Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15001) ddt500hu válasza BerserkGuts (#15000) üzenetére


ddt500hu
veterán

Ott az állandó rebalancal a végtelenségig el tudják nyújtani a kínszenvedést. :DDD

(#15002) SpazzMaticus válasza ddt500hu (#15001) üzenetére


SpazzMaticus
tag

Ez csak az én véleményem, de szerintem az ilyen game-eknek az lesz a sorsuk, hogy mondjuk berobban a piacra valami új ami eltalálja ezen játekok célközönségének ízlését, változik a trend, stb, és hirtelen úgy ürülnek ki a szerverek egyik napról a másikra, mintha sosem lettek volna tele...
Utána halódnak még fél-egy évig minimál játékosbázissal, és off...
Az év eleji online "game lelövés dömping" is azt mutatja, hogy egyre kevesebbet sz@roznak a kiadók ha valami nem hozza még/már az elvárt számokat, illetve egyre nagyobb a piaci választék, meg a playerbase is egyre gyorsabban vált egyik népszerű online játékról a másikra...

A WoW "lassú halódásának kiváltsága" (mert az is hol van már eredeti népszerűségétől) "első és legnagyobb" státuszának köszönhető, nem fog járni minden n+1-ik online game-nek, lesz egy "törés" valamiért a playerbase-ban egyik napról a másikra, és végük...

Ami pénzt meg beleölt valaki, hát így járt... :DD

Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...

(#15003) csongi válasza SpazzMaticus (#15002) üzenetére


csongi
veterán

Sajnos ilyen mint WT nem nagy konkurenciaval rendelkezik. A játékos tábor még kevés ahhoz, hogy más üzleti alapokra helyezzek.
Lassú elhalas lesz, ezt simán lehet még évekig csinálni. A free oldalon belépő játékosok adják az élvezeti faktort, a fizetős tábornak.
A játékban a legnagyobb játékos tábor a közép br tartomanyba van. Ott már unalmassá válik.
Ekkora játékos táborra nem fog senki pénzt fektetni egy játékulcs fizetős modellbe.
Ennek a játéknak a tartalma ennyi játékost vonz.

minimál fejlesztői csoport van, azok meg kényelmesen megélnek. Érdemi fejlesztés nincs, arra már nincs értelme befektetni. Tipikus jele, hogy minden nagy Update után, elrontják ugyan azokat, majd újra taknyolva igyekeznek játszható a tenni. tesztelés minimális, szinte élesben megy..Új motor kellene, de erre a játékos számra nem éri meg befektetni.
Ez egy ilyen játék. Egyszer kifutja magát, de pár évre még szüksége lesz.

Grafikailag próbálnak dolgozni rajta, a konzolok miatt. Kell valamit csinálni, mert a PS5 többi jatek fejlesztesei megeszik ezt a megjelenést.

Olyan a helyzete mint anno a COD MW-nek. A motor kifutotta magát, az erős hardvereken szebb volt, de elavult.
KB most is ez van, csak ilyen rendszerű technikai játékbol nincs nagy választék. Igaz nem is akarnak annyian játszani mint egy COD sorozattal.
Milliók, VS pár száz ezer.

(#15004) KROK640 válasza SpazzMaticus (#14999) üzenetére


KROK640
veterán

Ez teljesen így van, leszámítva azt, hogy marad még több ezer screenshootom és pár videóm is belőle.
Egyébként ezért is baj, hogy önállóan offline nem játszható, mert így a játszhatóság joga egy külső tényező kezében van.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#15005) BerserkGuts válasza csongi (#15003) üzenetére


BerserkGuts
őstag

:N :DDD Ezzel is millóan játszanak többen mint a wottal.*
A cod se nagy szám ott 3milló körül kering a max játékos bázis de volt már 1.5milla is amikor gondolom ráuntak akkor gyorsan elkezdtek dolgozni rajta szerintem :DDD

A nagy királyok fosnájt 25 millós játékos bázissal rendelkezik akik leülnek nap mint nap játszani. (Persze több is de ennyien vannak fent 1 nap alatt az nem kevés )

*A wot-ban van nagy szar mert a fő játékos bázis 700.000 orosz volt most az megfeleződött 300.000 tudjuk az okokat kb: rubel, háború stb...
De ott elkezdődött végre a leépülés és ugye ami baj ezeknél a cégeknél hogy a befektetőknek felelnek a folyamatos növekvő profitért az meg nem fog jönni.
De ha már fogy a pénz és a játékosbázis viszont a reklám költségre elverik meg mindenre a pénzt ahogy szokták akkor csődbe viszik majd az egészet.
Azért rug-kapálóznak mindenféle eventekkel meg fejlesztéssel, de soha nem lesz olyan játékos bázisa mint covid idején 1milla300.000. amire pénzben számítanak :DD vagy inkább többre.

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15006) csongi válasza BerserkGuts (#15005) üzenetére


csongi
veterán

Ez becsült szám. És az elosztás sem mindegy.
Ennek jelentős része Kína, Oroszország, sztem.
EU-ban hamarosan utoléri a szankció :D
Világszinten 1 M játékos nem sok.
Lehet a számokat nem pontosan írtam, de az arány az arány marad. :)
És a covid alatt ment 150-160ezer hétvégi online játékos a számláló szerint.Legutóbb lehet volt magasabb is pár órára.
Valamikor hétköznap ment ennyi szinte 24be, hétvégén meg bőven 250 felett volt.

Ha minden játékos venne 70Eurért egy kulcsot, akkor is csak a tavaly előtti bevételt hozná össze. És aztán merre tovább? DLC? Azokból nem kel el annyi.

Üzletileg jó, minimál működtetési létszám. Okosan akár fele ennyi bevétel mellett is rentábilis.
A kevésbé termelő szervereket leállítja, vagy kisebb teljesítményűre cseréli a régióba.
Csak gyártani kell az új gépeket, a prémium vasakat. Amíg elkelnek, addig jó.
Tulajdonképen az a termék, a játék meg a reklámfelülete :D
Rutinból skinelnek. :D
Adatgyűjtések, és rajzolás emészti az időt. A beillesztés már copy paste. :D

(#15007) KROK640 válasza csongi (#15006) üzenetére


KROK640
veterán

Én csak azt veszem észre, hogy a keresési idők megnőttek, ha nem 4.0 körül keresek meg csúcsidőben akkor érezhető a keresési idő. Este 10 után AB-ban 6.0 és afeeltt már 5-10 perces játék keresési idők is előfordulnak :(

Ami meg az új gépeket illeti : A jugoszláv fáról még mindig nincs semmi, évekkel ezelőtt lett beígérve, aztán azóta lett kína, svédország, israel.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#15008) BerserkGuts


BerserkGuts
őstag

Aha de nem 24órában játszik 240.000 ember szóval az össz játékos szám meg van az 1milló még a codba 3milló :DDD fortnite 25millió óránként ott van 1millió de az már jó sok minek annyi mindet elakarod verni :DD .

Persze értem te órába nézed hogy épp kikkel játszol de elég 30-40.000 is emlékszem régen bétában a csúcs 8-10.000 volt és várni kellett gyakran 5percet is.

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15009) Malibutomi válasza KROK640 (#14997) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

2014 ota jatszom. Pl tavaly szinte az egesz evet kihagytam

(#15010) csongi válasza BerserkGuts (#15008) üzenetére


csongi
veterán

A két üzleti modell pont a játékosok számának és játék módjára van kitalálva.

Kulcs eladasanal nem a játékosok játszási ideje lesz a nyereség.
Itt kell egy következő rész a játékhoz. Pl cod 1 CoD2...stb. Ehhez jöhetnek a dlc-k. Ott az a legjobb, ha megveszik és Nem használják. :).
Kb olyasmi mint az autópálya matrica.

A wt lényege, hogy hogy időre megy a pénz, és hiába van 1-2 milio játékos, annak csak egy hányada fizet, de minél több időt tölt a játékkal, annál nagyobb az esélye a fizetésnek.A kevesebb játékossal is tudnak uzemkepesek maradni. Több pénz folyik be, mintha kulcsokat adnak el.
Ez előfizetéses rendszer, ugyan azt "fejleszti" tovább. De ez játékos mennyiség erre a játék típusra, MMO jelleg, nem elegendő egy kulcs eladási rendszer fenntartásához.
Egy ilyen üzleti modell már bezárták volna a WT.
Ezért mondom, okosan csináljak. És ez a szolgáltatási berlesi mód egyre szélesebb körben kezd elterjedni. :)

(#15011) BerserkGuts válasza csongi (#15010) üzenetére


BerserkGuts
őstag

Persze Xjátékos szám van fortniteban is meg cod warzoneban is de nem sok ingyenélő van ahogy látszik pl: fortiban a starwarsos skineket szépen vitték az meg befizetett battle passból jött ki pl lényeg azért előbb utóbb fizetnek legtöbben és minél többen vannak annál több pénzt jelent.

Wot-ban is most volt ilyen "limitált" 20.000db csak pénzért vérleszívó tank és elvitték mindet 11.000ft -volt a minimum licit de ezt felvitték 20.000ft-ra kb 400millót kaszáltak ebbe a hónapba :C mert sok nyomorult megveszi hiába szar tank.
Bár amilyen reklámhadjáratot csinálnak Amerikában meg mindenhol a világban hogy ez a pénzecske lepke fing nekik.
Látni hogy keveslik mert most folyamat ránk szabadítanak valami bőrlenyúzó akciókat :DDD ilyen még nem volt minden hónapban valami baromságot eladnak és megveszi a nép. :C

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15012) laskr99


laskr99
addikt

Lehet értelme 1 géppel BR8.3-ig kihúzni az amcsi repcsi ágat?

Van egy P59A-m és csatárként átlag 1-2k rp-t kapok ami 6-14000 gepfejlesztésre megy.

Gondoltam fel kéne húzni a repcsiket addig amíg ezzel lehet, most br4-5.3 közt vannak.

Amit eddig észrevettem a géppel kapcsolatban,hogy mindent is túlforful. Yak3 kb félúton már rajta volt a kereszt, mikor ő még próbált kanyarodni.

+A crewet felhúztam, így 7-8g körül már nem kezd el állóképességet veszteni, de a 10g volt eddig a max :D

(#15013) aradebil2 válasza laskr99 (#15012) üzenetére


aradebil2
senior tag

Nézd meg a géped adatlapját, általában a gép rankja +/-1 ahol nem kapsz büntit gép fejlesztésre, utána már kevesebbet ad

(#15014) laskr99 válasza aradebil2 (#15013) üzenetére


laskr99
addikt

Ez prémium.

(#15015) KROK640 válasza laskr99 (#15012) üzenetére


KROK640
veterán

Nem lesz jó, egy idő után borzasztóan le fog lassulni a fejlődés.
1 rankkal alatta még érdemes fejleszteni, de amint a fejlesztendő gép és amivel húzod eléri a 2-3 rank különbséget nagyon lassú lesz, nagyon sok csata kell hozzá

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#15016) aradebil2 válasza laskr99 (#15014) üzenetére


aradebil2
senior tag

Akkor csak felfelé számít a bunti

(#15017) laskr99 válasza KROK640 (#15015) üzenetére


laskr99
addikt

Ezért írtam a 8.3at. Mivel rank 4 a repcsi és 5 a max vele.

(#15018) Urna válasza laskr99 (#15012) üzenetére


Urna
tag

Persze hogy lehet, de ne Br-t, hanem rankot nézz a fejlesztésnél, abban van meghatározva az effektivitása. Ha nem unod magad ketté .. kb 100-150 meccsből szerintem ki lehet húzni igazából tier V -el bezárólag mindent.
MIvel prém ezért reserve-től tudod húzni, akkor a (most éppen) 8.3-mas Sabre-k, Phantherekig a dolgokat. Én a Pacific campagnie-es zeroal húztam kia japánokat szintén tier V-ig bezárólag, bár én kicsit keveslem a meccsenként 1-2k xp-t, lehet nincs mellé prém accountod. Nekem amellé volt 127 meccs, ami után már nem maradt semmi rank V alatt amit húzhattam volna.Valószínüleg akkor neked hosszabb lesz prém idő nélkül.
A többiek meg szépen írják a dolgokat amihez nem értenek :C mondjuk Krokon nem lepődtem meg .. nem csak lefelé hanem felfelé is van bünti fejlesztési effektivitásban..
[link] Itt olvashatnak ők is róla.

S10 + Galaxy Watch 3

(#15019) laskr99 válasza Urna (#15018) üzenetére


laskr99
addikt

Csak az egyszerűség kedvéért írtam BR-t :D
Most cca 4.0-5.3-ig vannak meg a gépek amit még árkádban húztam eddig.
Nincs prém, csak a repcsivel csinálom, a repcsivel a végeredmény ami ténylegesen fejlesztésre megy az 6-7k-tól 14k körülig terjed. A meccsben lévőnek írtam az 1-2k Xp-t amit a játékos listán láttam.

(#15020) Urna válasza laskr99 (#15019) üzenetére


Urna
tag

Az nem releváns annyira egyébként :D (pont a tier-ek közti büntetés miatt ugye).Az Mission scrore vagy magyarul akkor Küldetéspont néven fut. Viszont megnyugtattál hogy nem xp-ből szedsz össze meccsenként ennyit. Jó grindot !

[ Szerkesztve ]

S10 + Galaxy Watch 3

(#15021) Kotomicuki


Kotomicuki
senior tag

Ismét belenézve már nagyon el-wot-osodott ez a játék is:
- f2p-ként nem lehetek top tier (ill. túl ritkán)
- ha nyerünk, akkor legtöbbször alig enged pontot szerezni
- ha enged némi sikerélményt, akkor gyakran veszítünk
- sz'al, az az eleve elrendelés érzés itt is kísért
- a járművek BR meghatározása gyakran egy vicc

Nem mondom, ha sikerül egy-egy jobb kilövési pozícióban megkapaszkodni, akkor jön néhány skalp - vagy bosszankodás, hogy még így, oldalról sem... - , de állandó low-tier-ként nagyon kétséges élményt nyújt, még alacsonyabb BR esetén is a csatánként változó "véletlen-generátor" miatt.
Maga a játék akár jó is lehetne, hiszen a technikai alapok adottak ehhez, de az a penetráns lehúzásszag..., az megmérgezi ezt is.

A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

(#15022) SP4C3 válasza Kotomicuki (#15021) üzenetére


SP4C3
veterán

Mikkel játszol? Mekkora BR?

-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com

(#15023) BerserkGuts válasza Kotomicuki (#15021) üzenetére


BerserkGuts
őstag

szerintem wot párhuzam ugyan az hogy ha jó csapatba kerülsz lenyomjátok mint a szart a másikat.

Csak itt annyival rosszabb hogy reborn, újraéledés is van ahol kilőnek megint :C Ez így nagyon hülyeség volt a részükről miért engedik oda be őket.
( Inkább haladna a pálya tovább mint pl:battle field rush módban az ellenség elfoglalta azt a pálya részt és bázisunkat okés de még van hátrébb is ahol újraszületünk de itt hogy ránk másznak semmi értelme a rebornak. )

wotba is úgynevezett turbó csata hogy pár perc alatt végig verik az egész csapatot.
Itt kicsit másabb kicsit tovább tart de már van akit kilőttek mert szürke a neve vagy kilépett nem tudom.
De már a csapatból alig vagyunk azok se segítenek fent repkednek és csak mészárlás van a tankoknál 3-4-5 tankot kéne kilőnöm egyszerre ami lehetetlen.

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15024) Kotomicuki


Kotomicuki
senior tag

Zömében tier II, de ha lesz akció, akkor már kivannak fejlesztve a III-as járművek, "csak" meg kéne venni őket és a további költségek - nem egyszerre lesz meg a változás, az már biztos - , ill. németeknél van egy III-as különítmény Hetzer - amit még akkor húztam ki, amikor egyben volt a német az olasz fával (és jóval kedvezőbb/valósághűbb volt a besorolása) - , Stug IV, Pz. IV H - ez II-es, de legalább tornya van és "félelmetes" a különbség az L/42 és az L/48 között, miközben a G csak 0,3 BR-rel van alátéve... :Y - , amit most szeretnék leváltani a VK-val, mivel minden ki lett rajta fejlesztve - uaz az ágyú mindháromnál, de a torony nagyon sokat dob a hasznosságon, míg a BR ezt pont fordítva értékeli: a páncél "véletlengenerátor" függő leginkább, ahogy én tapasztalom és semmiképp sem ad +0,7 BR különbséget a csatáimban a toronnyal szemben.

F2P-ként a tier II még elmegy, ha fejlesztve a van a legénység csatán kívüli javítási képessége az így 2 órás szünetekkel - az USA, német, szovjet, angol és a francia(brrr) ág idáig van meg, jobb esetben a javítás fele már meg is van, mire minddel megyek egy-egy csatát - , de a legjobb még mindig a I: ott kevésbé zavaróak azok a lövések, amiket ellenem gyakran bead, míg nekem nem engedi meg uazt.
Sz'al, lehet, hogy lassan megállok, mert ha a javításra is költenék, akkor aztán már rég mínuszba lennék azon eredményesség mellett, amit így fel tudok mutatni.
(A wot-ban sötétebb zöld - enyhén átlag fölötti - voltam, amíg még wot volt a wot..., de itt...)

[ Szerkesztve ]

A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

(#15025) Kotomicuki válasza BerserkGuts (#15023) üzenetére


Kotomicuki
senior tag

A pár évvel ezelőtti wot-ban már nagyon érezni lehetett, hogy f2p-ként csak minden 5.-6. csata az, amiben - nagyobbrészt - a lövedékeim oda szállnak, ahova céloztam és annyit is ütnek át, mint ami a "papíron" van.
Szerintem ez nem "játék", pláne a korai wot-verziókkal összehasonlítva, ahol 700 méterről sem volt lehetetlen eltalálni az ellenfelet a "lézerágyúkkal" - pl. Ferdinand (az az érzés, amikor végre feltehetted a 128-ast... ;] ).
Tüzérként ez odáig fajult, hogy a csaták zömében, ahol nem voltam a kedvezményezettek között, volt pár lövés, ami a célkörön kívülre esett, nehogy baja essék a fizetőképes keresletnek..., ha meg kedvezményezett voltam, akkor az ilyen eseteknél a teljes sebességgel menekülő light-ot is telibeverte a célkarikán kívül... :Y

Sz'al, ezek után nem csodálkozom, hogy pár perc alatt fölhentelik azt a csapatot, akinek ott a magatehetetlen célpontot kellene éppen eljátszania!
Itt is hasonlót érzek, de ez kicsit kulturáltabban van előadva, így amíg véglegesen fel nem bosszant, addig maradhat...

A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

(#15026) csongi válasza BerserkGuts (#15023) üzenetére


csongi
veterán

A dinamikus Spawn rendszert nem tudja megoldani. Mar az is ovacio volt a reszukrol, hogy nagyobb lett az ikon es mas szinu. Ezt valami elkepezto fejlesztesken kozoltek. :D . A leg ocsmanyabb mikor kilonek, es nem fedezed fel a helyét, nah akkor vissza rak ugyan arra spawnra. Mikor tudod,hogy honnan lott ki, atrak a masik pontra.Zsenialisan borzalmas.
A masik, mikor kiszed repulovel, es visszajosz legvedelemmel, csoda modra var legalabb 5-7 mp-et. Ha tankkal jossz vissza egybol bedob. Irdatlan mennyisegbe jelen van.

Spawnkill a tankos csatak 50% minimum.

(#15027) BerserkGuts válasza csongi (#15026) üzenetére


BerserkGuts
őstag

aha azért lépnek le sokan

Egy dezertálás bünti mint a wotban ráférne a játékra sokan kilépnek ha vesztes a csata azért fogy el hamarabb a csapat :((

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15028) BerserkGuts


BerserkGuts
őstag

Meg ez a "rng" random sebzés elég rossz mint wotban majd a gép eldönti milyet sebez

Ezért működik jól a 37mm-es ágyú beállok capre megvárni még kijönnek a sarkról aztán mire becélozna mozgásból szétszórom és a 70mm átütéssel valahol betalál nekik mire eltalálnának.
Mindig félre lőnek és mire újra betölt nekik már szétkaptam valamit a tankjukon nyilván először az ágyú aztán lánctalp vezető aztán semmit nem bír csinálni.

Meg jól jön hogy vissza jönne bombázni mert elfoglaltuk a cap-et de ugye ez légvédelmi üteg lenne de mégis a legopébb a játékban ami vicces. Zis 12 se volt rossz mert gyorsabb de azzal inkább oldalba meg hátba kell menni amikor bázisra mennek és van segítség aki eltereli a figyelmüket.

[ Szerkesztve ]

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15029) laskr99


laskr99
addikt

Na végre van rendes repcsi is GRB-be. De hogy kell célozni a bombát? Réges rég volt célkereszt, de azt ugye elvették, eddig talán 1 pattintós siker volt :U

(#15030) 7Sony7


7Sony7
addikt

Srácok, a minimap hogy működik a tankosnál? Azzal voltam, hogy akit meglátok, az rákerül a térképre. Viszont tegnap pont figyeltem, rálőttem többet is egy tankra, és nem jelent meg a kis piros kocka a térképen. ?

-

(#15031) Francia91 válasza laskr99 (#15029) üzenetére


Francia91
veterán

Menj be tesztbe az adott repülővel, RB-re állítva a játékmódot, és gyakorolgass, van a tesztpályán legalább 2 földi célpont (tank és légvédelem). Nem tudok mást. Általában magasra kell emelkedni, oly szinten, hogy zuhanva tudd ledobni a bombát (persze itt is ismerve a repülőgépet, hogy mikor és hogyan tudod még biztonságban felhúzni, hogy ne b*szd bele a földbe), úgy a legkönnyebb célozni, de gyakorlás kérdése, és menni fog. F8F-essel szoktam javarészt bombázni amcsi 7.0 tankban, nagyon jól ki lehet ismerni, aztán könnyű vele bombázni Reál Tankban :)

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#15032) aradebil2 válasza laskr99 (#15029) üzenetére


aradebil2
senior tag

Egy videó az alapokról.

(#15033) BerserkGuts


BerserkGuts
őstag

tankelithez hasonló magyar videós van wt-ben?

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15034) ddt500hu válasza BerserkGuts (#15033) üzenetére


ddt500hu
veterán

Uránváros ásza.
[link]

(#15035) BerserkGuts


BerserkGuts
őstag


Ez egész jó adott 2-t is a ládákból biztos csali a kezdőknek hogy feljebb jussanak :DDD mert még 10x nyerek is simán

#15034 ddt500hu
Köszi :))

[ Szerkesztve ]

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15036) KROK640


KROK640
veterán

Azt hiszem egy különleges pokolba jutottam ebben a játékban, és lassan el kell gondolkodnom azon, hogy semmilyen eredményt ne akarjak benne elérni, ha tudok azzal dealelni, hogy csak fun és nem akarok semmit akkor maradhat, ha nem, akkor felejtő.

ugyanis, most konkrétan mai példával jövök de már lassan 2 hete így van napról napra :
csinálom a kötvényfeladatokat, a kalapost, a napi T2-T3-at AB repcsiben, emellett a kihívásokat. Szóval mondjuk úgy, eléggé nehéz olyan meccset menni ahol egyszerre több dologgal is ne haladna az ember.

Ma pl az volt a helyzet, hogy előrébb vagyok ha :
- leszedek egy csatarepülőt
- leszedek egy bombert
- kidobok egy bázist
- megnyerem a mecset
- benne vagyok az első háromban

Na, erre volt négy olyan játék is egymás után ahol ezen feltételek egyikének sem feleltem meg!!!
Mindig épp negyedik voltam, (olyan prestnél ami az első hely megszerzésére van specializálva - 6db fullos repülő 75-ös ász személyzettel) a csatarepülőre és bomberre mindig pont csak assist jön, a bázist meg nem tudom kidobni.
Ezekre a meccsekre darabonként 6-8 percet kerestem, állítólag 50-60 keresővel, péntek délután 15-17 óra közötti időben. BTW az egyik meccsbe mikor bedobott 8km-re előttem voltak a repülők, láthatóan a meccs ment 1-2 perce, miközben előtte 6-8percet kerestem és semmi... érdekes.

A bázis kidobásra ezután ráspecializálódtam, a két boberes presetre rögtön kellett két reptérbirtoklás, hogy esélyem se legyen a feladat végrehajtására. Utána meg még 4.3-ban is úgy jártam az egy darab 4.7-es DO217E2vel hogy kiszórom a 4×1T bombát a bázisra, és egy kicsike marad belőle. Volt, hogy kt bázist dobtam le így, de a kicsikét a meccs végéig nem szedte ki senki. naná, hiszen hülye lesz majd arra dobni. Az meg hogy az ember egy cél felett körözve kidobjon két kört elég kicsi eséllyel bír. Végül backup felhasználásával második rohamozásra sikerült kiszedjem, technikailag 7 meccs alatt ezzel lejött a T2-es kötvényfeladat. Se a kihívások, se a T3-as harcifeladat nem haladt, és további két meccs után fel is adtam azt, hogy én ma felmutatható haladást fogok elérni.
NEM, NEM LEHET.

Azért érdekes, hogy múltkor mikor assist kellett akkor 10 meccs alatt nem tudtam 10-et összelőni, ma meg meccsenként 4-5-6 ment, mert most az pont nem kellett.
Egyszerűen csak arra tudok gondolni, hogy kaptam a rendszertől valamiféle extra büntetést. Szemmel láthatólag alacsony prioritásban van a játékkeresésem (vagy rohadtul eltűntek a játékosok és felül fake adatok jelennek meg), ha pedig elkedzek rámenni a kijölelt feladatokra az végtelenbe nyúlik. Hogy azért van hogy még többet s3ggeljek mellette, vagy azért mert tavaly csak pár ezer ft-ot költöttem játékra (vennem kellett egy féléves prémet, igen pénzért, mert eventen egyszerűen nem tudtam összegrindolni, mert már akkor is ment a szivatás), vagy csak szimplán alig van játékos azt nem tudom; de ezzel én az egész hanyatlását látom, és az ilyenbe se pénzt se időt nem érdemes rakni, egy percen felül se mint ami az én élvezeteimet szolgálná. Úgy érzem 8+ év hűség után nem ezt érdemelném, gyanúsan peches játékos vagyok, de lehet, hogyha 8 napos lennék  akkor teljesen más világ lenne. 
Úgyhogy level 30-as BP-n leveszem a kezem a BPről, ha meglesz meglesz, ha nem akkor legközelebb neki sem látok... Ugyanez igaz lehet az eventekre is, újabban az event taskok is rohadt nehezek lettek, egy időben könnyedén húzgáltam le ket, manapság már előre félek ha event jön, hogy csak nehogy valami érdekes jármű legyen benne mert akkor lehet taskokénként fél napot rászánni ...

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#15037) BerserkGuts


BerserkGuts
őstag

Jó felhasználó vagyok most utóbbi időben mindent begyűjtök de kár nem a 100.000-es esett ki.

Meg még elég jól haladok de ez a tendencia szerintem majd elkad br 6-7-nél ott már kell gyűjteni rendesen.

Meg az oroszok 70-80mm átütéssel III.szinten semmit nem érnek már ezért vissza mentem az I. szintre br 1.0-1.3 -ra :D :D :D ott nagyon pusztító a 70mm-es átütés APHE páros meg a noobokat vagy botokat 1 lövéssel kilehet szedni.

Csak kérdésem az lenne feljebb több xp-t vagy minek hívják fejlesztési pontot ad mint most 4-5000 körül ad boosterrel de kb 2500 körül szoktam kapni nélküle az kevés gondolom feljebb adná rendesen?

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15038) aradebil2 válasza BerserkGuts (#15037) üzenetére


aradebil2
senior tag

Minden jármű stat cardjának az alján ott van a szorzó, minél nagyobb a br/rank,annál több SL/RP jár.Kiveve ha túl magas /alacsony szintű járművet researc-ölsz, ahogy a múltkor már kitárgyaltuk.

(#15039) BerserkGuts válasza aradebil2 (#15038) üzenetére


BerserkGuts
őstag

aha köszi :DDD

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15040) KROK640 válasza BerserkGuts (#15037) üzenetére


KROK640
veterán

Látszik, hogy mennyire másképp gondolkozunk. Nekem 100 ezer SL semmit sem jelent (30+ Millióm van, és évek óta ezen a szinten mozog), ugyanakkor univerzális backupból sosem elég :D

OFF: milyen gépen futtatod a játékot? Látom te is kijeleztetsz pár dolgot mint én :D

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#15041) BerserkGuts válasza KROK640 (#15040) üzenetére


BerserkGuts
őstag

Ezen ami leírásomban is van:
12600kf/msi3070GZT/SamsungOdysseyG7/NH-D15S/Zalman i3+3db120mm/Razer8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)

Ez a freeXP az SL vagy mi FP? Amit arany sasért kell váltani?
Mert abból is gyűlik de azt nem szeretnék venni.

Ha jól megy 4000-5000-el tudok haladni ha fokozókat bekapcsolom aránylag nem lenne rossz de sok jármű van és amikre kellene azok már a 300.000 körül vannak szóval elfog tartani az orosz ág egy darabig.

Úgy látom az oroszok VI. rangig T64A nagyon nagy szívás igazi zsákutca se átütés nem az igazi pl IS3 205mm-el meg az az újra töltés se jó olyan mint az isu-152 volt szemben a németeknél már célozni se kell a gyenge pontokat simán átlőnek szóval inkább azt kezdem el. :DDD

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15042) KROK640


KROK640
veterán

(#15043) KROK640 válasza BerserkGuts (#15041) üzenetére


KROK640
veterán

Aha, csak a profilodat néztem, ott 2-2,5 gépnyi cucc van összedobva, amiből nem jöttem rá.

FP amit aranysasért választ. Az LB az ami ténylegesen elosztható XP a gépek és a modifikációjuk között. FP-ből aranysasért lehet konvertálni LB-t, ami gyakorlatilag a hasznos XP. Ugyanis minden meccs végén a megszerzett jóságokból (jelen esetben az LB-ből vagyis a hasznos XP-ből) a játék "adót" von, ami elmegy FP-nek, de aranysasért "visszaigényelheted" és szabadon elköltheted.
Viszont rohadt rossz konverziós aránya van, ha megnézed mennyi GE-ért menyi FP váltható, és az mennyi eur(ft), akkor rájössz, hogy sokkal jobban megéri játszani még egy (sok) meccset mint az aktuális meccs(ek) után "adót visszaigényelni".

Ez nem keverendő össze azzal, hogy a géphez tartozó crew (személyzet)nek is van egy XP-s rendszere, de az egy külön dolog.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

(#15044) BerserkGuts


BerserkGuts
őstag

:DD hat igen most próbálom eladogatni őket de elég gagyik már sajna kutyának nem kell.

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15045) Malibutomi válasza Kotomicuki (#15024) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

No offense de ha tier 2 ben szenvedsz az anyagiakkal, meg hogy keveset keresel ott skill problema erzodik erosen.

(#15046) BerserkGuts válasza Malibutomi (#15045) üzenetére


BerserkGuts
őstag

nem biztos mert ha mindent egyszerre akar azzal lehet szívni

én most 2felé mentem orosz + német már érződik
sokkal jobb volt csak 1-et fejleszteni mert hamar feljutottam BR 7-ig

Na meg oroszoknál legalsó szinten APHE 70mm-el legtöbbször 1 lövés 1 halál easywin

Itt németnél 50-30mm átütéssel meg kevés sebzéssel mert van amikor 7-et lövök belé
szóval szenvedés még vagyis remélem jobb lesz PZIV-nél meg III szinten.

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15047) Malibutomi válasza BerserkGuts (#15046) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Amire utaltam hogy alacsony szinten viszonylag konnyu megkeresni azt a penzt ami fedezi a javitast/ fejlesztest ha eler par killt a csatakban

[ Szerkesztve ]

(#15048) BerserkGuts


BerserkGuts
őstag

kaptam 5db fokozót csak lejárnak 2nap múlva ez így szívás :DDD
meg mi ez 5x-ös ünnepnap van?

12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

(#15049) aradebil2 válasza BerserkGuts (#15048) üzenetére


aradebil2
senior tag

Minden 14 napos ciklus 7. napján ez a login reward.

(#15050) KROK640 válasza BerserkGuts (#15048) üzenetére


KROK640
veterán

Jah, ez szívás, hogy lejárnak, régen emlékszem, olyan fokozókat adott a játék ami sosem járt le (még most is van olyanom), aztán úgy 2015 tavaszán kezdték el ezt, hogy a fokozó 2 nap 23 óra múlva lejár. :( Legalább 5 napot adhatnának rá, de én akár 14-30 napot is üdvözölnék.

Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.