Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Mit tudok akkor tenni, ha a termékem a nyomkövetés alapján megérkezett, és átvettem? Az Aliexpress értékelést vár a termékről, dispute -ot indítottam, miszerint én nem kaptam semmit, de el lett utasítva az Aliexpress által, mivel a nyomkövetés alapján a termék átvételre került.
Köszi előre is
-
Topikgazda
válasz máyköl #49708 üzenetére
Ezeket már nem viszik ki, postán kell átvenni április eleje óta, ha nem fér bele a postaládába, ami azt jelenti hogy 24 mm-nél vastagabb. Még akkor sem ha lenne kinek átadni. Nálad a 62-es postán. Nem kaptál e-mailt vagy sms-t az átvételi lehetőségről amelyben egy általuk adott azonosító van beírva?
De az is lehet hogy ez nem tied volt, csak ezt a számot kaptad meg, a postán nem kérdezted hogy a nevedre és címedre szólt-e? Mert ha pár napon belül nem kapod meg akkor ott célszerű kezdeni a kutatást, mert ha nem tied a szám, akkor máshogy tudod indítani a dispute-t.
Ha nem tied volt akkor ezt az új információval lehet kérni felülvizsgálatot.
De ha van recepció akkor át is vehették.[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Szasztok!
Rendeltem egy cuccot (Aliexpressről ofc), ami két részből áll. Megjött, kipróbáltam és az egyik fele igazából sz@r. Az "order list"-ámon még nem nyomtam be, hogy megjött a cucc csak mert onnantól b@szhatom ha gond van vmivel. mindig így csinálom.
Szóval, írtam az eladónak hogy mi van, bizonyítékul egy videót kért a problémáról, amit elküldtem neki. Megbeszéltük chaten, hogy visszaküldi(?) vagy utalja nekem a pénzt amiből vehetek egy újat abból a részből ami rossz (mivel külön is megvásárolható). Írtam neki, hogy én paypal-on fizettem, de ő erre asszondja, hogy a paypal ilyen esetben levon a pénzből szóval ő máshogy intézné és ez a szöveg:"We hope to solve the problem for you.
I will give you a refund. if you agree
Please confirm receipt of the goods
Then select: "Return and refund"
Reason: "personal reason"
Amount: "US$xxx"
I will reject your return application and get a full refund, so that you can get a refund within 24 hours after purchase.
it is good? Looking forward to your reply"És mellékelt egy képet is: [link]
Mit érdemes tennem ilyenkor? Nem is értem a szöveg második részét csak sejtem mit akar.
Igazából egy filléres cuccról van szó, csak azért csinálom ezt, mert kíváncsi vagyok hogy megy ez Aliexpressen, csak hogy legyen tapasztalatom.Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Topikgazda
Az a normális eljárás amit ő írt. Az AlIexpress szerződési feltétele az hogy ha a vevő megkapja a terméket akkor igazolja le a megérkezést és biztosítanak 15 napot az esetleges reklamációra, itt addig terjed ki a vásárlói védelem időtartama.
Hiába fizettél PayPal-al, csak akkor kapod meg a teljes pénzt ha azt AliExpress dispute keretében küldik vissza. Kínából az eladó csak úgy tud neked küldeni pénzt, hogy tőled a PayPal jutalékot von le belőle. 5,4%+0,3$ Akkor kapnád meg az eredeti összeget ha ennyivel a fel lenne bruttósítva az általa küldött pénz. Ezért is célszerű a dispute mert akkor nincs semmiféle levonás.
A másik dolog az, hogy addig amíg le nem igazolod a megérkezést és a 15 napon belül nem lesz reklamáció csak akkor kapja meg az eladó, mert addig az AliExpres-nél van a pénz. Ő addig csak a saját pénzéből tudna küldeni, nem pedig az általad kifizetett pénzt juttatná vissza.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
"Then select: "Return and refund"
Reason: "personal reason""erre nagyon vigyázz. Mivel ha kérésének megfelelően indítasz vitát, akkor azt mondod személyes ok miatt visszaküldöd a dolgot.
Ezután két dolog lehet, vagy becsületesen teljesíti a ráeső részét, vagy simán eltűnik és Ali addig nem utal míg fel nem adod a terméket."I will reject your return application and get a full refund, so that you can get a refund within 24 hours after purchase." vagy megteszi vagy sem, vagy feltételeket kér, mondjuk adj neki 5 csillagot.
Olvasd végig az összes értékelését, főleg a pluszok az érdekesek. Megjegyzéseknél ritkán előkerül, hogy eladó ritkán átver embereket.Ha vitát nyitsz akkor más okkal tedd.
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
volt egy vásárlásom az eladó nem azt küldte amit kértem vitát nyitottam az ali első körben nem fogadta el én nem fogadtam el az ali döntését újabb bizonyítékokat képeket tettem fel most ha jól értem az ali a javamra döntött vagy fog mert azt írta hogy az ünnepek után fog döntést hozni az eladó továbbra sem válaszol mi erről a vélemény
fogadjam el a képen látható ali döntését vagy további értesítést fog fog küldeni
a kép fordítóval [kép] -
Topikgazda
Nézd logikailag az van hogy amíg nem igazolod le addig szállítás alatt, így minőségi, mennyiségi problémád sem lehet.Szállítási védelmi idő megy, nem a probléma rendezési idő.
Az hogy nem személyes okot hanem a szállító hibáját vagy egyéb okot választod azzal semmi különösebb nem fog történni.
Ezzel az okkal elküldöd ha nem fogadja el úgy ahogy írta, akkor majd kéred az AliExpress döntését, nincs ezzel átverés, akkor van ha valaki heteket vár hogy teljesüljön. 1-2 nap legyen. -
pepimama
tag
Tudnátok segíteni, hogy 7végén is kézbesítenek-e, mert akkor úgy szervezem a programomat (nem vagyok türelmetlen, csak tudni szeretném)? Múlt pénteken rendeltem, elvileg 7 napos kiszállítással , GLS-oldal szerint, ma (szerda) reggel már elhagyta a csomagelosztó központot (Neuenstein Németország). Előre is KÖSZÖNÖM a segítséget!
-
Flashget
félisten
Igy még nem jártam a sok éves Alis vásárlásaimnál, mint ennél a holland postával.
Március 24-i rendelésemről még a kinai posta sem tud mutatni semmit. Oké a nyomkövetők mutatják éppen merrefelé tart csak felém nem. Irtam az eladónak, de ő sem tudott mást mutatni csak a 17trackot, megbízható eladó az akksitöltő 3 hét alatt megjött az akksikkal van gondom.. Más rendeléseim (szintén NL) beálltak mint a cövek április 10-én valami export központ szöveggel.. Aztán majd valamikor landol nálam mindenféle előjel nélkül.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
barni1122
tag
válasz Flashget #49726 üzenetére
Nálam is pontosan ugyan ez a helyzet egy U-s postNL csomag esetén. Eddig azért néhány bejegyzést szoktak kamuzni ezeknél a nyomkövetés nélküli csomagoknál, de már csak ennyi maradt. Igazából engem nem zavar, legfeljebb érdekes, hogy leálltak a kamu bejegyzések gyártásával. [kép]
-
#14264320
törölt tag
Nos a RE201247567CN termék security-s fennakadása után az eladó újra küldte de most már RV560302727CN formában és 15 nap után meg is érkezett. (egy nagy az eladónak) És eddig csak a SUNYOU keveredett el. Szal nem panaszkodom. Magyar hazai rendelések esetében rosszabb a tapasztalatom. Még úgy is, hogy két LT..NL épp Hollandiában döglik. Eddig ezek gyorsak voltak. Mostanában viszont valami belassult náluk. De majd ideérnek azok is, most hogy már Belgiumból is átmentek NL-be.
-
#14264320
törölt tag
válasz Flashget #49726 üzenetére
Ez szerintem nem Kínából indult. Hanem Hollandiából. És igen furi, hogy 6 nap alatt ment egy tranzit terültre. És ott le is cövekelt. 6 nap alatt gyalog is ideért volna már. Viszont ő tud rákérdezni a szállítónál, hogy mi a fene van. Nálam aminél probléma volt ott mikor ráírtam, hogy kérdezzen már rá miért tart visszafelé, akkor utánanézett és mondta hogy secun fenn akadt. Újra küldte és nálam is van. Szal az a kérdés mennyire veszi a fáradságot. Mindenképpen kellene a NL postátol egy válasz, hogy ugye minden rendben van-e?
Amúgy már múltkor írtam, hogy kb 2 hete valamiért valami nem az igazi a NL háza táján. 1 hét áramszünetük lehetett mert hullaszaguk volt. Egyik Kínais rendelésemnél, miattuk lett új NL szám, mivel mire feléledtek, a régi már poros volt. Azóta is 2 nappal több a reakció idejük de eddig még lélegeznek. -
#14264320
törölt tag
A Kínából indulok esetében a Kínai postahivatal kérelmez egy LT..NL számot, de ők kezeli az elszállításig. Ezért elsőképpen ők adnak bejegyzést. Majd mikor összekészítették a szállításra kerül elő az NL. Ekkor kerül be az NL rendszerbe és utána a magyar Postaiba is. ÉS onnantól már ők is bekerülnek a nyomkövetésbe. Elsőre Belgiumba szokott menni (Arrival Liege-Linehaul), s onnan átszállítják Hollandiába.. (De volt már hogy közvetlenül Hollyandiába ment), majd onnan jön pestre. És így tovább...
De ez más. A legtöbb Tarcker csak célországot ad meg. És amit eddig találtam az indulásnak is Hollandiát adta. És csak Holland nyomkövetési adatok vannak. a Kínai rendszerek nem is találják. Szal ebben az esetben szerintem ez Hollandiából jön és nem Kínából. Volt már nekem is ami közvetlenül Hollandiából jött. Csak az jóval gyorsabban. -
-
Flashget
félisten
Igen erről tudok írtam is és az eladó is erre hivatkozozz, ill. korábbi állapotra. Én arról írtam, hogy ilyen még nem volt Alis, kinai nyomkövetőn semmi infó a csomagrol. 5 db csomagot várok mind NL fajta. Egy ez a szóban forgó a másik négy április 10/11 óta "Arrival at export hub"
Realme GT Master Edition
-
Flashget
félisten
válasz #14264320 #49733 üzenetére
Tételezzük fel, hogy hollandiából jön csak gyalog már ideért volna.
Március 24-én rendeltem az akksikat, ugyanattól akitől előtte a töltőt és az meg is jött 3 hét alatt.
A fura az egészben, hogy a kinai posta a feladást sem látja! Erre irtam igy még nem jártam. Mivel a 75 nap nem telt várakozok.[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
pulutodurumo
őstag
válasz Flashget #49735 üzenetére
Most én is így jártam. UU...-s nem követett cucc, de még kínai infó sem volt róla. Cserébe "gyorsan" 3 hét alatt itt volt.
Mondjuk mehettem érte a postára, ahol be is csipogta a néni. Készülnek már a változásra úgy tűnik.A kínai feladás az első 4 bejegyzés. 27-én ért be Belgiumba, vagy Hollandiába. Még ott tologatják, de lassan el fog indulni felénk.
[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
#14264320
törölt tag
Sosem volt kérdés, hogy neked több tapasztalatod van-e? Igaz, hogy én sem most kezdtem, de én csak magamnak rendelgetek, így igen csak elhanyagolható mennyiség a sok év alatt is. (az itteni accom lehet megtévesztő, de csak mert itt volt egy igen csak hosszú kimaradásom, és a régi accormra azt írta a rendszer, hogy ha pitizek sem fogja újra éleszteni, mert annyira régi már.
Viszont már nem csak kínai eladók vannak Alin. És ahogy említettem is, én is jártam úgy, hogy elvileg Kínából rendeltem, de valszeg, volt neki elérhető Hollandia környékén mert Hollandiából jött és 8 nap múlva a kezem között is volt. (igaz ott nem is volt tranzit meg fityfene. Feladták, MPosta, azt kézhez) Nem panaszkodtam, mert nekem Kínából is megérte volna, így még gyorsabb is volt.
Szal nem! Nem veled akartam ellenkezni, Csak pl. A Parcel app eddig a származást Kínának jelölte ami onnan jött. Ennél nem! Ráadásul semmi Kínai nyomkövetési adat nincs. Semmi. Helyi posta? Vagy valami? Kapásból a NL Postával indít. Van ott NL postai fiók? -
Topikgazda
válasz #14264320 #49738 üzenetére
Nem magyar viszonyokból indulj, nálunk a Magyar Posta lényegében konkurencia nélkül működik, a kínai logisztikai cégek meg dolgozhatnak bármely postával. Vehetjük úgy hogy ot van felvevőhelye más postáknak is, nem csak a kínai posta áll rendelkezésre.
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
válasz Flashget #49726 üzenetére
Én kipróbáltam egy rakás tracking oldalt, és ez a kettő maradt meg, ezek közül legalább az egyik mindig megmutatja mi az ábra a csomaggal.
[link]
és
[link]"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Na, megtettem amit az eladó kért és hát elég gyorsak voltak, mert a pénzt már vissza is küldték Paypal-on... legalábbis a Paypal küldött mailt, hogy jön a pénz. Nem vertek át.
Viszont most lenne egy másik bajom.
Rendeltem egy cuccot, ami két hétig utazgatott ide-oda kínán belül, aztán végül "Export cancellation" lett a vége a tracking oldalak szerint, tehát megállt a szállítás.
Írtam az eladónak hogy mivan, erre azt a választ kaptam, hogy ők sem tudják mi az ábra, a "logistics provider"-rel szerződésük van tehát amint visszatért hozzájuk a cucc újraküldik felém "offline logistics"-szel.Szóval először is nemtom mi az az "offline logistics".
Erre visszaírtam, hogy 5 napon belül dispute-ot kezdek ha nem kapok új tracking number-t amire annyit válaszoltak, hogy legyek türelmes és hogy a csomag még a normál logisztikai időintervallumon belül van.
Hepciáskodjak vagy most tényleg csak várjak? Csak mert az idő az telik és így közeledik a normál kiszállítási időintervallum vége.
Köszi.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Topikgazda
Hol tart a szállítási védelmi idő számláló? Mert ha van 30-40 nap hátra akkor bőven benne vagy, de ők emelhetik akár 45 nappal is a jelenlegi időt.
Nem célszerű fenyegetni mert úgy is emelheti hogy nem küldi el újból, csak beír egy másik nyomkövetési számot és te csak a szerencsédet várhatod.
Az offline logistics azt jelenti hogy ők adják fel direkt. -
#14264320
törölt tag
Ebben igazad van. Ám eddig a Kínából érkezett dolgokat, mindig Kínai szállítmányozó is figyelemmel kísérte. Ahogy már máskor is mondtam. Ha egy valaki állítja az nekem nem kontrolált. Két egymástól független az már ...
Emellett próbáltam rájönni miért LT4. Nekem mind LT6. Az LT4 esetében temérdek a panasz, hogy sosem jött meg. Legalább is amiket találtam. Ahogy nézem ez náluk valami kategória lehet. -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Másnak is sokat tanyáznak a csomagjai a posta kicserélőbe ?
UH251764745BE és a UH253046605BE csomagom is ott dekkol egy ideje.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Nfortec Sagitta Gold RGB 1050w Moduláris Tápegység
- Új Szines Tápegység Moduláris Kábel Szettek És Toldók Pcie Cpu Alaplapi 12VHPWR Sata Molex Cablemod
- Asus Rog Thor 1200W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- Mobil Felvásárlás!! Samsung,Iphone!! NAPI LEGMAGASABB ÁRBAN! ORSZÁGSZERTE!
- Macbook Pro 2023 M2 Pro 16/512
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest