Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#38201) DigitXT válasza oriic (#38200) üzenetére


DigitXT
félisten

Simán: miért ne tehetnéd?:)

(#38202) oriic válasza DigitXT (#38201) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Mint írtam múltkor kezdő vagyok víz témában, így inkább kérdezek. :R Köszi választ.

Live-Die-Respawn

(#38203) Razermazer válasza oriic (#38200) üzenetére


Razermazer
őstag

Hát hogyne, de én nem szoktam kint tesztelni, hanem bent összerakva mindent. Igen ennek az a hátulütője, ha valami szivárog akkor b******om. Eddig sose volt ilyen problémám.
Semmi baja annak a folyadéknak amit tesztelésre használtál, mehet vissza, majd 1 év múlva nézd meg akkor kell lecserélni.
Megelőztek a Perzsa herceg :D :R

[ Szerkesztve ]

Sic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"

(#38204) Cybertrone válasza Razermazer (#38203) üzenetére


Cybertrone
veterán

Egyszerű... összerakod, és csak a pumpát kötöd tápra... feltöltöd járatod egy kicsit, és nézed ereszt e valahol... ha nem akkor mehet a többi cucc fesz alá helyezése! :K

"Pisztolycsővel a szájában az ember magánhangzókban beszél" ~Harcosok klubja! Origin: Cybertrone, Steam:nLali85 * HTC One X white...

(#38205) oriic válasza Cybertrone (#38204) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Akkor ez lesz nálam is. :D

Live-Die-Respawn

(#38206) Razermazer válasza Cybertrone (#38204) üzenetére


Razermazer
őstag

Szerintem ezt nem nekem szántad, mert én így szoktam csinálni ahogy írtad :) ;)
Csak ugye az a gond lehet, hogy valamelyik csatinál eresztés lehetősége fennállhat.
Isten őrizzen hogy feszültség alatt csináljam a dolgokat, rövidre kell zárni a tápot.
Ergo össze kell kötni a táp 24 pines alaplapi csatolójának egy fekete kábel kivezetését a zöldel a földel, így csak 12-volt megy keresztül.
Egy gemkapocs meg is teszi széthajtogatva :C

[ Szerkesztve ]

Sic Transit Gloria Mundi, "mindjárt lesz itt heresima és ne bassza ki"

(#38207) Cybertrone válasza Razermazer (#38206) üzenetére