Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Őskoczka
- KISDUCK: Lamax NoiseComfort ANC párna csere
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz
szmyky #12093 üzenetére
Ez az időpont nem azt jelenti. (Hogy őszinte legyek én sem jöttem rá, hogy mit)
De ha megnézed ezt a képet, akkor láthatod, hogy folyamatban van a dispute (nem jött meg a termék és nekem is kitolta a protection-t az eladó) holott,ha az a dátum azt jelentené amit írtál, akkor csak szeptember 9-én tudtam volna dispute-ot nyitni. -
citkar
addikt
Üdv!
Rendeltem az Aliexpresszről két képernyővédő fóliát, nem érkezett meg, disputot nyitottam s az eladó írta, hogy visszatéríti az összeget.
Nem jártam még így, az a kérdésem, ez milyen formában történik meg, arra a számlára megy, ahonnan utaltam, vagy az Alin belül látom ennek a végeredményét? -
szmyky
aktív tag
Miután lezáródik egy rendelés - 15 napig tudsz még vitát nyitni, ha azt is elszalasztod, akkor már hiába minden!
-
szmyky
aktív tag
válasz
Bogyi007 #12087 üzenetére
Nem húzott csőbe téged senki!
Ott van érthetően, hogy 2016-10-28-tól tudsz csak vitát nyitni, mivel ki lett tolva a vevő védelem időpontja!Nem kell minden mögé akkora összeesküvés elméletet képzelni!
Nyugi, ha nem jön meg, vissza fogod kapni a pénzed!
De egyébként az után is lehet vitát nyitni, miután lejár a vevő védelem! -
Bogyi007
veterán
Én is ezt akartam csak sajnos a hétvégén sajnálatos dolgok jöttek közbe és megfeledkeztem róla.
Egyébként válaszul egy hatalmas smiley-t írt...
De így legalább már tudom hogy mit fogok tenni...
Mégha emez a rendelés meg is érkezik akkor is vitát fogok nyitni hogy visszaszerezzem a pénzem. -
Bogyi007
veterán
Remek, csőbe húzott a szemét kis kínai...
Pár napja kiterjesztette a határidőt ami minő véletlenül a hétvégén járt le és nem tudok vitát nyitni...
Elnyert tőlem 2 dollárt csomag persze sehol....Ráadásul gyanús hogy ez az üzlet is az övé...
Egy hét alatt adta postára csak a csomagot (ha feladta) és 74 napos határidőt ír rá... -
A texasi
aktív tag
válasz
Turbobacsi #12085 üzenetére
A rendelés előtt csak
Mobil nézetben / verzióban
látod a Processing Time-ot! -
válasz
Turbobacsi #12083 üzenetére
-
Turbobacsi
senior tag
Hello: korábban fel volt tüntetve a "processing time" a termékeknél, így vásárlás előtt tudni lehetett. Most nem látom ezt: változott valami az Ali-n?
-
Milyen értékű a küldeményed?
De amikor megérkezik az országba, minden küldeményt a vám léptet be, ez a vám elé állítás.
Várakozás az áru vámügyintéző elé küldésére lenne ez a szöveged másik keresőben Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs
Ha kevesebb az érték mint 6000 Ft, vagy nem gondolják annak, akkor pedig ez lesz a következő üzenet
Released by customs Megjelent a vámnál vagy Into customs Vámon vagy Bejövő küldemény vámkezelve / Inbound item customs procedureHa 6000 Ft-nál nagyobb az érték és ők is így gondoljál akkor a folytatás a következő üzenet lehetséges:
Vámkezelésre vár / Waiting customs clearance vagy Postai vámkezelés alatt / Under postal customs procedure -
Zoty4
őstag
Sracok ez mit jelent?
Item held by customs Awaiting presentation to customs commissioner
Meg nem talakoztam ilyennel -
Nagyon viccesek most az eladók, adják a nyomkövetési számot, de ezek tényleg valótlannak tűnnek:
HK010664407AB - találós kérdés mely ország rövidítése az AB? ha fordítva írom akkor sem jó (AB010664407HK)
A másik OZ002569007PY, hogy kerülne Paraguay-i posta Kínába, de nekik sem kezdődik OZ-vel azonosító számuk.
Nyilván késői április elseje van. -
tudtok ajánlani valami olcsó és jó wireless töltő padot?
-
-
CR2025
csendes tag
Sziasztok!
Eddig mindenhova paypalt használtam és azon van egy kis egyenlegem.
Aliexpressen ugye nem lehet paypallal fizetni de alipayyal igen. Ez is olyan mint a paypal tehát tudok rá pénzt utalni a paypalomról?
Kártyámon nincs pénz így ez a módszer most kiesik. -
válasz
Maksifül #12058 üzenetére
(#12070) tobias40 Hol és hogyan tudtad megnézni hogy ki vásárolt a kártyáddal?
Ez engem is érdekelne.
Arról nem is beszélve, hogy a "tolvaj" adatai, neve címe szerepelt a megrendelésnél, de semmiféle eljárást nem voltak hajlandóak indítani ellene.
Természetesen ők nem indítanak semmit, te vagy a károsult, ezt neked kell megtenni.....sem arra nincs lehetőség, hogy az AliPay-re regisztrált email címet megváltoztassa a felhasználó.
A Paypal-n sem cserélhető, újat kell megadni, jószerivel az összes ilyen pénzfizetéses kiszolgálón csak új regisztrációval válthatsz e-mail címet, ha az az alap belépési azonosító.Többször cancel-eztem, megrendeltem újra Hát ezt nem igazán szeretik sem az eBay-n, sem az Amazonon, sem az Aliexpressen, ez is elég, hogy felfüggesszék a felhasználói fiókot, emlékeim szerint meg is említik a felhasználói szerződésben. Jobb helyeken eleve lehet szűrni, kizárni a vásárlásból az eladóknak az ilyen vásárlót.
-
tobias40
veterán
válasz
Maksifül #12058 üzenetére
Hol és hogyan tudtad megnézni hogy ki vásárolt a kártyáddal?
Értem hogy volt egy tétel amit nem te rendeltél meg de akkor hogyan nem tudtad törölni a rendelést amikor észrevetted a lopást?Sajnálom hogy így jártál,nekem nem volt még ilyen gondom szerencsére!(100+ rendelés)
-
válasz
bzoley #12067 üzenetére
Gondolom ez az eleje: Awaiting delivery ...
Még 21 napod van a dispute nyitásáiig.
Ha egyébként a View detai-ra kattintasz, akkor egyértelművé válik a 3. sorban, hogy miről van szó:
Reminder:
Your order should arrive within 23-45 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2016-09-30 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here.1. Ha nem érkezik meg 2016-09-30-ig, akkor a pénz visszatérítés érdekében nyisson dispute-t.
-
geza844
aktív tag
válasz
bzoley #12067 üzenetére
Nem tudom nekem miért lehetett most még vitát nyitnom. Csak eszembe jutott, hogy egy csomagot nem kaptam meg és már jó régen rendeltem (viszonylag sokat rendelek, már van 68 rendelésem Ali-ról). Megnéztem, látom, hogy júni 11-én adtam le a rendelést, és láttam, hogy még van egy pár nap amíg vitát nyithatok, így nyitottam is. De nekem is furcsa, hogy ilyen sok idő után még engedi. Mert amúgy ha az erre fennálló idő lejár, utána már nem reklamálhatsz. Ha nem kapsz ezután csomagot, így jártál.
-
válasz
bzoley #12064 üzenetére
Attól függ hogy mi ketyeg, írja hogy mire vonatkozik, de én nem várok két hónapig
, amit írt szállítási időnek, szállítási védelemnek a lejárta előtt 2 nappal dispute, (28, 43, 58 nap) bár mostanában nem kellett ezzel foglalkoznom, mert megjöttek időben a csomagok.
De lehet hosszabb az idő 60 napnál, ki lehet terjeszteni azt. -
geza844
aktív tag
Sziasztok! Rendeltem Ali-ról egy terméket, amire már 2 hónapja várok. Tegnap nyitottam vitát, ma kaptam az eladótól üzenetet, amiben arra kér, hogy zárjam le a vitát, és várjak még kicsit tovább, mert csak lassú a szállítás, de meg fogom kapni a terméket. Mit tegyek?
-
Andi*
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémám van. Rendeltem egy cipőt de nem olyan szinű, mint a képen, majd rendeltem egy pólót ami festékhibás. Mindkettőre disputot nyitottam. Azt a választ kaptam mindkettőre, hogy a vita megegyezéssel zárult és van x időm visszaküldeni a terméket, ellenkező esetben, az ali utalja az eladónak a pénzt. Ez az idő lejárt, de nem küldtem vissza. Most mit tegyek? még mindig azt írja, hogy dispute processing, tárgyalhatok még az eladókkal? vagy akkor ez már eldőlt és mivel nem küldtem vissza ezért a pénzem sem jár vissza? mit kell tennem most ha nem vagyok elégedett? hogy kell eszkalálni ?
-
Maksifül
senior tag
Volt már másnak gondja a fizetéssel AliExpress-en?
Rengeteg mindent vettem már onnan, minden flottul ment egy darabig. Aztán egyszer arra keltem, hogy valami kazahstani tag vásárolt valamit a bankkártyámmal.. ennyit az AliPay biztonságáról...
Természetesen a rendelést azonnal töröltem, s többször beszéltem az online ügyfélszolgálatukkal. És mindannyiszor bebizonyosodott, hogy retardáltak dolgoznak ott. Sem azt nem tudták megmagyarázni, hogy hogyan fordulhatott ez elő, sem arra nincs lehetőség, hogy az AliPay-re regisztrált email címet megváltoztassa a felhasználó. De még ők sem hajlandóak ezt megtenni. Csak sajnálkoztak, hogy erre nincs lehetőség... változtassak jelszót.
Arról nem is beszélve, hogy a "tolvaj" adatai, neve címe szerepelt a megrendelésnél, de semmiféle eljárást nem voltak hajlandóak indítani ellene. A refund-olt összeget is csak 30 nappal később tette hozzáférhetővé a bank, hiába reklamáltam, hogy illetéktelen használta a kártyámat, s a megrendelés törölve lett.Az eset után pár alkalommal még vásároltam, aztán egyszercsak, amikor fizetésre került volna a sor, ezzel a hibaüzenettel szembesültem:
For security reasons this process can not be continued.
ISC_RS_5100102051Persze egyből a dilettáns ügyfélszolgálathoz fordultam, akik csak annyit voltak hajlandóak közölni, hogy az AliExpress és AliPay fiókom véglegesen korlátozva lett és ez már így is marad. Arra a kérdésre, hogy MIÉRT természetesen semmi választ nem képesek adni. Minden fiókom validálva van, s közel száz vásárláson túl egyszercsak nem tudok többé fizetni egyik bankkártyámmal sem.
Rágooglizva láttam, hogy mások is szenvednek ezzel a problémával, de megoldást még nem talált senki.Az ügyfélszolgálat egyszer azt mondja, hogy dolgoznak a technikai hibán, máskor azt, hogy korlátozták a fiókot véglegesen, s soha többé nem fogok tudni vásárolni vele.
Aztán láss csodát, volt, amit mégiscsak simán ki tudtam fizetni ezek után is, egy kisebb összegűt, csak próba gyanánt. De azt a megrendelést, amivel gondom volt/van, hetek óta nem tudom kifizetni, akármit is csinálok. Többször cancel-eztem, megrendeltem újra /törzsvásárló vagyok az eladónál, szívélyesen segített mindenben/, de sehogy sem tudom kifizetni a bankkártyákkal a cehhet. A bankkal beszéltem, hozzájuk be sem érkezik a terheléssel kapcsolatosan semmi, úgyhogy az Ali-nál kell legyen a gond.
Van valami módszer arra, hogy ezt a hibát orvosolja az ember?
Ha korlátozták a fiókomat, hogy soha ne tudjam többé használni /mindenféle indoklás, magyarázat/ nélkül, akkor hogy tudom mégis más terméket kifizetni?Volt valakinek hasonló gondja?
-
kippedli
tag
Rendeltem valamit az oldalról ami nem jött meg még, 7nap van még a 60. napig. Elvileg feladta, van kód de azóta se lehet követni. Az oldalról törölték az eladót. Lehet ,hogy megjön vagy átverés volt? 42euro volt. Nyitottam disputeot.
-
molvany
aktív tag
Mostanában az Ali nagyon lassú a " visszafizetésekkel ".
Régebben ha volt ilyen ügyem, a lezárást követöen 3 - 4 napon belül a számlámon volt az összeg.
Most lezárták Jul. 26. - án. Még semmi.
Természetesen az álltaluk megadott 3 - 15 munkanapba még böven beleférnek.
Csupán ennyire elhúzódó visszefizetés még sosem volt. -
Vertigo18
addikt
válasz
A texasi #12046 üzenetére
Csak a békesség miatt tanácsoltam. Egy kézbesítő elég jól ki tud cseszni a magunk fajtájával...
Ha bemész panaszt tenni, lecseszik, aztán holnaptól (ahogy előttem is írták) elveszik minden, nem ajánlottan feladott küldeményed. Ami - valljuk be - a rendeléseink jó 90%-át teszik ki. És azt meg a jóisten se bizonyítja rá, hacsak nem figyelik meg csalicsomagokkal.
-
Teki1986
tag
Szerintetek mennyire normális az, hogy a postás az Aliexpress csomagot a lépcsőházban az ajtó előtt hagyja? Szerencsére van amiről értesítést dob be vagy simán a postaládában hagyja, de pl. dobozt meg inget már hagyott a lábtörlőn.
-
válasz
Bogyi007 #12036 üzenetére
Nyugodtan vissza írhatod, hogy amit megadott nyomkövetési oldalt (http://global.cainiao.com) abba bejegyzés magyar részről nem lesz, nem tartozik a nemzetközi posta szervezet rendszeréhez, így nem követhető a küldemény, hamis információkat kaphat a kézbesítés állapotáról.
-
Bogyi007
veterán
válasz
kirkri #12035 üzenetére
Telitalálat amit írsz most írt egy másik boltos akitől Liliomhagymákat rendeltem ezt írta:
"dear Zoltan Krisztin
your order 77408588294102 has been send out ,track code is LP00057439687141 ,track web is http//global.cainiao.com/ if protect time is less than 11 days .you can ask us extend time for you . if it get lost we will return you money or resend orders. Thank you very much #(when you get ,please confirm received order ,so we can choose the best shipping way for customers.please you give us 5 stars ,we make sure next time give you big discount and send you gift ) best wishes to you and your family."Mindezt úgy hogy még mindig Extend Order Processing Time fut nincs a Goods Awaiting Confirmation mezőben a rendelésem.
Ezek nem látják hogy a vevő az Alin mennyit rendelt már?!
Ne nézzen már madárnak... -
kirkri
addikt
válasz
Bogyi007 #12034 üzenetére
Vannak ilyen furcsaságok, ha az ember kínaiakkal üzletel.
Add meg neki és megnyugszik.
Nem tudom a terméknél milyen szállítási mód van feltüntetve, ha regisztrált China Post, akkor én a címmel együtt azt is megírnám neki, hogy a csomaghoz valós TN-t adjon, különben dispute-ot fogok nyitni. -
Bogyi007
veterán
A rendeléshez kapcsolódó résznél írt nekem a kis kínai ahol tegnap irtam neki én is egy választ, amiben megkértem hogy küldje újra a szoknyákat.
Válaszolt:
"dear ,ensure your address and number ,i will resent it to you ,i'm waiting for you"Miért kell neki a cím és a telefonszám?! Az meg kellene hogy legyen neki, máskülönben hogy adta akkor fel elsőre is?
Fura...
-
válasz
szmyky #12031 üzenetére
Egyetértek veled, az hogy nem "követhető" egy adott szám nem teszi még hamissá, de az egészben az a legjobb, hogy legtöbbször még hátra van a szállítási időből jó pár nap. Az hogy a rubrika neve tracking number és beírja a postától, szállítótól kapott számot, hogy lássam elküldte, nekem az is elég. Ha nem jön meg időben akár "igazi" akár "hamis" a szám, úgyis reklamálok. Nincs értelme ezen agyalni.
-
szmyky
aktív tag
Emberek, miért gondolja mindenki, hogy hamis a követési szám, meg nem adja fel a csomagot!?
Miért lenne az érdekében az eladónak, hogy ne adja fel a csomagot??? - hiszen, akkor ő sem kapná meg a pénzt + kapna a vevőtől egy jó ratyi értékelést!Higgyétek el, hogy neki is az az érdeke, hogy megkapd, amit rendeltél!
Én már 200 feletti rendelésnél járok és ebből eddig 2db azaz 2db csomagom nem jött meg.
Az egyiket nem tudta küldeni az eladó, mert elfogyott az adott színben, a másikat pedig a pesti elosztóban lenyúlták vagy csak eltűnt!
Mind a két esetben visszakaptam a pénzem!A másik, aki nem tudja kivárni a 20-40nap szállítási időt az szerintem ne rendeljen Kínából!
Vagy kérje gyorspostával, a lehetőség adott! -
válasz
Bogyi007 #12027 üzenetére
Import esetén bejön egy kereskedelmi termék egy országba a vámhivatal fogadja, export esetén kimegy egy termék az országból a vámhivatal engedi ki. Ennyi. A nemzetközi vámegyezmény miatt kínaiak is vizsgálják, hogy hamis termék, exportra nem engedélyezett termék ne kerüljön ki, ha találnak ilyesmit akkor a szabályaik szerint eljárnak valahogy, ugyanúgy mint a mi vámosaink.
-
pébé
csendes tag
Sziasztok!
Első vásárlásom Aliexpressről a Package information szerint a Seller shipped your order néztem Global Order Trackingot ott ezt írja ki Packed for picking-up. Minden igaz akkor a Shipping time: 2016-08-03 . A TN szám az RS-el kezdődik 9 szám majd NL akkor ez regisztrált TN lesz?
-
chesterboy
tag
Tudtok olyan telefonos eladót akinél van EU Express szállitás? A múltkor találtam, de most nem találom.
-
Lacka89
aktív tag
Hali
Ez gondolom hamis? Mit gondoltok?
Es ezt irta par napja:
Hi friend,
How are you?Thank you so much for your support all the time, I have shipped your items to you. It's by China Post Ordinary Small Packet Plus,15-55 working days to arrive.
you can check out the exports of time,but it had no tracking information after it left China(it means you can not track the information after the parcel left China),but don't worry about that,the parcel will safe arrive to you,please wait for it patiently.
If your confirmation time is coming, you still not receive the goods, please contact us, we will extend the delivery date first time.
Please dont open the dispute within 65 days.If after 65 days you still do not receive the goods, please contact us to solve it.
After you received the goods,it is better if you can take a minutes to confirm in the Aliexpress.
We warmly welcome your feedback.
Thank you for your support.
Best Regards
HanksSzemélyes adatokat kitakartam a képről.
[ Módosította: Mate ]
-
válasz
A texasi #12017 üzenetére
Nekem életszerűnek tűnik , nem mindenki lakik Shenzen-ben, Pekingben, onnan jön a légi szállítás oda is el kell juttatni, meg vissza, ez lehet bőven 1 hét. Én is jártam már így, hogy a vám visszatapsolta a konténert éás 10 nappal később tudott értesíteni a csúszásról.
-
-
-
Bogyi007
veterán
Ok. Csak azon gondolkodtam hogy nincs-e itt átverés? Nincs egy hete hogy megrendeltem a szoknyákat és már újra nála van. Kevesebb mint egy hét alatt ez nekem túl gyorsnak tűnik, másrészt ha már 23 dollár volt a vételár akkor hogy-hogy visszaküldés volt és például nem az történt egyik variánsnak hogy fizessek Áfát?
-
válasz
Bogyi007 #12011 üzenetére
Akkor máshogy írom a választ, lehetséges hogy nem volt egyértelmű.
Van 55 nap a vásárlói védelmedből. (Ami még növelhető).
Mivel a csomagok átlag 30 nap körül érkeznek meg Magyarországra, ezért a 08.03-án kifizetett termék 10-én történő újraküldése azt jelenti, hogy van 48 napod a védelemre, így az esetleges szállítási csúszásra marad 18 nap.Vásárlói védelem még 55 nap van hátra... Mit tegyek?
A rövid válasz: fogadd el az újbóli feladást. -
Bogyi007
veterán
Sziasztok. 3.-án rendeltem 2 szoknyát darabonként 11.5 dollár értékben és ma ezt az üzenetet kaptam.
"dear i'm sorry to tell you that your parcel was sending back to us ,would you want me resent is to you?"
Vásárlói védelem még 55 nap van hátra... Mit tegyek?
-
válasz
kicsiPistike #12007 üzenetére
-
kicsiPistike
tag
válasz
kicsiPistike #12005 üzenetére
Írt az eladó ez szívhezszóló mailt, a kis boltjáról, mennyire sajnálják, stb, majd elsírtam magam
de a lényeg, hogy visszautalja a pénzt, ez 7-10 napon belül látszik a banknál.Dispute Finished-re váltott, ugye jól értem, csak várnom kell a pénzre és kész?
-
jozsi252
veterán
Sziasztok,
Nektek működik az oldal? Nekem Alibaba sem jön be, meg Aliexpress sem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Anime filmek és sorozatok
- Politika
- Csak egyfajta 5G-t támogat majd az új iPhone SE
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- OLED TV topic
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Okos Otthon / Smart Home
- Renault, Dacia topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- További aktív témák...
- Hama Urage Stream 800HD mikrofon
- KRONOS GAMING PC // E5-2650 v4 (12CoRe-24Th) // 16GB DDR4 // SSD+HDD // XFX Radeon RX580 GTS Black
- DARKPOWER GAMING PC // Core i5 6500 // 16GB DDR4 // 256GB SSD // ASUS TUF GAMING GTX1660 SUPER 6GB
- Eladó cserélhető Samsung s24 ultra 512GB
- EAGLE GAMING PC // E5-2680 v4 -14CoRe-28Th // 16GB DDR4 // 256GB SSD // Gigabyte RX6600 8GB
- Asus ROG Flow Z13 GZ301VIC Acronym Limitált kiadás - 13.4" QHD 165Hz Érintő - 32GB - 1TB - RTX 4070
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- Apple iPhone 12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7900 XTX GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest