Még eszembejutott 1-2 dolog, de nem tudom már szerkeszteni a hozzászólásomat.
A6M5-ben ülve miért kell La-7, La-7B-20, La-9 (!), Yak-9 (U/UT/P meg tököm tudja milyen verzió van még) és I-185-ök ellen menni. Csak hozzávetőlegesen, az egyik meccsen amikor az A6M5 ko-val repültem oroszok ellen, volt egy Yak-9T az ellenségnél (squadron miatt fért csak be a meccsbe, mert a 9T 4.0 alatt van, biztos vagyok benne). Tehát egy olyan gép ellen is harcoltunk, amit a matchmaking rendszer nem engedne be alapból az A6M5 ellen, és mégsem tudtam tartani vele a lépést. Egyszerűen nem tudtuk elkapni, pedig a BR rendszer miatt, nem is lehetne ilyen ellenfele az A6M5 ko-nak. Akkor kérdezem én, mit lehet csinálni egy La 9 ellen, ami egy tökéletes ellenség az Fw 190 D verzióknak pl. a Berlin pályán. Azért én látok egy kis különbséget egy Fw és egy A6M között, úgy minden téren. De akkor még lehetne sorolni, hogy mit lehet csinálni egy Griffon Spit vagy Tempest ellen, vagy egy F8F ellen? Az egyik A6M5 verzió 5.3-as BR-el van, mit csinálsz vele egy P-80 ellen? Lesed, ahogy az alapsebessége duplája a tiédnek, vicces. (F7F sztorit kihagytam, mert felesleges szót fecsérelni rá)
Miért duplafedelű gépek ellen mennek a MiG-3-ak, a Yak 1 és társai. A Ki-61 hei kapott a német szállítmányból, felszerelték rá az MG151 cannonokat. Ezért kell 4.7-es BR neki, míg a japán fegyverzettel szerelt társai ha jól mondom fejből 2.7 és 3.3. Miért 3.3BR a 6x12.7mm-es Corsair kupac (-1a, -1a USMC, -1d), mikor a teljesítményben valószínűleg ugyanazt nyújtó -1c 5.0?
Lehetne még sorolni, nagyon nagyon hosszasan, és a válasz egyszerű. Tudjuk, hogy a Gaijin rendszere a BR belövésére a játékosok teljesítményére épült. Millió meg egyszer találkoztam már én is olyan amerikai pilótával, akik leálltak a Corsairükkel fordulózni az én Zérómmal. Persze, hogy 2 másodperc múlva mögötte voltam és már repültek is a seggébe a lőszerek. Totál inkompetens amerikai pilóták összehozták, hogy a teljesítményben magasabb BR-t érő gépük alacsonyabb BR értéken legyenek.
War Thunder: Gelesztaa