War Thunder: Gelesztaa
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
PAtr0n
addikt
Jó lesz ez, végre visz egy kis színt a játékba, mert megmondom őszintén, AB-ből keveslem a játékmódot, RB--ben meg az eltöltött időt sokallom.
Lenne pár ötletem nekem is, legfőképp az AB játékmódokhoz. Az RB úgy jó ahogy van, oda türelem, meg tudás kell, ez jól is van így.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
superecneB
őstag
A-20-assal light pillboxot hogyan öltök?
anytime
őstag
Megsorozom a kukucskalot - vegre tegnap sikerult
RG4L
őstag
War Thunder: Gelesztaa
Volfram42
senior tag
Akkor az SB mi? A vérszimesek azt mondják árkád az is, mondjuk szerencsére nehezíteni fognak rajta.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Francia91
veterán
Simán, egyszerűen
Először én sem tudtam
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
PAtr0n
addikt
Jó, de az SB fanatikoknak való, igazi vérszimeseknek mint ti. Ott nem számít mire mennyit kell várni, az élmény pont abban van, hogy meg kell izzadni mindenért!
Nehezíteni fognak az árkádon? Végre! Kapjon szépen RB fizikát, és már boldog is vagyok! A sok fizikátlan műbalerinát olyan szépen intézném el, hogy csak na.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
RG4L
őstag
Valakinek kinyílt a csipája De az SB-n fognak nehezíteni, az AB szerintem örökre ilyen marad
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Volfram42
senior tag
Ahogy RG4L is írja az SB lesz nehezebb. A vérszimeseknek az árkád könnyűségű. Én nem vagyok vérszimes. Egyszer lehet az leszek, de még nagyon nem.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
PAtr0n
addikt
Nincs olyan rossz statom, persze hogy nyílik
Volfram42:
SB-hez eddig nem volt szerencsém, de botkormány hiányában nem is nagyon lesz. Pedig tervben van. Azt se bánom ha ddigra tényleg szimulátor lesz belőle.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Volfram42
senior tag
Ennek örülök, minél többen játszunk SB-t annál jobb. Amúgy nem kell sok cucc én négyezer forintért vettem itt a hardveraprón egy Saitek cyborg evo-t és tökéletes nagyjából használva se volt. Persze tervben van a fejlesztés (karácsonyra pedált kapok az asszonytól) de akkor még nem tudtam bejön-e ez a mód és nem akartam drága dolgokat venni, hogy aztán én is eladjam olcsón és porosan. Szóval hajrá.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
PAtr0n
addikt
Köszi a biztatást, nagyon rá akarok állni az SB-re, de az még messze van. Addig élvezkedek Ab-n, meg néha-néha RB-n. Az a baj, hogy amennyi időm van, az leginkább AB-re elég, az meg tudjuk milyen.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Volfram42
senior tag
Áh nekem sincs sok időm, de egy jó SB számomra felér nagyon sok AB-el. Múltkor is azt hittem kiesik a szívem rendesen leizzadtam és a végén egyikünk sem tudott nyerni, hazamentünk tankolni mind a ketten. És a hónap legjobb csatája az volt számomra.
Amióta egyáltalán nem érdekel, hogy milyen gépet szerezzek meg azóta teljesen más lett a játék nekem.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
RockHaRD
addikt
RB-ben mennyire szemétség az ellenfél bázisánál dekkolni, és várni az ammo nélküli sérült gépeket, hogy jöjjenek haza, és azokat lelődözni?
Colos1
őstag
Ez jó hír, mit fognak nehezíteni rajta?
Szerintem az automatikus motorvezérlés teszi nevetségessé, meg az, hogy néhány gépnél 10 percig megyek fullon, és semmi baja a motornak.
Amúgy tegnapelőtt felfigyeltünk egy érdekes dologra...
Összetörik a gép a kifutón, letörik a szárny, elhagyja a futóműveit, szétszóródnak a gép darabjai 50 méteres körzetben, a javítás 15 másodpercig tart.
Ha csak annyi történik, hogy leér a propeller a földre, és elgörbül, de semmi más baja nem lesz a gépnek, akkor a javítás: 2 perc Gaijin logika
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
anytime
őstag
Kerhetek egy par soros osszefoglalot, magyarul? My English lenni nem tul jo ...
Nagyon szepen kodszonom!
[ Szerkesztve ]
Francia91
veterán
Nem szemetseg, csinalom en is igy
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
RockHaRD
addikt
Szerintem undorító, csak kíváncsi voltam a véleményetekre...
Csináltuk a küldit haverommal, ami az volt, hogy pusztítsuk el a hovitzereket, megöltük mind a harmincvalahányat, és ammo nélkül enyhén sérülve megyünk vissza a bázisra, a patkány meg ott vár fullra töltve, sérületenül, és örül a feje, hogy megöl 2 embert harc nélkül. Végén meg ott mondogatja, hogy ő legalább gondolkodik, hát kurva nagy mesterség...
Francia91
veterán
Igazából, ha nem találom a megmaradt 1-2 ellenfélt, akkor megyek el a bázisig, mert olyankor szinte biztos, hogy ott lesz(nek)
Akivel Squad-oztam innen, tanúsítja. Csak az AA-k nagyon profik RB-ben, csak akkor kockáztatom, ha már majdnem mindegy
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
RockHaRD
addikt
az rendben van, mert aki meg vár, hogy mindenki elhulljon, az meg is érdemli, de mi nem bújócskáztunk, aktívan játszottunk, próbáltuk az ojjektívet megcsinálni.
Volfram42
senior tag
Én sem szoktam ott várakozni, mert unalmas és tényleg szemétség. Ha csak egy két ellen van és nem találom sehol akkor szoktam ellátogatni oda, de SB-n szerencsére ritka. Van olyan, hogy valaki a afk a reptéren. Na az a szörnyű. SB-n az aaa nagyjából azonnal halál alacsonyan. Olyankor bár eddig nem sokszor volt, vittem bombát vadásszal és átcsapva ráhajítottam a kifutóra aztán menekülés. Volt, hogy nem tudtam bombát vinni akkor kettő afk gép volt a földön. Rárepültem és a térdük elé csúszott az égő roncsom epic volt. Ja és ők nyertek, mert én voltam az utolsó. Olyan szerencsére, hogy valahol repked az utolsó nagyon ritka, mert kell tartanod a joy-t és nem nagyon lehet afk repülni. Max ha nagyon jól betrimmeled a gépet, de azt nem mindegyikkel lehet. Illetve a felhőben repülés is igen nehéz így nem bújkálnak annyira.
Colos1: Nem tudom miben lesz nehezebb, de az egyik q&a-ban azt válaszolták, hogy jóval nehezebb lesz. Rendbe rakják a termodinamikát azt tudom. Én is örülnék naki, ha azokban a gépekben lehetne csak automata motorvezérlés amikben tényleg volt. Remélem ezt is megcsinálják.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Francia91
veterán
Az oroszok ellen szinte majdnem minden meccs esélytelen... Kezdem már megunni. Sőt, mikor egész nap csak oroszok ellen ad be, az finom
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
RG4L
őstag
Nézőpont kérdése. Az amerikai pilóták köztudottan szarok, mert sokan vannak, nagyobb eséllyel fogsz ki egy full analfabéta mustang forever/b-17 forever csapatot, tehát tőlük ne várj nagy teljesítményt...
Japánokkal Tier 4-ben, az esetek 90%-ban hozzáértő emberek vesznek körül, a Ki-84-esekkel teli csapatot meg aztán nem egy egyszerű dolog megverni, még ha amcsi és brit jetek, Bearcatek ellen is kell harcolniuk az esetek nagy részében. Ja igen, és a 30mm-es cannon nem igazán kérdez, ha bombázóvadászásról van szó.
Ezzel csak az a gond, hogy ritkán adja be a japán vs. orosz pályát.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
RG4L
őstag
Hogyha arra gondolsz, hogy azt fordítsam ami a videóban van, akkor mondok jobbat.
Csinálsz egy custom gamet, választasz valami jenki gépet, amin 12.7-es MG van, belenyomsz ground targets ammot és megkeresed a gyengepontjait. A videóban kb. vázolva van, de jobb gyakorolni is.
War Thunder: Gelesztaa
lowzor
veterán
Az mitől lehet, hogy 2-3 kör után kidob a játékból és kiírja, hogy Fatal Error occured, game will be closed?
Másnál is van ilyen hiba?
Colos1
őstag
UFO?!?
Vagy csak egyre több a grafikai hiba...
Jaja, inkább az utóbbi, mert nem raboltak el
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
anytime
őstag
Bocs, az 5651-es uzenetedre kivantam reagalni.
RG4L
őstag
A fejlesztői naplóban nem rég megjelent a Join in Progress 2.0, ami röviden annyit jelent, hogy egy már "mások által" elkezdett csatába is be tudsz csatlakozni egy bizonyos időlimiten belül:
Aircraft – AB, RB – 90 seconds.
Aircraft – SB – 4 minutes
Tank – SB – 3 minutes
All the other modes – 2 minutes
Ez azt jelenti, hogy szépen kiválasztod a repülődet, megnyomod a gombot, hogy To Battle, és lehet egy olyan csatába kerülsz (RB), ahol a csapattársaid/ellenségeid már egy percet eltöltöttek emelkedéssel, ugyanakkor lehet, hogy te a meccs legelején kerülsz be és idővel új és új csapattársak/ellenségek kerülnek a játékba, kiváltva ezzel a botokat. Ez a rendszer megpróbálja kiküszöbölni a sok 5v5 csatát, ahol tele vannak botokkal a csapatok és sűrűbben fogod 10v10, 12v12 stb. csatákban találni magad.
Amit linkeltem pedig ezzel van összefüggésben. Kitaláltak egy olyat, hogy bővített/hosszabbított küldetések, ami ezzel a join in progress rendszerrel fog működni, különböző küldetések lesznek a csata közben, a csapattársak és ellenségek, egyszóval a játékosok folyamatosan fognak csatlakozni a csatába. Az ilyenfajta meccsek lehet hogy egy óra hosszán keresztül fognak tartani, mindkét csapat kapja a küldetéseket (nem feltétlen ugyanazt mindkét oldal). Tehát ez azt jelenti, hogy ha megjelenik egy ellenséges megfigyelő repülőgép, akkor pl. a te csapatodnak a célja, hogy megsemmítsd azt, az ellenség pedig nyílván védeni fogja.
Egyelőre nehéz elképzelni az egészet, hogy miként fog működni, a ticket rendszer hogy lesz, kötelezően dobni fog-e be a csapatokba olyan játékosokat, akik bombázókat választottak, nagyobb lesz-e a térkép, létszám stb.
Mindenesetre elég ígéretes.
War Thunder: Gelesztaa
donmackó
őstag
Érdekes és tetszetős fejlesztés. Most megint van mire várni. Mikorra várható?
Release the cable hounds!
RG4L
őstag
Ennél a játéknál ezt sose lehet tudni. Az 1.43-ra is azt mondják, hogy "még nyáron".
War Thunder: Gelesztaa
Szőrös
veterán
Soon™
Mondjuk addigra kihal a játékosállomány de sebaj .
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Malibutomi
nagyúr
Szerintem ez már él, tankoknál egy hete bekerülök megkezdett csatákba...
RG4L
őstag
Július 15-én került fel a devblogra, és ez JiP 2.0, tehát gondolom javított/továbbfejlesztett verzió.
War Thunder: Gelesztaa
Volfram42
senior tag
Eleg sok konkret dolgot mo dtak rola amint lesz idom leforditom, de jonak tunik. Az 1.43 utani minor patch fogja tartalmazni, de nem minden elemet. Este ha melo utan lesz erom leforditom, de jo sok mindent elarultak a forumokban.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
RG4L
őstag
Ennyire nem néztem utánna, szóval köszi.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
anytime
őstag
Köszönöm!!!
Valóban jónak tűnik és talán a csapatmunkát / szellemet is tudná erősíteni.
Colos1
őstag
Ez már működik pár napja, és van egy elég idegesítő hibája. A megadott időn belül a bot -okat váltja át játékosokra, amelynek az a következménye, hogy ha a legelején kerülsz be, és észreveszel egy repülőt - amelyről ekkor még nem tudod, hogy bot - , elkezdesz felé menni, akkor egyszer csak eltűnik, mert berakott a helyére egy játékost, aki a reptérről kezd.
Tegnap 3X jártam így, 2 órán belül.
Legalább azt csinálják meg, hogy késleltetik a botok felszállását 4 percig.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Volfram42
senior tag
Nem erre gondoltam. Mondom otthon forditok ha tudok, de telefonrol nagyon nem menne. Roviden a tervek szerint a kill nem fog szamitani es a ticket rendszert ugy ahogy van kihajitjak.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
Colos1
őstag
Jah, nem olvastam végig az előzményt, azt hittem, a Join progress 2.0 -ról beszélsz.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Volfram42
senior tag
Fordítottam kicsit, remélem jól jön valakinek.
Ebben a topicban írta a válaszok zömét lastGrayAngel.[link]
Nem szó szerint fordítom, csak a lényeget, sőt van ahol egy hosszú példákkal felsorolt kérdésnek csak a lényegét írtam le. A kérdések nem egy személytől jöttek.
Kérdés: A reptér felderítése miatt a bázis minden csatában máshol lesz? Ha nem akkor emlékezetből könnyedén felderítem.
Válasz: Nem vagyok biztos ebben. Megpróbálom, de nem biztos, hogy lehetséges. Ha az ellenfél megtalálja a repteredet akkor a kifutó megsemmisítésére vonatkozó küldetés nem jelenik meg azonnal. Esély lesz rá, hogy aktiválódik.
Kérdés: Jól hangzik. A szárazföldi csaták is részt vesznek ebben?
Válasz: Mi először a légi ütközetekre fejlesztjük ezt, de később, ha a tesztek lefutottak és a felhasználói véleményeket is láttuk akkor mi be akarjuk oda is vezetni.
Kérdés: A cél jelölés. Itt is lesznek úgy, mint az egyszemélyes küldetésekben azok a sárga karikák? Bölcsen kell hozzá adni. Különben mindenki ezek körül fog legyeskedni.
Válasz: Mi tervezünk hozzáadni valamiféle indikátort a küldetések végrehajtásához a te térképeden. Például ha ellenséges harckocsi jelenik meg és megkapod az elpusztítására vonatkozó küldetést akkor egy piros karika dog a térképeden megjelenni. A mérete egy cella lesz.
Kérdés: Lesz szárazföldi célok támadása vagy védése a feladat, ami összességében elég nagy lesz ahhoz, hogy egy magányos támadó ne tudja teljesíteni? Ugyan ez lesz-e bombázók és csatarepülők védésére?
Válasz: Igen, fogunk ilyen küldetéseket csinálni.
Kérdés: Nagyszerű lenne ha az küldetések céljai nem mesterségesen hozzáadott kis bázisok lennének hanem igazi zónák vagy épületek lennének a térképen, mint: Sztálingrádi gyár, Berlinben a Reichtag. Kikötők, vasútállomások, hidak. Sokkal jelentőségteljesebbé tenné a harcokat.
Válasz: Megpróbáljuk felhasználni ezeket az objektumokat ahol ez lehetséges lesz.
Kérdés: Lényegében arra irányul a kérdés, hogy lesznek-e hajókkal telepakolt küldetések.
Válasz: Nem vagyok biztos a tengerészeti küldetésekkel kapcsolatban. Lehetséges megalkotni őket, de egy csomó glitch van a hajókkal. Ezért nem tudnánk ilyen küldetéseket csinálni bugok nélkül.
Kérdés: Pontosan mit jelent az, hogy a csaták több óráig fognak tartani? Csatlakozhatok egy csatába és újra beléphetek később ha akarok?
Válasz: Be tudsz csatlakozni a küldetésbe, ha van szabad hely benne és képes leszel egyfajta feltámadásra ezen belül. Ki is léphetsz és újra csatlakozhatsz ha van üres hely ahova beférsz.
Kérdés: Mi történik ha nem megfelelő a gépet az adott feladatra?
Válasz: Képes leszel cserélni a repülőidet a küldetés alatt. Ugyanakkor néhány küldetés egyszerre fog megjelenni ezért te kiválaszthatod, hogy milyen feladatot akarsz ellátni. Vadászol vagy bombázol.
Kérdés: Ez meg fogja változtatni az emelkedés fontosságát?
Válasz: Minden feladatnak saját ideje lesz és mi tervezzük, hogy eltávolítjuk a ticket rendszert a játékmódból. Emelkedhetsz ha akarsz, de ha elveszíted a feladatot ne sírj. Az a csapat amelyik feladatot teljesít valamilyen előnyhöz fog jutni. (Ezt még nem árulhatjuk el.)
Kérdés: Valamilyen információ a térképek méretéről és a játékosok számáról?
Válasz.: Az első térkép Sztálingrád lesz 64*64. Bocsi srácok. A következő 128*128-as lesz. Nem tervezzük növelni a játékosok számát, de még meg fogjuk tárgyalni a dolgot, ha a tesztek elkezdődtek.
Kérdés: Mikor jön?
Válasz: Következő nagy patch vagy szeptember, ha a nagy tapaszt előbb adnák ki.
Kérdés: Milyen módban lesz ez? AB/RB/SB vagy mind? Hogyan fogunk respawnolni és hogyan lesz az újracsatlakozás? HA nem lehet akkor aki elment az helyett jön új játékos?
RB/SB-n ha nem olyan gépet hozol amit a feladat igényel akkor nem tudsz mit csinálni?
Válasz: Minden módban indítható lesz. Szerintem az AB ezzel a móddal lenyűgöző, de a prioritás az RB/SB módokon van. Újraszülethetsz a csatába valamilyen fizetségér, de ez még nem áll készen a megvitatáshoz. A játékos akár mikor otthagyhatja a csatát és vissza is jöhet ha van üres hely. Néhány küldetés egyszerre fog indulni szóval kiválaszthatod, hogy mit akarsz hozni.
Kérdés: Fogunk kapni Moszkvához hasonló térképet?
Válasz: Éppen azon dolgozunk. (megj. nem mondja ki, hogy Moszkván dolgoznak. Csak, hogy az új térképen)
Kérdés: Halál után újjászülethetünk valamelyik betett géppel?
Válasz: Az elején engedni fogjuk az újjászületést, de később meg fogjuk vitatni, hogy mi legyen. Amikor a tesztek véget értek és lesznek játékos visszajelzések is. Jelenleg nagyon sokan akarják ezért engedjük.
Kérdés: Szóval nincs Csendes-óceáni térkép?
Válasz: Az első két térkép nem az lesz. Tudjuk, hogy nagyon népszerűek ezek a pályák ezért később ide is próbálunk csinálni valamit.
Kérdés: Nem értem mi van ha meghalok? Mások is csatlakozhatnak?
Válasz: Halott ember újjáéledhet, ha elhagyja a csatát akkor más bejöhet helyette. (Direkt írtam ezt is. Tele van olyan kérdéssel amit már megválaszolt.)
Nincs kérdés csak válasz, mert valaki találgatott, hogy melyik a legnagyobb pálya: A legnagyobb Spanyolország 128*128 a következő nagy pálya Norvégia 128*128 és mi dolgozunk már a következő nagy pályán.
Kérdés: Bocsi ha már volt. Meghalsz, kilépsz, javítasz és visszamehetsz ugyan azzal a géppel?
Válasz: Igen.
Kérdés: Egy kis térképeket készítő közösségtől jött, mert éppen egy kis 80*80 vagy 100*100 észak német térképet csinálnak és félnek, hogy csak nagy pályán lesz ez a mód.
Válasz: A méret nem számít. Az Afrikai Kanyon pályán is megcsinálhatnánk ha akarnánk.
Ennyi most. Valahol volt egy olyan kérdés is, hogy hol lesznek elérhetőek ezek a küldetések. Nem találtam így ide írom. Először az event módba rakják be és ha beválik akkor lesz a normál csata is ilyen.
Ha valamit nagyon elértettem nyugodtan javítsatok ki.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
PAtr0n
addikt
Köszi, egész jó lesz ez úgy érzem!
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
donmackó
őstag
Várom a szeptemberi patch-et.
Release the cable hounds!
RG4L
őstag
Ezek szerint szeptemberben lesz a patch?
War Thunder: Gelesztaa
Volfram42
senior tag
Azért ott van a ha. Ott van, hogy lehet az az utáni mini patch fogja tartalmazni.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
RockHaRD
addikt
Van most olyan mód a játékban, hogy a légi egységeket is, és a földi egységeket is emberek irányítják?
RG4L
őstag
Van. RB-t indítasz tankokkal.
War Thunder: Gelesztaa
RG4L
őstag
Gyanús ez a holnapi 3 órás szerverleállás egy "kis" update miatt. Möglássuk.
[ Szerkesztve ]
War Thunder: Gelesztaa
Fel
addikt
Az 1.41.29 fog jönni legközelebb, de nem biztos, hogy holnap.
A hírben szerver oldali patchet írnak: [link].
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
ingyenes kategóriában
- Toshiba Satellite Pro R50 C-sorozat , Intel Core i5-5005U 2,00 GHz, 4 GB, 500GB eladó!
- Fanatec ClubSport Pedals V3 + brake performance kit
- Homage automata óra eladó
- Acer TravelMate P2 P253-M- Intel Core i3 i3-3120M Laptop (15.6") 4 GB
- Sony PS4 Slim 1TB,1 gyári kontrollerrel,hibátlan állapotban,kábeleivel,tökéletes működéssel!