A BMW-s kérdésedre itt egy példa Ferrarival.
mert félek, valamit elcseszek
...
mire érdemes odafigyelni szétszedéskor
Hogy ne cseszd el...? Viccen kívül: arra, hogy épségben maradjon
minden alkatrész, és utána szépen vissza tudd építeni, ahogy volt.
Lehet ám amúgy szívni vele rendesen... Olyan pici csavarok tartják pl. a
radikat a helyükön, hogy a visszaszerelés külön kínszenvedés tud lenni.
Épp ma szívtam vele, mert adom fel postára - alkatrésznek - az XT-met.
Pár kép "kedvcsinálónak":
áramlásmérő (külön: alapvetően ez kell a vevőmnek,
ugyanis a sajátját egy csavar túlhúzással eltörte )
a gyorscsatlakozók (ezek elég szűkek ám: amikor
HF-re alakítottam, akkor szereltem ki őket, végleg)
radiátor (tkp. "másfeles" slim, de ugye van belőle 2:
talán 1 slim triplának megfelel a hűtőteljesítmény?)
gyári venti (szinte azonnal lecseréltem, mert már
az első bekapcsolásra is túl hangosnak találtam)
a vezérlő elektronika (külön a "dobozától" persze)
érdemes fénykép alapján memorizálni a hátulját,
mert ha nem szeded szét teljesen a rendszered,
akkor a kábeleket ki-bedugdosni elég nehézkes
Szerk: bár rengeteg szűk csatlakozó, meg derékszögű
kanyar+minden egyéb fojtás van a rendszerben gyárilag
(csak moddolással* "iktathatók ki"), ettől függetlenül, ha
egy DDC nem elég hozzá, komoly dugulásod lehet.
*: azért az ilyen irreverzibilis (!!!) átalakítások kerülendők.
De ha lett volna anno egy faszányos G1/4"-es menetvágóm,
mindjárt pöpecebb lett volna ez a csaticserés "modding".
[ Szerkesztve ]