Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- KISDUCK: Lamax NoiseComfort ANC párna csere
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
internetezoo #22099 üzenetére
Nincs jelentősége ennek a bejegyzésnek, mert egy tranzit országba érkezett meg, majd jön tovább.
Nézd meg ebben a keresőben. -
internetezoo
senior tag
"GMTC, Departed transit country". Mi az a GMTC? Google se adja ki.
-
válasz
outdoor #22097 üzenetére
Az a dolog ami tartalmazza azt hogy te vásároltad, mit és mennyiért. Te küldöd be a vámoláshoz. Mivel itt nem kapsz számlát, így azt be sem tudod nyújtani.
De az Összefoglalóban Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai rész és az ott található külső linkek bővebben tartalmazzák a dolgokat. -
gg72
veterán
Oyankor mi a helyzet, hogy rossz DHL csomagszámot adott meg a kedves Ali-s eladó? Mint az előbb kiderült, a kapott csomagszám címzettje egy budapesti hölgy, az én csomagomat meg valszeg fel sem adták még, persze majd a saját rendszerükben úgy fog megjelenni, hogy átvették azt...
-
outdoor
aktív tag
Honnan tudják, hogy coinnal fizettél? Ráírta AliExpress a számlára?
zeon.hu
A 0.01 dolláros dolgok között érdemes coinnal fizetni. Ha jól veszem észre, sokan próbálják, és naponta pár perc alatt kifogy a kínálat.Emellett, ha tudod, hogy vásárolni fogsz, akkor érdemes coint kuponra váltani. Mert egyébként a coint sokáig tárolhatod, de a kuponok csak pár napig, esetleg egy hétig érvényesek.
A coinért vehető AliExpress kuponok csak 15 dollár felett adnak kedvezményt, kb 2 dollárt. 35 dollár felett kb 4 dollár kedvezményt nyújtanak.
Nem minden árura használható fel. 100 dollár felett akár 10 dolláros kupont is beválthatsz. Ha a rendelés összértéke ennyi, a kupon nem kerül felhasználásra, csak ha egy áruból vásárolsz ilyen értékben.Ezek a kedvezmények között a felső sorban látható kuponok. Vehető a coinokért egy-egy eladótól is kuponok, de azok csak bizonyos árucikkekre érvényesek, amit nem tudhatsz előre.
-
zeon.hu
nagyúr
Coinokat mire érdemes felhasználni?
Kupon(ok)-ra vagy olyan termékre, amit cash+coin-ért adnak?
Mennyivel lehet számolni a coinok értékét? -
válasz
tgabe25 #22090 üzenetére
Nézd a kupon is fizetési eszköz, a vámértéknél ezt hozzászámíthatják a teljes vételárhoz, ebből a szempontból a valódi értéke nem 77 $, hanem 83 $. Ezt veszik alapul.
Nálad a különbözet egyébként az Áfa tekintetében kb 425 Ft
Nem görcsölnék rajta, 1000 Ft alatt az szja-t sem adják vissza. -
tgabe25
tag
Üdv mindenkinek!
Van ismerősömnek egy csomagja kínából 22 dollár felett, meg is vámolták neki de akadékoskodnak mert vásárláskor volt neki valami 3 dolláros kuponja a vevőnél. Nem tudom neki Ali-s volt-e de nemsokára érkezni fog egy 77 dolláros csomagom Ali-n keresztül egy 6 dolláros kuponnal. Ha nekem is magyaráznak emiatt akkor mit kell tenni ezügyben? -
KutyiHU
tag
Sziasztok,
Ismételten nem megfelelő színű árut kaptam. Írtam az eladónak, elismerte, mert már a borítékon is rossz szín szerepelt. Írta, hogy küldene újat a jó színben. Nekem ez megfelelő lenne, csak nem tudom, hogy ilyenkor kell-e dispute???Köszi
-
válasz
juhlaci #22087 üzenetére
Nagyon rosszul olvasod nézzük a valódi szöveget:
Magánszemélytől magánszemélynek érkező küldemény (térítésmentesen kapott)
A hivatalos NAV megfogalmazás:A lényeg, térítésmentes és ez lenne az ajándék.
Ez esetben az alábbiak alapján döntik el amikor bekérik az értékigazolásokat, kell egy ajándékozási nyilatkozat.Igazából nem kellett volna idézned az értékhatárokat mert az Összefoglalóban részletesen le van írva az egész.
-
juhlaci
tag
2. Az interneten cégtől (pl. webáruházból) megrendelt és az EU-n kívülről érkező áruk 22 euró értékig vám- és adómentesek, 150 euróig vámmentes, de 27 % áfát fizetni kell, 150 euró fölött pedig az áfa mellett már a vámtarifa szerinti vámot is meg kell fizetni.
3. Amennyiben EU-n kívüli magánszemély csomagot küld magyar magánszemélynek, úgy 45 euró értékig nem kell vámot és adót fizetni. 150 euróig vámmentes, de 27 % áfát fizetni kell, 150 és 700 euró között 2,5% vámot és 27% áfát, e fölött pedig az áfa mellett már a vámtarifa szerinti vámot vagy kérelem alapján 2,5% vámot kell megfizetni. >>>>>>>>>>>>>>>A Magyar POSTA oldalán van fent. A kérdésem az, hogy a NAV honnét tudja, hogy magánszemély vagy webárúház küldi pl. az esetemben a 40 dolláros megrendelést?>>>>>>>>>> https://www.aliexpress.com/item/Car-Dvr-1080P-Dual-Lens-Dash-Camera-Mirror-Recorder-With-Rearview-Camera-And-Video-Recorders-Hidden/32564658818.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.VSwgIN -
válasz
outdoor #22085 üzenetére
2*60 nap az 120 nap. Max 60 nap az eredeti idő és max 60 nap az emelése.Ez valóban 4 hónap, de nem így értelmezendő: Extrém esetben 4 hónapot is hosszabbíthat az eladó. Ezt az információt te honnan szerezted, mert ha így van akkor módosítom az Összefoglalóban az erre történő utalásokat, de ehhez kell az AliExpress leírása erről.
-
-
válasz
elistvan #22080 üzenetére
Ha olyan információt kap a szállítótól hogy késés várható akkor ezt szokták csinálni.
Van amelyik eladó kéri azt, hogy erősítsd meg a címet, hogy jót kaptak-e meg.
Ilyesmi üzenet jön:
pls confirm your contact address: ........... név, telefonszám, cím
if not that ,pls tell us to change it.Ők már belefuthattak olyan hibába, hogy nem stimmelt a cím.
-
elistvan
őstag
Olyan lehet, hogy az eladó tegnapelőtt magától meghosszabbította a várható érkezés idejét? Írt egy üzenetet, hogy nem kattintottam rá valamire, és e hét péntek helyett így január 3 körüli az új időpont. ilyen van? (Pedig először megírta a rendelést követően, hogy már postázta is a cuccot ezzel a követési számmal: LX560014535CN)
Ez az üzenet majd 1 hónapja rendeltem: (10.30) ezt tegnapelőtt küldte:
Dear buyer:
Thanks for your purchase . According to your order information, we found so far you did not CONFIRM your order shipping delivery status.
In order to ensure you can get the package, we have extended the protection delivery time for you.
We will pay much more attention to your order shipping until you get the package and confirm it completed.
Your understanding will be much appreciated, thanks.Fun Bud baby Store
-
válasz
outdoor #22077 üzenetére
A posta probléma az off topic, így annak megfelelően kérem beírni ide.
A megérkezés Nemzetközi Kicserélő Központba lévő küldeményre mutat: Import (Megérkezett a célországba) az csak azután lesz "igazi" postai küldemény ha ezt olvasod: Belföldi feldolgozásra továbbítva vagy ha vámeljárás alá esik akkor: Adatbekérés a címzettől. -
válasz
outdoor #22076 üzenetére
Mi a kérdésed?
Ha neked nincs, akkor nekem van mi a nyomkövetési szám?
A Posták nem tartanak nyilván ilyen adatot: feladó neve és címe, így értelme nincs ilyet kérni, ők a nyomkövetési számot tartják nyilván, amely nemzetközi postai nyomkövetési szám: RX999999999CN formátumú. Keresni a dolgokat bent a postán vagy a az előbb említett nyomkövetési szám vagy annak a címe (kézbesítő körzet miatt) és neve akinek küldve lett a küldemény.Ha nem ilyen számmal rendelkezel, az a Magyar Postánál az nem könyvelt kategóriába tartozik és ezért nincs is róla információ.
Itt most nálad nincs jelentősége, mert amit kértek az hülyeség volt, de nem anonim eladóktól vásárolsz az AliExpresen, van nevük és címük.
A vásárlási lista Store name: SDARISB Official Store és a webshop oldalán a Contact Details
Contact Person:
Mr. David lv
Street Address: Floor 3,NO.400,Dong qing Road, Hi-Tech Zone
City: Ningbo
Province/State: Zhejiang
Country/Region: China
Zip: 315040 -
outdoor
aktív tag
válasz
outdoor #22076 üzenetére
B) Olyan is volt, hogy kaptam értesítőt, át is vettem valami ruhát. Utána felhívtak a postáról, hogy menjek vissza, még van a nevemre két további csomag. Magyarul szerencsém volt, máskülönben nem értesültem volna semmilyen formában a csomagok létezéséről.
C) A vámolnivalóhoz is küldeném a számlát, de itt a kispostán nem tudnak róla. A tracking szerint bő egy hete az országban van, és a postától semmilyen értesítés vagy bekérő nem jött.Egy dolog a torlódás, én kivárnám. Csak itt az értesítés is elmarad, és a pulcsik esetében egy hónap emiatt a késés, eddig.
-
outdoor
aktív tag
Talán most, hogy itt járt Li Ko-Csiang. Bár most is inkább torlódást, tumultust hozott.
Előfordult, hogy rendeltünk két pulcsit. Nem hozták ki, és értesítőt sem kaptunk, de a tracking mutatta, hogy belépett az országba.
Tracking alapján érdeklődtem a postánál, de kellett volna nekik a feladó neve és címe. Hát azt .nem tudtam. Ötször írtam az eladónak, hogy adja meg. Nem válaszolt, csak annyit, hogy még van idő, várjak. Ugyanezt írta akkor is, amikor a tracking szerint a csomag visszatért Kínába, és újra feladták...
Sajnos nem tudtam intézni a postán semmit. Nem is tudom, elég lett volna-e itt a kispostán érdeklődnöm... -
válasz
adamos0606 #22074 üzenetére
Nézd 30 napon belül válaszolnak. Semmi sem gyorsul, még akkor sem ha beállsz a szállítószalag mellé postásnak válogatni a küldeményeket.
A DE végűnek szerintem nem biztos hogy jó a nyomkövetése, mert Szingapúr az indulási hely és ha itt volt 18-án akkor a múlt héten megkaptad volna.
Egyik sincs a magyar posta kezelésében, így információt sem kapsz tőlük. -
adamos0606
tag
Tracking szám: RX311975899DE DHL E-Commerce hozta BP-ig, utána gondolom posta kezeli tovább...
11.18 már BP-n volt, azóta semmi update a trackingben... Érdemes macerálni a Magyar Postát, hátha frissül a tracking, gyorsul a kiszállítási folyamat?
Másik csomag China Post, hasonló szitu, de itt még nincs infó magyar beérkezésről:
RY601486948CN , 11.18-án feladták Kínában, azóta semmi friss tracking infó.
Itt is kérdés, hogy írjak-e már a Magyar Postának, hátha gyorsul vmit a feldolgozás, nehogy elkavarják, visszaküldjék, vagy bármi gebasz történjen...? -
P.mini
aktív tag
Sziasztok! Rendeltem még augusztusban egy komplett kijelzőt az Aliexpress-ről. Összeraktam a telefont, teljesen jó volt, majd beraktam a fiókba, hogy még majd egyszer jó lesz, mert vettem másik készüléket. Most viszont előszedtem, és a kijelzőn foltok jelentek meg. Mit tudok tenni? Dispute már biztosan nem. Írhatok az eladónak egy üzenetet, de gondolom teljesen felesleges. Így jártam? Köszi.
-
DSPx
tag
Kaptam az üzenetre választ:
"sorry friend for this mistake, do you have new order in our shop recently? we can arrange to put missing 5pcs in your next order"
Nem igazán tervezek mostanában rendelni, de komolyan csak akkor fogja a további 5darabot küldeni ha rendelek még valamit tőlük aztán mellé rakja a maradék 5darabot is? Hát ez mi.. Ha már free shippinggel adja amúgy is a cuccot akkor nem lenne egyszerűbb feladnia a maradékot is? -
hevizms
addikt
Sziasztok.
Tudna nekem valaki segiteni abban hogy ennél a terméknél mennyi a plusz költség az árán kívűl?
[link]
Azt tudom hogy az Áfát fizetnem kell és a DHL 6000 ft-os eljárási költségét is.
Az érdekelne hogy Vám költsége van e és vajon mennyi?
Köszönöm -
kerxy
senior tag
Köszi a válaszokat!
Első disputeom volt, ezért gondoltam előbb inkább kérdezek. -
Egyértelműen leírta tomazin: megirod.......ha megjon a penz zarod a disputeot.
Ezen nem kell magyarázni semmit.
Mindenki érti amit te is látsz, de akkor ez fent azt jelenti, hogy megírod neki, hogy természetesen lezárod, ha a pénzt megkapod. Vagy máshogy fogalmazom, mindegy mit akar, te akkor zárod, ha a pénzt megkaptad. -
kerxy
senior tag
Nem jött meg a csomag, így nyomtam egy dipsuteot. Erre ezt írta a Feladó: ": Hello friend, so you still no received the parcel? We agree refund the money to you. Please help cancel the dispute and give me your paypal account OK?"
Ilyenkor mi a javaslat, mit kéne tennem? Köszi előre is a választ! -
válasz
Venyera7 #22046 üzenetére
Nincs baj. Minden terméknek van szállítási költsége. Meg lehet kérdezni, ha több külömböző dolgot veszel tőle egyszerre akkor egyben feladja-e. Természetesen többet fogsz fizetni mint ha egy valamit veszel, mert a szállítási díj az súlyalapú, de így nem egyenként adódik össze.
Ekkor majd külön "számlát" kell majd fizetned.
De erre nem kötelezhető az eladó.
Arra azért figyelj, ha egy küldemény 5 különböző dolog van akkor annak az értéke ha meg fogja haladni szállítási költséggel együtt a 22 €-t (ma 26,29 $) akkor áfa fizetési kötelezettség állhat fent. -
Venyera7
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni pár dolgot egy eladótól. A bajom az ,hogy minden terméknél számol fel postaköltseget, pedig az eladó ugyan az... Mi a baj ilyenkor?
-
-
Exelsior
senior tag
Sziasztok.
Ami most velem történt lehet óriási szerencse a fekete péntek miatt nem tudom de leírom.
Rendeltem egy okosórát $ 135.46-ért DHL Express szállítással kiná-ból. 2017.11.11 akcióban.
Most hozták meg. Ami a meglepi se Vám kezelési költség se áfa. Semmi. Semmit nem kértek be.
Létezik ilyen? Most ez szerencse vagy mi?
-
DSPx
tag
[link] 10darabost válaszottam, még 11.én meg lett rendelve.. ma meg is jött de viszont csak 5db.. Írtam az eladónak ezügyben. Mennyi eséllyel küld még plusz 5 darabot? Tisztán látszik is hogy 10pcs(pieces) tehát én nem néztem el semmit, mivel többet is fizettem érte..(nem nagy pénz de na, azért még sem azt kaptam amit rendeltem.)
[kép] -
Az SG-s küldeményeknél van egy anomália, nekem is azt írta hogy megérkezett 22-én (a Posta nyomkövető most nem lényeg). 2017-11-22 14:20 Arrival at Destination Post (Country: HU)
Viszont tegnap frissült ez az alábbiakra:
22.11.2017 14:20 Érkezés a nemzetközi átvételi helyre
26.11.2017 03:23 Import (Megérkezett a célországba) Hungary
26.11.2017 03:23 Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
26.11.2017 03:23 Import (Megérkezett a célországba)
Lényeg az hogy a könyvelési adatok nem pontosan követik a valós helyzetet. most a Magyar Posta is ezt mutatja:
2017.11.26. | 03:23 Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
De ez még bent van a Nemzetközi Központba.A tiédnél is lehet ilyen eltérés.
-
kásás
tag
Sziasztok!
Nem igazán vagyok tájékozott külföldi rendelésekkel kapcsolatban.
Egy nov.02-i rendelésemre az Ali-n a nyomkövetésnél 9 napja ez az
utolsó információ: Arrived at destination country--2017-11-18 14:27:00
A fórumon ajánlott többi csomagkövető is ezt írja.A posta nyomkövető rendszerében viszont a csomag: Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.11.15. | 10:10 infó az utolsó.Tudok/kell nekem lépni a posta felé?
-
bulek
tag
Tudom, nekem is ezek a tapasztalataim, amit írtál. Hiába jut el pár nap alatt hazánkba a csomag, ha lassan dolgozzák fel. Úgy néz ki most is lesz egy szerencsés egy csomagom: egy hete rendeltem, szerdán feladta. Péntek repülő, ma hajnalban belföldi feldolgozásra továbbítva. Holnap akár ide is ér.
Van egy 11.11-s rendelésem RG671890690CN. Annyi az infó, hogy "11.16. Logisztikai sorrend jött létre", de azóta semmi. A célország is ismeretlen. Nyilván (remélem) nem fake, de szerintem még fel sem adta. Írtam neki,, hogy mi a helyzet? A válasz legyek türelemmel, majd frissül.
-
Értem és előfordul bár nekem más példáim vannak:
21.11.2017 20:10 Posta Célországban feldolgozva ma még mindig a Nemzetközi Kicserélő Központban van
Az elmúlt 2 hónapban csak ott dekkolt 3-6 nap időtartamba az összes küldeményem és onnan a legrövidebb idő 2 nap de 4 nap is volt a kézbesítési idő a címemre. Ez csak a magyar posta kezelése. És ez több mint a te teljes szállításod. -
bulek
tag
Tudom, hogy most megnövekedtek a csomagok száma, de nagy szerencsével meg lehet kapni rövid időn belül. Gyorsan eljut a repülőtérre ill itthon hamar sorra kerül. Ezt akartam csupán szemléltetni
-
A példáddal egy apró gond van Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator 2017.08.26.
Most meg azért a 600 millió csomagos 11.11-i vásárlások után vagyunk pár nappal. Még hozzáadódik a back friday csomagmennyisége is. Némi csúszások lesznek. Mert a szállítási kapacitás nem erre van méretezve, de tényleg ideérhet 5 nap alatt. -
citkar
addikt
Kis segítséget kérnék. Rendeltem egy fejhallgatót tőlük, meg is érkezett, működik, de a kábelével gond van, a headset gombjai nem megfelelően működnek. A kábel külön cserélhető, a fejhallgató nélkül. Azonnal jeleztem nekik, de az üzenetemre 3-4 napig nem reagáltak így egy Open disput-ra mentem. Leírtam, videot feltöltöttem, majd ma válaszoltak. Nem fieztnek, hanem küldenek egy új kábelt. Teljesen meg is felel a dolog, rányomtam valamiféle Accept gombra, hogy megfelel a megoldás, de a dispute be is zárult. Vissza sem tudom nézni.
Ez így szokott működni? Az a problémám, ha mégsem küldenek jó kábelt, vagy másfélét küldenek, vagy semmit se, akkor mit tehetek? A rendelésnél azt írja még 4 napig indíthatok új dispute-t, de nyilván addig nem ér ide. -
válasz
frovery #22017 üzenetére
Az utolsó mondat amit tehetsz, viszont valakinél te lettél a Grincs, nem lesz karácsonyi ajándéka.
Bár nem tud róla hogy te voltál.
Nem, nem bónusz a postás rossz helyre dobta az értesítőt vagy bent a kislány nem a te csomagodat adta ki a az asszonynak.
Én azért még ott megszoktam nézni, hogy a nevem rajta van-e, meg az értesítőn lévő átvételi dátum egyezik a csomagra ráírttal. (Ezek a nem könyvet küldemények) -
HXY
addikt
Valaki le tudná írni, hogy a $4-os kupont hogy lehet szerezni, ami >$5-os rendelésekre váltható be?
-
frovery
senior tag
Egy igen ritka problémám adódott.
Több mint 500 rendelésen már túl vagyok, november legelején volt 19 rendelésem. Lassacskán ideér az összes, még 6 van hátra. Pénteken jött egy csomag, csak postaládába bedobós, nejem kicsomizta, aztán be a cserépkályhába. Mire hazaértem, látom, hogy egy E cigi van töltővel. No, én ilyet nem is rendeltem. ( szegény nejemet jól összeszidtam, este kellett vennem neki csokit békítés jeléül)
Hogyan lehetne kideríteni, hogy valaki rosszat küldött, vagy más helyett kaptam meg én. Már megnéztem a meg nem érkezett csomagok eladóinak cuccai között, hogy árul e ilyen e cigit, de nem találtam.
Várjam meg, hogy megjön az összes és ha megvan minden, amit én rendeltem, akkor ez egy bónusz nekem kínából???
Bár senki nem bagózik az egész rokonságomba, így max elajándékozom valakinek. -
válasz
Flashget #22015 üzenetére
Oké, de most épp bővítették a csomag feldolgozó kapacitást Budaörsön is, hogy a belföldi csomag szállításban ne legyen gond, ez közvetve érinti az AliExpress-es csomagjainkat, tavaly nem utaltak arra, hogy ott gond lett volna.
Egyébként meg most a helyi postákon lesz kézbesítési gond, ha a vecsésin és a budaörsin gyorsabb lesz a feldolgozás. Akár 1 órát is várhatunk, ha rossz időben megyünk a csomagért, mert nem fognak mindent kihozni. Ha egyáltalán megkapjuk az értesítést, hogy van csomagunk. -
Flashget
félisten
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok.
11-én mikor voltak az akciók akkor rendeltem pár dolgot Aliról. Ez mind oké, fel is adták őket. Van olyan ami hajón jön, van olyan , ami repülön. Nos itt van a gondom. Ami repülőn jött csomag ( hála isten ilyen csak 1 van ) ott annál azt írja hogy kézbesítve.
Ezeket írja :
2017.11.23 10:38 (GMT-7): Successful delivery
2017.11.18 08:36 (GMT-7): Shipped by air
2017.11.16 16:12 (GMT-7): Export customs clearance complete
2017.11.16 13:39 (GMT-7): arrive export exchangeEbben az a vicces, hogy nekem meg sem jött a csomag, tehát nincs is itt nálam, postás sem jött. Ilyen volt már másoknál is? Mi a teendőm ilyenkor?
Köszönöm.
-
-
kerxy
senior tag
Köszi a választ. Itt az orders statusnál még 13 napot ír!
Igen, az általad linkelt oldalon néztem, illetve van egy shipment tracker oldaluk is. Egyiken sem látok semmit.
(Tracking number: DD17111603004)Közben a német amazonról rendeltem másik (logitech m330) egeret, mert az nagyon jó árban volt, az hétfőn meg is fog jönni, ez valószínűleg meg nem... Szóval azt sem bánom, hogy ha pénzt vissza tudom kérni, de erre gondolom csak a 13 nap után van lehetőségem.
-
válasz
vittorio7 #22005 üzenetére
Nem szoktunk fenyegetőzni negatív értékeléssel, hogy nyomatékosítsuk a kérésünket. Minek?
Ha dispute-nál az Aliexpress felé ezt elküldi az nem fog téged pozitív hozzáállásúnak minősíteni és az ilyen tiltott is a szerződési feltételek szerint.
Jelzed a problémát az eladónak és egyezkedtek, ha nem megy akkor indítasz dispute-t. Mivel az egyik nem jó annak kéred vissza az árát és azt, hogy ne kelljen visszaküldeni, mert ő küldött nem megfelelőt.
Mert esetleg ragaszkodhat ahhoz, mivel nem szándékos volt a hiba, ő természetesen visszaadja a pénzt, küld másikat, miután ezt visszakapta.
Ha nem akarod zárni, akkor nem fogadod el ezt az ajánlatot és így majd az AliExpress dönt.
Azt gondolom tudod, hogy amíg nem igazolod le a megérkezést, addig az AliExpress kezeli a vételárat, az eladó addig nem kap egy fillért sem, így majd ők adják vissza a pénzed. -
vittorio7
őstag
Sziasztok!
Rendeltem két tokot az aliról. Nem nagy összeg.
Az egyik tökéletes, a másik nem ahhoz a telefonhoz való, amihez rendeltem.Írtam az eladónk, hogy küldjön újat a rossz termék helyett, különben kénytelen leszek negatív értékelést adni.
Erre visszaírt, hogy töröljem a vitát, és akkor küld 2 tokot.
"Hello, Dear customer, I'm really sorry, if you cancel the dispute, we can send you 2PCS as a compensation for you, and look forward to your reply"
Most mit kell lépnem? Egyelőre nem akarom törölni a Dispute-t.
-
Amikor ez a számlálod a vásárlásnál az Order Status oszlopban a 1-2 napnál tart: Your order will be closed in: 50 days 17 hours 52 minutes
A Correos a spanyol posta. Ezen az oldalon nézed? A csomag vagy a levél különszámon fut.
Nekem egy osztrák postás küldeményt nem hozott még ki a magyar posta, pedig 21-én már itt volt, nem biztos hogy a spanyolok a hunyók.
Mit szeretnél reklamálni, mert legfeljebb a pénzt kéred vissza, de akkor sem lesz egered, a sürgősséget írod felül. -
kerxy
senior tag
Sziasztok!
Már kérdeztem korábban ezzel kapcsolatban, de azóta sem történt előre lépés.
11.11-én rendeltem ezt az egeret spanyolból, ahol Estimated Delivery Time: 2-5day van megadva, pont ezért is rendeltem mert viszonylag hamar szükségem volt rá. Elvileg 15-én feladták, de azóta semmi. Az adott követési szám nem él a Correos szállítócég honlapján. Írtam nekik, és azt válaszolták, hogy ne aggódjak, és hogy "Because it is the Spanish post, it will update when it was received, but please don't worry, the parcel is in the transit normally." Mikor reklamálhatok az alinál? Mert nekem tényleg sürgős lenne...
Köszi! -
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Synology NAS
- Jogász topic
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- OLED TV topic
- Extrém magas az új GeForce-ok előállítási költsége?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- GIGABYTE B650 UD AX WiFi AM5 DDR5 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Csere-Beszámítás! No RGB Számítógép játékra! I7 6700K / GTX 1660Super / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest