Mármint ez most ilyen sorozatosan visszatérő avagy könnyen tudod reprodukálni? Ha igen, akkor hivatalos fórumon:
War Thunder - Official Forum → Technical Support (Bug Reporting / Suggestions) → Moderated Bug Reports → Moderated Bug Reports - Windows → General Gameplay and Balance Issues alatt csinálsz egy topikot, ahol leírod a hibát majd csatolod a screenshotokat amiket csináltál (esetleg videót youtubera) és a .clog fájlt.
A .clog fájlok a c:\Program Files (x86)\WarThunder\.game_logs\ mappában találhatóak. Minden játékindításkor létrehoz egy új .clog fájlt a játék, és játék bezárásakor zárja le úgymond (ekkor lesz csak mérete a fájlnak). Tehát ugorj be egy csatába, csináld meg a screenshotokat előtte-utánna állapotban, akár többet is, zárd be a játékot, írd le, hogy hogy sikerült előidézned a hibát, hogy újból és újból meg tudod-e ismételni ezt a metódust és csatold a fentebb említett fájlokat. Ha valamelyik nagyokos megtekinti a hozzászólásodat/topikodat, akkor a publikom által is látható állapotba fogja tenni azt, válaszolni fog rá, dokumentálja az esetet vagy további kérdéseket tesz fel/még több fájlt kér bemutatásra.
Ha dokumentálják, akkó' bezony büszke lehetsz magadra, mert hozzájárultál ahhoz, hogy több embernek ne forduljon elő és beírhatsz magadnak egy piros pontot.
War Thunder: Gelesztaa