk egyedi, mert azért nem kaptad meg a küldeményt, mert nem volt tudomásod róla hogy hol veheted át és ezért küldték vissza.
A szállító szerint kézbesített, de a címezett szerint nem, az okozna fejtörést, de írtam már több ilyen esetem is volt, más város és saját város is de mindig elfogadták az én állításomat és igazolásaimat hogy én nem kaptam meg és visszakaptam pénzt.A többiek megkapták és elolvasták az sms-t, e-mailt időben és így át is tudták venni a küldeményeket, azért ez rendszer is működik. Ha meg egyébként címre kézbesítik akkor már ezzel gond sincs, teljesen mindegy hogy Sprinter, DHL vagy Magyar Posta viszi.
-
badbull1
csendes tag
nem értem teljesen mire írod a mindegyet (ok látom te is szerkesztetted közben értem .. csak kíváncsiságból kérdem a többieket meg hogy valóban azért erőltetik hogy a postát keresd s nem pl a sprintert .. csak vicc az utóbbi mert olyan sosem lesz mert gőzük nincs hogy az hozza ...
)
nekem közel nem mindegy hogy helybe hozzák vagy 10+km -et autókázok érte
de ettől független mind 2 esetre a házhoz és a ppp-s nél is (utóbbi esetre hamisított adat és nem csak nem tekintem kézbesítettnek hanem az alin leadott cím tekintetében nem is az ) ugyanúgy a kézbesítési tény kerül vissza a rendszerükbe
ők is értetlenek már amennyire ezen mélységű információk a vitakezelők rendelkezésére állnak amit kétlek mert elsőre azt kérdezgette hogy minek linkelgetek neki egy meest es nyomkövetőt mikor az nem hivatalos és köze nincs a szállításhozés az aliexpresshez (utóbbit még talán talán az aliexpress standard shipping ellenére elhisszem) mondom neki hamár linkelte a 17tracket akkor nézzen már utána akkor mi és kié a pl-es bejegyzés majd jött "ja valóban .. akkor ezt is továbbítom magasabb supportra"
gyanús hogy a meest olcsósítja a fuvarozástmmindenki más legalább magyarázkodni próbál a meest meg már 2 emailcímen is kérdezve válaszra sem méltat
-
válasz
badbull1 #34075 üzenetére
Teljesen mindegy, mert a kézbesítés (Delivered) szó a lényeg, nem az hogy ki, de a PPP pontra leadást én sem tekintem annak.
De Agroman esetén házhoz vitték, így jogszerű a kézbesítés bejegyzés.
Egyébként nekem aztán ajánlgathatja a 17track-et, küldöm nekik azt a képet vissza amit tőlük vásároltam és nem mutat semmit rá. Egy pontatlan nyomkövetőre ne hivatkozzon.
Itt a Magyar Posta kézbesíti a postait én azzal igazolom amit ők mutatnak. Ha DHL kézbesít akkor meg az ő oldaluk. -
badbull1
csendes tag
-
badbull1
csendes tag
válasz
agroman #34068 üzenetére
A https://t.17track.net/en neked is Magyar Posta általi kézbesítést ír a sprinteres esetekben ?
Pl.:
Ezen infó alapján (is) dolgoznak az Aliexpress vitakezelők s ezért is nyaggatnak tévesen hogy "keresd a helyi postahivatalt" ha gond van. -
#94529552
törölt tag
Az egyik 11.11.-es csomag megjött ma nekem is, de már a postán láttam amikor kiadták, hogy itt gondok lesznek, mert egy ~ 10x20cm-es lapos sárga borítékot kaptam, pedig egy csaptelep lett volna, ami azért méretesebb. Egy negyed annyi értékű krómozott fürdőszobai akasztót küldtek helyette. Most írtam az eladónak, és fotót is mellékeltem róla, megvárom mit mond, addig nem nyitok rá Dispute-ot. Remélem nem akarja visszaküldetni.
-
agroman
aktív tag
nah..atestem a MEEST tuzkeresztsegen..nekem hazhoz hozta a Sprinter a csomagom.
monjuk nem tudom miert eri meg nekik a PPP, mikor igy a soforok kaphatnak egy kis borravalot. -
válasz
anonymus89 #34066 üzenetére
Mindkettőtöknek az válaszolja a Postája hogy szállítás alatt, hogy ezek a bejegyzések miért vannak azt nem fogják megmagyarázni.
-
válasz
anonymus89 #34064 üzenetére
Mobil app-ban sincs válasz? Ezzel sem te, sem ő nem tud mit kezdeni, már nincs a felügyelete alatt a dolog. Vársz aztán ha lejár a szállítási védelmi idő visszakéred a pénzed ha addig nem jön meg.
-
anonymus89
addikt
Mit csináljak ezzel?
Ráírtam az eladóra még csak el sem olvassa.
Lehet tényleg valami miatt vesztegel a csomag az eladó meg tojik az egészre.
Nagyon kellene már a tok a tablethez. -
Nah megjött az egy 11.11-es csomagom Kínából is, nyilván pont az ami nem fontos.
-
cidalain
veterán
Világos, olvastam. Nálam most 1 és 2 játszik.
1. Újraküldi ha bezárom a disputot. Tényleg újra fogja küldeni? Kötelezi az Ali? És ha az sem jön meg 2 hónap múlva?
2. Elutasítom. Hogyan? Bocs már érdektelen az áru/ nem bízom abban hogy újraküldöd? Ezt így elfogadja az Ali, és megítéli a refundot nekem? -
válasz
cidalain #34056 üzenetére
Öf:
Ha válaszol, akkor a következő lehetőségeink vannak:
1. Elfogadjuk az ajánlatát, ez esetben az Accept (elfogad) gombot nyomjuk meg. A dispute az egyezségnek megfelelően zárul.
2. Nem fogadjuk el, a Reject (elutasít) gombra nyomunk, ez esetben az AliExpress fog dönteni a vitában.
3. Olyat ajánlat jön, hogy várjunk még egy kicsit, emeli a vásárlói védelem idejét, máshogy kárpótol stb. akkor a bal szélen a Cancel dispute (dispute megszakítása) gomb. Ez valójában az lesz, mint ha nem is indítottunk volna dispute-t. Ezért amíg él a vásárlói védelem, lehet másik dispute-t kezdeményezni. -
cidalain
veterán
Nem jött meg egy cuccom aliról. Dipute-ot nyitottam, az eladó az utolsó pillanatban válaszolt, kamuzott a magyar vámosokról, stb.
(LVS trackingom van, utolsó infó hogy departed in origin country. Ez nem is hazánkba jön először, szóval nem is a magyar vámosok keverték el.)
Felajánlotta, hogy újraküldi, csak zárjam be a dispute-ot, és vegyem fel vele a kapcsolatot utána.
Ha ezt tenném akkor semmi garancia nem lesz, hogy újraküldi, jól gondolom?
Szeretném elutasítani az ajánlatát, és szeretném inkább visszakapni azt a kb 2.5 dollárt. Mit kell ilyenkor a Dispute-nál válaszolni? Kell e valamilyen bizonyítékot csatolni? Ha igen, mit? Döntött már az Ali esetemben hátrányosan hibás termék esetén is, így szeretném erősíteni a pozíciómat, hogy visszakapjam a pénzt. -
válasz
internetezoo #34049 üzenetére
Igen,
de úgy értsd mintha a postások átvitték volna vámosokhoz, ők megnézték és visszavitték postásokhoz. De valójában nem történt semmi, a vámos megy oda rábólintani. Egy értelmetlen bejegyzés, a következő a belföldi továbbítás lesz.
-
internetezoo
senior tag
UNIVERSAL POSTAL UNION írja most először:
Departure from inward office of exchange
és
Item returned from Customs (import)BUDAPESTEzt visszaküldte a vám?
-
atala
addikt
Itt azt mutatja, hogy mennyi Coint-ért, milyen kupont vásárolhatok?
Pl 100 Cointért egy 10 dolláros kupont?
[kép] -
Igen, júniusban egy 12-es 18650 3.7V 3000mAh Li Ion akksi csomag kínai reg airmail postás nyomkövetéssel jött, rajta volt a figyelmeztető jelzés szimbólum és annyi.
Amibe be van építve úgy is jött már meg. De a notebook akksik most megnézve holland és svéd postával jöttek, azoknál egynél sem volt kínai posta. -
fairi
őstag
válasz
Dolphine #34041 üzenetére
Nem igaz rákerülhet, de szigorúak a szabályok. [link]
Így legtöbbször a postNL végzi ezt, gondolom ők egyszerűbbek mint a china post.
Chongqing Jiangbei International Apt-on pihen a csomagjaink, lehet ott lazábbak vagy Ugreen valakit megkent? de 15 napja dekkol, majd kiderül. ha egyikünké indul akkor a másiké is. egy egységképzőbe van szerintem. -
-
petymek
senior tag
Igazad van, de nincs is lehetőség azt választani, hogy nem érkezett meg. Azt mondja a rendszerük, hogy a csomag kézbesítve van.
Viszont, ha azt választom, hogy megérkezett, akkor sem jelennek meg azok az opciók, amit te a képen mutatsz.
Csak mennyiségi probléma látható, és nincs alatt másik legördülő menü.Mi van ilyenkor?
-
walakyb
tag
Na ez az a tipus, akinek csipobol nyomom az 1*-ot.
Minden valoszinuseg szerint annak ellenere, hogy azt irja, hogy nincs limitalt keszlet, a termek elfogyott (sanszosan ezert nem elerheto...), viszont ha nem adja fel, buntit kap. Kaptal kamu TN-t, gondolta, majd meghat a dumajaval, hogy sajnos a vam visszaforditotta, bocsi, maris kapod vissza a penzedet....
Csak egy koltoi kerdes az igazsagtartalomra es a johiszemusegre. Ha valamilyen okbol a vam visszaforditotta, miert nem kuldi el ujra? Tud adni uj TN-t a rendszerben, a nevkartyatarto nem tartozik a tiltott aruk listajaba... -
fairi
őstag
Úgy tűnik én is belefutottam ebbe hogy más ember Tn-jét adják oda.
[link] Ebből rendeltem kettőt, de külön megrendelésként.
Határidő lejárta előtt kaptam két külön trackinget, de mindkettő ajánlott levél volt. WTF??Irtam neki itt valami nem oké, és kaptam is gyors választ: [kép]
Tényleg nem értem már, jobban megéri nekik egy dispute-ba menni, mint őszintén bevallani a bajt és kérni egy cancelt tőlem.
Két TN teljesen jó egyik már shipped by air, de világos nem az enyém. fél dolláros dolgot yanwennel küldik és azzal is várom.
Hogy indítsam majd a dispute-ot, mert elvileg minden jó, csomagok haladnak hazánkba."más ember TN-je" terjed mint egy ragály az Ali-n.
-
atala
addikt
Valamiért nagyon megálltak a küldemények, ezt én is tapasztalom. Nekem van 5 küldeményem ami okt 26 óta meg sem mozdul, de van pár későbbi ami szintén mozdulatlan. Direkt időben rendeltem, (okt eleje), hogy még a karácsonyi őrület előtt meg jöjjön, de úgy látszik nem sikerült. Lassan nyitnom kell sorba a disput-ot, mert lejárnak a védelmi idők.
Már bele sem merek gondolni, milyen állapotban lesznek a csomagok. Az a tapasztalat, hogy minél többet utazik, annál sérültebben érkezik meg.
-
cof
veterán
UD...NL mostanában mennyit utazik? 32 napja van úton, utolsó bejegyzés The consignment has arrived in the country of destination 13 Nov 2019.
Volt egy másik ilyen csomagom, The consignment has arrived in the country of destination 31 Okt 2019. Ezt már megkaptam úgy 2 hete, amit várok az sajnos nem fér be a postaládába, ami megérkezett azt bedobták, mind a kettő akkumulátor.
-
Dolphine
addikt
válasz
nyirzoz #34025 üzenetére
Nekem eddig a csúcs, másfél hét volt, most viszont nagyon lassan érkeznek.
Korábban egy Ugreen Presentert rendeltem, a kollégámé hamarabb érkezett meg, mint nekem, holott Ő egy héttel később rendelte!
flegga92
Nekem a 20-ai bejegyzés szerint előkészítve nemzetközi szállításra bejegyzés az utolsó. De nem csak a Ugreen pakkommal van így. Van egy eBook tok, illetve egy Xiaomi óra. Mindegyiket 11.11-én rendeltem. Közben másik négy termék a múlt héten, illetve a héten megérkezett, amiket szintén a szinglik éjszakáján rendeltem. -
válasz
vadasz70 #34019 üzenetére
A linket így kell megadni:
Amit látok hogy 3 dolláros kupon van az már benne van az árba. Vagy ezt fizetésnél kell hozzá adni vagy ez nem is erre vonatkozik?
https.........53.html
?spm=a2g0s.8937460.0.0.15262e0ed9OEBs
És linkeknél a .html utáni részt ami itt most áthúzva látsz, el kell távolítani.
De ezek szerint nem világos a dolog. Itt nincs kupon, hanem 30% kedvezmény az US $8.86 eredeti hirdetési árból. Ami nagy fekete azt kell fizetni, a US $6.20 ha nem változtatsz a szállítási módon -
Dolphine
addikt
válasz
MittuDomain_ #34021 üzenetére
Akkor ezek szerint nem vagyok vele egyedül.
Egy jó nagy pakkot rendeltem Ugreentől, benne van egy PowerBank sok mindennel együtt, de az utolsó bejegyzés november 20-ai. -
Dolphine
addikt
Sziasztok!
Aki 11.11-én rendelt Ugreentől PowerBankot, annak már megérkezett?
-
válasz
vadasz70 #34015 üzenetére
Megnéztél már egy hirdetést? A képernyőn egyértelműen látható, ez 98,3%-os és a nevénél látod:
November 11 tájékán sokat foglalkoztunk kupon témával, keresésnél beírod hogy kupon aztán a legutolsótól visszaolvasol néhányat.
De kerestem és azokból itt néhány hozzászólás-
EgyDe a képen is van Get Coupons rész a piros 8 $ off a Select kupon, a link pedig a kérése, ezen a részen szokott lenni ha van, sárga színnel az eladói kupon igénylése
-
havri1
félisten
Ma jelent meg a cancel order a november 11 - i rendelésemen.. Eladó továbbra sem reagált semmire, még nem adta fel a telefont spanyolból. Még van 18 napja.
Lehet már kivarom, ha feladja, atveszem, és ezt mind leírom értékelésbe.. -
vadasz70
aktív tag
Hol lehet látni ez eladó értékelését? És a kupont hogyan lehet fel használni és az milyen esetben kapom? És itt milyen százalék fölött érdemes vásárolni az eladótól?
-
Koszonom! Illetve meg 1 olyanxkerdesem van, hogy letezhet olyan, hogy annyit vasaroltam az eladotol, hogy letilt es nem enged vasarolni? A helenseg a kovetkezo: 2 napon keresztul probaltam tovabbi rendelest leadni, de a buy gombra se az aaztalon se az appon nem nyitotta meg. Mast megkertem nezze meg es siman tudott vasarolni toluk, en meg tovabbra sem.. Ilyet meg nem lattam... De csak abbol az aruhazbol.
V/: es ez miert jo? Vasarolok, fizetek..
-
válasz
Fail3D! #34010 üzenetére
Azt hogy ezzel az EX....SG-s számmal a szállítás félbeszakítva november 15-én. Ha nem látsz ilyet áthúzott
EX212995367SG:akkor írsz az eladónak hogy mi lett az új nyomkövetési szám vagy egyáltalán elküldi-e.
De lehet hogy jön és majd Sprinteres küldemény lesz, mert nálad is ez AliExpress Standard Shipping. -
dethroner
veterán
válasz
badbull1 #34007 üzenetére
Persze hogy értelmeztem. Nem az én pénzem, nem én rendeltem, csupán az én kérésemre, nekem rendelte egyik haverom. Ha megkaptam volna akkor fizetnék, de most ebből már nem lesz átvétel, mivel a kínai se válaszolt a tegnapi kérdésre. Ő szerintem már el is indította a pénzvisszaszerzési folyamatot. Igazából az a legbosszantóbb, hogy elment másfél hónap a várakozással így már nincs időm mástól rendelni, kénytelen vagyok idehaza megvenni jóval drágábban. Vagy különben még tavaszra se kerülnek fel a téligumik
-
badbull1
csendes tag
válasz
dethroner #34006 üzenetére
válaszodból sejtve megkérdem: értelmezted amit írtak részedre "9. Teendők, ha máshol kézbesítik a nekünk megadott nyomkövetési számú küldeményt."? mert ha igen akkor max csak szívatni próbáltak de visszakapod a pénzed s akár rendelsz mástól (ha van még másnál ill nálad bizalom
) .. s valóban ennyi
-
dethroner
veterán
2 napja ugyanígy járt egy arc innen a fórumról. Mi Pécsre rendeltük és kaptunk Kaposvárra feladott csomagkövetőt. Mindkét irányítószám 7-el kezdődik. A srác akit említettem ő Esztergomba várta a csomagot, és Dunakeszibe küldöttnek kapta a nyomkövetőjét, mindkét település 2-es irányítóval kezdődik. Nekem ez roppant érdekes, ennyire nem lehet véletlen. Esetünkben azért is gondolnám tudatos átverésnek, mert a rendelés leadásakor kapott TN nem élt még 3 hét múlva se. Akkor megreklamáltuk és azt írta "feladja akkor újra, önköltségen". Akkor jött a Kaposvárra feladott csomag TN-je.
Amúgy [ezt] rendeltük volna. Esetleg van arra lehetőség, hogy meg lehessen nézni, a TN-t melyik ki adta fel? Úgy értem ha az aliról rendelek, és ott kapom a TN-t, akkor megnézni azt melyik eladóhoz köthető? -
p.t.r
aktív tag
Nekem ma jött egy csomagom 120 napra
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen NAS-t vegyek?
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Építő/felújító topik
- Vélemény: nem valószínű, hogy jönnének dedikált neuronháló gyorsítók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 4070 Super 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8600K 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30% : FRISS SZÁLLÍTMÁNY!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest