Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2411) Gyantusz válasza Kazimír (#2408) üzenetére


Gyantusz
tag

Anno 1990 tavaszán(?) az Új szárnyak c. rövid életű repülős szaklapban úgy cikkeztek erről:
"Két másodpercre a haláltól"

Ha megfigyeled a filmet az 1:57-nél, a piropatronok pont fejreállítják az ülést. Szerencsétlen fékezőrendszer már nem tudott mit csinálni, leoldotta a pilótáról, aki végig fejjel lefelé zuhan a föld felé! Piszkos nagy mákja volt a faszinak.
Jobb hajtómű (állítólag pompázs miatt) leállt, gép belassult, bal hajtómű eltolja jobbra a gépet, kritikus állásszög, Kvocsurnak esélye sincs korrigálni, bár a kormánylapokon látszik, hogy megtette, amit meg lehetett...

Ez már biztos lerágott csont, de aki még nem ismeri a történetet, annak itt van.
1983. május 01.: F-15D landing with one wing
A 957-es izraeli F-15D gyakorló légiharcban összeütközött egy saját A-4N Skkyhawk-al. Utóbbi lezuhant, pilótája meghalt, emebben is majdnem...
Kővári anno azt írta a Top Gunban 1999-ben, hogy a gép lefékezte mindhárom kerekét, de a filmen remkül látszik, hogy a gépnek kutya baja a jobb félszárnyán kívül.

2007. május 2.: Okinava, a Kadena AB (Air Base, légibázis) kényszerleszállt gép. Bár igazából a dátum nem biztos.
Bal futó becsuklik.
A 18. OG (Operations Group, Műveleti Csoprt) két századából (44. és 67. század) valamelyik gép lehetett.

[ Szerkesztve ]

Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.