Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5401) Colos1 válasza Szőrös  (#5400) üzenetére


Colos1
őstag

A kivétel erősíti a szabályt :P

A P-39 -re pl a tesztrepülések után azt mondták, hogy "erre még elmegy" :D

Amúgy most futottam össze egy La-5 -össel, és Bf-109 G2 -vel, combat flaps -al kifordultam, és egy találattól leesett :U :F :C

Annyira meglepődtem, hogy én is majdnem beleálltam a földbe :DDD

[ Szerkesztve ]

Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

(#5402) RG4L válasza Colos1 (#5401) üzenetére


RG4L
őstag

Még csak most vettem észre az aláírásodat, és kezdem magam rosszul érezni :DDD

War Thunder: Gelesztaa

(#5403) Atlantis válasza RG4L (#5402) üzenetére


Atlantis
veterán

Valóban találó, de örülnék, ha csak egy lenne....

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5404) anytime válasza Colos1 (#5401) üzenetére


anytime
őstag

Ez most ujra olvasom, combat flaps.

Segitsetek nekem pls. ezt a flaps dolgot megertenem, a jatekban. Hogyan hasznaljatok, nehany mondatban, ha kerhetnem, tisztelettel! :R

Koszi,
A

(#5405) Atlantis válasza anytime (#5404) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem tudom, a profik hogy használják, én fordulóharcban szoktam Combat állásba tenni (elvileg így kisebb sugarú körben tud fordulni a gép), már ha el nem felejtem, illetve fel-és leszállásnál használom a megfelelő pozíciót (ami ugye elvileg arra jó, hogy alacsonyabb sebességnél is megfelelő felhajtóerő keletkezzen). Azért írom, hogy elvileg, mert nem tudom, a játékban ezeknek a hatása modellezve van-e.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5406) Szőrös  válasza Atlantis (#5405) üzenetére


Szőrös 
veterán

Igen , flaps hatása modellezve van , érdemes is használni.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#5407) Francia91


Francia91
veterán

A mai délelőtt elég jóra sikeredett :)
3-ból 3 meccs megnyerve

Mindhármon 40-44 ezret kaptam :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5408) anytime válasza Atlantis (#5405) üzenetére


anytime
őstag

Koszonom.
A fel- es leszallas tiszta volt, a forduloharcot kiprobalom, termeszetesen :B

Koszi neked is torz on borz!

Francia91 - grat, az en reggelem azert ennyire nem vastag, de a spitivel szepen irottam a fire boat-okat (mind a 10) es volt egy 3 kiles meccsem a dragaszagommal (F2A-3) :)

(#5409) Colos1 válasza anytime (#5408) üzenetére


Colos1
őstag

Csak arra kell figyelni, hogy nagy sebességnél leszakadhat - ezt gépenként ki kell tapasztalni, hogy mennyit bír -, és ha csak az egyik oldala szakad le, akkor bepörögsz, amit addig nem tudsz kivenni, ameddig vissza nem csukod. Vagy le nem szakad a másik is :DDD

Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

(#5410) Francia91 válasza anytime (#5408) üzenetére


Francia91
veterán

Két A-20G-s és egy PBJ-s meccs volt. Átváltottam Ground Targets befűzésre a 12,7 mm-eseket, pusztítottam a Light Pillbox-okat, a gunnerek meg azokat, akik mögém jöttek :)

Colos1: Én csak fordulásnál szoktam kinyitni "Combat" állásra, de csak akkor ha nem túl nagy sebességgel teszem azt, mert jártam már úgy, hogy leszakadt mindkettő (P51-nél) :D

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5411) anytime válasza Colos1 (#5409) üzenetére


anytime
őstag

Koszonom! Megjegyzem az intest.

Francia91 - szep, tehat a 12,7-es ground atviszi a pill-eket? Ezt nem tudtam, de igy bovulhet a repertoar. Kiprobalom, persze megnezem, hogy milyen 12,7-s is van az A20-G-n.

(#5412) Volfram42


Volfram42
senior tag

Usa gepeknel oda szoktak irni a maximalis sebesseget a muszerfalra. Sot ha jol emlekszem akkor a nemet gepeknel is van ilyen. Erdemes azt figyelni. Igaz mph-ban van, de nem olyan nehez megszokni. Ugyanakk voltak olyan gepek amik a kritikus sebessegnel automatikusan becsuktak ez sajnos nincs benne a jatekban.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5413) Atlantis válasza anytime (#5411) üzenetére


Atlantis
veterán

Én se tudtam, de múltkor láttam, ahogy RG4L irtja őket. A tetejét kell lőni és akkor átviszi. Gondolom gyakorlat kell hozzá, én annak is örülök, ha eltalálom és közben nem csapom földhöz a gépet. :)

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5414) anytime válasza Volfram42 (#5412) üzenetére


anytime
őstag

Koszi a tippet, este megsasolom! :K
Arra van info, hogy egy fordulokor mennyivel lehet gyorsabb a "combat" allas segitsegevel, vagy ez abban segit, higy az adott manover soran egy fordulas szukebb iven tortenjen meg?

Atlantis - termeszetesen megprobalom majd, lesz, ami lesz. Tehat a teteje es hajra!

(#5415) Volfram42 válasza anytime (#5414) üzenetére


Volfram42
senior tag

Tapasztalat. Alacsonyabb sebesseggel sem esel at olyan konnyen.
A light pillboxot ugy probald, hogy az ajtot vagy az ablakot lodd. Az ablakbol lőnek belole. Ugy barmi sebzi, mert lenyegeben egy sima artillery amire homokzsak helyett bodegat raktak.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5416) Volfram42 válasza Volfram42 (#5415) üzenetére


Volfram42
senior tag

Dupla bocsi. Igen abbam segit, hogy szukebben tudj fordulni, ha a kovetett gep jobban fordul igy is, de te gyorsabb vagy akkor erdemes egy high yo-yo-t csinalni. Ez lenyegeben annyi, hogy nem egyenesen koveted hanem kicsit emelsz es leboritasz a fordulo kozben. Igy te hosszabb utat teszel meg. Nem csuszol tul rajta es a fordulo korod is kissebb lesz, mert a tavot felfele levagod egy kicsit.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5417) RG4L válasza anytime (#5411) üzenetére


RG4L
őstag

Nem rég volt fennt egy Gaijin által készített videó a flaps használatról, angol dumával.

War Thunder: Gelesztaa

(#5418) anytime válasza Volfram42 (#5416) üzenetére


anytime
őstag

Koszonom, johet majd este vagy holnap reggel a proba.

(#5419) RG4L


RG4L
őstag

Ez a Zhengzhou event elég keményen az amerikaiak alázása :D

War Thunder: Gelesztaa

(#5420) Fel


Fel
addikt

Készül a Horten Ho.229: [link]

(#5421) Fel


Fel
addikt

Tud vki vmit a Bf-109 K-4 sebzésmodelljéről? Nekem nagyon úgy tűnik, hogy kaki..
Eddig két csatát mentem vele. Elsőben egy gyenge kis bal szárny sérülés (világos piros, csűrőlap rendben) után gyk. irányíthatatlan lett... Második próbálkozásnál ~745 km/h-körül leszakadt a bal szárny, fordulás nélkül, bármiféle előjel nélkül.:U Jó gép lesz ez...

(#5422) Atlantis


Atlantis
veterán

Jól érzem, hogy kissé elfogyott a kezdeti lendület a squadron-ból? Napok óta sehol egy lélek estefelé (TS-en).

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5423) Francia91 válasza Atlantis (#5422) üzenetére


Francia91
veterán

A héten délutános vagyok, de most is fent vagyok már egy ideje WT-n, 4 RB-t le is nyomtam már

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5424) Atlantis válasza Francia91 (#5423) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem is azért, nekem se mindig van kedvem másokkal játszani, mikor éppen a saját programom futom és örülök, ha arra van idő. Meg aztán nyár van...talán azért majd feléled a dolog, az első napokban még volt némi aktivitás.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5425) Francia91 válasza Atlantis (#5424) üzenetére


Francia91
veterán

En jobban elvezem, ha Squad-ban jatszok, van kivel kozosen menni, osszedolgozni. Mikor egyedul RB-zek, irnak Team chat-ben, de cseszhetem, esetleg a felwt ertem, valaszolni meg nem nagyon tudok, ugyanis nem tudok angolul (csak nemetul es franciaul, kozel folyekonyan). Ha nemet, vagy francia nyelven irnak, azzal tudok kommunikalni, meg persze magyarral :) , de ilyennel ritkan hoz ossze a jatek. Jo a csapatjatek, en szeretem. Most pl mind a 4 delelotti meccsen vki a csapatbol osszejatszott velem. Vmit elmormogott angolul, en meg toszavakban visszairtam, de megertettuk egymast :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5426) munnergep válasza Atlantis (#5422) üzenetére


munnergep
senior tag

Megállás nélkül akadozik a netem, csak elrontom a mókát egyelőre.

"I like big fat men like you. When they fall they make more noise. And sometimes they don't get up."

(#5427) Atlantis válasza munnergep (#5426) üzenetére


Atlantis
veterán

Az nem jó. Ezek szerint az asztalcsapkodás nem járt eredménnyel.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5428) RG4L válasza Atlantis (#5422) üzenetére


RG4L
őstag

Hajnal 3-kor kelek keddtől péntekig és emelett kedden és szerdán délután 6-ra értem haza, ma pedig most sikerült hazaérés után végeznem a fürdéssel. :(
Szóval ezeken a napokon sajnos csak a japán first wineket csináltam meg, mert többhöz nincsen kedvem, se erőm. Viszont a holnapi nap után itthon vagyok egészen jövő hét csütörtökig. :K

[ Szerkesztve ]

War Thunder: Gelesztaa

(#5429) Atlantis válasza RG4L (#5428) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem szemrehányásnak szántam, bár utólag visszaolvasva annak tűnhet. Sz@r napom van ma, ilyenkor még karcosabb az amúgy sem mindig irodalmi stílusom... :)

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5430) RG4L válasza Atlantis (#5429) üzenetére


RG4L
őstag

Nem vettem annak :) Hidd el, nem akarok úgy tűnni, mint aki elkezdte feladni ezt az egészet, mert egyáltalán nem. Sőt, még csak most indult, csupán időm nem akadt a héten a játékra.

War Thunder: Gelesztaa

(#5431) anytime válasza Atlantis (#5422) üzenetére


anytime
őstag

Mi a neved? Mar ketszer Rad irtam (szerintem) es nem is valaszoltal.

Egyebkent en hetkoznap reggel 7.30 - 9.00h kozott szinte mindig bent vagyok (lasd Francia91-el) es altalaban este 10 utan, jo, neha beleszolt a VB :)

Igaz, most nem tudok a hetvegen jatszani, mivel pia turara indulunk a haverokkal holnap reggel :)

Meg egy, en is nagyon szeretnek mindig parban / csapatban ropkodni, sot en arra is hajlando lennek, hogy formaciokat, manovereket gyakoroljunk. Szivesen lemondok a vadaszatrol is, ha kiserni kell valakit (attacker, bomber). Szoval szivesen, barmikor. A TS is felrakva, ma voltam is bent, de senki nem volt.

Szoval, irjatok ram es megyek szivesen!!!

[ Szerkesztve ]

(#5432) anytime


anytime
őstag

Mas!

Azt hiszem kezdek raerezni, a combat flaps hadznalatara / izere :) . Igaz nem csoda, eddig nem is hasznaltam :B - ez most nagyon aprobetus resz volt.

Most raalltam a US Navy agra, terveim szerint letolok minden geppel 20-25 bevetest. Ma visszaultem tier1-be. El is felejtettem mar, hogy milyen jo kis gep mar az F2A-1 Buffalo, sot! Egy picit lehetne tobb skulo benne, bar ennek is van elonye, mert igy muszaj jobban repulnom, kozelebb mennem az enemy-hez, tartanom a tavolsagot es csak a biztosra lonom, rovid sorozatokkal.

(#5433) RG4L válasza anytime (#5432) üzenetére


RG4L
őstag

Fú, milyen sok keserűséget fognak okozni a japán vadászok Tier 3-4-ben. :C

War Thunder: Gelesztaa

(#5434) Francia91 válasza RG4L (#5433) üzenetére


Francia91
veterán

Ja, az a rohadt N1K vagy mi a franc kiszedi a B-17-esemet is, de nem ussza meg critical hit nelkul sosem :D
Most mar csak a 8. tapasztalt loveszre gyurok a B-17-es legenysegen, aztan a kepessegeket huzom a gunnereknel. Aztan tenyleg repulo erod lesz :)

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#5435) RG4L válasza Francia91 (#5434) üzenetére


RG4L
őstag

Aztán majd a következő patchnél javítják a B-17 és B-24 damage és flight modelljét is, és nem lesz olyan vicces. Egyébként egy normális N1K pilóta felteszi a két rakétát a gépére ha ki van fejlesztve (nekem nincsen még sajnos :( ) és rammolás előtt elereszti mindkettőt. :DDD

Egyébként a fő probléma a Ki-84 :)

War Thunder: Gelesztaa

(#5436) anytime válasza RG4L (#5433) üzenetére


anytime
őstag

Ezt most nem igazan ertem :F

(#5437) Atlantis válasza anytime (#5431) üzenetére


Atlantis
veterán

Öööö, rám hiába írsz, mert ha nem villog az arcomba, mint a WoT-ban, akkor nem veszem észre. :) A UI eléggé szerencsétlen ebben a játékban, az elmulasztott meghívók, üzenetek nem túl feltűnőek. Egyébként Allplan néven rontom a levegőt...Én mondjuk rendszerint délután 6-9 között vagyok online, változó intenzitással, néha csak belépve maradok, de mást csinálok közben. TS-re én is felnéztem, de nem volt megint senki.

Más: tényleg neki kell ugranom a japán madaraknak, annyira dicséritek őket. Pedig milyen megfontolt akartam lenni az elején, oszt lassan eljutok oda, hogy minden nemzetet fejlesztek.

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5438) PAtr0n válasza anytime (#5436) üzenetére


PAtr0n
addikt

Úgy értette, hogy jó az USA Navy ág, de T3,T4-ben a Zérók alázógépek, szóval ha RB-t tolsz, készülj fel, hogy ott már a Zero-k ellen nem lesz egyszerű. :)

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#5439) Atlantis


Atlantis
veterán

Zero-k a Spitfire-ökhöz képest milyenek? A T3 körüli angol madarak mostanában a kedvenceim, legalábbis AB-ben.

[ Szerkesztve ]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5440) PAtr0n válasza Atlantis (#5439) üzenetére


PAtr0n
addikt

Spitek jobban emelkednek, gyorsabbak is, tűzerő nagyjából egyforma a Zerokkal, de a Zerok nagy előnye a jobb fordulékonyság. Szemből nyilván hülyeség velük az ellennek menni, de ha egy fordulóban a Zero megszerzi az előnyt (amit igen hamar meg tud), akkor a Spitnek annyi, nagy magasságban ami a Spitet megmentheti, hogy elkezd zuhanni, az erősebb szerkezet és motor miatt nagyobb sebességre tud szert tenni, és így meglógni. Mellesleg az A6M3 nagy balerina, mondjuk az A6M1 és A6M2 se szégyenkezhet fordulékonyság tekintetében.
Viszont a Spitek a játék második legjobban forduló gépei. (Meg 1-2 full fizikátlan orosz csoda, de azokat inkább hagyjuk)

[ Szerkesztve ]

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#5441) pezs89 válasza Fel (#5421) üzenetére


pezs89
tag

Nem sokat repültem vele, elment tőle a kedvem, a g-10-hez képest szerintem piszok gyenge... Én egyfolytában, pilot kill-t kapok, hiába van a vitality kb több mint a felén a csíknak... Ezek után elég pofátlannak tartom, hogy az alap fejlesztések is 11k xp-be kerülnek.

(#5442) RG4L válasza PAtr0n (#5438) üzenetére


RG4L
őstag

Úgy értettem, hogy a Ki-84-ek aláznak mindent azon BR környékén.

War Thunder: Gelesztaa

(#5443) PAtr0n válasza RG4L (#5442) üzenetére


PAtr0n
addikt

Közben rájöttem, hogy a Ki-84-re gondolsz főleg, de azért az A6M3-mat se kell félteni abban a brancsban.

"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

(#5444) Zadia


Zadia
senior tag

Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne,hogy ha kifejlesztek egy gépet fullra és nem akarom lecserélni,akkor van lehetőség,hogy az összegyűjtött tp-ket csak a legénység fejlődésére használjam?
2. kérdés milyen gombokkal lehet a játék közben esetlegesen támogatást vagy segítséget kérni?

(#5445) RG4L válasza Zadia (#5444) üzenetére


RG4L
őstag

Akármelyik repülővel akármelyik sloton repülsz, a crew pontokat ugyanúgy kapod.

War Thunder: Gelesztaa

(#5446) superecneB válasza RG4L (#5445) üzenetére


superecneB
őstag

RB-ben van bármi hatása a crew skillsnek?(pl nincs reload, gondolom a vitality sem számít)

(#5447) Volfram42 válasza superecneB (#5446) üzenetére


Volfram42
senior tag

Friss, ropogós.:[link]

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5448) RockHaRD


RockHaRD
addikt

Én azt nem értem, hogy az 1 üléses fightereknél miért van gunner fül, külön gunner g tolerance-szal, meg vitality-vel, stb?

meg a repair rank mire jó?

(#5449) Volfram42 válasza RockHaRD (#5448) üzenetére


Volfram42
senior tag

Azert van, mert itt a legenyseg a fix es a gepet csereled. Kepzeld azt, hogy van egy valag loveszed csak nem viszed oket. Arkadon kivul csak egy gepet vihetsz. Nekem egy pilotam van csak azzal repulok minden gepet. Ezert sokkal gyorsabban fejlodik, mint ha osszevissza lennenek. A tobbi legenyseg el van kuldve nyaralni.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#5450) Atlantis válasza superecneB (#5446) üzenetére


Atlantis
veterán

Reload nincs, de a többi skill azért nem mellékes.

Volfram42: hasznos írás, több újdonság volt benne, bár azt a 150m, ill. 300m távolságot nem értem az Awareness-nél, az nagyon kevésnek tűnik. Egyébként a te módszered azoknál nem járható út, aki AB-t is játszanak.

Gaz Camper (bocs az egyszerűsítésért, de ezt a nicknevet...): A Repair rank azt határolja be, amíg a Repair speed hatással van. Vagyis ha utóbbit nem fejleszted, akkor az elsőre sincs értelme költeni, mert II-es szinttől semmi hatása nem lesz.

Ami nekem új volt, hogy a Weapon Maintance-re érdemes költeni, eddig erre nem sokat adtam. A látótávot viszont fölösleges túlságosan fejleszteni, helyette G-Tolerance és Stamina kellett volna.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.