- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
bobalazs #78097 üzenetére
Ilyet aztán honnan szereztél az AliExpress-en? De ha egy USD-s árat fizettél itt, akkor bizony többet fizettél mint kellett volna. Eltérés a normál piaci árfolyamtól ami 367,7 Ft itt az ALiExpress-en 384,87 Ft
Ki mondta neked hogy a szállítási költség áfamentes? Sajnos nem az és 27% a mértéke -
-
lacoka55
tag
Sziasztok
Egyik csomagomra ilyen követőt kaptam Tracking number: 16380112189091
AliExpress Selection Standard: EXPRESS ONE
ez mi akar lenni ? -
jojoando
aktív tag
Semmi bajom az MPL-l a ruhás csomikat azok hozzák, ismerem a faszit, felénk állandó ember jár 1-2 perccel az érkezése előtt telefonál, lehet bankkártyával fizetni nála. Mikor megkapta a csomagot kiszállításra, jön email, és egy idővallum mi között érkezik, általában akkor vagy előtte jön is. De az nem Alis ( Atlas for men), ki lehet fogni olcsó és jó termékeket.
-
ggabor02
aktív tag
Mint ahogy láthatod, az MPL-es üzleti csomagot nálam ma is a gyalogos/kerékpáros kerületi postásnak adták oda. Elérhetőség nincs, van egy nagyon hasznos info: 8:00-17:00. Mint a múltkor. Emlékszel, akkor sem hitted el. Miután láttad a saját szemeddel, azután csak hümmögés volt, valamint a szokásos: Nálam mindig minden ok.
Az MPL-es sem szokta felvenni a telefont, nem is szokott telefonálni. Volt a múlt héten egy német DHL Európa+ csomag, mesélhetnék arról is. Telefonszám, telefonálás ott sincs. Kitettem az ajtóra egy nagy A4-es papírt, hogy a szomszéd ajtón (50cm távolság) adja be, ott az 500 Ft borravaló is. Szerinted sikerült? Hitvány egy banda ez. Az ismeretségi körömben/munkatársaim között mindenkinek folyamatosan problémája van velük. -
Makifeju
tag
Volt egy vitám,(vacak órát küldtek) igazat adtak nekem.
Két lehetőség van:
1/ visszaküldés nélkül megkapom a vételár felét. 8000ft
2 visszaküldöm és megkapom a teljes összeget. 16000ft
Természetesen a teljes összeg kellene,de honnan tudom hogy free return-al megy, vagy nekem kell előre kiperkálnom a visszaküldés árát?
A vita oldalán csak a fenti 2 opció van,más infó nincs. -
Ka999
tag
Van jelenleg valami módja a kulcsszóra történő keresésnek a Bundle deals ajánlatokon belül? Nekem egy ideje nem megy sehogy sem...
-
cof
veterán
Egyébként meg a DPD előzetes értesítőjében már lehet variálni a kézbesítési opciókat, míg EO esetén a 2. értesítő.
Ez mondjuk nagy pozitívum, mert mostanában a melóhelyre rendelem a csomagokat és általában a 10-20. címzett vagyok, és mivel 2 órán belül már ott a futár így nem kérhetem csomagpontra pl. mert csak tel. számot lehet módosítani meg ilyesmi. Jeleztem nekik már ezt a hibát. DPD-nél viszont szívfájdalmam, hogy nem lehet tel. számot módosítani külön mint EO-nál (ha épp nem vagyok a telephelyen csak a portás, akkor jól jönne), csak a teljes címet, viszont akkor automatikusan csak másnapi kézbesítés jöhet szóba hamarabb. Szóval mind a kettő rendszer még azért csiszolásra szorul, bár MPL-nél fényévekkel jobb mindkét szolgáltatás így is.
-
válasz
Recyclicator #78080 üzenetére
De ez alapvetően nem a postázós topik és nem kell hergelni az agarakat.
A véleményünk nem változik, általánosságban a Magyar Posta szolgáltatása egy rakás nulla minőség és drága és ezek a tények.
Az egy dolog hogy Szegeden az MPL-el én megvagyok elégedve, de az ugye nem a cikkben említett Magyar Posta, hanem a futárcége és azt nem értékeli az UPU.
Az UPU azt sem tudja hogy nálunk sima levélként kézbesítik a Lx kezdetű könyvelt küldeményeket (ez az MP-nél a prime levél), így az ezekkel történő vacakolás nincs benne a statisztikában. -
válasz
jojoando #78076 üzenetére
Írtuk, most négy lehetőség van már.
Express One, MPL, Packeta és DPD, nem tűnt el egyik sem. A szállítás megrendeléskor dől el hogy a logisztika melyiket biztosítja.
Én örülök annak hogy a várható 11.11 és karácsony dömping esetén nem egy hanem 4 kézbesítő jöhet szóba.
Egyébként meg a DPD előzetes értesítőjében már lehet variálni a kézbesítési opciókat, míg EO esetén a 2. értesítő. -
Recyclicator
csendes tag
válasz
ggabor02 #78078 üzenetére
A világ 20 legjobb postája közé került a Magyar Posta https://www.startlap.hu/vasarlas/magyar-posta-vilag-legjobb/
-
ggabor02
aktív tag
Már egy ideje nem volt MPL-es csomagom. Szerencsére. Most van egy ismét, úgy nézem, hogy ezeknél semmi sem változott. 08:00-17:00 időablak, telefonszám a kézbesítőhöz ismét nincsen. Borzalom.
-
-
jojoando
aktív tag
Mi történz az Ali-val? Csupa DPD csomagkövetéssel kapom a cuccaimat,
pedig alig van melósa a cégnek? Postai kihordás eltűnt nálam. -
BullHurley
lelkes újonc
válasz
BullHurley #78018 üzenetére
nahh nagynehezen visszaírtak a nyomorult alis appban, de teljesen mindegy mert kihagytak egy jónéhány elemet a cuccból,szóval nem lehet összeépíteni. ment a kukába egy rakat pénzem, az biztos hogy az életben többet nem rendelek a mocbricks szutykaiból
-
lacoka55
tag
Sziasztok
Vásároltam nemrég innen [link] 20db aksit tegnap megérkezett kihozta a postás mondta hogy valamiért nem tudtak sms-t küldeni ezért kihozta
mivel szállíthatták ezt mert ha jól számolom 16 nap alatt ideért
talán repülővel jött ? a régebbi ilyen csomagomra aksira 1 hónapot kellett várni LR189270724NL
utolsó vásárlásom a 3+ ból 7 tétel az ali a csomagok minden változásáról külön levelet küld mind a 7 tételről már tele van a postaládám vele -
válasz
btraven #78072 üzenetére
Ilyen problémát nem találtam leírva és működnie kellene 8-on is.
Töröld az app gyorsítótárat. Clear cache
Nézd meg hogy minden süti engedélyezve van-e Our site uses cookies
Az App Video preferences nálam ki van kapcsolva, lehet hogy nálad be kell kapcsolni.
A Network acceleration nálam bekapcsolva lehet hogy nálad nem kell.
A Safety filter bekapcsolva a jó, de okozhat valami gondot.
A jelenlegi verzió a 8.108.21
A telefonod alkalmazás menüjében nézd meg hogy nincs-e valami korlátozás az app-ra beállítva vagy valami szükséges dolog nincs engedélyezve.
Írom hogy nálam mi van, ez nem mindenkinél egyforma:
Alkalmazás engedélyek:
Fényképező és tárhely engedélyezve.
Elutasítva: Helyadatok, Mikrofon, Naptár, Névjegyek, Telefon
Egyéb engedélyek:
Semmi nincs engedélyezve, lehet hogy a felugró ablakokat és Wifi-tengedélyezni kellene, de működik ezek nélkül is.
Nincs engedélyezve a teljes képernyő sem -
btraven
őstag
Feltettem az aliexpress app-ot. Gyűjti szépen a coin-okat. Másra nem tudom használni, mert állandóan elszáll. Android 8-ra is jó vagy az már régi?
-
válasz
Atilla001 #78069 üzenetére
Ezek nem gagyik, azért olcsóbb mert a Bundle deals akcióba vásárolható meg, igaz kell még mellé venni legalább kettő darab valami mást is.
De ahogy gondolod, vásárolhatsz egyedi áron, nem a gyors ingyenes futárszállítással hasonlót, vagy ha fújni akarsz vegyél hordozható mini kompresszort -
Atilla001
senior tag
Megtaláltam köszönöm. Nekem ugye a fújó része az elsődleges. Látom van fújó adapter is de attól tartok hogy ezek az " olcsóbb" megoldások csak éppen szellentenek. Asztali gép notebook egyéb eszközökből szeretném a port hatékonyan kifújni, az esetben ha nem akarom a nagy kompresszort bekapcsolni. Természetesen nem akarok drágát venni, egyszer egy hatékonyat. még az akksit is kicserélem ha megadja magát. Thx
-
Atilla001
senior tag
Sziasztok! Tudnátok ajánlani akkus kis kézi porfújót informatikai célra ami 10k körül van. Ár érték arányban gondoltam.. van esetleg tapasztalat?
thx -
dzf007
aktív tag
A DPD még 19 óra után is kézbesít...Nekem 18:45-19:45 között volt ma időpontom, azért rákérdeztem, hogy biztos hogy ekkor hozza...
-
válasz
dredjudge84 #78061 üzenetére
Feltéve ha nem hajlandó a címzett átvenni és ha ez van beírva nem igazán tudsz mit tenni, mert ez azonnal visszaküldhető, itt az a gond hogy nem fog a kereskedőhöz visszakerülni.
-
A kereskedő nem kapja vissza mert a feladó nem küldi el neki logisztikai megoldások miatt, te nem a Cainiaotól vásároltál. Ha a kereskedő nem kapja vissza a terméket nincs semmi visszatérítési kötelezettsége, főleg ha olyan bejegyzés van hogy nem volt hajlandó a címzett átvenni.
-
dredjudge84
őstag
és akkor emlitsuk meg a posta törvényt is ami kimondja, ha a címzett nem elérhető, 5 vagy 10 napig (ezt pontosan nem tudom) be kell tárolniuk a depóba hogy legyen lehetősége keresni ha éppen nem tudta átvenni.
Volt egyszer hogy én voltam feladó foxpost csomag esetében és felhívtam őket hogy nem szeretném hogy kézbesítsék a csomagot és szeretném visszakérni. Azt mondták hogy nekik a postatörvény szerint be kell tárolni és ha a címzett nem keresi akkor visszakaphatom. Hiába mondtam hogy én meg a feladó vagyok és én rendeltem meg a szolgáltatást és kérem vissza a saját csomagomat nem fordították vissza.
Ez csak egy példa volt arra hogy mindent futár cég ebben az országban úgy jár el ahogy éppen neki jó szabályokat be nem tartva.
-
TMhun
tag
Egyáltalán nem szomorítasz el. Elnézést kérek, az előbb nem fogalmaztam egyértelműen. Lényeg a lényeg, nem a feladó és a helyi kézbesítő cég között létrejött szerződés elégtelen teljesítése ellen emeltem kifogást, mert ahhoz nekem semmi közöm. Itt más dologról van szó.
Egyébként a feladó átvette a csomagot, mivelhogy magyarországi címről adta fel, így oda is kézbesítik vissza, gyakorlatilag 1-2 munkanapon belül.
-
válasz
djsunstealer #78056 üzenetére
Mindenki csomagautomatába kérné és nem mérlegelné hogy egyáltalán belefér-e, láttam már rá elrettentő példát nálunk.
Leírtuk tapéta nem mehet, mert a rekesz max 50 cm, a tapéta meg csomagolás nélkül is 53 cm, csomagolva 60 cm és max 20 kg. Megrendeli oda a 10 tekercset ami 22 kg. -
Nem akarlak elszomorítani, de az összes kézbesítő cég hasonló esetben mint a tied, nem igazán "fogható" meg.
Egyébként is ha a feladónak visszaadják a postaköltséget az elégtelen teljesítés miatt, neked még mindig nem lesz meg az amit vásároltál. Arról nem is beszélve hogy hiába köteles a pénzt visszaadni az eladó ha visszamegy hozzá a csomag, ez mindig nehézkesen megy, ha megy.
Valójában sokkal nagyobb az esély hogy nem kerül vissza hozzá, mert a szállítás egy kicsit bonyolultan működik, nem hasonlítható össze amikor egy cég (a kínai és a magyar posta egybevehető, vagy pl. DHL Express a felvevő és kézbesítő) intézi, ott "egyenes" az út visszafelé is ha olyan a csomag hogy vissza is küldhető. -
TMhun
tag
válasz
djsunstealer #78052 üzenetére
Nálam DPD panaszkezelés van folyamatban, ugyanis mint már korábban írtam, kézbesítési próbálkozás nélkül visszaküldtek egy csomagot az Ali-nak.
Viszont konkrét esetemben találtam egy olyan jogi aspektust, amivel úgy tűnik, hogy eléggé megfogtam őket. Ebből még bármi lehet. -
válasz
djsunstealer #78052 üzenetére
Azonos a minőség, az online követés, átirányítás is azonos. Nem tudok negatívumot írni.
Jó, feltéve ha nem vacakol a vámolást végző logisztikai cég az átadással, de ez a hiba lehetőség meg van az EO esetén is.
De én biztosítom hogy címen legyen átvéve, nem foglalkozok az átirányítással, mert nem tudom előre hogy esetleg van-e olyan rekesz a csomagautomatába amibe belefér, illetve az átvételi hely elérhetőségéhez (nem mindig érek rá olcsón, gyalog elmenni érte) nyitvatartási idejéhez sem akarok igazodni.
De azért az megvan hogy nem te választod hogy a 3 közül melyik kézbesítse. -
dredjudge84
őstag
válasz
djsunstealer #78052 üzenetére
Szintén eo inkább.
-
shokobanana
csendes tag
válasz
djsunstealer #78052 üzenetére
Korábban írtam, hogy a dpd nálam érdeklődött, mit tudok a náluk elveszett csomagomról, amit én találtam meg a csomagponton, ahová leadta a futár, mert leszarta az átirányítást. Tegnap megint érdeklődtek, megvan-e a csomag. Nem vagyok hajlandó válaszolni nekik, mert ők is magasről tettek rám, meg sem próbáltak utána nézni. Egyébként a saját nyomkövetőjükben világosan ott van, hogy sikeresen kézbesítve, ha arra nem képesek, hogy rákeressenek, akkor...
Szóval én is eo-ra szavazok. -
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok! Lehet már némi összehasonlítást eszközölni EO vs. DPD között? Szállítási idő, megbízhatóság terén. Úgy látom a 9-day delivery mind DPD-s. Nekem az Express one sokkal szimpatikusabb, de ez egyéni vélemény.
-
válasz
dredjudge84 #78047 üzenetére
Figyeld itt a novemberi résznél, a kupon, promóciós kód link még nem él
Ez: AliExpress Promo Code and Coupon November 2024
Öf:
12. Az AliExpress 2024 évi akcióinak listája ezen a linken olvasható.
Az akciók magyar idő szerint 09:00-tól indulnak az adott napon.
Itt szoktak megadni az adott hónapra érvényes kuponokat, promóciós kódokat is. -
dredjudge84
őstag
lesz mostanában valami univerzális promo kód 11.11 alkalmából?
-
válasz
Lucho7 #78045 üzenetére
Tegnap próbáltam volt hogy a kiírt 60 % megvolt, vagy 100 $ felett 10% lett a kiírt 50-ből és az is kiderült hogy ország függően is adják, van ahol nem érhető el annyi.
Tettem be képet is.
A normál vásárlásnál csak pár %-ot számol fel, a Coins menüpont és a Use coins for discounts résznél van a nagyobb érték, illetve ott a Discount finder, a keresője és esetleg lesz másra is amit szeretnél. -
yogibear
addikt
válasz
dredjudge84 #78039 üzenetére
egy csomagszám lesz a kettőre
Marad a 2 külön csomagszám, az EO követési oldalon ilyenkor mindkét csomagszám ott lesz külön is, az "azonosító" rovatnál ilyenkor legördíthető a menü, volt már nekem 3 is hogy összeértek az EO raktárban és egyszerre hozta a futár.
Csak jellemzően egy emailt kapsz róluk, bár ha nem egyszerre kerül a raktárukba, akkor külön is jöhet róluk, de akkor is egyszerre hozzák ki... pl. egyiket reggel 9 körül "vételezik be" a másikat meg mondjuk 14 órakor, és másnap egyszerre viszi a futár, de erről akkor 2 emailt kapsz előző nap, de a kiszállítás napján csak egyet, amiben benne lesz, hogy 2 csomag...... -
BullHurley
lelkes újonc
válasz
Intruder2k5 #78021 üzenetére
nope, semmi. három emailről is írtam pedig, meg az appon belül de csak automata üzeneteket kaptam
-
válasz
dredjudge84 #78039 üzenetére
Összevonja a rendszer, hiszen ugyanannak, azonos címre megy és fizikailag is ott a két csomag.
Nem fognak két kézbesítési járatot csinálni a futárnak. Az egyik számhoz hozzárendelik a másikat és beírják hogy 2 db csomag fog kézbesítésre kerülni. Fuvar szervezési módszer. -
dredjudge84
őstag
Tudom hogy az én hibám, csak fontos ez a pár kütyü, és ha tudnám 100 százalékra higy kiadják futárnak nem is paráznék hanem módosítok és csókolom. Még amit nem értek. Van hogy 2 dobozba jön a cucc az eladótól, annak két külön eone száma van, de ha egyszerre jönnek meg, és kapja meg az eone, akkor egy csomagszám lesz a kettőre. Ez hogy lehet?
-
válasz
dredjudge84 #78037 üzenetére
Más a logisztikai rendszer működése. Lényeg röviden hogy az Express One egy belföldi üzleti csomagot kézbesít, nem pedig egy kínai csomagot. A kínai csomagot vámkezelni kell és azt egy másik cég végzi és amíg nem adják át ténylegesen az Express One- nak addig ez nem belföldi csomag. A logisztikai folyamatba nincs beleszólása sem az eladónak, sem a vevőnek.
A vásárló csak tudja már hogy hol lakik, vagy milyen címre kéri a csomagot. Ezért érdemes felvenni előre a szállítási címeket, mert talán akkor csak jól írja be.Egy webshop esetén sem én írogatom a megrendelők adatait, amit megadott az megy rögtön a szállítási megrendelőbe és a csomagcímkére, a webshop program csinál mindent, itt az AliExpress-en is, nem kézimunka mint ahogy te csinálod.
Elírtátok a címet ez nem az AliExpress, nem az eladó, nem az Express One hibája.
Arról nem is beszélve hogy a fizetés előtt van lehetőség ellenőrizni az adatokat, néha még kéri is a rendszer a cím megerősítését, amitől idegbajt kapok, mert évtizede az a címem ahová rendelek. -
dredjudge84
őstag
Amúgy lehet hogy velem van a baj, de amikor generál a megrendelő egy eone csomagszámot, akkor ahhoz tartozik feladó meg cím is, ezért nem értem, higy ha a ore-alert táblában ha benne van, akkor miért nem lehet módosítani a címet? Nálam a vállalkozásnál ha generálok egy gls csomagszámot, előtte minden adatot ki kell töltenem. De ez így olyan, mintha csak be lenne foglalva a csomagszám. Amúgy trackingbél már a súly és a feladó adatai is látszanak, szóval ezért nem vágom miért kell megvárni ezzel az utolsó pillanatot.
-
válasz
stomi61 #78032 üzenetére
Ugyanilyen nekem 15. nap a vásárlástól a kezemben, írtam is róla, nagy volt a csomag és azért kapott ilyet. 78*7cm-es henger alakú. Ezeknél tényleg átváltanak.
Ráadásul van amikor az Express One kézbesíti ezzel az azonosítóval. Pontosan nem emlékszem hogy ez az volt-e. -
stomi61
tag
Sziasztok!
Na f@sza, egy AliExpress Standard Shipping csomag kapott egy CKxxxNL számot, ez lesz vagy másfél hónap. A holland posta legalább olyan lusta, mint a miénk. Ráadásul először túlméretesnek volt minősítve (60x4 cm), aztán továbblépett. -
válasz
busman #78029 üzenetére
Ezek szerint ritkán vásárolsz olyan szállítási móddal ahol a Magyar Posta vámolja a küldeményedet, mert ez van 2021 július 1-től. A 150 € alatti termékek vámmentesek, az áfát általában a kereskedő szedi be, de ezeket is un. könnyített vámolással kell az országba beérkeztetni, ez a vámügynöki szolgáltatási díj, azt kéri a Posta.
Jó pár éve az is megváltozott hogy azokat a külföldi küldeményeket amit nem ajánlottan adtak fel és nem fér bele a postaládába azt a postán kézbesítik, ez sem igazán újdonság. -
busman
veterán
Kínából érkező csomag ,2600 forint ,milyen 550 postai szolgáltatási díjat akar a Magyar posta?
Ki sem hozzák én megyek be érte... -
válasz
Intruder2k5 #78025 üzenetére
Náluk ez az azonosító csak akkor éled fel ha átveszik, az Express One (addig csak prealert táblás szöveg van) és az MPL esetén is így működik valójában és csak azután lehet náluk keresgélni, érdeklődni.
Az hogy az általános nyomkövetők mutatják a Cainiao bejegyzéseit az egy dolog, de van olyan logisztikai cég aki nincs "bedrótozva" a rendszerbe így nem tud a kereső adatokat előszedni. -
yogibear
addikt
válasz
Intruder2k5 #78025 üzenetére
Nekem DPD még nem hozott eddig, csak EO és párszor MPL, de a Cainiao-n szoktam követni a csomag útját már a belső Alis azonosítótól fogva és ha ott már "Received by local delivery company" csak akkortól a hazai kiszállító oldalán...
Parcelsapp volt már, hogy úgy beborult agyába, hogy valami horvát EO számot rendelt az én EO számomhoz következő csomagszámnak és onnantól használhatatlan volt... Cainiao az rendesen követte az én csomagszámomat... -
Amikor DPD hozza a csomagot, a hozzá kapott követési számok is elég gagyik. Bár az AliExpress oldalon látom részletesen a dolgokat, de pl. a parcelapp oldalon vagy az alkalmazásban megadva a követési azonosítót, csak irányítószámot kér a GLS-el való követéshez, aztán a keresés vége az, hogy a DPD-nél belső adatcsere történt, semmi több.
EO-s azonosítók meg mindig részletes információt adnak.
-
válasz
dredjudge84 #78023 üzenetére
Én sem azt írtam eredetileg, hanem később amikor előkerült az értesítő tartalma, akkor írtam, annyit említenek hogy azt ajánlja fel amit lehet módosítani, hogy ez épp micsoda most nem tudom.
-
válasz
BullHurley #78020 üzenetére
Nem került véletlenül a spam mappába a válasz? Esetleg írj másik e-mail címről is!
-
spiky03
veterán
válasz
BullHurley #78018 üzenetére
Nem volt a csomagban egy kis cetlin, amin van egy QR kód?
Nekem így volt, hogy azt beolvasva bejött egy oldal, ahonnan le lehetett tölteni a pdfet. -
BullHurley
lelkes újonc
nemrég rendeltem 2 mocbricks márkájú legot aliról. átvettem, de nincs benne összeállítási rajz. ez nem szokatlan, tudom hogy így csinálják, kell egy emailt írni amiben csatolják pdf formátumban. ezt megttettem és egy hete nincs válasz. mi a túrót csináljak?
-
válasz
dredjudge84 #78016 üzenetére
Kiszállítási adatok az szerintem több dolgot jelent, már csak a többes szám miatt gondolom, ha csak egy, a dátum akkor gondolom azt írták volna a kiszállítás dátumának módosítása.
De neked az a probléma hogy az adott cím nem létezik, ha az irányítószámhoz (kerületben) nincs olyan utca akkor a cím elégtelen, el sem jutna a kézbesítésig és ezért javaslom azt ha már náluk van, átvették akkor hívni őket.
Vagy reménykedsz hogy talán a rendszer buta és kiosztja kézbesítésre és majd a kézbesítés napi értesítőben használod a rugalmas kézbesítést.
Néhány alkalommal a házszám hiány miatt sem jutott tovább. -
válasz
dredjudge84 #78013 üzenetére
Náluk van? Akkor kaptál előzetes értesítést? Nem azt írják hogy prealert...?
Amíg a logisztikai cégeknél van a szállítási útvonalon, addi semmi nem módosítható.
Addig a vakvilágban kóborol és lehet hogy át sem adják nekik.Akkor lehet amikor az alábbi értesítőt küldik.
A Módosítás néha nem használható, ezért javasoltam a telefonos kapcsolatfelvételt. -
mrThomi
addikt
Várjak akkor holnapig és próbáljam meg akkor ?
Az eladóval én már nem akarok beszélni... Ha nem látja hogy 15 napja már nincs update a csomagkövetéshez, ott egy nagy piros X alin hogy Problem és csak azt sujkolja hogy várjak mikor tegnap este írtam neki hogy szeretnék visszatérítést akkor vágja egy kicsit szélesebbre a szemeit, mert nem látja a monitort.
Közbe meglett ez az EVA robot [kép]
Itt csak menjek rá hogy Apply for refound ? -
válasz
dredjudge84 #78009 üzenetére
Ha nem tudják beazonosítani, akkor náluk is van egy olyan ok hogy elégtelen cím és vissza a feladónak. De akkor esetleg az első értesítéskor felhívni őket és egyeztetni, mert lehet hogy nem lesz kézbesítésnapi értesítésed.
-
dredjudge84
őstag
Van egy kis gondom. Havernak rendeltem cuccot. A címet sikerült elcseszni. Az irányítószám, város és megye ok, de az utca hazszam nem. A nagyobb baj hogy az utca nem létezik Pesten abban a kerületben.
Kérdésem hogy mivel eone hozzá, a szállítás napján tudom. módosítani a címet, vagy mivel nem. létezik az utca, ezért nem kerül futarhoz sem?
-
válasz
MaxxDamage #78005 üzenetére
Ez így jó, mert így egyértelmű hogy a DPD nem valami helyett, hanem újabb kézbesítő szállítóként jelent meg.
-
válasz
mrThomi #78004 üzenetére
Mármint arra gondolsz, hogy 2 nap alatt a kinai sorting centerből Magyarországon kellett volna lennie ? Gondolom utánna vám stb mire kiszállítják másfél hét
Nem, onnan ideér maximum 48 órán belül, elektronikus vámolás másnap átadják a DPD-nek és a következő munkanap kézbesítik.
Amit 09.26-án fizetem és 27-én indították DPD-s azomnosítóval ( a tied is az) azt október 3-án kaptam kézbe.
Az app-ban is van a vásárlási tételed.
Account, My Orders, Shipped fül, ott az adott vásárlás, annak a kép és cím részére ráböksz és ott a Return/refunds gomb -
Choice-s rendelés, 5 termék.
4 darabot egybe csomagoltak (EO Futár hozta Hétfőn)
1 darabot külön ma a DPD Futár.Csak érdekességként írom le...
-
mrThomi
addikt
Mármint arra gondolsz, hogy 2 nap alatt a kinai sorting centerből Magyarországon kellett volna lennie ? Gondolom utánna vám stb mire kiszállítják másfél hét
App-ban vagyok, de sehol nem találok ilyet hogy dispute. Helping center van és azon belül hogy visszatérítés, nem jött meg a csomag. És ott ki tudom választani az "item"-et amit rendeltem majd küldés az eladónak. Ez lenne az ?
Kb 5 éve rendeltem egy órát azzal is hasonló volt de ott az eladó írt rám, hogy menjek rá hogy megérkezett a csomag és akkor ott valamit ki kellett választanom, aztán ő elfogadta és küldte újból a csomagot.
Bocs a hülye kérdésekért csak nem akarok össze vissza klikkelgetni mindent. -
válasz
mrThomi #78002 üzenetére
Az eladónak, újból, hogy nincs értelme várni mert bejegyzések nélkül nincs szállítás, meg több mint 48 óra eltelt ami alatt ténylgesen iitt kellene lmár lenni. Ha dispute-t indítasz arra is elsőként neki kell reagálnia.
Volt itt olyan aki az Eva robottal indította a dispute-t mert semmit nem reagált az eladó és simán elfogadták, ahogy számolom neked holnap lenne a 11. nap szerintem menne. -
mrThomi
addikt
Igen, azt néztem már, rámentem, hogy nem jött meg a csomag, de ezt dobja ki [kép]
ez pedig az eladóval folytatott csevely. Már 27-én jeleztem neki, hogy Problémát ír a szortírozó centrumba [kép] [kép] [kép]
(valamiért az első üzenetét nem jeleníti meg, lehet véletlen kitöröltem, de az utolsóba leírtam hogy kérem vissza a pénzt, de azt reagálta rá amit az első hsz-embe is írtam, hogy várjak.Szerintem is elveszett, de akkor kinek írjak most ?
-
válasz
mrThomi #78000 üzenetére
Order details és Returns/refunds
Annyit tennék hogy megírnám neki hogy bizonyítottan 24-48 óra az ideérkezés és ha igaz hogy elküldték ide 09.25-én akkor bizony legkésőbb 27-én meg kellett volna érkezni, ez biztos hogy elveszett, mert túl sok idő telt el, ezért kéred vissza a pénzed.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rendszergazda topic
- Gitáros topic
- Hálózati / IP kamera
- Friss előzetesen a DOOM: The Dark Ages
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- OH Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1260P 16/512 Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- 27% számlával! Ryzen 5900X / RTX 3080 / B550i / 32GB 3600MHz / 1TB NVMe / 750w GOLD! BeszámítOK
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Az összes minőségi RTX GAMER laptop megtekintéséhez nézzen be hozzánk! Eredeti licencek, antivírusok
- Apple MacBook Air M3 15, Újszerű, Dobozával, 12 hónap garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB RAM / 1 TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest