Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atala
addikt
Az mennyire normális, hogy 05.04 óta tehát két hete áll a csomagom a Nemzetközi Posta Kicserélőközpontban? Már régóta rendelek kínából, de talán ilyen sokat még nem áll magyarországon.
-
Redneck
nagyúr
Ez a 48 óra mennyire valid? Csak mert mindkét ügyben Rejectet nyomtam, az egyiknél 4, a másiknál 3 napja, és még nem ment tovább a folyamat.
A harmadik, legfontosabb és legnagyobb csomag is lejár 1 nap múlva. Írjak az eladónak, hogy hosszabbítsa meg?
-
kormoskandur
tag
ritkán szólok hozzá, de én az aliexpress-ben még nem csalódtam.
Tudatosan rendelem a cuccokat, értékelések alapján, árakat/kockázatokat figyelembe véve. Azért vicc, hogy onnan egy kábel 300, itt MO-n 1000-1500. Azért alaplapot nem onnan veszek.
Ami gondom volt disputában rendeztem és refundot kaptam + 1 nap múlva, ezzel szemben az extreme digital 45 nap múlva fizette vissza a jogos pénzem.
A csomagátadások sajnos sokat változtak a pandémiára hivatkozva. Akár MPL, Royal sprint, GLS, DPD, stb. hozza nincs dokumentált átvétel, van akinek csak lerakja küszöbre, bedobja a kapun, begyömöszöli a postaládába, átadja szomszédnak, holott be se fér.
Nekem ilyen gondom nincs, mert szerencsére vidéken lakok.Jók az userek review-jai, fotói
férfi fórumtársaim figyelmébe ajánlom:
LINK -
winfos
tag
Sziasztok!
Olyan gondom van hogy rendeltem egy terméket 05.14. De meggondoltam magam szinte azonnal így nyomtam egy cancel ordert. Erre azt írja hogy vár hogy az eladó elfogadja a törlést. Tergnap pedig jött a mail hogy a csomag feladva...
Ilyet még nem tapasztaltam.
Megteheti ezt?
Vagy inkább mit tehetek én?
Mert úgy néz ki a csomag meg fog jönni.köszönöm
-
Flashget
félisten
válasz
tothferenc #50087 üzenetére
5 db csomagom van úton, mind az 5 a kicserélö központba van utolsó infóként. 4db BE 1db NL végű. 3-ról tudom postára kell majd mennem a mérete miatt. Gondolom júl.1. miatt torlódik rendesen már mint Karácsonykor a rengeteg csomag. Kiváncsi vagyok ezen a héten kapok vagy sem küldeményt.
-
válasz
Imi1981 #50090 üzenetére
Ki kellene választanod az országot, a képen itt China és akkor lesz meg hogy milyen szállítás áll rendelkezésre.
Ha lenne valamelyik EU-s-ban akkor majd a hozzá tartozó jelenik meg. Ez amit látsz a választás előtti alap helyzet. Tehát válassz.
Vagy hibás az app kijelzése.
Egyébként könnyen eldönthető ha a második képen az Apply-ra kattintasz és azután bele rakod a kosárba, ha tudod. Szerintem nem. -
válasz
tothferenc #50087 üzenetére
Már többször írtam hogy lehetetlen az ilyen, mindig bedőltök a kamu bejegyzésnek. Nem az az utolsó állapota amit ott látsz, ezek a sz..r U-s kezdetűek pedig nem nyomkövetett küldemények, bárhol lehetnek, akár a szomszédod is kilophatja a postaládádból, ha még nem veszett el útközben.
Látsz egy bejegyzést, de mivel a továbbiakat nem írja senki, nem igazán lehet azt állítani hogy ott van.
Magának feldolgozási folyamatnak a következő állomása az OLK, majd a területi logisztika és azután a kézbesítő posta, majd kézbesítő és végén a postaládád, ha belefér, ennél a küldeménynél honnan tudod hogy épp hol van? Mert 10 napon belül minden küldeményt kiszórnak vagy várják a vámolási információkat a címzettől.
Az NPKK-ban nem tárolgatnak hetekig semmit és nem ők írják be az adatbázisba az információt. Már a könyvelteket egy részét sem kézbesítik, akkor majd elkezdenek foglalkozni azokkal amelyek egyébként normál küldemények, ennyire nem hülyék.És lehet számolni elméleti kapacitásokat 2019-ben csaknem 18 millió külföldről beérkező árutartalmú küldeményt kezeltek, a kifelé tartó is több milliós, ha 25 milla akkor naponta 68493 db-al foglalkoznak, (persze több ennél, mert nem 365 nap amit dolgoznak és rapszodikus a beérkezés és elküldés mennyisége is) fix a bázis alapterülete, hol tárolgatnák több hétig?
-
C. Vieri
tag
válasz
tothferenc #50087 üzenetére
Akkor én nem panaszkodok, hogy egy cuccom április 18. óta csücsül a kicserélőben.
Nem nagyon bízok már benne, hogy megjön.
-
válasz
kicsiPistike #50085 üzenetére
Nem így működik, a logisztika már kiszállította oda, de a következő bejegyzés viszont a helyiek írják be és ezért tűnik úgy hogy még Veszprémben van. Ha tudsz a logisztikához telefonszámot szerezni és felhívod őket és finoman megérdeklődöd, ők bizony meg tudják mondani hogy mikor vitték ki oda.
Másnak így lopták el a telefonját, nem lett lekönyvelve az átvétel, viszont bizonyítható volt hogy odakerült. Persze a panaszra azt írták hogy nem található meg sehol a küldemény. -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Szeretnék egy ilyet vásárolni. [link] Szerintetek még ideér július elseje előtt, vagy ne reménykedjek benne.
-
PitLee
őstag
válasz
Terentius #50078 üzenetére
Az ruha nem teljesen "noném" Tally Weijl, valakinek elvileg tuti hiányzik az is valahol.
Megmérted kíváncsiságból, hogy mennyi a súlya ?
csak tippelek
Az lehet, hogy 3 kg alatt nem mérnek egyenként, de a gyűjtőpaletta vagy akármi össz súlyát azért tudniuk kell, mert a túlsúly az túlsúly, ezért is kellet valamivel kitömnie, mert összsúly ellenőrzésnél kibukott volna a fél kiló mínusz. -
lacoka55
tag
Sziasztok
volt régebben egy vásárlásom kis értékű alkatrészek de nem az volt a csomagban amit rendeltem a tévedés itt könnyen megállapítható volt miután sikerült leszedni a csomagról a nekem szóló cimkét az alatta levőn teljesen más cím és ország volt
valahol egy köztes állomáson elkeverték a csomagokat az eladó újra küldte -
válasz
Terentius #50080 üzenetére
Az átvételkor kell ellenőrizni a súlyt hogy a megfelelő díj lett-e befizetve.
3 kg-ig azonos az ár, ezért az átvételnél ha ennél kisebb az alapár van felszámolva, szóval minek mérjenek? De ezt a Chronopost csinálja, a magyar részlegnek nem kell, hiszen a DPD-nél "nem lopnak" a dolgozók és zárt rendszerben jön tovább.
A címzettnek a dolga hogy figyeljen erre és ha valami gyanús akkor jegyzőkönyveztetni.
Sajnos a francia DPD részleg a Chronopost nem igazán megbízható, 12-szer beírták hogy sms-ben és e-mailben értesítettek, de egyiket sem kaptam meg és mivel "nem reagáltam" nem voltak hajlandók továbbítani Magyarországra a csomagomat.Írd azt meg hogy nem adnak igazolás, azt is írd le amit mondtak, ha kevés a beírási lehetőség akkor képként a word oldal ahol leírod, mellékeld újból a képeket és azt hogy a szállítási folyamatban cserélték ki és jóhiszemű voltál. Azután még mindig van fellebbezési lehetőséged
-
Terentius
őstag
-
válasz
Terentius #50078 üzenetére
Azt kérték hogy a vonalkód az legyen olvasható a hátulján, mert azzal tudnak valamit kezdeni, de amit kérnek még az hogy szállítótól a sérüléses átvételi jegyzőkönyv, azaz hogy reklamáltál náluk az kellene.
A DPD meg nem ad semmit, mert át lett véve. Nem egészen van így jó ötletem. Amikor elsőként megnéztem a videót az nem tűnt fel hogy már fel volt bontva.
Senki nem gondolja hogy egy futáros cégnél átvernék és mindig problémás ha jegyzőkönyvet akarsz felvetetni az átvételkor és ha ráadásul nem mi vesszük át ilyenre nem mindig készítjük fel azt aki átveszi. -
válasz
Terentius #50066 üzenetére
Melyik típus volt pontosan? A POCO F3 5G az 0,5 kg és 15*10*8 cm-es
Megtaláltam közben a te vissza jelzésedet is és ott nézegetve a képeket a csomagolásokról, mintha ez kisebb lenne.
De inkább az a valószínűbb hogy szállítás közben cserélték ki, nem az eladó hibázott. -
válasz
kicsiPistike #50067 üzenetére
Az hogy a helyi postán nem írták be az átvételt, az az oka, nem adnád meg a nyomkövetési számot?
-
Viszonyítani kell a súlyt valamihez, a videón egyértelműen látszik hogy 568 gramm szerepelt rajta. Esetleg egy súlyra hozott kamu csomagot csinált az eladó, de persze tudni kellene, hogy mennyi lett volna a súlya ha tényleg a telefon van benne.
De a valóban gond hogy úgy tűnik fel volt bontva. -
válasz
Terentius #50063 üzenetére
Nem azt írtad hogy volt videód?
Ha igen akkor arra hivatkozva hogy nem volt értelme súly mérésnek, mert eleve nem téglalap alakú a csomag, mert a telefon dobozban érkezik és az eladó sem adta meg hogy mennyi a súlya annak amit elküldött.
Az a baj hogy ha a DPD átvette akkor nekik kell ellenőrizni a súly szerinti díjazás miatt, de a 568 g az benne van a 3 kg-os kategóriába és a kategória érékhatárnál szoktak csak méricskélni, itt az látszik hogy ők átvettek egy 568 g-os küldeményt és kézbesítettek egy XXX g-ost.
A DPD nem fogja elismerni hogy ők hibáztak, náluk tűnt el a tartalma, pedig a bizonyíték ezt mutatja.
Egyébként ha a DPD leírja ezt amit mondtak azt még csatolhatod, de itt azon lenne a hangsúly hogy a mérésnek egy originál felbontás esetén nincs értelme.
A videót láthatták?
Az eladó részéről nem volt semmi reakció? Persze nem mert ez a kamu francia profilos, ezt is megemlítheted hogy több vásárló lett átverve mert ők nem ellenőrizték az eladói profil-t. -
fairi
őstag
RV539082503CN, RV509586286CN, RV466483211CN, RE152523779CN
Jah nagyon gyorsak, 50 nap könnyedén.
Most is van egy aktív RV..CN ami köddé vált, közben yanwen érkezik. Ha kereskedőnek yanwennek van üzlete, akkor hamar át tudja adni nekik. De ha Kína posttal nincs kapcsolata akkor először belső nem nyomkövetett postával küldi egyik átvevőpontba, ami hetes waiting to pick up -ot fog eredményezni.
RE szokott gyors lenni ritka kivételtől eltekintve, RV általában lassú. -
kicsiPistike
tag
Szerintetek helyi postán tudnak segíteni mégis miért a Veszprémi Logisztikai Üzem, Submittal for redirecting or returning státusza 04.30-a óta a csomagomnak, aminek már lejárt az alis vevői védelme is rég. Indítottam dispute-t mert hamarosan kifutok az időből, erre az Ali döntése 0 refund és érdeklődjek a helyi postán, mert szerintük ott van... csakhogy nagyon nem Veszprémben van a cím ahová kézbesíteni kellene.
-
Terentius
őstag
A feleségem vette át. Mikor megláttam már tudtam, hogy nem telefon van benne. Mindenesetre érdekesnek tartom, hogy a futárszolgálat amikor átvesz egy másik futárszolgálat tól csomagot, akkor nem rakja mérlegre, hogy egyértelműen kiderüljön a különbség a feladott csomag súlya és az átvett csomag súlya között.
-
Terentius
őstag
-
Minden információ ismert, az hogy ha a postát bízod meg és náluk mennyi lesz a díjuknak sávhatára az nem befolyásolja azt amit írtam.
Annyit hagytam le hogy mivel minden küldeményt egyedileg kell elszámolni ezért a különböző eladóktól az összevont fizetés kerülendő, mert igazolni kell a kifizetett összeget és nem jó ha a "papíroson" több látszik mint amit beírtunk értéknek, így az összevont kuponos dolgok részben kilőve. -
válasz
hbomed514 #50057 üzenetére
Csak emlékeztetőül, az AliExpress az egy piactér sok eladóval, ezért pontatlan a szóhasználat amikor ezt írod: Én nem ajánlom senkinek az AliExpress-t, mert inkább átverés, mint minőség az, amit árulnak! Az AliExpress nem árul semmit.
1280X720 => HD, ha ez nincs akkor valóban nem HD. De kép minősége nem csak a felbontástól függ. -
Jester01
veterán
válasz
hbomed514 #50057 üzenetére
[link]
Legutóbb tv tunert, kártyaolvasót és mozgásérzékelőt rendeltem, ezek egyelőre szépen működnek. LED lámpák elég nagy minőségi szórással jönnek, ami nem pusztul meg pár nap alatt az utána már évekig jó lesz. Nagyobb értékű dolgokat amire fontos lenne a garancia meg esetleg az elállás nem rendelek. -
hbomed514
újonc
Sziasztok!
Biztos sokaknak van jó tapasztalata az AliExpress-el kapcsolatban, de én minden esetben silány és használhatatlan termékeket kaptam csak tőlük!
Legutóbb "drón"-t vettem, az egyik bekapcsolhatatlan, a másik, HD minőségű kamerásként árult termék, élvezhetetlen képminőséget képes csak készíteni.
Reklamációra érdemben nem reagálnak, kérik, hogy bizonyítsam be, hogy a termék nem nálam romlott el, illetve állítják, hogy az élvezhetetlen képminőség az általuk ígért minőség, s hogy HD alatt ne azt várjam, amit egy telefon tud, hanem elégedjek meg a régi, nyomógombos telefon képminőségével...
Ami meglepő, hogy az AliExpess vásárlói akkor is dicsérik a terméket, amikor megkapva szembesülnek vele, hogy ipari hulladékot kaptak. Ugyan vannak olyanok is, akik valós értékelést írnak, de a többség úgy az pozitív visszajelzést, hogy vélhetően másnap kukába dobja a terméket, amint a panaszát elutasítja az AliExpress!
Bízom benne, hogy másoknak jobb tapasztalata van AliExpress-en keresztül megkapott műszaki termék esetében, de én még nem kaptam semmi működőképeset rajtuk keresztül, de addig legalább visszatérítaették a selejtes termék árát. De amint értékesebb termék lesz selejtes, akkor már megtagadják a visszatérítést! Olyan ez, mint a filmbeli maffia vagy a piramisjáték - kicsiben elhitetik, hogy működik minden, de aztán amint nagy tét jön, cserben hagyják a "játékost"!
Én nem ajánlom senkinek az AliExpress-t, mert inkább átverés, mint minőség az, amit árulnak!
:-( -
Átgondolva hogy mi várhat ránk a külföldről történő rendelések esetén és azt is figyelembe véve hogy változhatnak a küldeményeink nyomkövetési azonosítói és a mi postánk nagyszerűségét sem hagyhatjuk ki, ezért nekik is segítségként a következőt gondoltam ki.
Ha az AliExpress szedné be az áfát ezek akkor is hasznosak lehetnek. (Nem egészen saját ötlet, az Angliából történő vásárlások eljuttatása közbe ötleteltünk az azonosíthatóságról és jutottunk erre az opciós megoldásra, ott sajnos az angolok egy része még a telefonszámot sem írja rá a küldeményre)1. Átértékelve az álláspontomat, az AliExpress szállítási címnél az opcionális cím helyére csak beírom az e-mail címemet.
2. Minden vásárlásnál a nevem után egy 2 számjegyű sorszámot írok be és a vásárlást ezzel az információval teszem bele az Excel táblázatomba.
Ezzel remélhetőleg azt érem el, hogy amikor értesítenek hogy megjött az EU-n kívüli küldeményem, akkor tudjam hogy melyikről van szó, nehogy rossz érték alapján számoljam ki az áfát amit be kell fizetni.
Így ha változna a küldeményazonosító szállítás közben még akkor is tudható hogy melyikről van szó.
Akkor is ha a lüke posta a saját maga által kreált azonosítót küldi az értesítőjükben, no akkor törhetjük a fejünket hogy most 2 $-os motyó vagy 20 $-os jött meg.
Valaki másnak más ötlet? Mert azt gondolom hogy a 27% ármelekedés ellenére még mindig vanna jóáras küldemények. -
bl4ze
veterán
Nézd, 10+ éve vásárolok ebay stb.
HA van ingyen posta, 3 féle szolgáltatóval felsorolva, DE én kifizetem $1,63 a regisztrált, air mail China Post-ot akkor ne egy rohast Yanwen YP - UxxxxxxCN legyen már.
Ezen mit nem lehet megérteni, és közben arcátlanul hazudozik az eladó????
Ne már , hogy extrát fizetek és még lehurrogsz, hogy nem azzal küldi és sajnáljam a hazudozó tróger eladót !!! -
Most komolyan. Azt tudod ugye hogy ami neked ingyenes szállítás azt nem jótékonyságból hozza ide az adott szállító, hanem azt kifizeti neki az eladó.
Az 1,63 $ sem fedezi az ide utat egy sima küldeménynél sem, az is kedvezményes.
Nézd én azt láttam amit írtam, hasonló mennyiségű regisztrált küldeménynél és ez az Yanwen YP-s (15-15 db) bizony nem a R-es regisztráltak győztek a szállítási időben az elmúlt hónapokban.
Esetleg várd már meg hogy mi lesz az igazi nyomkövetési azonosító. -
bl4ze
veterán
Több száz küldemény után nem pontatlan, hidd el.
Rx sokkal gyorsabb mindig, mint egy Ux
Most is jön egymás "mellett" és van ami már itt van Rx a kicserélőben, az Ux meg talán még csak a kínai reptéren dekkol.
Szóval ha én fizetem a Registered Air Mail felárat akkor ne már az ingyenes sza+%/ Uxxxxxxxx küldje.... -
fairi
őstag
Pontatlan amit írsz, mert U vagy R semmi köze nincs a sebességhez, általában az R gyorsabb, de nem biztos. Csak annyiban jobb az R, hogy érdeklődni tudsz majd a hazai postánál.
nem egy R.-es csomagom volt ami 60 nap után ért be hazánkba. és nem egy U-s volt 20 nap körül. van 17 napos, 19 napos yanwenesem is, pont frissek. Igaz mind postaláda méretű, ha nagyobb akkor mindig 30 nap utániak.Pont van egy RV... aminek nyomkövetése 10 napja megszűnt Kínában és nem a reptéren.
-
sagesz93
addikt
és olyankor mi helyzet ha valami lengyel raktárból kérek, de az eladó feladja olyan postával ami tudnivaló, hogy kínából érkezik?
-
Szerinted melyik országnak a kódja a YP? Akár a DHL is hozhatja. Nem ez az igazi szállítási száma.
Megnéztem néhány ilyen számút 14-28 nap közt kaptam kézhez, a többség 21 nap alatt volt.
Az Rx CN-ek meg igencsak a 30 nap és fölötte.
Ezt mindig utólag, miután megkapod tudod reklamálni és esetleg a költség különbözetet visszakérni, de az gond hogy ezt a dispute okot a visszaküldéses okok közé tették. -
bl4ze
veterán
Én most azzal szívok, hogy kifizettem egy pár dolláros tételre az extra 1,63 USD-t a China Posta Air Parcel Registered shipping-re, erre az eladó szépen feladta az ingyenes postával, a tetü lassú Yanwennel.
És most kamuzik, kummant, stb. DISPUTE-ot nem tudok indítani, extra szállítással jól átvágott"My friend, I'm very sorry, because the logistics channel you selected during the outbreak cannot reach your country soon, so I chose a faster logistics channel to send you"
"Dear, Yanwen Logistics is never slow"
Rohadtül hülyének néz a kamujaival, szépen bezsebelné a pénzt, és ingyen postával jön.
UD467006xxxYP -
#14264320
törölt tag
Arra írtam, hogy többedik, hogy parkoltatja. És az Ali rendszer szerint feladva. Gyakorlatilag, a "Waiting for Pickup" és már és 3+ szám mellett majd 1 hónap idő után (esetemben még nincs annyi idő csak ahogy más is panaszkodott) nem nevezhető a szállítás megkezdésének se így se úgy. Majd a rendszer csak akkor enged eszkalációt ha eltelt a 10 nap, de mivel folyton új számot kap.... Az Ali általában 7-10 napot ír a szállítás megkezdésére. ("shipping out")
Szal megent mondom. 3 nap alatt ez már a 4. olyan szitu amikor az eladónak esze ágában sincs elküldeni csak parkoltatja. Ezt lehet akárhogy leírni, de igazából a pénzed ott parkol majd 90 napig(vagy tovább) a semmiért. És nem tudod eszkalálni hivatalos módon. -
válasz
#14264320 #50036 üzenetére
Amikor te nyomkövetési számot látsz azután már a szállítási védelmi idő megy, elméletben ez szállítva és lehet menet közben változtatni a nyomkövetési számot, ezt nem úgy látják hogy nincs feladva.
Lehet az 30 nap is, nem csak 7-10. Persze az számít elsődlegesen amit processing time-nak megadott a hirdetésben. De ha kaptál már egy számot 5 napon belül akkor az már "fel van adva". -
#14264320
törölt tag
Sajna ez már a 4. ilyen szitu 3 nap alatt az ALi esetében amikor az eladónak esze ágában sincs terméket küldeni, csak parkoltatja az egészet. Nem is értem, hogy Az Ali miért enged meg 3-nál többször új tracking számot adni, hogy egyik esetében sem volt feladás, úgy hogy a rendelő nem engedélyezte. A szabályzatuk alapján 7-10 nap ál rendelkezésre hogy az eladó elküldje. Ezt kijátszva megad mindig új tracking számot és újraindul a 7-10 nap. Csak ez elvileg szabályzat ellenes lenne a vevő beleegyezése nélkül. És sajnos reklamációnak helye nincs. Nem panaszkodom 40 rendelésből egy veszett el és eggyel járok most ép így. Egyik sem életbevágó és a pénz elvileg visszajön max majd 90 napig hiteleztem őket. Max abban zavaró, hogy nincs eszkalációs lehetőség ezen esetekben. Szal kénytelen leszek Report dömpinggel bombázni őket majd meg fórum. Ami a csövön.
Bár lehet ők már tudnak valamit. Eddig magyar és angol webshopnál találkoztam ilyennel. Eddig! -
válasz
Redneck #50029 üzenetére
Az eladó ajánlott valamit? Ha van Accept és Reject gomb akkor vagy elfogadod az ajánlatot az elsőt vagy rányomsz a Rejectre mert nem fogadod el és ekkor lép be az AliExpress a folyamatba és ha minden tiszta akkor 48 órán belül döntés.
Ha nem reagál az eladó és lejár az ő ideje akkor meg automatikusan a javadra születik döntés, ehhez nem kell semmit sem tenned. -
autrcsab
csendes tag
Sziasztok!
Van egy csomagom, eredetileg SYAE005854091, de kapott LL782120854LU másodlagos azonosítót, ezutóbbi már megjelent a Magyar Posta nyomkövetőjében is, ezek szerint a posta fogja kézbesíteni? Vajon kb. mikor fogom megkapni?
Előre is kösz a választ -
Redneck
nagyúr
Két konkrét ügyről van szó. Arra vagyok kíváncsi hogy mikor ítélnek? A rendelkezésre álló 5 napon belül, véletlenszerűen, vagy a végén?
Mindkét ügy egy kaptafa. 2 hónapja semmi infó a csomagról, és eljött a 75 napos full refund ideje.Ha mindig visszakapom amikor jogos, akkor nem izgatom magam, csak érdekelt, hogy ebben az 5 napban, az eladó el nem fogadott ajánlatára (0,00€ refund), kell e még reagálnom, vagy nyomnom valamit.
-
-
válasz
Redneck #50022 üzenetére
Ha jogos akkor mindig visszakapod. De nem értem a kérdést van egy konkrét ügyed vagy általánosságban kérdezel?
De javaslom hogy nézd meg az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás és dispute döntés elleni fellebbezés részt és a részletesebb leírást. -
-
Flashget
félisten
Ma reggel hallgattam a kocsiban a rádiót és pont téma volt a júl.1-től a változás. A NAV szóvivője volt a stúdióban sok mindenről beszélt. De ő is állandóan a 22€ emlegeti, hogy addig nincs áfa kötelezettség. A Posta is csak ezt szajkozza mindig. Pedig tudjuk nem igy van. Miért hallgatnak a 10€ alatti kiszàmolt áfa történetről tudatosan? Sok embertől beszedték az áfát eddig jogtalanul mert nem tudtak erről a rendelkezésről?
-
Redneck
nagyúr
Az Ali mennyi idő alatt szokott dönteni dispute esetén? Két ügyem is folyamatban van, mindkettő március 14-17 között volt utoljára könyvelve. Ezt a "Full refund if product isn’t received in guaranteed delivery time" dolgot, mennyire veszik komolyan?
Ha az Ali inkorrekt, és nem adja vissza a pénzem, a Paypal még visszaadhatja?
-
azbest
félisten
Szintén szeged és kaptam több (4-5) L-es küldeményt az utóbbi hónapokban. Igaz mindegyik postaláda méretlimit kompatibilis volt. Viszont mindet kihozták. Volt amelyiknél a tapasztalatlanabb kézbesítő fel is csengetett, de amúgy postaládába bedobós. Bár tudod követni, de ezek nem aláírósak. És simán bedobhatja a ládába.
Legyen kiírva a neved a kapucsengőn. Legyen kiírva a neved a postaládán.
Előfordulhat, hogy pont mindig problémás kézbesítőt fogsz ki, de ha mindig eltűnnek a küldeményeid, akkor lehet valamelyik szomszédod lopja a küldeményeket vagy valaki, aki ismeri a kapukódot és bejár lopni. -
Annyiszor írtam már és benne az Összefoglalóban is, ha lezárja a rendszer a vásárlást akkor attól a naptól van lehetőséged a dispute megindítására 15 napig.
Lejárt a szállítási védelmi idő és ezért zárja, hogy legyen lehetőséged a pénzt visszakérni.
Azt is írtam hogy a vásárlás View detail-ra kell kattintanui hogy a dispute gombokat lásd. -
Imy
veterán
Ha nem jeleztem, hogy megjött a termék, de nem jött meg, és ők automatikusan megérkezett aza finished státuszba sorolták, akkor tudok még valamit tenni?
-
llaszlo
veterán
Hello
Egy eladó a 7 napos EU szállítás ellenére 10 nap után sem adta fel. Korábban kiderült, hogy nincs is pont ugyanaz a termék amit kértem. Végül elfogadtam, hogy másikat küld. De még mindig nem adta fel és nem akarja elfogadni a törlést. Találtam máshol és küldenék is. Mit tudok tenni, hogy törölve legyen az első rendelés? Addig nem rendelném meg máshonnan, mert kettő nem kell.
-
válasz
Terentius #50010 üzenetére
Véleményem szerint nem lesz sikeres ez a chargeback a curve-vel. Az OTP-nél az indítás lehetősége a kifizetés jóváírásától számolt 40 napon belül lehetséges és általában nekik kell a kártyás fizetés összegét a kereskedő bankjához utalni. Ha átjárók vannak akkor már kétséges az egész, ezért nem tartom valószínűnek. Az eBay topik Összefoglaló végén van egy leírás erről, ezt tartalmazza.
-
Terentius
őstag
Csomagból kilopták a telefont, korábban írtam a sztorit. Ha az ali dispute nem ad igazat illetve a dpd sem ismeri el a felelősségét akkor a chargeback a curve-nél aztán utolsó lépésben otp-nél mennyire lehet sikeres?
-
Smeló
tag
Az, hogy hogy kellene, és a gyakorlatban hogy működik, 2 dolog. Szívesen bemennék a postára minden értesített küldeményemért, de ezek inkább lenyulják. Átjön fél világon, és az én kézbesítőm után nyomavész. (hivatalosan kézbesített lesz) Egyszer biztos fogok vele személyesen találkozni, és a beszélgetésúnk tartalmas lesz vélhetően.
-
A Magyar Posta május 11-i tájékoztatója ami ír valamit a várható dolgokról.
Egy megjegyzés, a Forrai által vámeljárásnak nevezett dolog azért július 1-től nekik nudli lesz, mert mi csináljuk a lényegi munkát és a vámosok, de kell fényezni a dolgokat.
Fels em merül az hogy az áfa beszedés azért nem egy igazi vámeljárás, majd kíváncsi leszek a vámolási határozatokra, gondolom kinyomtatva melléteszik a küldeményhez, nem pedig mi nyomtatjuk ki, akkor esetleg elkérhetik a papír és nyomtatás árát. A számlát azt ingyen kell adniuk.
Az utolsó mondat meg nálam kiverte a biztosítékot. Jófejkednek hogy a lassúságukat mentsék?
És számolgatni is lehet2021. 05. 11.
A Magyar Posta 2019-ben csaknem 18 millió külföldről beérkező árutartalmú küldeményt kezelt, melynek zöme, közel 90 százaléka, azaz több mint 16 millió az Európai Unión kívülről érkezett Magyarországra. 2020-ban azonban – a járvány miatt – összességében csökkent a külföldi küldemények mennyisége, mintegy 20 százalékkal, és ezen belül az Unión kívülről érkező küldemények aránya a korábbi 90 százalék helyett már csak 70 százalékos volt.
A Posta 2020-as statisztikája szerint tavaly már februárban beszakadt a Távol-Keletről érkező küldemények mennyisége, elsősorban a két kontinens közötti légi közlekedés drasztikus visszaesése miatt, amit a járvány terjedése váltott ki. A korlátozások és a járvány enyhülésével átmenetileg ismét nőtt a forgalom, főleg nyáron, az előző hónapokhoz képest, de aztán az év utolsó 4 hónapjában ismét lecsökkent, ebben szerepet játszhatott a járvány második hulláma. Az év egészében mintegy 30 százalékkal csökkent az Unión kívülről érkező küldemények száma.
Az Unión kívüli rendelések csökkenésével párhuzamosan nőtt a hazai és az Európai Unión belüli országokból történő online rendelések száma, ugyanakkor ez nem kompenzálta teljesen az elmaradást. Forrai Péter, a Magyar Posta vezérigazgató-helyettese azt mondta: „Azt tapasztaljuk, hogy az online vásárló magyarok európai unión belül leginkább Németországból, Belgiumból, Hollandiából, rendelnek, míg az Európai Unión kívül továbbra is Kína a legnépszerűbb.”
Az Európai Unión kívülről, főleg Távol-Keletről rendelők zöme alacsony értékű árut rendel, 22 euró alattit, amely eddig áfamentesen érkezett. 2021. július elsejétől viszont az uniós áfairányelv változása miatt a 22 euró alatti értékű termékek esetén is vámeljárás és áfafizetés szükséges. Azaz minden olyan vásárlót érzékenyen érint a változás, aki Európai Unión kívülről is szokott rendelni.
Forrai Péter, üzleti vezérigazgató-helyettes azt mondta: „Az, hogy minden áfakötelessé válik, annyit jelent, hogy a vámeljárások száma nagyságrendileg megugrik a Postánál, ami komoly kihívást jelent számunkra. Ezért a postai vámügyintézési folyamatot automatizáljuk informatikai fejlesztéssel, emellett jelentősen bővítjük a nemzetközi küldeményekkel foglalkozó munkatársak létszámát és növeljük a logisztikai kapacitásokat.”
Az áfaváltozás július 1-től érvényes, így a június 30-ig beérkezett 22 euró alatti értékű küldeményeket, amennyiben a jelzett időpontig a vám elé állítás is megkezdődik, áfamentesen kapják meg a vásárlók. Azonban június 30-át követően az Unión kívülről beérkező küldemények esetén értéktől függetlenül áfát és vámeljárási díjat kell majd fizetni.
A Posta a vámeljárási díjakat értéktől függően sávosan alakítja ki, a pontos díjtáblázatot várhatóan június elején közzéteszi. A Magyar Posta azt javasolja, hogy aki adómentesen akar rendelni az Unión kívülről, tegye meg időben, figyelembe véve, hogy a Kínából érkező küldemények szállítási ideje hosszabb és nehezebben kiszámítható.
Magyar Posta Zrt. -
Az Lx-ket postán kell átvenni, nem hozzák ki, az elmúlt pár hétben kitárgyaltuk. Azoknál kapsz értesítőt e-mailben vagy sms-ben ha rendelkezésükre állnak ezek az információk, ha nem akkor meg papíros értesítőt kapsz.
Ezeknél a nyomkövetésben ennyi látszik az átvétel előtt The item is available at the pickup point Magyarország, és jön másnap az e-mail vagy sms, de ezt nem mutatja a Magyar Posta oldala, ott csak ez az utolsó: A küldemény feldolgozása folyamatban Szegedi Logisztikai Üzem -
Tavaly április óta mindenkivel előfordul, mert a postás igazolja a kézbesítést a járványos kézbesítési szabályuk miatt. A Magyar Posta oldal is írja ezt? De függ a nyomkövetés számtól is és olyan is van hogy amit megadnak az eladók az nem te csomagod száma. Hihetetlennek tűnik hogy ha már tettél panaszt, feljelentést többször, akkor bosszúból tovább folytatná, mert meg szoktak válni az ilyen embertől. De ha a panaszod esetleg nem megalapozott volt, mert egy más személy számáról volt szó, akkor az problémás lehet.
A zárt lépcsőház ahova nem jut be a kézbesítő az bizony szintén probléma, nálunk van kulcsa és van postás kódja a rendszernek. De persze a csomagosnak nincs, mert az a személy cserélődhet, neki fel kell csengetni, amit vagy meghallok vagy nem. -
Smeló
tag
Azt szeretném megkérdezni, hogy nálatok előfordul-e, hogy a postás a jelzett küldeményt kézbesítettként könyveli, miközben rendre lenyúlja a csomagot. Ezt már rendszeresen teszi, a panaszaim miatt már csakazértis. Mit lehet tenni ez ellen? (panasz, rendőrségi feljelentés több alkalommal megvolt: eredménytelen) Sőt olyan méretű küldeményt is kézbesítettként könyvelt, ami fizikailag nem fér a levélszekérnybe, természetesen amikor kivenném, az üres. A levélszekrény társasház alján a lépcsőház alján, zárt, a lépcsőház is zárt.
-
Flashget
félisten
A márc.24 óta bolyongó csomagomról 1 órája jött üzi. MP-tól a kinai azóta se látja.
"A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben, Nemzetközi Posta Kicserélő Központ"
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Videós, mozgóképes topik
- Tippmix
- iPhone topik
- Hobby elektronika
- Yettel topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- SzoftverPremium.hu
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3080 10GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 16GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest