Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5101) RG4L


RG4L
őstag

Egyébként azt írta a Gaijin az új brit tech tree cikk aljára, hogy hétfőn jön a módosított japán! :U

Yokosuka R2Y2 Keiun-Kai - Jet Bomber
A7M Reppu
Ki-44 Shoki
Ki-83
J2M Raiden
Ki-100
J7W Shinden
D4Y
Q1W
Ki-30
Ki-91
...és egyébb szépségek jönnek, remélem :))

[ Szerkesztve ]

War Thunder: Gelesztaa

(#5102) PAtr0n válasza RG4L (#5101) üzenetére


PAtr0n
addikt

Aztaaa! Lesz ám bővítés! :Y

Akkor szóval bug a Ki-102-es lőszerproblémája. Remélem hamarosan javítják. Köszi!

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#5103) Atlantis


Atlantis
veterán

Egyszerűen addig verném szívlapáttal azt a nyomorult majmot, aki Domination-t kitalálta, míg amíg csak mozog + még 1 percet a biztonság kedvéért. 5-ből 4 csata biztosan az, tele agyatlan idiótákkal. Ráadásul a legújabb minicsomaggal még behoztak pár új Domination küldetést, hogy nagyobb eséllyel kaphassa az ember... :(

Asszem ez a játék hamarabb lapátra kerül nálam, mint a WoT, pedig az elején jónak tűnt.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5104) RockHaRD válasza Atlantis (#5103) üzenetére


RockHaRD
addikt

csak azért, mert nem tudsz Domination-özni, egyből szar a játék?

Vagy szard le a pontokat, és inkább azokat lődd, akik az ellenféltől le akarnak szállni, vagy lődd a ground unitokat.

Én mindig elsőként rakom le a gépet a legközelebbi pontra. Van, hogy beledöglök, de akkor is behúzom a csapatért.

Hülyéket meg találni bármelyik játékmódba. Ma pl egyik csapattárs 4 gépemet lőtte le, mert összeütköztünk a levegőben. Szerintem az ő hibája, szerinte az enyém volt (természetesen). Onnantól kezdve csak azt csinálta, hogy utánam spawnolt, és seggbe lőtt... na bumm. Reportoltam, kövi meccsen nem volt ott.

(#5105) RG4L


RG4L
őstag

Bátorkodtam összeszedegetni a várható angol gépeket, hogy azért valamennyi fogalmunk legyen arról, hogy mégis milyen gépek jönnek majd. Nem volt hangulatom minden géphez előkeresni a pontos leírás, így a wikipédia, gugli és egy-két II. Világháborús weboldalt használtam, tehát simán lehetnek eltérések, de azért remélem szívesen megnézegetitek őket.


Royal Air Force

Hawker Hurricane Mk IIC: vadászgép [kép #1] [kép #2]
4x20mm Hispano Mk II cannonnal rendelkezik, illetve rászerelhető 2×250lb vagy 500lb bomba.

Hawker Hurricane Mk IV: vadászgép [kép #1] [kép #2]
Alapvetőn elég gyengén felfegyverzett a maga 2×7,7mm-es gépfegyverével, ám a szárnya alá szerelhető 2×40mm-es cannon vagy 8 darab rakéta már változtat a helyzeten.


Royal Navy

Sea Gladiator: vadászgép
A játékban is ismert Gloster Gladiator haditengerészeti, farokhoroggal ellátott verziója.

Fairey Fulmar Mk IIB: vadászgép [kép #1] [kép #2]
8x7.7mm fegyverzet a szárnyakban plusz néhány modellen 1x7.7mm hátrafele.

Hawker Sea Hurricane Mk IB: vadászgép [kép #1][kép #2]
8x7.7mm a szárnyakban. Anyahajókon való landoláshoz szükséges horoggal rendelkezett.

Hawker Sea Hurricane Mk IC: vadászgép
4x20mm a szárnyakban, mivel az előző típus 8x7.7mm-re egyre kevesebbnek bizonyult. Hurricane Mk I motorja és repülőgépváza van, míg szárnya Hurricane Mk IIC-re hajaznak.

Fairey Barracuda Mk II: torpedó bombázó/zuhanó bombázó [kép #1] [kép #2]
2x7.7mm gépfegyver a pilótafülke hátsó részében, illetve 1×1,620lb vagy 1×2610lb torpedó vagy 4×450lb mélyvízi bomba (gondolom ilyen választási lehetőség nem lesz) vagy 6×250lb bomba

Supermarine Seafire Mk IB & Mk IIB: vadász [kép #1] [kép #2]
A Spitfire gépek tengerészeti verziója (Sea Spitfire).

Blackburn Firebrand T.F. Mk IV: vadász/csapásmérő (ground attacker?) [kép #1] [kép #2]
4×20mm Hispano-Suiza HS.404 cannon, emelett 16 rakéta vagy 1×1,850lb torpedó vagy 2×2,000lb bomba

Fairey Firefly F. Mk V: [kép]
Vadász/felderítő/torpedómegsemmisítő gép. 4×20mm Hispano-Suiza HS.404 cannon, 8 rakéta vagy 2×1,000lb bomba.

Westland Wyvern S Mk 4: vadász/csapásmérő (ground attacker?) [kép #1] [kép #2]

Guns: 4×20mm Hispano Mk.V cannon, 16 rakéta vagy egy Mk.15/Mk.17 torpedó vagy 3,000lb bombateher.

Supermarine Seafire Mk XVII & F Mk 45: vadász
Nem találtam pontos leírást. (mondjuk olyan nagyon sokat nem is kerestem.)

Hawker Sea Fury F. Mk X & Mk 45 vadász/vadászbombázó [kép #1] [kép #2] [kép #3]
Wikipédiát bújtam egy ideig, de pontos fegyverzetét és egyéb felszerelését nem találtam.

Hawker Sea Hawk F1: vadász [kép]
4×20mm Hispano Mk V cannon, rakéták: 20×"60lb" vagy 16×127mm vagy 4×500lb bomba. Aranyos kis 965km/h-s végsebességgel és 29m/s-os emelkedéssel.

de Havilland Sea Venom FAW.20: vadász/vadászbombázó [kép #1] [kép #2]
4×20 mm Hispano Mk.V cannon, 8×"60lb" rakéta, 2×1000lb bomba

Supermarine Attacker FB Mk 2: vadász [kép #1] [kép #2]
4×20mm Hispano No. 3 Mark 5 cannon

A bombázókat és a kimaradt gépeket nemsokára megcsinálom, ha van rá igény. :)

[ Szerkesztve ]

War Thunder: Gelesztaa

(#5106) RG4L válasza Atlantis (#5103) üzenetére


RG4L
őstag

Viccet félretéve... tényleg ejtsd az AB-t. Egyre jobban csak kiábrándulni fogsz belőle.

War Thunder: Gelesztaa

(#5107) munnergep válasza Atlantis (#5103) üzenetére


munnergep
senior tag

Instruktor a leszallashoz off, a kozepsot pontot elsokent lehet cap-pelni teljes sebesseggel, az elso szembejovot pedig leszedni cap kozben :) gyuloltem a dominationt, az egyik kedvencem lett. De miota csak RB, azota kisimult az arcom, mert MINDEN rajtam mulik es nincs kit hibaztatni :)

[ Szerkesztve ]

"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."

(#5108) superecneB


superecneB
őstag

Meglett az első Spitfire.
60-70%-on kezdek krúzolni, majd ha valami a közelbe jön, és utol kell érni vagy a manőverhez kell egy kis kakaó akkor feltolom 100%-ra.
Ha elmúlt a veszély újra 65-70%-ra csökkentem.
Ennek ellenére az olajam cefetül melegszik, és vánszorgok 50-55%-on vissza a bázisra/hajóra és mire odaérek már pirosban van. Bázisnál király mert könnyen lerakom. Hajónál viszont mivel nincs hook, gyakran 150-el leérkezem és nem tudok megállni belepottyanok a vízbe. Más esetben kockázatot vállalok azzal hogy a szárnyamat beakasztom a toronyba vagy a kifutóba. Ekkor elkezdik szerelni, majd ahogy zötykölődöm a hajón, mindent szétzúz és kiírja hogy nem lehet megjavítani.
Volna esetleg valami tanácsotok ilyen esetekre?

(#5109) RG4L válasza superecneB (#5108) üzenetére


RG4L
őstag

Régen repültem már azzal a döggel, próbáld meg úgy, hogy nyomod neki mint a hülye, majd mikor felforr a motor, de még nincsen sérülés, nyomsz egy I-t, ezzel leáll a motor, gyorsan lehűl, majd visszaindítod.

War Thunder: Gelesztaa

(#5110) superecneB válasza RG4L (#5109) üzenetére


superecneB
őstag

Ilyet is szoktam, hogy 0%-ra lecsavarom és kicsit lefele repülök. Köszi a tippet, kirpóbálom.
Érdekes mert msá azt írja, hogy 100%-on pörgeti, néha WEP-pel és semmi bajuk.

Majdnem fullos:
Csak az új cover, új üzemanyag és az új engine throttle nincs kifejlesztve.

(#5111) superecneB


superecneB
őstag

Meg igy is melegszik :D
0%, motor kikapcsolva.

[ Szerkesztve ]

(#5112) RG4L válasza superecneB (#5111) üzenetére


RG4L
őstag

Mentem egy tesztet vele, és figyeltem a radiátor működését.
Felmelegítettem a motort egészen addig, hogy számoljon vissza 2 percről a timer, akkor lekapcsoltam a motort, lehűlt rendesen, vissza a fehér zónába. Amikor elkezdtem zuhanni ezután, egyre kisebb hűtést produkált a gép, amikor pedig emelkedni kezdtem rákapcsolt a hűtés.

Nyisd meg ezt azt oldalt, alt+tabolj ki és nézd meg, hogy rendesen működik-e a gépeden.
szerk: persze te is tesztelj különböző körülményeket, normál hőmérséklető motorral erős emelkedés, forró motorral zuhanás, stb.

[ Szerkesztve ]

War Thunder: Gelesztaa

(#5113) RockHaRD válasza RG4L (#5112) üzenetére


RockHaRD
addikt

jól értelmezem, hogyha két monitorom van, akkor ez a kis IP cím nagy segítség lehet harc közben? :)

(#5114) RockHaRD


RockHaRD
addikt

Csak én gondolom, hogy a P-38 Lightning egy fos? Tegnap fejlesztettem ki, elvileg heavy fighter, de nem látom értelmét. Nincs erős fegyverzete, fordulásügyileg nem egy nagy eresztés, stb. Az A20G sokkal jobbnak tűnik. Tud vinni rakétát, 6 gun az elején, stb...

(#5115) Francia91 válasza RockHaRD (#5114) üzenetére


Francia91
veterán

A-20G rohadt jó gép! P-38 nekem sem jött be, nem nagy durranás...

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5116) munnergep


munnergep
senior tag

10 meccsből eddig 10x kiléptetett connection lost üzenettel. Végig bad network connection. Csak nekem?

"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."

(#5117) RG4L válasza RockHaRD (#5114) üzenetére


RG4L
őstag

A P-38 nagyon-nagyon szar gép volt, kb. mint most az F-82... szegény kis twin mustang nem úgy teljesít, ahogy kéne neki. Akarom mondani, nem is teljesít.
Ezután a P-38-at rendbetették egy patchnél, akkor mindenki azzal játszott, és amikor azt hitted, hogy te egy jól mászó/emelkedő gépben ülsz, megjelent 1000-1500 méterrel felette vagy 4-5 P-38-as, és kb. halott voltál. Legjobb tudomásom szerint ezután megint kapott egy fixet, mostmár talán rendesen működik.

De ez egy olyan dolog, hogy a Bf 110-essel sem fogsz tudni ráfordulni egy F2A-ra, ahogy egy Beaufighterrel sem próbálunk meg lefordulni egy Zérót.

(#5116) munnergep: Olvastam ma redditen hasonlóakat, hogy valakit kb. csak két perc után enged be a szerver, aki amerikai és US szerveren játszik túl nagy pinget kap. Ezután kiderült, hogy a US szerver IP címe Szentpétervárra (Oroszország) mutat, tehát valami gond van a szerverekkel, vagy csak karbantartás miatti átirányítás, amiről a Gazsi nem szeretett volna szólni.

(#5113) G^zC^mp€r: Harc közben nem tudom mi értelme lenne használni, viszont ha pl. repülsz az F6F-el és úgy érzed, hogy húúú, ez a gép gyenge és netalán rendelkezel a gép adatlapjával, akkor meg lehet nézni, hogy tényleg úgy teljesít-e, ahogy azt a valóságban is tette.

[ Szerkesztve ]

War Thunder: Gelesztaa

(#5118) Volfram42 válasza RockHaRD (#5113) üzenetére


Volfram42
senior tag

Igen ki tudod rakni, régen én is használtam.

Jó az a p38. Stabil, fejlesztve már gyors is. Ilyen settenkedős gép, ha valami mögé beállsz akkor a koncentrált tűzerő elviszi mindenét. Csak SB-n repültem nem sokat, de ez a tapasztalatom vele.

superecneB: próbáld meg manuálisan kinyitni a hűtőt alacsony sebességnél és magasságnál akkor elvileg le kell mennie. Persze nem kell 100% tolóerő sem folyamatosan. Még a prop ptich-el is játszhatsz. Kicsit vissza veszed akkor nem terheli úgy a gépet, bár nem is húz majd annyira. Bár lehet spitiben nem engedi állítani erre nem emlékszem.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5119) PAtr0n


PAtr0n
addikt

Srácok, a japóknál most látok olyat először, hogy "practice" shell van befűzve a default hevederbe. Ér az egyáltalán valamit, vagy csak papírrepülőket jó lyukasztgatni vele? :)
Konkrétan a Ki-102 otsu 20mm-es default hevedere tartalmaz ilyet.

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#5120) RG4L válasza PAtr0n (#5119) üzenetére


RG4L
őstag

Posted 13 December 2013 - 10:34 PM
"I did some research about it a few days ago and apparently the British practice shells was a solid slug shot which still had a high chance of penetrating enemy aircraft."
Think of it as just a solid AP round."

Posted 13 December 2013 - 10:48 PM
"Practice are basically ball ammo. Still does damage and can kill but less than AP. It's a shell that penetrates if it hits but not as well/deep as AP shell. It doesn't fragment nor explode nor light things on fire either. "

War Thunder: Gelesztaa

(#5121) PAtr0n válasza RG4L (#5120) üzenetére


PAtr0n
addikt

Kösz, olvasgattam a hivatalos fórumot én is picit, de nincs elég időm keresgélni, vár a sörfeszt. :D

Így már tiszta, tehát van értelmük azért. Minden esetre meg lett a 20mm-esre a fejlesztés, szóval inkább befűztem egy universal-t.

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#5122) Atlantis válasza RockHaRD (#5104) üzenetére


Atlantis
veterán

Azért szar a játék, mert túl sokszor ad Domination-t és érzésem szerint ebben a játékmódban vagy leginkább a csapatra utalva. Ki írt olyat, hogy nem tudom játszani? Bár erősen függ a gépparktól is, mert ha tele vagyok lomha dögökkel, akkor azzal nem tudok igazán hatékony lenni.

RG4L: tudom, ezt kéne tenni, de nem tudom, melyik géppel álljak neki RB-t játszani úgy, hogy ne menjen el tőle a kedvem. Az eleje eléggé nehézkes lehet.

Egyébként a P-38 nekem se tetszett, nem volt türelmem kifullozni.

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5123) RG4L válasza Atlantis (#5122) üzenetére


RG4L
őstag

Valami kis tier 1-es szutyokkal kezdd, majd ráérzel a többire is.

War Thunder: Gelesztaa

(#5124) anytime válasza RG4L (#5123) üzenetére


anytime
őstag

Mha jol emlekszem, a forduloharcot kedveled. Ha az orosz I-15R-t viszed, keszulj fel, vele nehez lesz, alacsony magassagon szinte mindig le akar esni.

Azonban helyette nagyon ajanlom az Ishak Type24-et, szerintem vele elmeny lesz vadaszni RB-ben es bizony, nagyon jo a foldi celpontok ellrn is. Szerintem meg a premes Zsuk-nal is jobb.

Egyebkent pedig magamra ismerek az irasod alapjan, atmentem ezeken a fazisokon en is, de hidd el, minel elobb valtadz es hagyod vegre az AB-t, annal jobb lesz :)

(#5125) Francia91 válasza anytime (#5124) üzenetére


Francia91
veterán

En is AB-vel kezdtem a WT-t, de mire eljutottam az akkori 9-es szintig minden nemzetnel, kiabrandultam belole. Nekem sem indult konnyen az RB, de belejottem, es rajottem, hogy sokkal elvezetesebb az AB-nel. Nincsenek hulye csapattarsak sem (vagyis nagyon ritka). Tobbet is lehet kaszalni, valosaghubb az egesz, na meg kijonnek a gepek sajatossagai, kepessegei.

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5126) Atlantis válasza RG4L (#5123) üzenetére


Atlantis
veterán

Tegnap mentem egy RB-kört az egyik P26-tal, érdekes volt, mondjuk sokat nem alkottam. Így viszont a gépeim fejlesztése szorul háttérbe, szóval az AB-t nem hanyagolhatom sajnos. 3 és 4 BR körüli stock gépekkel RB-be indulni egyelőre nem tűnik jó ötletnek.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5127) Szőrös  válasza Atlantis (#5126) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ha amcsikkal akarsz menni akkor inkább a buffalo-t válaszd . Vadállat gép , nagyon könnyen repülhető a tűzereje is megfelelő és még a biplane gépeket is lefordulja.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5128) Atlantis válasza Szőrös  (#5127) üzenetére


Atlantis
veterán

Amerika az elsődleges nemzet, amivel repülök, tetszik, hogy sok lőszert visznek, ez RB-ben jól fog jönni...Buffalo az melyik gép? :B Valamelyik tengerész, ha jól rémlik, de ennyire nem vágom az elnevezéseket.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5129) Szőrös  válasza Atlantis (#5128) üzenetére


Szőrös 
veterán

F2A , kis vakarcs gép .

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5130) Atlantis válasza Szőrös  (#5129) üzenetére


Atlantis
veterán

Az elvileg megvolt valamikor, kipróbálom majd, kösz a tippet.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5131) RG4L válasza Szőrös  (#5129) üzenetére


RG4L
őstag

Ha jól emlékszek növelték az F2A-3 BR-jét. Még mindig helytáll?

War Thunder: Gelesztaa

(#5132) Szőrös  válasza RG4L (#5131) üzenetére


Szőrös 
veterán

2.3 most a BR , nem tudom régen mennyi volt. De jó gép. Vagy a Hawk-ot érdemes még kezdőként RB-be vinni az is jó kütyü.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5133) Revolit válasza Szőrös  (#5132) üzenetére


Revolit
senior tag

Nekem a Spitfire mk1a-val jöttek meg a sikerélmények RB-ben. Nem vagyok teljesen biztos a pontos típusban, tier egyes első spitfire azt hiszem, 2.3 vagy max 2.7 BR-el.

És most nagy tierben is Angolokat szeretem legjobban. Typhoon (a cannonos) úgy húz mint a bivaly, és szaggat elég rendesen, és azért tűrhetően fordul is. Spitfire már annyira nem tetszik 3-as tierben mint a kis kettes méregzsák, de azért nem rossz :)

Azt hittem majd a németek fognak bejönni, mert AB-ben is állandóan B&Z taktikát követtem, de nem... FW széria szánalmasan emelkedik (nem is értem...), BF gépek nem rosszak, azok tetszenek, velük járok még RB-zni.

AB-ben oroszokat szeretem, de RB-ben szerintem nagyon gyatrák... lehet csak én vagyok béna (vagyis inkább biztos :D) de spitfire/typhoon/bf-109 repcsikkel legalább tudok aprítani.

Amcsiból aa... nem tudom valami tier 2-es gépet ajánlott RG4L kolléga, talán F2A volt pont :P Na az nem volt rossz, de nem tetszenek amerikaiak úgyhogy hagytam is a nemzetet, japókat se viszem. Bár már gondolkodtam hogy utóbbit el kéne kezdeni.

Ja, az lemaradt hogy én is full kezdő vagyok, illetve kb 8-9 hónapja WT-zek, de amúgy nem nagyon játszottam még repülős játékkal.

[ Szerkesztve ]

(#5134) Atlantis válasza Revolit (#5133) üzenetére


Atlantis
veterán

Spitfire-ön gondolkodtam én is, de kevés lőszere van, magamfajta balf@szok csatája abból állna, hogy a reptér fölött körözök, hogy bármikor le tudjak szállni újratölteni. :)

8-9 hónap és kezdő vagy? Akkor én másfél hónap és kb. 36 repült órával mit mondjak...

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5135) RG4L válasza Revolit (#5133) üzenetére


RG4L
őstag

Én is azzal a Spittel mentem először RB-t. Annyira élveztem, hogy belső nézetből toltam majdnem végig. :DDD Öröm volt, mikor felgyújtottam egy játékos által irányított SBD Dauntless-t :D (Hokkaido). Aztán találtam még valakit, sikerült lelőlönöm, de elfogyott a lőszerem mert a háromnegyedét mellé lőttem, szóval leszállásom is volt, persze azt már nem belső nézetből csináltam. :)

Ugyanilyen élmény volt az első SB meccsem, igaz nincsen még joystickom és a Bf 110-est választottam, mert azzal nem kerülök egy könnyen halálforgásba és szét is lehet nézni a gunnerrel. Próbának jó volt. :)

A Typhoon tényleg pöpec gép, szerintem jobban teljesít mint a Spitek, a Tempest is hasonlóan jó.

Amerikával az a baj most, hogy túl sokan játszanak vele és a nagy része pancser. Beülnek a P-39-ekbe, mert azon 37mm-es derp cannon van, de lószart nem érnek el vele...

Az oroszok pedig annyira nem játszák a gépeiket RB-ben, hogy általában a fél ellenséges csapat prémium P39, P63 és B25...

War Thunder: Gelesztaa

(#5136) Revolit válasza Atlantis (#5134) üzenetére


Revolit
senior tag

Na jó de azért nem minden nap játszok, és sokszor csak 1-2 csatát ha játszok is :)
És azért mondom, hogy kezdő vagyok (jó a "full kezdő" már azért talán nem érvényes rám, remélem :) ), mert habár nagyjából ismerem a manővereket, nem mindig tudom jól kiválasztani/kivitelezni, bár ez a bill/egér irányítás miatt is van. És belső nézetben sem érzem magam még "otthonosan". Pedig az az igazi, de harc közben még azért hanyagolom :N

Pl SB-n még nem is próbálkoztam. Bár le meg felszállni már sikerült SB-s felszállás tutorialban :DDD

Repült óráim számát nem tudom... de pont most rákerestem google-n hogy van-e online statisztika, és van! :Y
Itt a profilom: [link]
És nagyot mondtam, mert csak 7 hónapja játszom :P

(#5137) Atlantis válasza RG4L (#5135) üzenetére


Atlantis
veterán

"...játékos által irányított..." - hadd kérdezzek hülyeséget, de van olyan, hogy nem játékos van egy géppel? Azokat honnan ismered meg?

Revolit: mik vannak, én se tudtam, hogy van ilyen adatlap.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5138) Revolit válasza Atlantis (#5137) üzenetére


Revolit
senior tag

AB-ben nem igen lesz gép által irányított repülő, RB-ben viszont gyakori. Onnan tudod, hogy szögletes zárójelben van a neve. pl: [Shibo] meg valami ilyesmi egy szavas érdekes nevük van. De a zárójel az igazi árulkodó jel.

(#5139) Volfram42 válasza Atlantis (#5137) üzenetére


Volfram42
senior tag

Zarojelben van a neve az a bot. Tetsuo, shoji, max a nevuk. Van sok meg.:-) Ha csak geptipus van a neve helyett akkor az adott palyahoz tartozo ai-k. Ezek kiiktatasa altalaban valamilyen reszfeladat. Bonusz jar erte.

En is ab-n kezdtem, de tul porgos es arkados volt nekem. RB-re eloszor egy stukat vittem be hatha leszedek egyket foldit tobbre nem is mertem vallalkozni. Persze a lecsapasnal kitortem a kerekemet es bepanikolva foldbe furodtam.:-)
De lassan jottek a sikerek. Tenyleg erdemes minel elobb valtani, ha megvan hozza a kedv es a szandek akkor ne habozz.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5140) RG4L válasza Revolit (#5138) üzenetére


RG4L
őstag

Tetsuo a legjobb, mikor megüldözi a jeteket a P-38-asával :DD Szerencsére fixelték már, bár képesek elég fura dolgokra még mindig.

War Thunder: Gelesztaa

(#5141) Atlantis válasza Volfram42 (#5139) üzenetére


Atlantis
veterán

Értem, kösz.

Két lehetőség van, vagy abbahagyom, mert AB-ben nem fogom tovább játszani, ha ugyanúgy kiakaszt, mint a WoT vagy pedig RB, Egy próbát megérhet, csak így meg előrehaladni nem lehet kellő ütemben a fejlesztési fában.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5142) RG4L válasza Atlantis (#5141) üzenetére


RG4L
őstag

Hát választhatsz... feladhatod az egészet mert az AB kiidegel, amit megmondtunk előre, vagy tovább tűröd a hülyéket.
Vagy, elkezdesz RB-t játszani, és idővel ha belejössz, az AB meccsek sokszorosát fogod rewardként kapni, de ehhez tényleg tanulni kell.

War Thunder: Gelesztaa

(#5143) Szőrös  válasza Atlantis (#5141) üzenetére


Szőrös 
veterán

Nem tudom hogy ez a vagy miért vagy ? Nem kell az RB-től fosni , nem sokkal nehezebb mint AB. Kicsit a szemléletmódon kell csak változtatni.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5144) Atlantis válasza Szőrös  (#5143) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem fosok tőle, ez csak játék, vesztenivaló nincs. De útban lenni se akarok azoknak, akik komolyabban akarnak és tudnak játszani, mindemellé azért haladni is szeretnék a fejlesztésekkel.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5145) Szőrös  válasza Atlantis (#5144) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ugyan már , szerinted akik "komolyabban" játszanak hogy kezdték ? Ugyan így. Ráadásul az RB is egy vicc , ha már valamit komolyabbnak lehet nevezni az az SB de egy összetettebb szim.-hez képest még az is gyerekjáték. :)

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5146) Revolit válasza Atlantis (#5144) üzenetére


Revolit
senior tag

Nem leszel útban senkinek :N
Én első RB meccsemen pl rögtön első dive, meglátok alattam egy repülőt, örültem mint majom a farkának, zuhanok rá egyszer csak látom hogy villog valami pirosan, mondom mi a fene, megpróbáltam kihúzni gépet semmi, aztán nézem hogy nem voltak szárnyaim :DD Annyira ellenségre koncentráltam sok AB után, hogy még az se tűnt fel, hogy leszakadtak a szárnyaim :P

És nem egyszer törtem össze a gépem azért mert túlterheltem szárnyakat, vagy pl föld közeli manőverezés közben. Ráadásul a meccsek szerintem legalább negyede úgy kezdődik, hogy felszállás közben valaki crash-el. Na bumm. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor szóltak emiatt be chaten, és akkor sem durván, csak megjegyezték. Én még RB-ben nem igen láttam noobozni az embereket. Most egy alkalmat se tudok felidézni.

Na mindegy, csak azért írom, mert engem is frusztrált (mondjuk nem WT-ben hanem Dotában) mikor tanultam a játékot, és oltottak hogy mekkora noob idióta vagyok, és menjek tetrisezni. De itt ilyet nem tapasztaltam.
Amúgy meg ha még is, tojni kell rá magasan :P

(#5147) Atlantis válasza Revolit (#5146) üzenetére


Atlantis
veterán

:) Az se rossz. Nekem a leszállással voltak problémáim, kicsit erősebben fékeztem és átbukott a gép, ilyet AB-n nem szokott, mikor nyomom a féket, mint süket a csengőt. Viszont legnagyobb meglepetésemre megcsinálták és mehettem tovább.

Jól hangzik, hogy türelmesebbek a népek, mondjuk AB-n se szoktam figyelni a chat-et.

Ami még meglepett: itt csapaton belül mindig ugyanazon nemzet gépei vannak? Mintha nálunk mindenki amerikai, az ellennél meg japán géppel jött volna.

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5148) RG4L válasza Atlantis (#5147) üzenetére


RG4L
őstag

Igen, de amerika sűrűn a britekkel együtt harcol, és egy mapon van 1-2 baráti orosz gép is a németek ellen.

War Thunder: Gelesztaa

(#5149) Szőrös  válasza Atlantis (#5147) üzenetére


Szőrös 
veterán

Igen , RB-n már nemzet harcol nemzet ellen. Ezért is jobb szerintem mert sokkal kiszámíthatóbb.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5150) Volfram42 válasza Atlantis (#5141) üzenetére


Volfram42
senior tag

Senkit nem fogsz zavarni. Nem privat csataba mesz be. Hamar belelehet jonni. Tenyleg. Irtam, hogy en is elso meccsen egybol csapodtam a foldbe ez van. Utana meg voltak 8 killes koreim is.

A fejlesztesnek van egy mocskos nagy elonye is. Egy pilotat jelolj ki es kesz azzal fogsz repulni csak. Mindegy milyen gepet. Igy sokkal gyorsabban fejlodik a legenyseg.

En azt vettem eszre, hogy sokkal jobba kerestem rb-ben. Kiszedsz ket aaa-t es mar plusszos is vagy sok geppel.

Ugyanakkor ne azt nezd, hogy lassa fejlodsz hanem, hogy elvezd. Idod van remelhetoleg meg sok ev. Ismerek olyat aki azonnal mindent akart. Eljutott oda, hogy csak a napi szorzot csinalta meg, mert az ad jo penzt amit lehet mutogatni haveroknak. Nekem majdnem minden gep megvan ami nincs az meg azert nimcs, mert miota csak SB-ek azota usa eggyes-kettes tieren kivul nem igen mentem semmivel. Es meg rengeteget van hova fejlodnom ezekkel a masinakkal is. Ugyanakkor soha nem elveztem ennyire a jatekot. Pedig tenyleg ugyan azzal az egy-ket geppel repulok hetek ota. Egyedul a sok varakozasi ido bosszant. Na jo az is ha hamar kiszednek, de ez pont a varakozasi ido miatt duhit.

Hogy ne bukjon at leszallasnal az a trukk, hogy amint nincs meg a sebesseged ahoz, hogy a termelt felhajtoero elemeljen picit emeld meg az orrat, mint ha fel akarnal szallni. Olyan gepeknel ahol nagyon alacsony sebessegnel is elemel ott a landing flapset rakd vissza akar teljesen is. Ha tul gyors vagy es jon a kifuto akkor 70km/h alatt ovatosan kanyarodj be fogsz forogni es megallsz. Illetve jo lassitasra ha ellovod a loszerkeszletedet. Ha mar egyet is lottel belole akkor ugy is kinkell fizetned. Mindek sporolni.:-)

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.