Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eboostr
aktív tag
Sziasztok, rendeltem egy telefont az oldalról, kb. 20 napja azt írja hogy célországba elküldve, viszont nem tudom hogy hajóval vagy repülővel jön? Sokallom már az eltelt időt..
-
user26
senior tag
Sziasztok!
Aliexpress-n rendeltem egy terméket, majd vártam, hogy megjöjjön a csomag, tegnap délután kaptam 1 SMS-t a Magyar Postától, hogy küldeménye vámkezelésének megkezdéséhez a posta.hu/vam oldalon ellenőrizzem a teendőim.
Letöltöttem, kitöltöttem a nyomtatványt, és el is küldtem emailba.
Majd egy ilyen választ kaptam:
"Rendelt küldemény esetén szükségünk lenne a rendelés visszaigazolásra, mely tartalmazza a rendelt áru nevét és értékét. Továbbá a szállítási és végösszeget."Gyakorlott rendelőnek lehet egyértelmű, hogy most mit kell elküldeni, és az hol található, de számomra jelenleg nem.
Ezt a "rendelés visszaigazolást" hol találom, az Alin ?
Egyszerű OTP-s WEBkártyás rendelés volt, emailban nem kaptam semmi értesítést az Alitól.
Vagy csak le kell fényképezni a rendelés részleteit, és azt elküldeni ? -
gg72
veterán
Most sikerült elindítanom.
A DHL nyomkövetési oldalán egyértelműen látszik, hogy az adott csomagszámú csomagot nem én vettem át ("signed for by") és nem abban a városban, ahol én lakom. Egyszerűen adtak egy fals számot, vagy összekeverték őket. De nem tudom kideríteni, hogy mi a hiba, mert azóta egyik üzenetemre sem válaszoltak, így ment most a dispute. -
válasz
tibi970307 #22192 üzenetére
A postának az e-mail nem célravezető mert 30 nap mire válaszolnak
Telefonos ügyfélszolgálat, ránézetsz a számra, hogy ő is azt látja-e, elkéred a Újpesti Posta 1 telefonszámát, megkéred őket, hogy nézzék meg, nem-e a te neved szerepel a küldeményen, ha igen akkor átküldeted hozzád, ha nem akkor jelzed az eladónak, hogy rossz nyomkövetési számot adott meg.
Első körben írj az eladónak hogy ez a szám nem a tied mert teljesen más a a település, csinálj egybefüggő képet a nyomkövetésről és mellékeld. A reakciójától függően tovább. -
tibi970307
tag
Sziasztok!
11.11-kor rendeltem két falilámpát.
Ma kaptam e-mailt, hogy Package Delivery Failed. Követési számmal megnéztem, Újpesti Posta 1-nél van, azt írja, hogy a csomagot elraktározták és a vásárló értesítve. Ez szép és jó, csak hogy én Hajdúböszörménybe várnám a csomagot. Ilyenkor mi a teendő? Postának írjak e-mailt? Lehet hetekig várnom kell majd a válaszra. -
Munkanappal kell számolni. Az hogy a 11. vagy a 13. nap nyitod a dispute-t nem igazán számít.
De ez nem igazán világos: Nov. 28-án küldtek el nyomkövetés szerint egy csomagot, aminek a címzettje azonban nem én voltam
Beírtak egy nyomkövetési számot, abból nagyon nem jön elő a címzett, mert azt bizony sehol sem könyvelik adatvédelmi és technikai okokból sem a küldeményhez. -
gg72
veterán
Nov. 28-án küldtek el nyomkövetés szerint egy csomagot, aminek a címzettje azonban nem én voltam, így azonnal írtam az eladónak, aki több levelemre sem reagált, így ma akartam nyitni dispute-ot, de nem engedi a rendszer:
You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s).
Pedig akárhogy számolom, nov. 28. óta már eltelt 10 nap, vagy Kínában máshogy számolják?
Mi tegyek? -
#22794752
törölt tag
Nyomkövetésnél nincs Sanghaj. Kínaiból fordítva is ugyanez-
Shenzhen processing Center, Export Direct Seal
2017-10-29 06:19
Shenzhen, opened for export
2017-10-29 05:07
Guangdong Shenzhen Collection Center, has left, the next station processing center
2017-10-29 05:03
Guangdong Shenzhen Collection Center, has been issued
2017-10-29 05:00
Guangdong Shenzhen Collection Center, has received
2017-10-28 09:49Szerk: Egy másik csomag viszont belefutott. Akkor annál türelmesebb leszek.
-
-
Krogoth
senior tag
válasz
#22794752 #22182 üzenetére
Jah.
Nálam a rekord 2 hónap. Nyomkövetős.
-
#22794752
törölt tag
Szerintetek van még realitás arra, hogy egy nyomkövetéssel feladott, másfél hónapja "célországba elküldve" státuszon álló csomag megérkezik még?
-
hevizms
addikt
Köszönöm.
Az igért dátum a megérkezésre dec 8-16
A most megadott trackingre ezt irja a DHL.huÉrtesítés kérése a küldemény helyzetéről Kedd, December 05, 2017 at 16:40
Feladó terület:
HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Címzett terület:
BUDAPEST - SIOFOK - HUNGARYUgyanez angolul a dhl.com-on:
Shipment information received
Sign up for shipment notifications
Tuesday, December 05, 2017 at 16:40
Origin Service Area:
HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Destination Service Area:
BUDAPEST - SIOFOK - HUNGARY -
galaxys80
veterán
Rendelt valaki mostanában esetleg Aliról BT fülhallgatót?
Jól jönne valami vélemény, tapasztalat, mert elég nagy a szórás.
Max 25 dollárig keresnék. -
válasz
hevizms #22174 üzenetére
Nem igazán tudsz vele mit kezdeni, nekem is volt hogy nem élt a nyomkövetési szám, minden üzenetemre azt válaszolta, hogy feladta, várjak még.Végül megjött teljesen más volt a száma mint amit nekem beírt a vásárláshoz.
Biztos van olyan akinél egyszerűbb bejelölni hogy feladva mert nincs épp raktári készleten, mert a 60 napos határidőbe (nálad persze kevesebb) az az egy hét késés belefér.
DHL esetén meg lehet akár 1 hét is mire a tényleges kezelésébe kerül az elektronikusan igényelt csomagazonosítóhoz tartozó csomag. Mint írtam egy csomó ha, lehet gondolkodni rajta.
Kérdés legfeljebb az, hogy az megkapási ideje beleesik-e a az első számod megkapásától számított szállítási időbe, a DHL-s 9-18 napba. Ha igen akkor nincs gond. -
válasz
hevizms #22172 üzenetére
kérdezi hogy mennyit írjon a csomagra, gondolom megírtad neki, hogy úgy 13 éve nem ezt veszik figyelembe a vámosok.
A többire meg csak feltételezések lennének a válaszok, most van egy élő nyomkövetési számod, ha DHL akkor pár napon belül kézbesítik, lényegtelen az előző sztori. -
hevizms
addikt
Szerintetek az normális jelenség hogy veszek valamit ami DHL postázással van írva.Ir egy csomagszamot,ami a mai napig nem él.Közben 3 levélváltás van mert kérdezi hogy mennyit írjon a csomagra,aztán meg hogy erősitsem meg hogy vállalom az esetleges vámolást stb .Időhuzásnak tűnt.Nem is aggódtam.Gondoltam perpillanat nincs neki raktáron, aztán majd küldi.Viszont most hogy ráírtam miért fals a tracking szám,válaszul adott egy másik számot,ami a DHL oldalán megjelent.Végcélként a városom ahol élek,szóval akár még az is lehet.Aggodjak?Miért másik szám és miért csak akkor közli velem amikor számon kérem? Ja és 5-ike a bejegyzés dátuma.Szoval 3 napja volt az első bejegyzés,nem most találta ki.Szerintetek?
-
Tényleg úgy működik, hogy ha megérkezik akkor azt leigazoljuk, ezután még van 15 nap probléma esetén a dispute indításra. Ez lenne a Confirm Goods Received gomb. Ez még nem értékelés.
Ilyenkor persze előkerül az értékelés ablak, de azt nem kötelező azonnal kitölteni, mert még van a 15 napos dispute indítási lehetőség és ha nem megfelelően áll hozzá a probléma rendezéshez akkor azt azt értékeléssel tudod még "kompenzálni".
Az értékelés később a Manage Feedback menüpont és ott a Orders Awaiting My Feedback fül listájában ott van ez a vásárlás.Csak akkor kapja meg a pénzt az AliExpresstől ha a vevő leigazolja a megérkezést, vagy ha záródik a vásárlási folyamat általában a 60. napon automatikusan (Ez a dolog: Your order will be closed in: 39 days 48 minutes ).
Semmi garancia nincs sajnos, az eladó is és a posta miatt is meghiúsulhat az hogy megkapod.
-
Visszaigazoltad már azt hogy megérkezett?
Mert esetleg az a gondja, hogy mivel ez nem történt meg addig bizony ő nemkapta meg a vételárat az AliExpresstől és az újraküldéssel dupla mínuszban lesz pénzügyileg.
Az értékelésnek nincs jelentősége a visszaküldésre, visszaküldi és mégsem kapod meg mert a posta elveszíti, akkor szerinted kinek nem jár az 5 csillag. -
Tod_5
csendes tag
Üdv!
Rendeltem egy fali matricát,öde rossz méretben küldték el.
Küldtem képet az eladónak, elsőre azt mondta hogy nem, ők jó méretet küldtek. Másodjára is küldtem képet, hogy jobban látszódjon a mérethiba, ekkor elismerte, majd felajánlott egy újraküldést. Mondom OK. Most viszont azt kéri, hogy még ma adjak neki 5 csillagot a vásárlásra. Ha megadom neki, akkor mi a garancia arra hogy megkapom a jó méretűt? Meg utána hogy tudok reklamálni, ha nem?
Köszönöm. -
tgabe25
tag
Igen a DHL volt
Ja értelek márén mindenképpen a fizetett összegtől számoltam volna, de így már értem és köszönöm is, ha legközelebb lesz hasonló akkor tudom hogyan számoljak mert van tervben pár olyan is ami nem sokkal de nagyobb összeg lehet.
Az publikus, hogy miért kerülöd őket? 2x rendeltem úgy, hogy a DHL volt a szállító, egyedül csak az nem volt szimpatikus, hogy hiába jeleztem hívjon fel mikor én következek a szállításban csak akkor hívott mikor már a helyszínen volt. Amikor átvettem a futár akkor is rohant mint a szélvész, így hiába lakok 2 percre a munkahelyemtől akkor is rohannom kell nagyon. -
válasz
tgabe25 #22162 üzenetére
Ugye DHL volt? Ők így számolnak. Írom hogy miként (Én kerülöm őket szállítás témában.)
Számok:
Vámalap: 20600 Ft
DHL kezességvállalás díj 5990 Ft
Áfa számítása: 20600+5990 = 26590 Ft ennek az áfája 7179,3 Ft
Fizetni fogsz 13169 Ft-ot és megkapod a csomagod.
A reakciódat csak szép szavakkal -
tgabe25
tag
Na update van a dologban. Pontosítanék pár dolgot, 83,1 euro volt a teljes pontos fizetés, ebből jött le a 6 dolcsis kupon. És az érdekes, hogy a kupont nem nézték fizetőeszköznek így 77 euro-val számoltak. Jött a tájékoztató, hogy végeztek a vámolással. Így a következő összegek jelentek meg:
Vámalap: 20600 -> és ebből az alapból lett 7179 ft az áfa értéke.
Nos én úgy gondolom, hogy az lenne a helyes számolás ha a vámalapot megszorozzuk 0.27-tel és akkor megkapjuk az áfá-t. Nem nagy pénz csak akárhogy számolok más módszerekkel akkor is 5562ft-nak kellene kb. lennie. Esetleg lenne más egyéb költség is? Mert azt nem írja, de ismétlem nem görcsölök rajta mert nem nagy összeg csak próbálom megérteni a számolás logikáját mert ha legközelebb is rendelek esetleg nagyobb összegeset akkor még nagyobb lehet az eltérés ami kellemetlen lenne. Gondolom ha a tájékoztatót megkaptam akkor holnap jön a futár. -
válasz
DjKoxi #22159 üzenetére
Ha ott veszed meg azt az árat kell fizetni ami ki van írva. Hivatalosan EU-n belül a számlát a vevő országában használt Áfával számolva kell kiadni. Van amikor ez nem sikerül.
Amikor fizetnél, még az összesítő oldalon látnod kell, ha így számolnák és csak azután fizeted ki. -
-
válasz
DjKoxi #22157 üzenetére
Vám eleve 0 %, akár egyet, akár 3-at veszel.
A mai árfolyamon a vámérték 26013 Ft az áfa így 7023 Ft
Az UPS eljárási költsége az érték 2.5%-a, de minimum 4500 Ft (Mert ezzel szállítják: UPS Express Saver)
Ezek akkor összesen 11523 Ft
Attól függően hogy melyik banknál fizetsz az ár változhat. Mondjuk Erste Visa kártyás fizetés esetén az 97.8 $ = 26016 Ft + a 11523 Ft = 37539 Ft 1 db. -
DjKoxi
senior tag
Üdv!
Robotlámpa
Ilyen lámpákat szeretnék venni. Ha jól értelmezem akkor egyesével érdemes rendelni akkor nincs vám, a 27% áfa viszont mindenképp hozzáadódik az árhoz?
Valaki meg tudja nézni Ft-ban mennyibe kerülne nekem ez a lámpa mire hazaér?
Köszönöm szépen a segítséget! -
válasz
#81556480 #22154 üzenetére
A vásárlásnál az Order Status oszlopban mi van írva? Nem az hogy Closed? Mert annak dátumától van 15 napod valamit még reklamálni. Látszódni kell a Open Dispute linknek is, ha ez nincs akkor ennyi volt a téma, már semmi lehetőség nem áll rendelkezésre a pénz vagy az árút megkapni.
Ha Finished a státusz, akkor is ugyanez van. -
#81556480
törölt tag
Hali!
Most jutott eszembe hogy nem jött meg egy júliusi rendelésem. Mégpedig ez: [link]
Ez a track numberem: RQ231030277SG én nem tudom megnézni mert folyton hibát ír valamiért. pár hete mintha a szingapúri postán lett volna eszerint.
Szóval mit érdemes tennem? gondolom semmit
-
válasz
Mosqu!to #22151 üzenetére
Csak így, Az AliExpress csak a vásárlást védi.
Felveszed az eladóval a kapcsolatot és rendezitek.
Annyit lehet tenni, hogy ha nem megfelelő a garanciális dolgokhoz a hozzáállása, jelezni az AliExpressnek hogy ugyan vállalt ilyet, de nem működik. Hogy erre ők mit lépnek viszont nem tudom, nem volt ilyen szituációm.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- Futás, futópályák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Eredeti játékok OFF topik
- Androidos tablet topic
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- iPhone 15 pro max black 512gb antenna hibás
- Samsung Galaxy Z Fold6 / 256 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Samsung Galaxy Z Flip6 / 256 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- AKCIÓ! MSI PRO Z690 i7 14700K 64GB DDR4 2TB SSD RTX 3070Ti 8GB Fractal Design Meshify C CM 750W
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G733QS! 17.3 Col / 300HZ / RTX 3080 16GB / R9 5900HX / 32GB DDR4
- Csere-Beszámítás! Xbox Series S Játékkonzol! Olvass!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest