Egyelőre úgy néz ki, hogy igen. Mondjuk nem értem miért...
Más: egyre idegesítőbb, amit a Gaijin csinál. Ez már a 3. dev szerver nyitvatartás, a J7W1 még mindig repülésképtelen mouse aim használatával (nem lehet felhúzni a gépet, csak billentyűzettel). Szintén a japánoknál, a J7W1, mind a három R2Y2 és a Kitsuka is rossz/hiányos nevet visel a stat kártyákon.
Az F-82-re tettek új fejlesztést, ami lehetővé teszi a 2000 fontos bombák felszerelését (ami eddig is lehetséges volt), viszont az ehhez tartozó modul kifejlesztése nélkül is engedi felszerelni őket (nem tudom összefüggésben van-e azzal, hogy én már maxra fejlesztettem az F-82-t a live szerveren). Ja, és még egy dolog az F-82-vel kapcsolatban... még mindig nem kapta meg a rendes flight modelljét, tehát ugyanolyan használhatatlan tégla lesz továbbra is, mint eddig volt.
Az F-84B amcsi jet megkapta a "rakétaterheit", viszont így nem tud felszállni elvileg.
A várva várt Ho 229, épphogy csak fel tud szállni 45 percnyi üzemanyaggal. Talán csak azért sikerült, mert hosszú a kifutó a német tesztpályán és csak a landing flaps miatt nem esett vissza. Szintén a Ho 229-nél, cockpit nézetben a zoomolásnál még mindig olyan, mintha másfél méterrel lentebb tolná a pilóta a fejét.
Nem tudom miért van még mindig Bf 110-nek írva az Me 410 egy single mission leírásában ("issue is known").
A német tech tree-t totál összegányolták az általad is említett olasz beolvasztással. MC.200 nevű csoportban van az MC.202 is. Szintén a német tech treen, a nemrég említett össze-vissza kevert neveket nem igazán szeretnék maguktól megcsinálni.
Az új Fw 190 A-4-en van MG FF/M és MG 151 cannon is, viszont a lőszerválasztásnál nincsen egyértelműen leírva melyik-melyikhez tartozik.
Tesztelem a német MG 151 cannonokat, és még mindig többségében van a szikrázás (FW 190 D-13 - air targets ammo), miközben a 12.7 M2 Browning sokkal effektívebben darálja a B-17-eseket.
Az N1K2-vel próbáltam saját bombázókat, G8N1-eket kinyírni test flightban. Pontosan szórtam a G8 szárnyait és géptestét, több szikra, mint sebzés. Hamarabb jammeltek a fegyverek, minthogy sebzést okozzanak.
Helyette kapunk faja skineket, 85 fajta új win streaket, auto squadot, új arcade és realistic battle módot, air race, és satöbbi.
Ha tesz az ember egy javaslatot a fórumon, látszik, hogy mindenki vevőre lenne rá, akkor lép egy másik topikba, onnan még egy másikba, majd talán fél év múlva dokumentálják és még egy év múlva be is teszik a játékba (ezek többnyire interfész is minimális módosítások).
Ha írsz egy bug reportot, akkor szépen megszámozzák, elküldik a fejlesztőknek, akik újból és újból szarnak rá, pedig néha csak pár betűt kéne átírniuk.
Ja igen, meg kapunk faja copy-paste prémium gépeket.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa