Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#49451) V/ válasza FerNandor (#49449) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem gondoltam volna hogy már csomagot sem bíz az osztrák posta a magyarra, az hogy az Express One hozza ki az nekem is új.

(#49452) lacoka55 válasza KutyiHU (#49448) üzenetére


lacoka55
aktív tag

A küldött led típusa nem egyezik meg a web oldalon megadottal ha egymás mellé teszem a 2 led csíkot nem egyeznek meg a ledek távolsága a kiálló pozicionáló bütyök miatt nem tudom ugyan oda tenni a led csíkot máshova nem tehetem a fehér háttér lap miatt
nem egyezik meg a web oldalon megadott típus és ami a képeken látható
a web oldalon az első nagy képen látható az amit küldeni kellett volna azokon látható a 2 pozicionáló furat a többi képeken már más típus látható [kép]

(#49453) zsamiatt válasza V/ (#49451) üzenetére


zsamiatt
őstag

nekem simán hagyott el csomagot már az Express One. Ráadásul két Németországból szállított hangfal volt benne 400e ért. 1 hónapig tartott velük a huza vona mire elismerték, hogy nem találják, valahol eltűnt a magyar raktárból.

[ Szerkesztve ]

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#49454) V/ válasza zsamiatt (#49453) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem meg posta többet veszített el, meg nem hajlandóak kihozni azt amit kifizetem, meg ülnek rajta ahelyett hogy kézbesítenék és drága. Soha nem volt sem magán, sem céges vonalon gondunk a Trans-o-flex-el, most Express One-al, míg a másokkal meg igen.
De az volt a lényeg, hogy nem véletlen ha a csomagokat a másik posta inkább egy futár céggel kézbesíti, Europa+ csomagról van szó.

(#49455) zsamiatt válasza V/ (#49454) üzenetére


zsamiatt
őstag

Nekem pont a postával nem volt rossz tapasztalatom míg az Express-sel igen. Egyébként teljesen mindegy kihozza csak hozza.

[ Szerkesztve ]

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#49456) internetezoo


internetezoo
senior tag

"import távértékesítések után nem a terméket ténylegesen értékesítő, hanem az az elektronikus felület (vélelmezett értékesítő) lesz az adófizetésre kötelezett, amely elősegíti az adott termékértékesítést."

2021.04.22.
Szankciómentesség a külföldi adóalanyok távértékesítés utáni számlaadat-szolgáltatására
[link]

[ Szerkesztve ]

(#49457) V/ válasza internetezoo (#49456) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tartozik a topik témájába a számlaadás akármi, az AliExpress nem az Európai Unió valamelyik tagállamában van bejegyezve és ez amit linkeltél nem róluk szól.
Nem lehetne lenyugodni a július 1- utáni témában egy kicsit?
Légy szíves használd az off topik jelölést az ilyen hozzászólások esetén.

(#49458) TMhun


TMhun
tag

Ma, a feladást követő 65. napon megérkezett egy UH...BE küldeményem.
Reggel jött az SMS, hogy postán átvehető.
Elbandukoltam hát érte. Egy Display Port -> HDMI átalakító volt, nagyjából egy 8x8 cm-es borítékban.
A postai ügyintéző azt mondta, hogy főszabály szerint semmit nem hoznak már ki, ami untracked és harmadik országból érkezik. Azonban a kézbesítést regisztrálni kell a vonalkód alapján (így is tett, be van írva a magyar adatbázisba a kézbesítés ténye), ugyanis mint mondta, valószínűleg ez alapján, illetve ennek hiánya alapján fogják kezelni az országon belül eltűnt küldeményeket a már kifizetett közteher visszautalása céljából.

(#49459) KutyiHU válasza lacoka55 (#49452) üzenetére


KutyiHU
tag

A leírásban is benne van hogy 585mm. A tied az 575! + 3 képen is látszik, hogy nincs ott a bütyök helye! Szerintem nem kapsz refundot. De majd kiderül, írd majd meg!
Ha elfogadsz egy kis okoskodást, mivel ez már úgyis nálad marad, mert gondolom nem fogod visszaküldeni, ragaszd be úgy, hogy bejelölöd a régivel a led középpontját.Én biztos, hogy így
csinálnám, sőt még lehet le is reszelném a pöcköket :DD

(#49460) P41N


P41N
senior tag

Segítség kellene ismét. Az eladó visszaírt a visszatérítés kérelmemre, jelezve, hogy vissza kapom a termék árát akkor, ha a dispute-ot lemondom, utána pedig megbeszéljük a dolgot. Tehát, ha elfogadom a vitát, akkor semmit nem kapok, helyette meg kell beszélnem az eladóval, hogy hogyan is legyen a dolog. Mit érdemes ilyenkor csinálni ?

[ Szerkesztve ]

(#49461) Atomgeszi válasza TMhun (#49458) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Én szerintem leszerelem a postaládát lassan. Úgyse dobnak már bele semmit.
Röhej az egész.
Rendelsz valamit házig, azt menj be érte..
Még jó, hogy kötetlen munkaidőben vagyok, mert nálunk a posta déltől bezár ebédelni, és még csak 5 ig sincs nyitva. :DDD

Tehát, aki mondjuk ebédidőben menne érte az cseszheti, aki meg 5 után , az megint szopóroller. :DD

(#49462) V/ válasza TMhun (#49458) üzenetére


V/
Topikgazda

Hazudott az illető csak azt a nem könyvelt levél küldeményt nem kell címen kézbesíteni aminek a vastagsága 24 mm-nél vastagabb, ez az amit úgy tekintenek nem fér bele a postaládába, de persze ide tartozik a 2 cm átmérőjű és 35 cm hosszú henger is.
Azon nem fognak változtatni hogy a küldemény feladója reklamálhat elvesztés esetén, a nem könyvelt küldeményre nincs semmiféle biztosítás elvesztésre még akkor sem ha fizetsz utána áfát-, ez sem fog változni. Egyébként még a Posta vezetése sem döntött a részletszabályozásról

(#49463) V/ válasza P41N (#49460) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem amit írsz. Te nem fogadtad el azt az első ajánlatot hogy Nincs semmi és a Reject lett választva. Amikor rányomtál a Reject gombra átadtad az ügyet az AliEXpressnek, majd döntenek. Valószínűleg visszakapod a termék árát.

(#49464) TMhun válasza V/ (#49462) üzenetére


TMhun
tag

Az biztos, hogy ebből a méretű borítékból vagy 6 darab simán befért volna a standard méretű ládámba, s ettől függetlenül nem címen kézbesítették.
Az is biztos, hogy nem véletlenül, hanem tudatosan regisztrálta a küldemény kézbesítését, hiszen rákérdeztem.
Mi lehetett akkor a fentiek tényleges oka?
(Egyébként nálam brutálisan lassú az untracked küldemények érkezése... :( )

[ Szerkesztve ]

(#49465) V/ válasza TMhun (#49464) üzenetére


V/
Topikgazda

Lusta a kézbesítő. Sajnos én is tapasztalom ezt. Az hogy az U-s vonalkódját behúzta az meg butaság. Nem kell.

[ Szerkesztve ]

(#49466) elistvan


elistvan
senior tag

Sziasztok!

Kb 500 rendelésből az első olyan amikor nem azt kaptam amit rendeltem. Rendeltem egy pakli játékkártyát helyette kaptam 3db fém gyűrűt. Küldtem az eladónak képet, hogy nem azt kaptam kivehetően a ragszámmal. Ilyenkor újraküldi új ragszámmal vagy dispute legyen? (Részemről így mindenképp bukó ha dispute lenne ugyanis azóta felment a termék ára, plusz összevont tavaszi kuponos rendelés volt szóval azzal sem csökken a végösszeg.) Mit érdemes csinálni?

Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr

(#49467) laleeee


laleeee
őstag

Nyitottam egy dispute-ot, hogy visszaküldjek egy terméket, mikor lesz látható a visszaküldési cím ? ha az eladó elfogadta az ajánlatot ?

(#49468) V/ válasza laleeee (#49467) üzenetére


V/
Topikgazda

Pirosas betűkkel van egy szöveg középen a The seller will reply within.. után.
Az hosszú menet lesz, mert Kínába kell visszaküldened 95% az esélye

(#49469) laleeee válasza V/ (#49468) üzenetére


laleeee
őstag

Minek 95% az esélye ?

(#49470) cof válasza TMhun (#49458) üzenetére


cof
veterán

Úgy látszik, hogy minden posta a maga által felállított szabályokat követi. Nekem ma volt a postaládában egy UW...CN küldemény, 04.13 kicserélőben átvétellel. Kézbesítésről bejegyzés nincsen. Érdekes, az 1 hónapja beérkezettek még mindig sehol...

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#49471) agroman válasza cof (#49470) üzenetére


agroman
senior tag

szerintem nincsenek szabályok..teljes az anarchia..

------

(#49472) oba válasza ecaddsell (#49433) üzenetére


oba
addikt

Szerencsére nálam normálisabb volt az eladó, ő maga ajánlotta hogy kérjek refundot. Amit meg is tettem és ő jóvá is hagyott már, és az Ali szerint is lett "utalva". Bankkártyával fizettem de még nem érkezett meg. De gondolom idővel meg fogom kapni. Ez 43 dollár értékű rendelés volt. A trackingen látszott is hogy shipment cancelled, az eladó azt írta, hogy "abnormal shipping behavior" jelentsen az nála bármit is. Fura, mert már volt tőle rendelésem múlt hónapban ami meg is érkezett. De szerintem többször már nem fogok tőle venni semmit, pláne hogy ilyen shopxxxxxxx neve van :) Figyelni kell tényleg.

(#49473) V/ válasza laleeee (#49469) üzenetére


V/
Topikgazda

A Kínába történő visszaküldésnek.

(#49474) PitLee


PitLee
őstag

Köszönöm az összefoglalót, sikerült a regisztrációm.

Pár észrevétel.
A "Join" után nálam csak egy email címet kért és egy jelszót azt is csak egyszer nem volt ismételtetés.
Az e-mail címet adta meg névnek ideiglenesen.
A profilt beállítani a kezdőoldalon klikkelve valamelyik "Account" feliratra,
majd a következő ablakban a piros fejléc végén megint "Account"
ezután a függőleges menü alján "Account Settings" menüpontban az "Edit Settings", itt lehet profilt szerkeszteni , e-mail címet megerősíteni, 3 bizt. kérdést megadni.

A szállítási cím elérési helye nem változott, csak a külalakja, és kevesebb szürke segítséget tartalmaz.
Elején nem is tudtam, hogy pl. a két üres rubrikába mit is akarnak a Hungary után, de kitörölve a beleírt dolgot már vörössel írta mi hiányzik neki.

A kérdés meg lemaradt itt a nagy okoskodásomban :DDD
Milyen devizában érdemes vásárolni az aliról magyar HUF-os bankkártyával ?

[ Szerkesztve ]

(#49475) V/ válasza PitLee (#49474) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az észrevételt, majd cserélem azt néhány képet, de pl a képen látható Account Settings az ugyanott van mint az Account nevű menüpont csak lehagyták a végről a második szót, de az utána lévő rész az egyezik. A vízszintes elrendezés a függőleges helyett sem tűnik zavarónak, de lehet hogy pár hét múlva megint megváltoztatnak valamit.
Az AliExpress alap devizája a $, szóval mindegy hogy milyen a kártya, majd a kártyakibocsájtó váltja a devizát és maradhat $-on az oldal beállítása, más devizára az AliExpress konvertálja és nem jobb az árfolyamuk.
Viszont most már mi is tudunk PayPal-on keresztül fizetni, akkor lesz + vásárlói védelmed és az esetleges visszaküldési postaköltséget is finanszírozza a PayPal. Persze ehhez kell PayPal regisztráció.

(#49476) lacoka55 válasza KutyiHU (#49459) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Hali
lehet hogy nem érted nem elsősorban a 2 pöcök tájoló csap a probléma
a ledek egymás közti távolsága nem egyezik meg az eredetivel ha vissza ragasztom ezt a led csíkot erre még rájön az egész lemezt letakaró vékony fehér fényvisszaverő műanyag lap amin ki vannak vágva pontosan a ledek helyei nem tudom rátenni ott ezt a lapot csak ha kivágom ott ahova az új ledek kerülnek
a ledeken látható lencsék prizmák oldal irányba sugározzák a fényt erre a fehér lapra erről verődik vissza a fény a kijelző LCD panel felé ezért háttér világítás ha máshova kerülnek a ledek ez meglátszik a képen
ezért inkább leveszek 1 ledet és átforrasztom a régi rossz helyére
a lényeg hogy az eladó nem azt a típust küldte ami az oldalon van megadva a képeken látható típus nem egyezik meg az oldalon megadottal
a jó típus azon a képen látható ahol beépítve mutatja a 2 led csíkot de nem azt küldte az eladó már 2 hete kussol nem válaszol a levelekre

(#49477) cof válasza lacoka55 (#49476) üzenetére


cof
veterán

Akkor mielőbb nyiss ügyet, nehogy lejárjon a vásárlói védelem, mert ha leigazoltad a megérkezést onnantól van rá 2 heted.

De a leírás és a cím a lényeg, ha azt küldte akkor nem hiszem, hogy neked döntenek. A kép 90%-ban csak illusztráció.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#49478) Golyobis


Golyobis
aktív tag

Helo,

ALiexpressen vettem valamit, majd pár hónap múlva az eladó közölte hogy visszament hozzájuk az áru, és hogy kérem-e hogy újraküldje.

Azt válaszoltam hogy igen, erre ő ezt válaszolta:

"could you please help pay me only 0.1usd ? i need a new Logistics order to resend for you ,hope you can understand"

Volt ott egy "termék" is amit linkelt:

https://www.aliexpress.com/item/4000547855969.html

Nincs valami csapda a dologban?

(#49479) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Amúgy, ha az eladó hirdet mondjuk 1-2-3 év garanciát. Azt utána már csak chaten a jóindulatán lehet csak érvényesíteni?

(#49480) Golyobis


Golyobis
aktív tag

Még valami: Született itt a fórumon valami összefoglaló az új adózás menetéről? Az összefoglalót átfutottam, de nem találtam meg.

(#49481) Gabesz87


Gabesz87
veterán

Sziasztok. Úgy két hete rendeltem Ali-ról az autómhoz pár dolgot, javarészt apróságok, de van két nagyobb tétel, egy $34 és egy $72 (nem u.a. az eladó). Most jutott eszembe, hogy ezeknél, vagy legalább is a drágábbiknál lehet, hogy ÁFÁ-t kell fizetni? A $34 az még a limit alatt van, ha jól látom.

[ Szerkesztve ]

(#49482) V/ válasza Golyobis (#49480) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem fog ilyen itt készülni, nem a topik profilja. Meg mit kell arról írni hogy most már a 6000 Ft alatti értékű külföldről rendelt dologra is 27% áfát kell fizetni? Eddig is fizetni kellett ami meghaladta a 22 €-ot, a 6000 Ft-ot. Az hogy egy adott szolgáltató miként fogja ezt megoldani azon nincs mit összefoglalni.
A logikája ugyan az mint eddig. Megérkezik a küldemény, igazolod az értékét, megállapítják a fizetendő áfát és azt kifizetve kapod kézhez.
Az hogy használod ehhez a posta on-line felületét vagy ennek a továbbfejlesztet változatát és nem e-mailben küldöd be az okmányokat az semmit nem befolyásol.

Dolgoznak rajta és ezért átmenetileg nem elérhető, de használható volt.

Az áfa 27%, meglesz adva hogy mennyi az eljárási díj az adott szolgáltatónál akit megbízol a vámolási képviselettel, mivel még korai a futár cégek nem nyilatkoznak, a Posta nem a fix 3500 Ft (most ezt a 36-37 €-tól 700 € értékű küldeményekre kéri) hanem valami értékarányos díjat kér majd. Amikor kell akkor közölni fogják.

(#49483) V/ válasza Atomgeszi (#49479) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, az eladóval kell lejátszani.

(#49484) V/ válasza Golyobis (#49478) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi csapda, így lesz hivatalos postázási címkéje.

(#49485) V/ válasza Gabesz87 (#49481) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól látod, a 72 $ az felette van.

(#49486) lacoka55 válasza cof (#49477) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Szia
tegnap volt az utolsó nap elindítottam a vitát felteszem még egyszer a képeket nézd meg te is légyszi
ezt rendeltem [kép] ezen látható a típus ez megegyezik a web oldalon levővel az eladó ezt küldte [kép] ez teljesen más ezen nem az a típus jelzés látható az eladó tévedett vagy én nem értek valamit ?

(#49487) Nordik


Nordik
őstag

Van egy csomagom amit valamiért vissza fordítottak a feladónak. Írtam neki annyit mondott feladja újra, küldött egy képet is de ugyanazon a nyomkovetesi számon küldte el. Nyilván követni így nem tudom. Nem is történik semmi azon a számon, a régi történéseket mutatja. Át akar verni és nem is adta fel? Én úgy gondolom kellett volna adnia új nyomkovetesi számot, ezt mondtam is neki, annyit irt vissza nyugodjak meg így is megkapom. Furcsa ez a történet nekem…

(#49488) KRoli92


KRoli92
tag

Sziasztok.

Egy csomagom már itt van a postán nyomkövető szerint tegnap óta, de nem kaptam sms-t. Erről sms fog jönni vagy a postás hozza vajon? Elméletileg követhető, így alá kell írni. Vagy sms nélkül is mehetek átvenni?

Item arrival at collection point for pick-up HU1725

(#49489) V/ válasza Nordik (#49487) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha egyszer visszaküldik akkor már az a nyomkövetési szám lejár. Csak új számmal lehet elküldeni.

(#49490) V/ válasza KRoli92 (#49488) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg sokszor írtam már itt az elmúlt pár hétben, ha ezt látod akkor azt az követő napon hajnalban kapsz egy e-mailt vagy egy sms-t az átvételi lehetőségről, benne az általuk adott azonosító számmal.
Nem kell aláírnod, de beolvassák a rendszerbe hogy átvetted. Az értesítő nélkül a legtöbb postán nem állnak veled szóba, majd holnap át tudod venni rendesen.

(#49491) Nordik válasza V/ (#49489) üzenetére


Nordik
őstag

Lefotózott egy kinyomtatott papírt, hogy ezzel adja fel újra. De ugyanaz a nyomkovetesi szám szerepelt rajta. Szerintem át akar verni. Indítsak disputeot? Meg van 46 nap a szállítási időből amúgy. De ez soha nem fog megérkezni így.

(#49492) Manus4 válasza #14264320 (#49439) üzenetére


Manus4
tag

Nem lettem okosabb mert az eladó belinkelte a 17track-et de azon is ugyanaz van mint a másik kettő követőn, komment nem volt hozzá :W Sajnos ajándék lenne..........

(#49493) #14264320 válasza lacoka55 (#49486) üzenetére


#14264320
törölt tag

(Bocsi a többiektől. DE!)
Az a baj, hogy kevered az "eladó nem azt küldte mint amit hirdetett" fogalmat a "nem azt rendeltem amit akartam" fogalommal. Azt küldte ami a hirdetésben a képen szerepelt? Azzal a paraméterekkel ami a hirdetésben volt? Láttad, hogy az nem olyan mint amit szeretnél? Mégis megrendelted?
De menyünk tovább. Mindenki más aki ezt rendelte, az miért volt ezzel elégedett? Találtál az Ali-n olyat aki nem ezt a verziót hirdeti ezen a néven?
Ez még egy dolog lenne. DE! Már itt is volt aki próbált rávezetni erre. De nem. Ahogy én értem, nem voltál alapos a rendelést illetően. DE! Ez miért az eladó hibája lenne. Nézzük úgy, hogy elvárod, hogy az eladó ingyen adjon neked valamit, mikor te magad sem vagy hajlandó ebben semmi rugalmasságra. És az egészben az érdekesség, hogy úgy kezeled, mintha világvége lenne. Szerinted nem volt még olyan, hogy valaki figyelmetlenségből nem azt rendelte amit igazából akart? Velem is volt már ilyen. Tanultam belőle. Ha nem kell neked, akkor hirdesd meg és add el másnak. És te meg rendelj (nem Ali-ról, s nem ilyet) olyat amilyet szeretnél. Vagy van amit már más is pedzegetett. Mivel az eredeti és a rendelt között, csak a középső ledek vannak máshol. (azok is csak 3 mm-re kijjebb). És ha megnézed, pont a rendeltnél vannak szabványos távolságokra, míg a tiednek a középső ledjei vannak nem szabványosan. Szerintem is áthidalható a különbség.
De görcsösen kapaszkodsz, mintha ezen életek múlnának. És kapkodva keresed ki az aki igazat ad neked és kapaszkodsz belé végsőkig. Ha akarod indíts vitát róla. De itt már mások is pedzegették, hogy nem fűznek hozzá sok reményt. Persze ez nem jelenti, hogy nem teheted (a lottón is akad nyertes), csak ne másokba kapaszkodva tedd.
Egyre gyakrabban futottam bele olyan eladóba, hogy megrendelés után kérte hogy cancel-eljem, mert Magyarországra nem hajlandó szállítani. És most jöjjön a költői kérdés, hogy vajon miért is?

(#49494) #14264320 válasza Nordik (#49491) üzenetére


#14264320
törölt tag

Ahogy V is mondta. Újra feladás -> Új szám. Kérdezz rá az eladónál mindenképpen, hogy ez sajnos véletlenül a régi, szal linkelje már be az újat ha lenne olan cuki. Ha tovább kever, akkor mindenképpen disput. U-s vagy R-es vagy milyen típus a szám?

(#49495) Silverboy válasza #14264320 (#49493) üzenetére


Silverboy
aktív tag

Én nekem is volt ilyen, majd küldtem neki egy screenshotot mennyit vásároltam, majd szeméyles adatok miatt még a lejárt útlevelem csatoltam, hogy pontossan tudjon azonosítani, utána elküldte :DD, azóta is hibátlan (nem 1000Ft-os termék, hanem majdnem 50K-s alkatrész). Bár lehet egy kínai hamisító az én régi utlevelem alapján gyárt fake útleveleket ;] .

#49486 lacoka55
Mindenkinek jó, csak neked nem, tipikus esete, amúgy azt küldte ami a képen és a leírásban van. Ez dupla off. Szerintem felesleges církuszolni.

Képen ott a Skype support, mért nem írsz rá? :U Vagy esetleg próbálod ki? Nem hiszem, hogy 10mm miatt nem férne el.

[ Szerkesztve ]

„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”

(#49496) Nordik válasza #14264320 (#49494) üzenetére


Nordik
őstag

Állandóan ugyanazt küldi el. Szerintem nem érti meg egyszerűen, hogy az új nyomkovetesi számot kérem. S-es küldemény.

(#49497) #14264320 válasza Manus4 (#49492) üzenetére


#14264320
törölt tag

Azt írtad, hogy nézzen már rá és nézzen utána ha teheti? És csak egy szimpla link volt a válasz? Hát ez gáz. Sajnos a labda, akkor is nála áll, te meg csak várhatsz. Nekem szerencsém volt mert utána kérdezett és el is ismerte, és eszközölte a problémát. De reméljük felfigyelt rá, és lehet tovább noszogatja.

(#49498) Nordik válasza Nordik (#49496) üzenetére


Nordik
őstag

Most válaszolt, de ugyanazt mint múltkor. Szerinte jó ez így, hogy ugyanaz a nyomkovetesi szám mert újra elküldi. A régit valamiért vissza küldték neki.

(#49499) #14264320 válasza Nordik (#49496) üzenetére


#14264320
törölt tag

Hát az még bármi lehet. Abból sokszor más lesz későbbi posták által. Az UJ esetében volt ami 18 nap alatt itt volt. De UH esetében necces a 46 nap.
Mikor adta fel újra? Ha régebben már akkor megpróbálhatod finom rávezetni, ha nem tudja újra küldeni és ezt igazolni, akkor inkább legyen felejtős az egész és kéred vissza a pénzt. Azt ha tovább kever mehet az eszkalálás. (bár ha már most kever ...)

(#49500) #14264320 válasza Nordik (#49498) üzenetére


#14264320
törölt tag

:D Mond neki, hogy lehet neki jó a régi, de csak neki! És te csak akkor vagy hajlandó elfogadni a régit, ha a nyomkövetési rendszerben is újra indulnak az infok. :D Na ezt intézze el.
(De szerintem ultimátum azt eszkaláció.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.